BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Glibberaar?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 07 januari 2008 - 17:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Glibberaar?

"Ben jij een glibberaar?", vraagt Jaap aan de kersverse Miljonair. Claire kijkt hem stomverbaasd aan. "Iemand die glibbert?", probeert Jaap het te verduidelijken maar nog steeds kijkt Claire alsof ze water ziet branden. "Je hebt kampen in het huis en een glibberaar is iemand die overal langs glibbert", legt de grote Miljonair uit. "Nee dat doe ik niet, maar ik ben wel nu aan het kijken met wie ik het slimst kan samenwerken", geeft Claire eerlijk toe. "Nou Amanda en Brian is geen slim idee, dat weet iedereen. Dan heb je dus Lieke, Huub en mij over...", insinueert Jaap. "Dat is waar. Ik weet niet hoe ik dat ga doen...", twijfelt Claire. Hoelang zou het nog duren voordat ze het wel weet?

bron: tien.tv
DGKJaapio
 DGKJaapio - maandag 07 januari 2008 - 17:18   quote  deeplink  
Het lijkt mij persoonlijk beter dat je 'een kant kiest' VOOR je het huis in gaat, ipv het huis in gaan en dan moeten beslissen? Dan kun je nml niet alles meer volgen en waarschijnlijk wordt er dan al achter je rug gepland om je eruit te stemmen. Zij komt erin en heeft zo'n attitude van 'ja ik zie wel' nou lekker dom. :\
ilse
 ilse - dinsdag 08 januari 2008 - 11:27   quote  deeplink  
de opdrachten worden gegeven vanuit de regie,ze mag niet eens zelf kiezen dat lieke zo speelt is ook omdat ze dat moet,anders wordt ze eruit gestemt door de regie,alles komt vanuit het hokje!bewoners hebben zelf weinig te vertellen,waarom dacht je dat die sylvia wegging dan??die moest eruit omdat ze niet wou doen wat er van der gevraagd werd.die ontslagronders ?de bewoners weten allang wat er dan gebeurd;-)dus ja de conclusie over bewoners trekken is moeilijk,ze zijn wel echt maar ook weer niet!
mezelf
 mezelf - dinsdag 08 januari 2008 - 11:39   quote  deeplink  
ze krijge gewoon aanbiedingen van de regie zelf hebben ze weinig in te brengen heeft Huub zelf uitgesproken

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Glibberaar?

0.0049910