|
|
fc-twente
|
|
|
|
|
|
Dennis84
|
|
|
Ik heb alle vertrouwen in McClaren!In de voorbereiding goed gedaan, eerst wedstrijd tegen Arsenal was ook goed voetbal de eerste helft. |
|
|
|
|
andre553
|
|
|
ik heb er vertrouwen in er staat ook een goedeploeg alleen mag mc wel sneller wisselen dan tegen arsenal |
|
|
|
|
ganboom
|
|
|
ik weet niet hoe het zal verlopen met McClaren z`n sucssen bij twente er zijn natuurlijk goede spelers vertrokken (el ahmadi) (engelaar)< zeer goede speler bracht rust in het spel wanneer het moest en zorgde altijd voor het beslissende pass wie zal voor hem de opvolger zijn |
|
|
|
|
tukkerfan
|
|
|
Komt allemaal goed met Steve! Alleen nog wel 1 a 2 versterkingen erbij; zeker op het middenveld. En als Wilshire weg gaat natuurlijk een goede verdediger erbij. Wordt weer een mooi seizoen! |
|
|
|
|
FC Twente Fan
|
|
|
Ja hoor Twente is zoals elk jaar weer heel actief. Het begint met dat ze een speler in beeld hebben.Dan gaan ze hem volgen Prachtig. Dan hebben ze hem in het vizier en dan???. Kopen en stel als bestuur de trainer maar vooral de suporters niet teleur. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Maclaren is tot nu toe een kundige trainer gebleken maar een echte killer is het niet |
|
|
|
|
Wouter-FCT
|
|
|
100% weet zeker dat het een goed seizoen voor twente word. |
|
|
|
|
Ratje
|
|
|
Steve is relaxed, heb er wel vertrouwen in! En met zon fundament wat Fredje en Joop hebben neergezet kan ie mooi verder bouwen! Twente naar de TOP! |
|
|
|
|
Wandering Spirit
|
|
|
Ik weet niet kan mij nog niet echt overtuigen, zijn wissel ben ik nog niet echt van onder de indruk, gisteren weer zo bizarre opstelling. Nog niet echt overtuigd maar wacht 13 sep wel ff af |
|
|
|
|
Wandering Spirit
|
|
|
Nu hij heeft dus al weer geen beste wissel toegepast, volgens Gary Lineker (Eredivisie live) staat hij in Engeland bekend als de coach die het in de laatste minuten de overwinning weggeeft. Klopt tot nu toe aardig |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
quote: ik zie het, gelijk spelen in de nieuwe stadion tegen NEC.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 december 2008 door feyenoord-fr12info -- |
|
|
|
|
Spatzen
|
|
|
Verliezen van Groningen en nipt van TOP-Oss, dat is pas echt Feyenoords klasse! |
|
|
|
|
spenkman
|
|
|
zouden we de komende tijd nog iets horen van feyenoord-fr12info? Het is zo rustig..... |
|
|
|
|
FCT Stammie!!
|
|
|
Fred rutten had ook een slecht 1e jaar, en moet je kijken wat hij bereikt heeft,, ik denk dat McLaren nog veel voor twente gaat betekenen! |
|
|
|
|
FCT Stammie!!
|
|
|
ja cker kijk maar naar de wedstrijd tegen heerenveen helemaal perfect;) |
|
|
|
|
Wandering Spirit
|
|
|
Ik help het je hopen, ik zie hoofdzakelijk behoudend voetbal, behalve dan tegen Heerenveen, dat was zoals ik FCT weer herken |
|
|
|
|
pascal
|
|
|
Hij kan er wel wat van maken, als hij voor elkaar kan krijgen dat iedereen bereid blijft dat stapje extra voor elkaar te willen zetten. Zeker bij jansen.. Verder zit er genoeg kwaliteit in de ploeg. Alleen mag hij wel anders gaan wisselen, 3 wissels in de laatste 5 min bij een 0-2 achterstand werkt natuurlijk niet. Vanaf de 75e a 80e min heeft wisselen vaak geen zin meer. En ik ben benieuwd of hij creatief genoeg is om het verlies van wilkshere op te vangen. Zit genoeg in de ploeg. Ik zou zeggen, geef nu eindelijk wellenberg eens die kans! (en gerritsen voor die verschrikkelijke denneboom, daar heb ik te veel op gescholden vorig seizoen) |
|
|
|