|
|
Pim
|
|
|
Leonardo mag weg bij ajax , en feyenoord kan wel een spits gebruiken |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
teveel gedronken denk ik pim? |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Hij kan toch wel voetballen, kan levensgevaarlijk zijn en verbeek krijgt het iritante er wel uit. |
|
|
|
|
deoudehappel
|
|
|
Mwa...erg zelfzuchtig mannetje....heeft al heel veel kansen gehad. 020 zal hem ook niet voor weinig euros weg willen doen lijkt me.... |
|
|
|
|
sjonny
|
|
|
laat hem maar wegblijven die huilebalk misschien dat van gaal hem wil hebben |
|
|
|
|
Paauwe
|
|
|
heeft zijn kansen al gehad onder van Marwijk!!!! |
|
|
|
|
Tpb
|
|
|
niet doen, veel te blessuregevoelig en dat joch heeft serieuuze problemen qua mentaliteit en proffessionalteit. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Lijkt mij ook niet zo'n strak plan. Tot nog toe heeft hij overal waar hij heeft gespeeld meer problemen geboekt dan resultaten, jammer genoeg hoor. Want dat hij wel kan voetballen dat heeft hij bij Feyenoord in de jeugd wel laten zien, lang geleden inmiddels! |
|
|
|
|
mike69
|
|
|
doe is normaal man met je leonardo al was die net zo goed als maradona hij heeft feyenoord verlaten voor 020 opzouten met die gozert en dan hou ik het nog netjes! dus HOU OP!!!!!! |
|
|
|
|
Anthony205
|
|
|
NEE FUCK hem ze moeten Fabio Caracciolo halen |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: dat is toch een belg van Eindhoven??????????? hij heb een mooie voetbalnaam maar verder......... |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
Terughalen??!!?? ja om hen dan gelijk aan een lichtmast op te knopen. Die gast heeft alles aan Feyenoord te danken, kreeg tijdens zijn revalidatie van z'n knie blessure een contract verlenging. Ging toen hij fit was doodleuk naar 020 om daar vervolgens Feyenoord af te zeiken. Nee laat maar lekker wegrotten daar in die frietpan |
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
Van mij mag ie lkkr in dat 020 blijven of oprotten ergen anders heen vuile verader dat 't is..... |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hoeft van mij ook niet meer terug te komen. Ben lang fan van hem geweest en toen hij bij NAC goed presteerde vond ik het ook jammer dat hij weg was, maar ik heb er nu geen vertrouwen meer in dat hij nog een topper gaat worden. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: 2 woorden: Flikker Op ! |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
chrissie
|
|
|
laat hem aub wegblijven. eerst feyenoord afzeiken en dan terug komen dacht het niet .. opzouten |
|
|
|
|
PVDD
|
|
|
Overal is het de eerste weken leuk. Maar na een bepaalde tijd heb je niks meer aan hem, alleen maar gezeik dus laat 020 maar voor hem betalen en liefst zoveel mogelijk. Dus nooit meer halen!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
haal hem maar op met een vliegtuig.... en pleur hem er boven de nieuwe waterweg maar uit van 5000 meter hoogte. tering judas |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
nee opzouten met dat ventje!!!! |
|
|
|
|
Bobby
|
|
|
Het stomste idee van de week mag op de naam komen van degene die deze discussie startte. Leonardo terug naar Feyenoord, tuurlijk, laten we gewoon iedereen halen die in Amsterdam mislukt... |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
quote: die kerel van ADO, die regelmatig 100% kansen omzeept helpt door over de bal te maaien ? teveel gezopen zeker... |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
die huilebalk is eg niet meer welkom |
|
|
|
|
pat
|
|
|
wat zijn dit voor stomme forums met moeten we hem terug halen wat denken jullie zelf nou , nooit meer terug die arrogante klootzak |
|
|
|
|
thewin
|
|
|
DIT IS DE GROOTSTE MISLUKKELING UIT DE HISTORIE VAN FEYENOORD en nee Charisteas is naast leonardo en held,,, wat hebben we hem tog vervelend aaangepakt |
|
|
|
|
mrc
|
|
|
ik kan me nog een liedje herrineren over hem t begon met he leonardo vieze vuile...... |
|
|
|
|
Smiloo
|
|
|
Allles alles op zijn kniee op zijn knieee op zijn knieeeeee |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2008 - 21:10 schreef thewin het volgende:DIT IS DE GROOTSTE MISLUKKELING UIT DE HISTORIE VAN FEYENOORD en nee Charisteas is naast leonardo en held,,, wat hebben we hem tog vervelend aaangepakt mislukt kan je hem niet noemen, als Feyenoord hem niet uit die sloppenwijk had gehaald was ie nu een lijmsnuivertje geweest dat zich voor 5 dollar in zijn aars liet nemen door dikke harige duitse sextoeristen. Wat dat betreft is ie goed weg gekomen. Nu heeft ie voor 13 zilverlingen het grootste supporterslegioen van Nederland genaait. |
|
|
|
|
dazzie
|
|
|
geen leonardo, lazovitch of andere weggelopen personen, geniet nu maar van al het jeugdige talent welke elke week nu plezier en succes brengen, samen met de Phantom. Hebben we veel meer aan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 november 2008 door dazzie -- |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2008 - 22:18 schreef dazzie het volgende:geen leonardo, lazovitch of andere weggelopen personen, geniet nu maar van al het jeugdige talent welke elke week nu plezier en succes brengen, samen met de Phantom. Hebben we veel meer aan Helemaal mee eens. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 november 2008 - 22:18 schreef dazzie het volgende:geen leonardo, lazovitch of andere weggelopen personen, geniet nu maar van al het jeugdige talent welke elke week nu plezier en succes brengen, samen met de Phantom. Hebben we veel meer aan Op de lange termijn wel Maar voor het niveau dat wij nastreven heb je niet zoveel aan die jonkies op de korte termijn Een aantal is wel welkom Maar Feyenoord moet nu te veel op de jonkies rekenen Een aantal klasbakken van rond de 25 zou geweldig zijn Die zijn helaas niet haalbaar nu De club moet gewoon voor echte klasbakken sparen (zoals met Ahmadi) En tot die tijd moeten de talenten maar een kans krijgen Maar dit is natuurlijk geen ideale situatie |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
De situatie is inderdaad niet ideaal, maar toch ook weer niet zo benard dat we "Leonardo Rost van Tonningen" terug moeten halen. van mij mag tie afsterven tot net boven zn knieen |
|
|
|
|
derq
|
|
|
lol @ hotjumper...
"iek e ben e nu nit helmal fiet nog! iek bin beetje, e beetje vijfgtieg procent.." |
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
|
|
|
frits
|
|
|
No way! Laat hem maar lekker afzwaaien, is een goeie voor zwolle of zo! Heeft niet de mentaliteit die wij zoeken en heeft zn kans al meer dan eens gehad en als je dan vertrekt naar 020 notabene! Opzouten dan! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Robertz
|
|
|
Zowel Leonardo als Lasovic hebben de Feyenoordsupporters in de zeik genomen;nooit meer welkom. |
|
|
|
|
dazzie
|
|
|
No way, nooit meer terug, geen Leonardo en geen La(zerop)zovic |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Ooit een groot talent op Varkenoord, maar z'n benen zijn niet sterk genoeg, die kunnen de weelde niet dragen en daardoor is hij behoorlijk de weg kwijt geraakt. N.B.: via Brabant (nou ja) naar 020 afgedwaald, echt van het padje dus! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
niet dat ik hem terug zou halen maar de kritiek op Leo is wel wat onterecht , na de pech met al zijn blessures MOEST hij weg , hij ging naar Nac en kon toen naar AJAX en had hij dat dan niet moeten doen omdat hij bij Feyenoord gespeeld heeft????? Een voetballer is geen supporter hoor! |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 december 2008 - 09:30 schreef jantje 1974 het volgende:niet dat ik hem terug zou halen maar de kritiek op Leo is wel wat onterecht , na de pech met al zijn blessures MOEST hij weg , hij ging naar Nac en kon toen naar AJAX en had hij dat dan niet moeten doen omdat hij bij Feyenoord gespeeld heeft????? Een voetballer is geen supporter hoor! ik zeg niet dat ie het niet had moeten doen, maar hij hoeft alleen nooit meer naar de kuip te komen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 december 2008 - 10:29 schreef hotjumper het volgende:[..] ik zeg niet dat ie het niet had moeten doen, maar hij hoeft alleen nooit meer naar de kuip te komen. Ajax laat hem voorlopig ook echt niet meer gaan hoor.. |
|
|
|
|
prins
|
|
|
als je 6 jaar voor feyenoord speelt dan zou je nooit voor o20 spelen.niet meer discusieren voor een rrotzoi.geen karakter. stur hem in een geto van brazilie daar hoort deze karkalak |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 december 2008 - 14:31 schreef prins het volgende:als je 6 jaar voor feyenoord speelt dan zou je nooit voor o20 spelen.niet meer discusieren voor een rrotzoi.geen karakter. stur hem in een geto van brazilie daar hoort deze karkalak amen. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Welke trainer is helemaal idolaat van Leonardo? Welke trainer kreeg hem in het 2e van Feyenoord weer aan het voetballen?
Mario.
1+1= ? |
|
|
|
|
michaelvld
|
|
|
je neemt toch ook je ex vriendin niet terug als ze je flink heeft belazerd |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Als Been hem aan het voetballen krijg!! waarom niet??? Been mag van mij volledig zijn gang gaan. Als we er maar weer van gaan presteren en we financieel toch ook langzaam maar zeker gezond worden. hopen dat hij inderdaad die 30 miljoen van investeerders in aankopen mag steken. |
|
|
|
|
the boss
|
|
|
Ik weet niet of jullie het weten maar feyenoord wilde hem zelf niet meer.Toen is hij naar N.A.C gegaan en toen hebben die neusen hem pas gekocht. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juli 2011 - 12:07 schreef the boss het volgende:Ik weet niet of jullie het weten maar feyenoord wilde hem zelf niet meer.Toen is hij naar N.A.C gegaan en toen hebben die neusen hem pas gekocht. lekker belangrijk om 2,5 jaar later te melden. En weer zo'n graf topic naar boven te halen. |
|
|
|