BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: beleid Feyenoord vs. supporters

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - maandag 04 augustus 2008 - 08:08   quote  deeplink  
Er wordt nu belachelijk gedaan dat Feyenoord stewards inzet om ballen in het publiek terug te halen, mijn verzoek is om hier toch iets genuanceerder mee om te gaan. Kijk, een paar keer een bal met een boogje verder het publiek ingooien gaat nog, dat is ook voor iedereen wel te overzien echter gisteren waren er ook MEDEsupporters die het liefst zagen dat een MEDEsupporter een bal het liefst zo hard mogelijk onverwachts op hun hoofd gegooid kregen!!!! Iedereen die voetbalt kent het gevaar van een bal die je hard tegen het hoofd krijgt. Hoeveel kinderen en hele oude mensen zaten gisteren in het vak?????hebben zij ook het reactievermogen om een bal weg te slaan of accepteren wij dat bv. een jeugdig Feyenoordsupportertje met hoofdletsel naar het Sophiakinderziekenhuis moet!!!!!! Dit soort ongein weerhoudt mij voorlopig om mijn zoontje van drie ook te mee te nemen naar de Kuip,en zijn Opa kan om die zelfde reden ook niet mee!!! Toen ik nog op T zat was het traditie om strandballen mee te nemen en die rond te laten gaan, en deze werden wel zo hard mogelijk geslagen.....maar zoals jullie weten kan zo'n bal weinig kwaad. Dus neem roodwitte en groenwitte strandballen mee en maak weer vermaak ipv leedvermaak!!!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 04 augustus 2008 - 12:09   quote  deeplink  
Ze moeten bij Feyenoord eens begrijpen dat de supporters Feyenoord zijn. Nergens is de aanhang zo fanatiek en massaal. Ze moeten ons is wat vrijer laten. Zelfde als altijd die harde muziek direct aan. Zelfde bij winnen van de Beker. Laat ons nu eens onze club toezingen. Laat ons nu eens die sfeer maken. Snap die man wel met zijn kleine, maar daar hebben ze gezinsvakken voor. Er is voor iedereen een plaatsje in de Kuip. Moeten alleen zelf zo verstandig zijn om de goede plaats voor zichzelf uit te zoeken. Je weet dat het op de gele zijde er ruiger aan toe gaat.(is misschien niet goed te spreken maar is nu eenmaal zo) Is geen plaats voor een driejarige. Maar helemaal top dat het bij zo'n kleine weer met de paplepel ingegoten word. Hoop dat er met de kleine weer eens een kampioensfeest gevierd kan worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 augustus 2008 door Richard Lagrouw --
Madhopfc
 Madhopfc - maandag 04 augustus 2008 - 15:28   quote  deeplink  
natuurlijk moet de gele sector tekeer gaan (laat het weer worden zoals tegen O. Marseille). Natuurlijk ga ik niet met een 3 jarige in RSTU zitten maar wat geldt voor een 3 jarige geldt ook nog voor tot en met 12 jarigen en eigenlijk voor iedereen die onverwachts een bal keihard op zijn pan krijgt......Kijk een bal voor de wedstrijd door een vak laten gaan met boogballetjes...in principe niets mis mee maar wat een leedvermaak als iemand die bal onverwachts had op zijn pan kreeg.......totdat die persoon je dierbare blijkt te zijn.....dan is het opeens wel ff minder hoor....als je naar (zieken)huis kan ipv van de wedstrijd aanschouwen. Enne het enige vak dat gister wel voortijds was uitverkocht was het gezinsvak!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 augustus 2008 door Madhopfc --
NvN
 NvN - dinsdag 05 augustus 2008 - 19:14   quote  deeplink  
Ach joh stel je toch niet zo aan. Je hebt inderdaad van die gasten die gewoon niet kunnen gooien/slaan en dan drie stoelen verder op volle kracht tegen iemand gooit, maar das ook gewoon dom. Maar dat kan ook gebeuren als de bal door een speler het vak in geschoten worden. En met alle respect, als je De Kuip gaat weren omdat er evt een bal door het vak vliegt, ben je je ten eerste heel erg aan het aanstellen en heb je ten tweede niks te zoeken in De Kuip. Kijk dan maar lekker naar Eredivisie Live ofzo.
Madhopfc
 Madhopfc - dinsdag 05 augustus 2008 - 19:22   quote  deeplink  
Beste NvN, wellicht dat je er over heen gelezen hebt, het weerhoudt mij in ieder geval om mijn zoontje mee te nemen naar de gele sector en van het weekend zaten hier toch ook heel veel kinderen......en het zal je kind maar wezen !!! En idd ik neem Eredivisie live maar heb al sinds 1990 een seizoenkaart en zat er zelfs met 3000 man in een bekerwedstrijd tegen MVV dus ik blijf wel gaan hoor..........
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 05 augustus 2008 - 19:25   quote  deeplink  
ik vind dat er een helm-draag-plicht moet komen op de gele zijde
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 07 september 2011 - 10:07   quote  deeplink  
Zo, dit is een topic uit de oude doos.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 07 september 2011 - 10:12   quote  deeplink  
en waarom haal je deze naar boven?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 07 september 2011 - 10:14   quote  deeplink  
vond ik het weer eens tijd voor
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 07 september 2011 - 10:15   quote  deeplink  
heb jij er nog steeds last van dan?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 07 september 2011 - 10:22   quote  deeplink  
nee, kan er goed mee leven, dank u wel
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 07 september 2011 - 11:00   quote  deeplink  
dan begrijp ik dus het uit de mottenballenzak halen van dit topic niet.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 07 september 2011 - 11:29   quote  deeplink  
Gewoon omdat het kan!
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 07 september 2011 - 11:54   quote  deeplink  
ok dan.
JanM
 JanM - woensdag 07 september 2011 - 13:27   quote  deeplink  
Het zou verboden moeten worden! Altijd weer die autodrop oude topics ...
Rovert
 Rovert - woensdag 07 september 2011 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2008 - 19:22 schreef Madhopfc het volgende:
en zat er zelfs met 3000 man in een bekerwedstrijd tegen MVV dus ik blijf wel gaan hoor..........
Jij ook al? Als ik het nu zo hoor zaten daar destijds 61.000 man met zijn drieduizenden
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 07 september 2011 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 14:43 schreef Rovert het volgende:

[..]

Jij ook al? Als ik het nu zo hoor zaten daar destijds 61.000 man met zijn drieduizenden
hahahaha
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 07 september 2011 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 14:43 schreef Rovert het volgende:

[..]

Jij ook al? Als ik het nu zo hoor zaten daar destijds 61.000 man met zijn drieduizenden
Verwacht je nog antwoord terug van hem?
vakkieQkeleku
 vakkieQkeleku - woensdag 07 september 2011 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 augustus 2008 - 19:25 schreef hotjumper het volgende:
ik vind dat er een helm-draag-plicht moet komen op de gele zijde
Briljant idee. Zo'n mooi rood wit potje, gratis bij je seizoenskaart.
KKL
 KKL - donderdag 08 september 2011 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 17:38 schreef vakkieQkeleku het volgende:

[..]

Briljant idee. Zo'n mooi rood wit potje, gratis bij je seizoenskaart.
moet je ook weer zelf ophalen...opsturen per post wordt weer te duur

heb ik geen zin in

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: beleid Feyenoord vs. supporters









0.0068509