|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Slory wijst aanbieding NEC af' (Legioen Weblog)
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
'Slory wijst aanbieding NEC af'
Andwelé Slory heeft een aanbieding van NEC Nijmegen naast zich neergelegd, zo meldt RTV Rijnmond. Volgens de lokale omroep heeft de aanvaller van Feyenoord geen trek in een dienstverband in Nijmegen en hoopt hij komend seizoen de nieuwe hoofdtrainer Gertjan Verbeek van zijn kwaliteiten te overtuigen.
Slory's zaakwaarnemer Winnie Haatrecht had eerder al wat lijntjes uitgezet naar mogelijk geïnteresseerde Engelse clubs. De dribbelaar heeft een teleurstellend eerste jaar in Rotterdam-Zuid achter de rug. Slory werd geplaagd door diverse blessures en kwam tot slechts zeventien wedstrijden voor de Rotterdamse volksclub.
De 25-jarige Heemskerker heeft het gevoel dat hij iets moet rechtzetten in De Kuip, zo meldde hij enige tijd geleden. “Vorig jaar is het er door allerlei redenen niet uitgekomen en daar baal ik van. Ik heb echt het gevoel dat ik dit seizoen wat recht kan en moet zetten. Daar ga ik ook alles aan doen, daar kan iedereen op rekenen.”
Bron: Voetbalzone.nl
Vinden jullie dat hij nog een jaartje mag blijven of niet? |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
lekker blijven slory we kunnen je goed gebruiken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
holy crap.. 2008!! je hebt je vast wezeloos gezocht! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nou als ik eerlijk ben, ik ging de laatste pagina's is af. En zag deze als eerste voorbij komen! En nu Slory weggaat is dit een belangrijk topic om terug te kijken naar 'm. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wat is er mijn zoon? |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Naar verluid gaat hij voor 1.2 mil naar wba? nec had dat nooit op kunnen hoesten in die tijd! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 1.2 miljoen? Erg veel voor een aflopend contract.. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
las het ergens.. is een peulenschil voor engelse clubs waarschijnlijk uit een oude sok gehaald daar |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan je nagaan wat die strik van Bruins op gaat leveren.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: zoveel nog voor een halfjaartje,niet slecht.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Erg veel geld zeg. Maar we horen het waarschijnlijk nog wel. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: wie? slory? jezus? beetje te veel eer naar mijn idee, alleen omdat hij Feyenoord nu verlost van een stukje salaris en evt ongeregelheid op de training? beetje minder kan wel hoor! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
on topic: er is overigens nog geen bevestiging op de Feyenoord site? |
|
|
|