|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Ajaxmike91
|
|
|
|
|
|
Patrick1990
|
|
|
ik was al lid geworden van de hyves
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 augustus 2008 door Patrick1990 -- |
|
|
|
|
Patrick1990
|
|
|
Ik heb een bericht opgesteld en naar al mijn hyves-maatjes gestuurd:
hey allemaal,
wordt nu ook lid van het Ajax Headliner hyves (www.ajax-hl.hyves.nl) en zorg dat wij niet alleen kampioen zijn in het voetballen, maar ook met leden scoren op hyves. Wij hebben ook rivalen als www.feyenoord-hl.hyves.nl en www.psv-hl.hyves.nl , zorg dat wij bovenaan komen te staan en we laten die kakkies en eindhovenaren eens een poepie ruiken
tjallah |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 - 14:00 schreef Patrick1990 het volgende:Ik heb een bericht opgesteld en naar al mijn hyves-maatjes gestuurd: hey allemaal, wordt nu ook lid van het Ajax Headliner hyves (www.ajax-hl.hyves.nl) en zorg dat wij niet alleen kampioen zijn in het voetballen, maar ook met leden scoren op hyves. Wij hebben ook rivalen als www.feyenoord-hl.hyves.nl en www.psv-hl.hyves.nl , zorg dat wij bovenaan komen te staan en we laten die kakkies en eindhovenaren eens een poepie ruiken tjallah helemaal goed!
Binnenkort komen we ook met 2 eigen gemaakte gadgets voor op (o.a.) Hyves :) |
|
|
|
|
Djembeed
|
|
|
toppie! Ajax is de grootste. Altijd zo geweest, zal altijd zo blijven |
|
|
|
|
Patrick1990
|
|
|
zeker weten wel, wij ajax worden weer kampioen |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Nou maar hopen dat die twee Volendammers het met elkaar eens zijn, anders gaan ze elkaar misschien negeren ... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Die Volendammers kunnen nu tenminste klaverjassen. |
|
|
|