|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
vind jij dat feyenoord perez moet halen van ajax, of juist niet. Geef hiet je mening op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 augustus 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
hammetje
|
|
|
ik vind van wel een goede voetballer al is hij al wel op leeftijd. kan hij lekker 020 voor schut zetten |
|
|
|
|
Fr-1908
|
|
|
Neeeeeeeeej !!!!!!
We hebben in het (verleden) ook al die griekse neus gekocht die helemaal nix heeft gebracht en perez zou ook nix kunnen brengen
oftewel
Opdonderen met die neuzen !!!! |
|
|
|
|
Snoek
|
|
|
heb niks met emotie te maken dat hij niet hoeft te komen , ondanks dat deze speler enorme voetbalkwaliteiten heeft ( scoort al jaren hoog in de doelpunten/assists lijst) mag die overal weg , zn karakter is een storende factor en hij is al 34 .
geef Janotta en Wijnaldum maar kansen als aanvallende middenvelders of haal een andere goede aanvallende linkermiddenvelder zoals bijv Pranjic of Martens |
|
|
|
|
huig ,katwijk
|
|
|
niet doen hij heeft zijn kans gehad. wilde toen niet nu mag hij niet oprotten met die gast |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
opzouten met die geld wolf !!!!! |
|
|
|
|
cees
|
|
|
natuurlijk doen hij is alleen heel goed voor de toegevoegde waarde voor ons clupie is een heel goede voetballer kunnen we heel veel plezier van hebben heb ik vorig jaar ook al gezegt vond het jammer dat het toen niet lukte maar nu zou het heel mooi zijn |
|
|
|
|
erik
|
|
|
nee veel te oud en een lastpak. als hem iets niet aanstaat is hij meteen pissig |
|
|
|
|
Jowali
|
|
|
Ik ben het eens met Huig uit Katwijk. Niet doen. Hij heeft al eens de kans gedad. Toen liet hij ons barsten. Zakkenvuller. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Kan er wel een heel veteranen elftal neerzetten en we zouden dan weer een afdanker van 020 halen. Die trouwens dan waarschijnlijk weer niets presteert. Heel de instelling van die man bevalt mij ook niet. Laat hem maar wegblijven dus. |
|
|
|
|
Theo, Raalte
|
|
|
Alsjeblieft niet, omhooggevallen MVV 'er met een heel grote mond |
|
|
|
|
FR-Fan.nl
|
|
|
|
|
|
Guy (ki)
|
|
|
Zijn karakter is niet goed maar zo ga je ook niet met spelers om. Hij kan een goede verserking zijn in aanval.. tomasson als schaduwspits Opstelling:
Timmer Vlaar Hofland De Cler De Guzman El Ahmadi Van Bronkhorst Tomasson Slory Makaay Perez( of anders bruins) |
|
|
|
|
Ketter
|
|
|
Perez mag alleen komen met strakke pleisters om z'n mond, dan kan hij die niet opentrekken om de sfeer te verzieken. Verbeek zou die gast verder wel aanpakken. Bovendien moet hij gratis zijn en genoegen nemen met een prestatie-afhankelijk inkomen. Als hij de winnende maakt tegen 020 waardoor Feyenoord met 1 punt voorsprong op die kwallen landskampioen wordt, dan zeg ik: Perez, je was van harte welkom! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
zat ondertusse wel in de goede leeftijds klasse |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
quote: nep supporter om je eigen mensen belachelijk te maken koekebakker |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik ga het ook niet uitleggen ook... |
|
|
|
|
tony s
|
|
|
Is een goede voetballer maar zoals er eerder is gezegd heeft hij de kans gehad om naar Rotterdam te komen ,en wou toen niet DUUUUUUS nu ook niet dan. |
|
|
|