|
|
Emilio
|
|
|
we weten het wel: eerst verkopen, dan kopen
maar als er dan verkocht is, wie moet feyenoord dan kopen? een lange spits zoals bosz al zei, maar wie?
de verdediging lijkt mij met greene bahia vlaar en hofland wel goed, ookal is een goeie wissel ook niet uitgesloten.
conclusie: een (jonge) het liefst lange spits, zelf kan ik op geen 1 komen na marcus berg die geen zin heeft in een vertrek maakt et een stuk moeilijker.
Iemand een idee? |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
Joszef
|
|
|
|
|
|
derq
|
|
|
ja maar wel lang, hij vroeg welke spits dr lang was. koller kan wel scoren en breken net als vennegoor. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Dost komt. Voel 't gewoon.
't Is te stil nu om hem heen. Over paar weken komt van Geel op de proppen met aantal aanwinsten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2011 door Let it Snoo -- |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Haha obiku heb je de graafmachine weer gestart?
Ik denk Soren Larsen, Die is toch ook lang? haha |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Charisteas is ook lang! Sibon is lang! Koevermans is lang (dik en groot)! Jhon van Beukering is ook best lang! |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Lange spits die sneller is dan een schildpad.. Valt de Beuk vast af. |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
Cisse??? haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2011 door The Q -- |
|
|
|
|
Let it Snoo
|
|
|
Is wel sneller dan een schildpad.. Als z'n grote teen het gaat houden in ieder geval. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
of bedoelde je de geblondeerde cisse?
|
|
|
|
|
cc-tje
|
|
|
quote: SJEZUS... Zo zie je maar wat er van komt als een ijsbeer verkracht wordt door Bokito!!! |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
ach volgens mij had ik een topic geopend als voorstander van Fernandez.Want die schopt er gewoon 30 in.(Wens van de gedachte) |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 17:44 schreef cc-tje het volgende:[..] SJEZUS... Zo zie je maar wat er van komt als een ijsbeer verkracht wordt door Bokito!!! Volgens mij is het een zelfportret haha |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
en ik persoonlijk noem hem!!: gullit.... hahahahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 17:23 schreef RedDevil1990 het volgende:Haha obiku heb je de graafmachine weer gestart? Ik denk Soren Larsen, Die is toch ook lang? haha tsja, . . . 't gaat tijd worden dat de bal weer gaat rollen, kunnen we het weer over actuele zaken hebben op dit forum :) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Zouden zo broers kunnen zijn
|
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
zet Jop Poppen in de spits die is,2 meter 17. |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote: wie de fuck is jop poppen? haha |
|
|
|
|
The Q
|
|
|
Weet ook nog wel 1tje Francisco Elson geboren Rotterdammer 2.14 en een Feyenoord hart.hehe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juni 2011 door The Q -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
kweenie of ie een beetje kan voetballen, . . . maar lang is ie zeker . . . . . . .
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op donderdag 30 juni 2011 - 18:04 schreef The Q het volgende:Weet ook nog wel 1tje Francisco Elson geboren Rotterdammer 2.14 en een Feyenoord hart.hehe Ooit voetbal schoenen aangehad? |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
The Q
|
|
|
quote: Gvd wat een reus de verdedigers in de eredivisie schijten zich spontaan in de broek haha |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: je wil niet raden tot hoe hoog milo dan komt... hahahaha |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
quote: jop poppen was een legendarische kapper hier in de regio |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: IPH zeker? Ideale PijpHoogte :P |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: nee man, net niet hoog genoeg in een kopduel. wat een zieke geest heb jij trouwens zeg. hahahahahaa |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Henk