|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Sportweek 'Ailton van Metallurg Donetsk naar Feyenoord' (Legioen Weblog)
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Sportweek 'Ailton van Metallurg Donetsk naar Feyenoord'
Volgens het Transfer stoplicht van Sportweek wil Feyenoord de zwaarlijvige Braziliaanse spits Goncalves da Silva overnemen van Metallurg Donetsk. Deze speler kwam voornamelijk vanwege ophef in het nieuws. Gelukkig zijn ze op de redactie van Sportweek het gevoel voor humor ook nog niet verloren, want dit lijkt ons de grootst mogelijke onzin...
Legioen Weblog |
|
|
|
|
Paauwe
|
|
|
Ik geloof er niks van!! Hoe komt sportweek daarbij dan? Het lijkt me wel mooi als Hasselbaink nog 1 jaar bij ons komt ballen!! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Erg intelligent ziet ie er niet uit. Het is te hopen voor Rotterdam dattie wel kan voetballen. |
|
|
|
|
Paauwe
|
|
|
Hij is een geweldige voetballer!! Maar ik denk dat het echt een fabeltje is!! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Hij is oud, vet, sloom en vervelend. kortom een echte aanwinst!! ;-) |
|
|
|
|
fr fan
|
|
|
dit kan nooit waar zijn. een tijdje geleden melden sportweek ook al dat collins john naar feyenoord komt en dat is er ook niet van gekomen(gelukkig niet)dus dit is vast onzin |
|
|
|
|
derq
|
|
|
hij houdt wel van pijpen zo te zien, kan die beter naar 020 |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
Weer een veteraan. Zal wel weer een fabel zijn en ik zie liever Collins John komen. |
|
|
|
|
bamasa
|
|
|
dit zou echt een wan-aankoop van een wan-beleid zijn en dit op ons 100 jarig jubileum. Feyenoord haal je rotte appels nou eens weg en begin eens echt opnieuw zonder ons steeds te BELAZEREN. |
|
|
|
|
mike69
|
|
|
doe nou normaal feyenoord we zijn toch al te laat om nog een goed team (elftal)optestellen we hebben nog geen 1 wedstrijd kunnen spelen met de beste elf als die er al zijn . ik word hier gek van een bezorgde fan |
|
|
|
|
derq
|
|
|
het maakt me niets uit wat feyenoord doet dit jaar als er maar uefacupvoetbal wordt gehaald. volgend jaar zijn manteiga en janota top, wijnaldum ook, erasmus heeft denk ik iets langer nodig, maar dat zijn al dikke aanwinsten, geloof me! |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 - 13:40 schreef derq het volgende:volgend jaar zijn manteiga en janota top, wijnaldum ook, erasmus heeft denk ik iets langer nodig, maar dat zijn al dikke aanwinsten, geloof me! blijk jij er twee jaar later even kijk op te hebben |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Daarom heeft hij tegenwoordig een andere naam,helaas heb ik hem belooft die niet te verraden hahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahahaha, die is wel erg leuk! BRAVY als archivaris. Lekker opletten met wat je schrijft... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 06 februari 2011 - 21:47 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Daarom heeft hij tegenwoordig een andere naam,helaas heb ik hem belooft die niet te verraden hahaha kom op klikken jij hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik kan de druk bijna niet meer aan man hahaha |
|
|
|