|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
Ik vind dat de guzman gewoon nog een jaar bij feyenoord moet blijven, en heus gaat hij naar Zenit St. Petersburg als hij bijv. naar chelsea kan gaan ofzo. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Maakt mij allemaal niet uit waar hij naar toe gaat, als we maar minimaal 10 miljoen voor hem vangen. |
|
|
|
|
herm
|
|
|
voor 15 miljoen mag hij weg; dan kan feyenoord voor dat geld een verdediger en een aanvaller aantrekken, van een zeer behoorlijk niveau. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 - 16:09 schreef herm het volgende:voor 15 miljoen mag hij weg; dan kan feyenoord voor dat geld een verdediger en een aanvaller aantrekken, van een zeer behoorlijk niveau. Helemaal mee een alleen mogen het van mij 2 verdedigers en een aanvaller worden. Een rechtsback en ee centrale verdediger. Zit zelf te denken aan Sagnol, Ooijer of Hansson en John! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Beste medesupporters: we lopen allemaal te huilen dat het niks is met Feyenoord , wat moet je dan doen?? Je BESTE spelers houden en de MINDERE verkopen , en niet je beste verkopen! gUZMAN HOUDEN DUS! hofs,slory, en nog wat matige spelers verkopen en dan een rechtsback en spits erbij dan is t aardig in balans MAAR NIET GUZMAN VERKOPEN! (al is 15miljoen natuurlijk wel om over te praten.............
pffffffffff wat is t toch zwaar om Feyenoord supp. te zijn ........ kan je nagaan als je TD bent van Feyenoord , op pad met lege portemonnee en geen mooie vooruitzichten....... ga dan maar eens een topper halen!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
"jantje 1974" eindelijk is een verstandig iemand hier |
|
|
|
|
don 42
|
|
|
vathouden en boven de 20 miljoen pas verkopen anders nooit laten die russen de thypus anders krijgen. Voor dat geld hebben ve geen vervadiger vervanger. |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
beter halen we een goede rechtsback... |
|
|
|