BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Welke spelers zou jij willen zien komen?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - vrijdag 08 augustus 2008 - 08:35   quote  deeplink  
Welke haalbare spelers zouden jullie graag naar Feyenoord willen zien komen?
Rowan
 Rowan - vrijdag 08 augustus 2008 - 08:59   quote  deeplink  
ver: geen namen
Mdv:Perez misschien (waarom niet?!)
aanv:Drenthe als LB huren/Berg kopen.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 08 augustus 2008 - 09:45   quote  deeplink  
welke spelers ik zou willen? ach dat is geen eerlijke vraag, maar goed ik zal reeel antwoord proberen te geven naar wat ik denk dat de mogelijkheden zijn voor FEYENOORD.
Perez is voor mij geen optie, we hebben leeftijd genoeg voorin we moeten spelers van 28 en liefst jonger halen.
In de verdediging dus nog een rechtsback , ik denk dan aan Verhaegh van Vitesse jong,wel ervaren en goede mentaliteit en ook voetballend een goeie.
Middenveld is wel druk bezet dus laten we even zitten (of er moet ineens een fantastische speler op de proppen komen)
Aanval: Drenthe is niet haalbaar en die moeten we nemen als hij eind 20 is en in het buitenland tot wasdom is gekomen. Berg zou een goeie zijn maar niet haalbaar , zou had ik ook graag n'Kufo van Twente gezien maar ook die is niet meer haalbaar. Wat ik niet snap is dat Feyenoord eerst Arnautovich zegt te kopen voor €5milj , dat gaat niet door en nu is ineens het geld op!!!!!!!!!!!!!!! waar is die €5milj gebleven???? Helaas heb ik géén scoutingsapparaat maar er zal toch in zweden,noorwegen,finland,denemarken of belgie ook wel wat rondlopen , ik noem deze landen omdat al die maffe landen altijd problemen met zich meebrengen.
Johnny_Sonic
 Johnny_Sonic - vrijdag 08 augustus 2008 - 10:57   quote  deeplink  
Spelers die wat mij betreft in aanmerking komen voor Feyenoord en die naar mijn idee haalbaar zijn:
Kenneth Vermeer; Keeper, jaarje of 22, wel van Ajax. Zag er goed uit tegen Nigeria. Goedkoper dan Velthuizen vermoed ik.
Jonas Olsson; Nu bij NEC, 25, Zweed, linksback. En op die positie zitten we niet ruim.
Paul Verhaegh; Rechtsback van Vitesse. Ook pas 25. Ruilen tegen Hofs en dan doen we Lucius en/of Saidi er bij?
Eric Botteghin; Rechtsbenige verdediger van FC Zwolle, Braziliaan van 21 ofzo. Als Fiorentina en Stuttgart hem volgen dan ...?
Krisztian Vadocz; Spelmaker, Hongaar van 23. Goed seizoen gedraaid bij NEC. Voor als De Guzman toch weg gaat.

Ben niet overtuigd van het nut van meer aanvallers. Met Makaay en Tomasson heb je top en ervaring. Slory was voor zijn blessures een goeie en kwam zelfs bij Oranje. En laten we Biseswar en Erasmus (nog) een kans geven. En wellicht dat een jongen als Bruins ook nog helemaal voorin kan spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 augustus 2008 door Johnny_Sonic --
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - vrijdag 08 augustus 2008 - 11:11   quote  deeplink  
De Sutter
Boussouffa
fr1990
 fr1990 - vrijdag 08 augustus 2008 - 11:51   quote  deeplink  
boussouffa (zelfed als mirallas'
mirallas( snelle spits goed techniek}
adeleye (voor de toekomst speelde goed tegen ong oranje)
tiago gomes (RB)
Obinna (chievo) Speelde sterk tegen jong oranje en feyenoord is niet minder dan chievo
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 08 augustus 2008 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2008 - 11:51 schreef fr1990 het volgende:
boussouffa (zelfed als mirallas'
mirallas( snelle spits goed techniek}
adeleye (voor de toekomst speelde goed tegen ong oranje)
tiago gomes (RB)
Obinna (chievo) Speelde sterk tegen jong oranje en feyenoord is niet minder dan chievo
Feyenoord is niet minder dan Chievo maar de Ned.competitie wel stuk minder aantrekkelijk dan Italiaanse!Denk eerder dat een speler van hier naar daar gaat dan andersom!
Mirallas , ja dat zou wat zijn maar ook hij zit niet op Feyenoord te wachten denk ik!
mike69
 mike69 - vrijdag 08 augustus 2008 - 13:06   quote  deeplink  
eerst moeten er spelers vertrekken anders is er volgens mij niet eens geld om iemand te kopen.
maar dan nog bijna niemand wil bij ons voetballen .
ze willen allemaal naar dat kut 020 .
maar als ik dan toch wat moet invullen(reeel)
verd. Verhaegh (mag toch niet weg aanv.)
mid. perez (misschien wilt hij wel wraak daar moet je dan van profiteren)
maar er zijn genoeg amateur clubs waar goed talent rondloopt ECHT maarja dat is natuurlijk te veel werk.

zo dat was het MIKE OLY
dragonjohan
 dragonjohan - vrijdag 08 augustus 2008 - 18:15   quote  deeplink  
Dirk kuijt 1 jaar huren
Boularouz
Ooijer
Sebbe
 Sebbe - vrijdag 08 augustus 2008 - 18:25   quote  deeplink  
Ik denk bij verkoop van Hofs en De Guzman dat je Perez wel kunt gebruiken, Ooijer liever niet is al veel te oud en voegt niets toe. Gewoon afwachten hoe onze talenten zich ontwikkelen onder Verbeek en geen wanhoopsaankopen want die lopen er genoeg.
schiedam
 schiedam - vrijdag 08 augustus 2008 - 18:35   quote  deeplink  
`PEREZ' spoor je wel geen neuzen hier!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Snoek
 Snoek - vrijdag 08 augustus 2008 - 19:06   quote  deeplink  
ik denk dat we nog wel aardig wat versterkingen kunnen gebruiken , denk zelf aan de volgende namen

achterin : Suchy , Simaes, Botteghin en Cahais
middenveld : Fer en Wijnaldum veel speelminuten geven
aanval : Janda , Mirallas en Paulo Henrique
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 08 augustus 2008 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2008 - 18:15 schreef dragonjohan het volgende:
Dirk kuijt 1 jaar huren
Boularouz
Ooijer
ja dat zou ik ook doen , denk alleen niet dat dit mogelijk is , hahaha geef gewoon normale reacties maar niet opties die ONMOGELIJK zijn!
Kuyt zit bij Liverpool en kan naar elke subtopper in europa , Boulahrouz is net voor flink geld verkocht aan VFB Stutgart waar hij ook nog eens een topsalaris verdiend!

Keep on dreaming!
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 08 augustus 2008 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2008 - 18:25 schreef Sebbe het volgende:
Ik denk bij verkoop van Hofs en De Guzman dat je Perez wel kunt gebruiken, Ooijer liever niet is al veel te oud en voegt niets toe. Gewoon afwachten hoe onze talenten zich ontwikkelen onder Verbeek en geen wanhoopsaankopen want die lopen er genoeg.
oooh jij wil achteruit i.p.v vooruit? 2 jonge , redelijk(hofs) tot zéér goede voetballers(guzman) wegdoen en dan een oude man van 34 als opvolger en dan ook nog zeggen dat ooijer veel te oud is , blij dat jij geen trainer bent!
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 08 augustus 2008 - 20:49   quote  deeplink  
HET ENIGE WAT IK NIET SNAP IS HETVOLGENDE :
Vorig jaar om deze tijd riepen we dat we kampioen werden , ok dat viel wat tegen,
maar nu een jaar verder met een verbeterd elftal : Thomasson,El Ahmadi ,Landzaat , Wijnaldum , Fer en nog wat talentjes erbij is iedereen in paniek! Paniek dat is gekomen door een slecht toernooi , waar we speelden met een B-elftal en net in trainig! Ik weet ook wel dat wij niet de titelfavoriet zijn maar das logisch onze begroting is 20 miljoen lager dan die andere 2 , maar als Gert-jan ons elftal gewoon lekker aan het voetballen krijgt en we mooie wedstrijden krijgen ipv dat saaie resultaatvoetbal van vorig jaar slaat wellicht de vlam over op ons , supporters , op de hele spelersgroep , de sponsors en dan ook weer op betere voetballers die graag bij Feyenoord spelen! De schwung moet erin en niet blind staren op een titel , maar reeel blijven en uitgaan van mooi voetbal minimaal de 3e plek en dan kan er altijd wel een stuntje inzitten!!!!
Sebbe
 Sebbe - vrijdag 08 augustus 2008 - 23:23   quote  deeplink  
Begroting zecht niets, NAC werd toch ook 3e en die gasten uit 020 spelen ook "maar" UEFA en dat met 20 miljoen aan begroting meer. En ik zeg ook niet dat ze Hofs en De Guzman moeten verkopen, maar dat zijn ongeveer de enige twee die geld op kunnen leveren.
Robinnn
 Robinnn - zaterdag 09 augustus 2008 - 08:23   quote  deeplink  
Tom de Sutter en een rechtsback die kan verdedigen en fatsoenlijk kan opbouwen. Die moet toch ergens in een boekje staan met zoveel scouts op de loonlijst?
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 09 augustus 2008 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2008 - 23:23 schreef Sebbe het volgende:
Begroting zecht niets, NAC werd toch ook 3e en die gasten uit 020 spelen ook "maar" UEFA en dat met 20 miljoen aan begroting meer. En ik zeg ook niet dat ze Hofs en De Guzman moeten verkopen, maar dat zijn ongeveer de enige twee die geld op kunnen leveren.
Begroting zegt eigenlijk ALLES hoor , kijk de laatste 10 jaar de eindstand maar na dan zul je zien dat dit van nr 1 tot 18 aardig klopt hoor , wat natuurlijk niet wil zeggen dat er géén uitzonderingen zijn want het blijft voetbal , feit blijft wel dat wij gewoon achter lopen op "de 2" ook door jarenlang slechte organisatie waardoor onze naam in héél Europa niet méér zo groot is als wij soms willen denken , we zullen dus door middel van aantrekkelijk voetbal , verrassende resultaten en een kolkende kuip moeten zorgen dat die naam weer groter wordt , en dan kunnen wij weer gewoon vanaf dag 1 meedoen om de titel maar eerst zullen wij gewoon lekker in de rol van underdogg moeten kruipen om vanb daaruit te stunten!
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 09 augustus 2008 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 augustus 2008 - 08:23 schreef Robinnn het volgende:
Tom de Sutter en een rechtsback die kan verdedigen en fatsoenlijk kan opbouwen. Die moet toch ergens in een boekje staan met zoveel scouts op de loonlijst?
De Sutter is een aanvaller , kan dus nooit op scoutingslijstje/verdedigers staan!
Joszef
 Joszef - zaterdag 09 augustus 2008 - 11:46   quote  deeplink  
Perez?? Die is 134, bejaardenhuis in met die mafkees. Wil na een maand waarschijnlijk toch weer weg. Ben het eens met de scandinavie optie. Doen het altijd goed in NL.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zondag 10 augustus 2008 - 09:01   quote  deeplink  
Keeper:Krul, Vermeer of Velthuizen
Rechtsback:Sagnol
Centrale verdediger: Ooijer of Hansson
Aanvaller: de Sutter, Samaras, John of Smolarek (mag weer weg in Spanje)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 augustus 2008 door Richard Lagrouw --
Robinnn
 Robinnn - zondag 10 augustus 2008 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 augustus 2008 - 09:19 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

De Sutter is een aanvaller , kan dus nooit op scoutingslijstje/verdedigers staan!
De Sutter EN een rechtsback staat er oetlul!
schiedam
 schiedam - zondag 10 augustus 2008 - 17:51   quote  deeplink  
nou nou oetlul hoe oud ben je fucking baby
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 10 augustus 2008 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 - 17:37 schreef Robinnn het volgende:

[..]

De Sutter EN een rechtsback staat er oetlul!
en JIJ vind MIJ een OETLUL ??? haha , das een goeie !!!
had ik toch fff verkeerd elezen die regel!!!
maar dat oetlul kan ik prima lezen!!!!

vakkie W !
Jesse
 Jesse - zondag 10 augustus 2008 - 18:29   quote  deeplink  
Je moet eigenlijk zo een speler hebben netzoals paul bosvelt.. Maar waar kan je die vandaan krijge .. !!????????????????????
derq
 derq - zondag 10 augustus 2008 - 18:32   quote  deeplink  
waarom bosvelt? :S die hebben we juist niet nodig, we moeten een type boulahrouz, en een type vennegoor
Paauwe
 Paauwe - zondag 10 augustus 2008 - 18:57   quote  deeplink  
Ze gaan hoogst waarschijnlijk helemaal niemand meer halen.
schiedam
 schiedam - zondag 10 augustus 2008 - 19:08   quote  deeplink  
type bosvelt en toch bijna hetzelfde als boulahrouz, ze vreten allebij hun tegen stander op!!!
Blauwlap
 Blauwlap - donderdag 16 april 2009 - 19:39   quote  deeplink  
Voor de verdediging zou ik kiezen voor Sprockel van Vitesse,hij is een echte Feyenoorder(komt uit de eigen jeugd) die de concurrentie met Hofland en Bahia goed aan kan.Eventueel kan hij met Hofs geruild worden.
Voor de aanval zou ik als Feyenoord gaan voor Vennegoor,samen met Mackaay een super duo.
moa
 moa - donderdag 16 april 2009 - 19:47   quote  deeplink  
Ja hoor weer een topic van bijna een jaar oud gebumpt...
fey21
 fey21 - donderdag 16 april 2009 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 19:47 schreef moa het volgende:
Ja hoor weer een topic van bijna een jaar oud gebumpt...
is toch leuk???
worden ze opgewonden van...van bumpen.

ik zie trouwens een paar namen van forumleden staan die ik nu nooit meer zie...
hebben zij feyenoord-020 niet overleefd ofzo?
of zijn jullie heel stiekem van naam veranderd...?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 16 april 2009 - 20:10   quote  deeplink  
ik wel!!!
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - donderdag 16 april 2009 - 20:13   quote  deeplink  
ik ben ook stiekum van naam veranderd.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 16 april 2009 - 20:39   quote  deeplink  
1000x ......??????!!!!!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 16 april 2009 - 22:59   quote  deeplink  
HAHAHAHAHA.........ik heb een voorstel:

iedereen die het waagt om een oud topic op te graven een week blokkeren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fey21
 fey21 - vrijdag 17 april 2009 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 april 2009 - 20:13 schreef De koi hoek.nl het volgende:
ik ben ook stiekum van naam veranderd.
vertel
R()b
 R()b - vrijdag 17 april 2009 - 00:55   quote  deeplink  
Bas Dost!

Die gozer wordt een echte killer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Welke spelers zou jij willen zien komen?









0.0150279