BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Makaay heeft voet gebroken

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 15 augustus 2008 - 15:22
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Makaay heeft voet gebroken (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - vrijdag 15 augustus 2008 - 15:24   quote  deeplink  
Makaay heeft voet gebroken

Voor Roy Makaay zijn de Olympische Spelen voorbij. De aanvoerder van het Olympisch Elftal blijkt een voetwortelbeentje te hebben gebroken.

Makaay onderging vandaag opnieuw een CT- en MRI-scan van zijn rechtervoet, waarbij de breuk werd geconstateerd. Op eerdere scans was dit niet waarneembaar.

,,In de eerste wedstrijd tegen Nigeria op 7 augustus heeft Roy de blessure opgelopen,'' aldus bondscoach Foppe de Haan. ,,Er is met de grootst mogelijke zorg door vier radiologen en twee orthopedisch chirurgen naar gekeken, maar op de eerste scans was niets te zien. Vandaag is gebleken dat er toch een breukje zit.''

Het Olympisch elftal speelt zaterdag in de kwartfinale tegen Argentinië dus zonder zijn aanvoerder. De Haan: ,,Het is in de eerste plaats heel zuur voor Roy zelf. En natuurlijk is het een groot verlies voor het team.''

,,Het is ontzettend balen, want hier heb ik de hele zomer naartoe gewerkt,'' aldus Roy Makaay zelf. ,,Maar hier houden de Olympische Spelen voor mij op. Ik heb wel goede hoop dat ik snel weer op het veld sta, want ik kan alles: sprinten, lopen, springen; behalve met de wreef schieten. Dat ik tegen de Verenigde Staten en Japan heb gespeeld, heeft de blessure niet verergerd.'' Makaay zal de kwartfinale met Argentinië zaterdag vanaf de kant bekijken. Hij keert zondag terug naar Nederland. ,,Ik kwam hier om een medaille te halen. Dat kan nog steeds, al kan ik er helaas mijn steentje niet meer aan bijdragen.''

Bron: AD

Gelukkig hebben we opa Mols nog!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 augustus 2008 door Legioen Weblog --
schiedam
 schiedam - vrijdag 15 augustus 2008 - 15:42   quote  deeplink  
tering de haan hij had hem die 2 e wedstrijd niet moeten laten spelen
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - vrijdag 15 augustus 2008 - 15:45   quote  deeplink  
Makaay, Slory, El Ahmadi, Hofland, Hofs geblesseerd Tomasson en Vlaar herstellende...
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 15 augustus 2008 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 - 15:42 schreef schiedam het volgende:
tering de haan hij had hem die 2 e wedstrijd niet moeten laten spelen
slaat nergens op schiedam!
Makaay is een ervaren speler die zelf wilde spelen , hij wist van t risico maar nam deze bewust , hij laat toch wel beetje zien dat ie niet echt voor 110% voor Feyenoord gemotiveerd is , laten we maar hopen dat 80% ook genoeg is voor een goed seizoen want dat kan nog wat worden : Verbeek versus Makaay : Rambo tegenover Mr.Elegant!!!!!!
Sebbe
 Sebbe - vrijdag 15 augustus 2008 - 21:10   quote  deeplink  
Het is weer het bekende liedje en weer is de club de gebeten hond. Niets ten nadele van Makaay meer het geeft je wel te denken of je als club nog wel spelers wilt afstaan aan evenementen die niet op de fifa kalender staan. Uiteindelijk kan je als club nu niet je beste mensen opstellen en daar is de supporter weer de dupe van. Misschien moet de KNVB Feyenoord schadeloos stellen en gedurende zijn herstel zijn loonkosten op zich nemen.
draakje
 draakje - vrijdag 15 augustus 2008 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 - 21:10 schreef Sebbe het volgende:
Het is weer het bekende liedje en weer is de club de gebeten hond. Niets ten nadele van Makaay meer het geeft je wel te denken of je als club nog wel spelers wilt afstaan aan evenementen die niet op de fifa kalender staan. Uiteindelijk kan je als club nu niet je beste mensen opstellen en daar is de supporter weer de dupe van. Misschien moet de KNVB Feyenoord schadeloos stellen en gedurende zijn herstel zijn loonkosten op zich nemen.
Er zijn ook supporters van de Olympische Spelen ...
schiedam
 schiedam - zaterdag 16 augustus 2008 - 17:28   quote  deeplink  
dus wat is belangrijker je kluppie of de os
draakje
 draakje - zaterdag 16 augustus 2008 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 - 17:28 schreef schiedam het volgende:
dus wat is belangrijker je kluppie of de os
De Olympische Spelen - je land - zou belangrijker moeten zijn. Niet dat beperkte regionale denken ...
schiedam
 schiedam - zaterdag 16 augustus 2008 - 18:41   quote  deeplink  
ppppppff pleur op jo met je land paar pikkies die voetballen
Sebbe
 Sebbe - zondag 17 augustus 2008 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 - 21:24 schreef draakje het volgende:

[..]

Er zijn ook supporters van de Olympische Spelen ...
En gelukkig maar dat je zo denkt, zo zijn er ook supporters van korfbal, onderwaterhockey enz. Maar daar gaat deze topic niet over, Makaay heeft zijn voet gebroken op de o.s. Al was het met een partijtje voetvolleybal, als werknemer in deze branche komt het belang van je werkgever voorop, zeker met de salarissen van tegenwoordig.
draakje
 draakje - zondag 17 augustus 2008 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 - 13:20 schreef Sebbe het volgende:

[..]

En gelukkig maar dat je zo denkt, zo zijn er ook supporters van korfbal, onderwaterhockey enz. Maar daar gaat deze topic niet over, Makaay heeft zijn voet gebroken op de o.s. Al was het met een partijtje voetvolleybal, als werknemer in deze branche komt het belang van je werkgever voorop, zeker met de salarissen van tegenwoordig.
Als Ajax ook zo dacht, was Nederland in 1974 en 1978 niet in de finale van het WK gekomen en waren we in 1988 geen Europees Kampioen geworden. Ajax heeft altijd wagonladingen spelers geleverd. En nu zeuren jullie over Makaay? Wees blij dat ie goed genoeg werd bevonden om mee te gaan naar Peking.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 17 augustus 2008 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 - 16:34 schreef draakje het volgende:

[..]

Als Ajax ook zo dacht, was Nederland in 1974 en 1978 niet in de finale van het WK gekomen en waren we in 1988 geen Europees Kampioen geworden. Ajax heeft altijd wagonladingen spelers geleverd. En nu zeuren jullie over Makaay? Wees blij dat ie goed genoeg werd bevonden om mee te gaan naar Peking.
das wel wat anders , ek's en wk's zijn ingepast in de kalender , de OS is tijdens een voorbereiding/start van competitie.
draakje
 draakje - zondag 17 augustus 2008 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 - 17:13 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

das wel wat anders , ek's en wk's zijn ingepast in de kalender , de OS is tijdens een voorbereiding/start van competitie.
Onzin, zodra je je kwalificeert weet je dat het toernooi eraan komt. En je weet ook al vier jaar van tevoren wanneer het is.
Sebbe
 Sebbe - zondag 17 augustus 2008 - 19:59   quote  deeplink  
Ik zou haast Ajax bedanken voor al dat moois, alleen is het Nederlands Elftal geen Ajax. Daarnaast mogen we Feyenoord veel dankbaarder zijn om als eerste nederlandse club de europacup 1 te winnen waardoor het nederlandse voetbal ineens meetelde en dat ze als laatse nederlandse club de uefa cup heeft gewonnen zodat we nog steeds meetellen in europa.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2008 door Sebbe --
mike69
 mike69 - maandag 18 augustus 2008 - 10:13   quote  deeplink  
ook hij nog weg !!(foppe bedankt)
ik heb medelijden met gert jan want zo houd hij helemaal niemand over.
want we gaan toch niet onze hoop vestigen op die mols jongens dat kan echt allemaal niet we zijn GVD FEYENOORD EN NIET HERACLES OFZO MAN kom op FEYENOORD.

EEN HEEL BEZORGDE FAN
Kadaver
 Kadaver - maandag 18 augustus 2008 - 13:12   quote  deeplink  
@Mike69,

Doe ff rustig man. Het seizoen moet nog beginnen, geef het tijd, het team moet nog gevormd worden.
mike69
 mike69 - maandag 18 augustus 2008 - 14:27   quote  deeplink  
je heb gelijk kadaver maar het gaat me aan me hart als feyenoord steeds verder zakt feyenoord hoort aan de top mee te doen SORRY
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 18 augustus 2008 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 - 18:56 schreef draakje het volgende:

[..]

Onzin, zodra je je kwalificeert weet je dat het toernooi eraan komt. En je weet ook al vier jaar van tevoren wanneer het is.
wat jij hierboven zegt is pas onzin , je wou toch niet zeggen dat t niet klopt wat ik zeg????
EK en WK staan op de FIFA kalender en dus worden alle competities erop aangepast , OS staat niet op die kalender en wordt 2 maanden later gespeeld zodat het midden in alle voorbereidingen valt en dus een probleem vormt voor de clubs en dan zéker betreft de dispensatie spelers, dat zouden ze af moeten schaffen! Ga dus niet zeggen dat ik onzin schrijf DRAAKJE want dat is pas ONZIN!!!!!
Sebbe
 Sebbe - maandag 18 augustus 2008 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 - 14:27 schreef mike69 het volgende:
je heb gelijk kadaver maar het gaat me aan me hart als feyenoord steeds verder zakt feyenoord hoort aan de top mee te doen SORRY
Maar jaren van wanbeleid trek je niet in 2 jaar recht.
draakje
 draakje - maandag 18 augustus 2008 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 - 18:57 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

wat jij hierboven zegt is pas onzin , je wou toch niet zeggen dat t niet klopt wat ik zeg????
EK en WK staan op de FIFA kalender en dus worden alle competities erop aangepast , OS staat niet op die kalender en wordt 2 maanden later gespeeld zodat het midden in alle voorbereidingen valt en dus een probleem vormt voor de clubs en dan zéker betreft de dispensatie spelers, dat zouden ze af moeten schaffen! Ga dus niet zeggen dat ik onzin schrijf DRAAKJE want dat is pas ONZIN!!!!!
Beetje frustie, jantje?
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - vrijdag 22 augustus 2008 - 15:57   quote  deeplink  
Roy is de lul in dit verhaal. Had gewoon niet geblesseerd die tweede wedstrijd moeten spelen. Hij is zo ervaren dus had toch een stuk wijzer moeten zijn. De club is er inderdaad weer de dupe van.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 31 januari 2012 - 22:36   quote  deeplink  
gelukkig is het helemaal goed gekomen!!!
PieterBos
 PieterBos - dinsdag 31 januari 2012 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 januari 2012 - 22:36 schreef FR-Roel het volgende:
gelukkig is het helemaal goed gekomen!!!
Maar niet met jou, dat je zo'n graftopic weer naar boven haalt!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Makaay heeft voet gebroken









0.0088307