|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Feyenoord volgt Senegalese spits (Legioen Weblog)
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Feyenoord volgt Senegalese spits
Feyenoord lijkt de zoektocht naar een betaalbare centrumspits niet op te geven. Volgens Noorse media hebben de Rotterdammers belangstelling voor de Senegalese aanvaller Mame Biram Diouf.
Feyenoord is niet de enige kaper op de kust in de strijd om Diouf. De twintigjarige aanvaller van Molde FK staat ook op het verlanglijstje van FC Groningen, West Bromwich Albion en Red Bull Salzburg, weet de Noorse website Fotboll.
Diouf speelt sinds de zomer van 2007 in de Noorse competitie en maakt tot dusver een goede indruk in de hoofdmacht van Molde FK. In 34 wedstrijden wist hij vijftien keer te scoren.
Legioen Weblog
Ken de speler niet, maaar zou wel een goede kunnen worden volgens mij...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 augustus 2008 door Legioen Weblog -- |
|
|
|
|
sjonny
|
|
|
volgen is nog niet kopen anderen zijn ons steeds voor ACTIE Meneer Bosz??? |
|
|
|
|
KAA
|
|
|
Dat ze 1st is achter in gaan beginnen. Wat en gaten kaas daar achter in zeg met de trage green en buijs.Hoop dat Verbeek er ook van geleerd heeft,en nooit meer 1 op 1 gaat voetballen. |
|
|
|
|
corleone
|
|
|
Ik heb gisteravond een (bar)keepster gevolgd. Ik kreeg nog wisselgeld van haar. |
|
|
|
|
Feyenoord fan
|
|
|
Vlaar stond gisteren cker wel goed te verdedigen... ik denk dat als hofland terug is dat het weer, net zoals voor vlaar geblesseerd raakte, de verdedeging weer als een huis zal staan |
|
|
|
|
sjonny
|
|
|
kan niet alleen met vlaar en hofland, er moet echt nog een r/verdediger bij |
|
|
|
|
feyenoord:D
|
|
|
er moet nog een goeie rechtsback komen die gelijk het elftal versterkt liefst een aanvallende ingestelde rechtsback ik snap nog niet waarom ze zuiverloon weg hadden gedaan. en er moet nog een goeie jonge spits komen berg ofzo. want als makaay of tommason geblesseerd raakt dan heb je niet hele goeie vervangers achter de hand. en ik verwacht volgend jaar veel van wijnaldum! |
|
|
|
|
Rowan
|
|
|
ik verw8 ook veel van wijnaldum, maar ook van tomasson... Feyenoord moet idd een rechterverdediger halen en een goeie aanvaller.. |
|
|
|
|
KAA
|
|
|
Zeg het toch.Een grote gatenkaas. ze hebben in de jeugd toch echt wel iets beter staan als die buijs en greene.Een pion passeren is nog moeilijker. |
|
|
|
|
Hardmart
|
|
|
EEN VERDEGIGER HALEN!!!!!!!! |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Inderdaad wat een gatenkaas tegen Celtic!!!! Aanvallend aardig alleen slecht in de afronding maar daar hebben we genoeg anderen voor. HAAL EEN VERDEDIGER!!!!! |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Fey1908
|
|
|
0- 3!! waar blijf Die verdediger toch FEYENOORD!!!!! zo wordt het helemaal niets! KUT ZOOI. |
|
|
|
|
fr1990
|
|
|
die gervinho is een goede spist voor feyenoord zal wel te duur zijn denk ik |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
|
|
|
niks kopen is zelfmo
|
|
|
waar blijft de spits en de echte verdediger ook een keeper is nooit weg alles beter dan vlemmings daar win je de oorlog niet mee |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
jongens, geen geld is nog steeds geen geld. We zullen het moeten doen met wat we hebben. Of ze moeten toch nog die Bothegin van Zwolle halen. Maar ja Stuttgart wil hem en nog wat Spaanse clubs... Dat drijft de prijs omhoog natuurlijk, zelf voor Zwolle... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
hahahahaha, het is vandaag haaloudetopicsomhoogdag! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zelfs toen hadden we al geen geld. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: je bent een beetje jozo achtig vandaag man |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: Ja dit geld gezeur gaat al net zo lang mee als wij hier onzin posten. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ik heb een tijdje geprobeert serieus te posten maar daar werd de club ook niet rijker van |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Misschien toch maar alle topics waar langer dan X niet gepost is automatisch op slot? Zou een regel zijn die m.i. wèl iets toevoegt. Houdt topics/discussies namelijk levendig! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 07 september 2011 - 13:21 schreef JanM het volgende:[..] Misschien toch maar alle topics waar langer dan X niet gepost is automatisch op slot? Zou een regel zijn die m.i. wèl iets toevoegt. Houdt topics/discussies namelijk levendig! Welja Nog een regel erbij
Allemaal regels
Ik haat regels |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: nieuwe regel: Rovert krijgt extra regels, altijd meer dan anderen. |
|
|
|
|
Dreetje04
|
|
|
Misschien wel leuk of iemand weet of deze speler achteraf gezien een toppertje was die we nodig hadden...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 september 2011 door Dreetje04 -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: verveelde je,je? om zo'n oud topic naar boven te halen???? |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ouwe topics naar boven halen: opener ervan boerelul noemen/teleurstelling uiten en vervolgens naar actueel topic. Daarna eventueel excuses aanbieden en blablabla
met vriendelijke groet, Dr. HD Henry |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Ban?? Hehehehhehe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 september 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: ftid is de submoderator-mol!!!! |
|
|
|