BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Brian gaat Lieke masseren

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 07 januari 2008 - 14:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Brian gaat Lieke masseren

Alhoewel Brian en Amanda de hele dag al lief en aardig doen tegen Lieke, is dit niet enkel en alleen oprecht. Het doel van Brian en Amanda is om, via Lieke Huub, gek te maken. De twee hadden vanmorgen bedacht dat het een goed idee was dat Brian de blondine zou gaan masseren. In een gesprek tussen Brian en Lieke heeft de Hilversumse laten vallen dat de dj heel lekker kan masseren. De Antilliaan rook hier een kans en bood aan om haar vanavond te masseren, waarop Lieke instemde. We zijn benieuwd hoe Huub hierop zal reageren!

bron: tien.tv
Soerabaja
 Soerabaja - maandag 07 januari 2008 - 15:20   quote  deeplink  
Wat een smerige karakters hebben die twee toch. Maar, och ja, Huub is ook een klootzak. De enige die ik sympathiek vind is Jaap. Niet agressief, wel humoristisch en een goed acteur.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 07 januari 2008 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 januari 2008 - 15:20 schreef Soerabaja het volgende:
Wat een smerige karakters hebben die twee toch. Maar, och ja, Huub is ook een klootzak. De enige die ik sympathiek vind is Jaap. Niet agressief, wel humoristisch en een goed acteur.
Je hebt helemaal gelijk, Jaap is een winnaar!

En ik denk niet dat Brian en Amanda dit heel erg graag willen (Lieke in bed) maar ze doen net als de meesten daar gewoon mee met het spel en wat er gevraagd wordt.
Soerabaja
 Soerabaja - maandag 07 januari 2008 - 16:34   quote  deeplink  
En jij hebt een goede kijk op mensen, Boudewijn.
Groet, S.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Brian gaat Lieke masseren

0.0048010