|
|
dani
|
|
|
|
|
|
manfred
|
|
|
het mag van mij wel, want dan kan hij dejeugd veel aanleren. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
wat kan hij de jeugd leren???? zuipen,snuiven,wilde vrouwen????
was echt wel aardige voetballer maar is helemaal uitgeleefd !!!!!!
wellicht dat ie weer op de rails zit maar of hij nog zijn nivo haalt?????????????? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Waar hangt ie tegenwoordig eigenlijk uit? |
|
|
|
|
Ajax-fan
|
|
|
Mislukte voetballers in de nadagen van hun carriere genoeg, wil sowieso teveel verdienen en kan in mijn ogen niets meer brengen dan Suarez ond hem tegen Arsenal top, werklust genoeg. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Zo oud istie toch nog niet? Istie nu al uitgevoetbald? |
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
Tja, was is uitgevoetbald? Hij komt iig bij Everton niet aan spelen toe. 8 wedstrijden in 2 jaar ofzo, dat is toch veel te matig. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2008 - 21:48 schreef Thomas het volgende:Tja, was is uitgevoetbald? Hij komt iig bij Everton niet aan spelen toe. 8 wedstrijden in 2 jaar ofzo, dat is toch veel te matig. Issie echt zo losgeslagen als hierboven wordt beweerd? Ik heb daar nooit iets over gelezen. Kan het me tenminste niet herinneren. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2008 - 22:08 schreef draakje het volgende:[..] Issie echt zo losgeslagen als hierboven wordt beweerd? Ik heb daar nooit iets over gelezen. Kan het me tenminste niet herinneren. toch meer lezen draakje! heeft alcohol probleem gehad , en ook weleens gesignaleerd met drugs-oogjes al vertelde hij toen de smoes dat ze wat in zijn drinken hadden gedaan.... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2008 - 22:23 schreef jantje 1974 het volgende:[..] toch meer lezen draakje! heeft alcohol probleem gehad , en ook weleens gesignaleerd met drugs-oogjes al vertelde hij toen de smoes dat ze wat in zijn drinken hadden gedaan.... Dat ze wat in zijn drankje gedaan zouden hebben kan ik me iid wél herinneren. Toen was hij volgens mij nét weg bij Ajax. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
was leuke speler maar denk niet dat we die nodig hebben we hebben voorin al genoeg goede spelers lopen die ik hoger inschat |
|
|
|
|
joey
|
|
|
nee...niet goed genoeg meer...jammer, had hij miss beer eerder terugmoeten komen... ajax heeft dat wel veel aanvallers aan de buitenkant maar welke heeft veel waarde dan...ik vind rommedahl,suarez wel goed...sulemani...ook...maar bakirnogwat,lugue,delorge enzo daar heb je geen ene reet aan!!!! leo ook niet trouwens maar die zie ikdan nog wel als invaller,waar die best goed in is.... |
|
|
|
|
cj
|
|
|
nee nee en nog is nee ik zou zelf nac niet adviseren om hem te halen,laat hem lkker bij kv mechelen spelen of bij queens park rangers het talent van vroeger is al lang weg |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Nog een aanvaller erbij? Ik dacht eerlijk gezegd dat we er daar wel genoeg van hebben rondlopen. Andy van der Meyde is (of was) een leuke en creatieve voetballer, maar het huidige Ajax zit beslist niet op hem te wachten. Verdedigers moeten er komen. Achterin blijf ik het vaak een zwakke en vooral een onderbezette boel vinden. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
ik vind het eigenlijk ook wel een overweging om Finidi George voor de rechtsbuiten positie terug te vragen......pfffff |
|
|
|
|
PJ
|
|
|
van der Meyde ???? Wat moeten we hier in gods naam mee. We zijn net goed bezig met ons aankoopbeleid. Laten we vooral zo door gaan en ons niet vergrijpen aan dezelfde fouten als onder MvG |
|
|
|
|
ollielars
|
|
|
kies dan voor overmars. haal hem nog een jaartje of 2 terug. zekers beter dan vd meyde. meer snelheid. maar waar praten we over???? we hebben een heel mooi team staan nu. |
|
|
|
|
Ajaxmike91
|
|
|
laat vd meyde maar lekker in liverpool, gewoon spelers uit eigen jeugd doorlaten stromen |
|
|
|
|
louis
|
|
|
laat die maar lekker daar waar hij zit .... laat ze maar een paar verdedigers halen!!!! en als ze dadelijk een 25 mil krijgen voor the hunter voor hoede is dan nog wel goed genoeg maar die verdediging maak ik me meer zorgen over |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Van der Meyde had nooit naar Inter moeten gaan. Hij is een typische buitenspeler. Wat doe je dan in Italie?? Bij Everton is ie nooit meer terug op niveau gekomen, maar hij mag het van mij bij Ajax best wel proberen, maar eerst lekker op amateur-basis. Een soort proef van een maand of 3. Daarna verder kijken of ie een contract verdiend.... |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Op amateur basis? waar dacht je dan aan om precies te zijn? |
|
|
|
|
luis_suarez 16
|
|
|
nee tuurlijk niet mischien nog wel een aardige speler maar je hebt helemaal geen geld om hem te betalen en boven dien we hebben al genoeg goede spelers op zijn positie |
|
|
|