|
|
cj
|
|
|
Als Sneijder,Heitinga waren gebleven Dan was de 5de champions L een Feit
Stekelenburg, Oleguer Heitingha Vermaelen Vertonghen Gabri Cvitanisch Sneijder Suarez Huntelaar Suljemani
Wissel o.a Vermeer B.Silva VD wiel Aisattie Sno en ga zo maar door
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 augustus 2008 door cj -- |
|
|
|
|
bully
|
|
|
als de wereld vierkant was geweest waren we er afgevallen we moeten het doen met wat we hebben die spelers zijn nu eenmaal weg dus heeft weinig zin deze discussie over als gewoon onze club steunen en hopen dat van basten er wat van maakt zodat we eindelijk na zoveel jaren weer eens echt kunnen juichen dus we gaan met goede moed gewoon weer hopen |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
als die spelers er nog waren waren oleguer,sulejmani,aissatti en cvitaniets en suarez nooit gekocht want die zijn gekocht van hun transferopbrengsten! verder kan ik mij ook aansluiten bij Bully. |
|
|
|
|
ganboom
|
|
|
babel niet vergeten dat zijn spelers (kracht) ajax selecteerd alleen nog maar op techniek. zo kan je de champions l niet winnen,jammer want geld hebben ze genoeg |
|
|
|
|
MvB_4_President
|
|
|
goed team, maar niet goed genoeg voor de CL (helaas) |
|
|
|
|
cj
|
|
|
Mensjes het is maar een fantasie opstelling he vergeet dat niet En ik zie liever Suarez dan Babel daarom de keuze op Suarez Qua verdediging en aanval vind ik het top je hoeft niet altijd spelers als Zlatan Torres Messi in je elftal te hebben om De champl te winnen Kijk naar Ajax in 1995 Die spelers waren nog niet bekend in de wereld op sommige na, als er maar veel talent ervaring en een goed balans in je elftal zit dan heb je zeker wel kans om mee te draaien in europa |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Balans??? dat elftal van jou bevat 4 dezelfde type verdedigers , 1 verdedigende middenvelder en de rest aanvallers , mooie balans , jammer dat ie omvalt , haha CL is gewoon even héél ver weg voor NL-club maar je moet blijven dromen en hopen , en ik kan het weten.................en inderdaad je hoeft geen zlatan,messi of torres in je elftal want die hebben alle 3 nog geen CL gewonnen! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
dit elftal komt nog niet in de buurt van het elftal van '95! ik zal t even voorleggen:
heitinga=reiziger: heitinga is een veel mindere back als reiziger in '95 was! oleguer=blind : moet ik daar nog iets over zeggen??????? vermaelen=rijkaard : ............ vertonghen= frank de boer: ondanks zijn slippertjes was de boer toch heel wat klasses beter seedorf=cvitanisch ondanks dat clarence toen een jaar of 18 was was hij toch verder+ cvitanisch is pure spits : vraag dat maar aan Marco gabri=davids , en dan de super davids! sneijder=litmanen , litmanen dat jaar fenomenaal , al komt sneijder aardig in zijn buurt dat moet ik zeker erkennen. suarez=finidi huntelaar=de boer en sulejmani=overmars
de voorhoede heeft wel de potentie om in de richting van "team95" te komen , maar dit team is nog zeker niet zo ingeslepen als in 95 maar goed je hebt nu een mening van mij!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
MvB_4_President
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2008 - 18:04 schreef jantje 1974 het volgende:dit elftal komt nog niet in de buurt van het elftal van '95! ik zal t even voorleggen: heitinga=reiziger: heitinga is een veel mindere back als reiziger in '95 was! oleguer=blind : moet ik daar nog iets over zeggen??????? vermaelen=rijkaard : ............ vertonghen= frank de boer: ondanks zijn slippertjes was de boer toch heel wat klasses beter seedorf=cvitanisch ondanks dat clarence toen een jaar of 18 was was hij toch verder+ cvitanisch is pure spits : vraag dat maar aan Marco gabri=davids , en dan de super davids! sneijder=litmanen , litmanen dat jaar fenomenaal , al komt sneijder aardig in zijn buurt dat moet ik zeker erkennen. suarez=finidi huntelaar=de boer en sulejmani=overmars de voorhoede heeft wel de potentie om in de richting van "team95" te komen , maar dit team is nog zeker niet zo ingeslepen als in 95 Ben een aantal vergelijkingen wel met je eens... echter: Heitinga vind ik vele malen beter als Reiziger was. Gabri ook zeker beter als Davids toen was. En dan Litmanen, zelfs in zijn beste tijd vind ik Sneijder nog beter. De aanval gaf je zelf al aan dat '95 daar niet beter was.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
cj
|
|
|
hij heeft gelijk dat het de niet de zelfde spelers zijn maar dat sugereerde ik ook niet snap niet hoe hij bij die vegelijkingen komt |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik heb wat berichten verwijderd en aangepast. Kunnen we het nu gezellig houden, inhouden en niet op de man?
alvast bedankt :) |
|
|
|
|
cj
|
|
|
Boudewijn spreek AUB niet voor andere en predik jezelf niet tot vredesstichter wand dan sugereer jij iets wat niet waar is,mensen zoals jantje die me de hele tijd lose prive berichejs stuurt daar lach ik om en die voelen zich zelf als het over voetbal gaat personelijk aangevallen dus lees eerst goed wat er aan de hand is alvast bedankt |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2008 - 20:22 schreef cj het volgende:Boudewijn spreek AUB niet voor andere en predik jezelf niet tot vredesstichter wand dan sugereer jij iets wat niet waar is,mensen zoals jantje die me de hele tijd lose prive berichejs stuurt daar lach ik om en die voelen zich zelf als het over voetbal gaat personelijk aangevallen dus lees eerst goed wat er aan de hand is alvast bedankt Als iemand je persoonlijke berichten stuurd die niet door de beugel kunnen, stuur die maar door naar mij zodat ik die persoon daarop kan aanspreken en mogelijk en ban geef!
Gewoon negeren en niet terug op reageren want ik verwijder gewoon elk bericht dat niet door de beugel kan of een persoonlijke 'aanval' is (van wie dan ook) ook al is de rest van het bericht een normaal antwoord. |
|
|
|
|
cj
|
|
|
Ik hou gewoon niet van depressieve mannetjes van 34jaar die me steeds lastig vallen daar wor dik een beetje geargiteerd van |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2008 - 23:36 schreef cj het volgende:Ik hou gewoon niet van depressieve mannetjes van 34jaar die me steeds lastig vallen daar wor dik een beetje geargiteerd van Ook al zijn ze 35 jaar dan nog zul je je hier moeten kunnen inhouden. Zelfs al zijn het bloedmooie vrouwen die hun naaktfoto's naar je opsturen en je vriendin het ziet, als je last hebt van iemands (persoonlijke) berichten gewoon mij melden en die persoon krijgt een waarschuwing of erger. |
|
|
|
|
cj
|
|
|
boudewijn je kutn wel de moderator zijn maar je hoeft mij echt niet de les te wijzen ik reageer zoals ik dat altijd doe verder heb je gelijk het enige wat ik deed is er bij elke reactie een vermelding bij te zetten van forum doe er wat aan als je naar een andere topic kijkt van mij van loesje 010 020 dan bestrijd ik dit dus dan hoef je mij niet uit te leggen wat te doen dat komt op mij over alsof ik hier de dader ben een prettige avond nog
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2008 door cj -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2008 - 23:45 schreef cj het volgende:boudewijn je kutn wel de moderator zijn maar je hoeft mij echt niet de les te wijzen ik reageer zoals ik dat altijd doe verder heb je gelijk het enige wat ik deed is er bij elke reactie een vermelding bij te zetten van forum doe er wat aan als je naar een andere topic kijkt van mij van loesje 010 020 dan bestrijd ik dit dus dan hoef je mij niet uit te leggen wat te doen dat komt op mij over alsof ik hier de dader ben een prettige avond nog Er zijn meerdere 'daders' en dus ook van meerdere personen meerdere berichten verwijderd. Het moet gewoon even duidelijk zijn wat de regels zijn en nu weet iedereen dat hier dus kunnen we weer gewoon verder! :) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2008 - 20:10 schreef Boudewijn het volgende:Ik heb wat berichten verwijderd en aangepast. Kunnen we het nu gezellig houden, inhouden en niet op de man? alvast bedankt :) is een algemeen bericht gj dus je hoeft je niet aangevallen te voelen weet verder niet wat die berichten zijn geweest die verwijdert zijn maar laten we het gewoon leuk houden dat is ook wat boudewijn vroeg we hebben allemaal onze eigen mening respecteer die van mekaar gewoon [dit is ook algemeen] dus niemand hoeft zich aangevallen tevoelen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 augustus 2008 door bully -- |
|
|
|
|
cj
|
|
|
Ey Boudewijn heb jij ook nog een site waar je voor dit seizoen spelers moet kopen voor in je elftal ik kan ff niet op de naam komen maar als je bijvb verdediger Vermaelen in je elftal heb en hij scoort krijg je extra veel punten,,dus geen poule invullen zoals de toto... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2008 - 23:58 schreef cj het volgende:Ey Boudewijn heb jij ook nog een site waar je voor dit seizoen spelers moet kopen voor in je elftal ik kan ff niet op de naam komen maar als je bijvb verdediger Vermaelen in je elftal heb en hij scoort krijg je extra veel punten,,dus geen poule invullen zoals de toto... niet een site van mij, maar teammanager spelen kun je op bijvoorbeeld www.onlinesoccermanager.nl |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
Als het nu begin Champions Legue seizoen 95 was had ik al mijn geld op de winsat van AFC Ajax gezet en was ik aan het einde van het seizoen millionair....helaas zeggen wij hier dat achteraf kijken een koe in zijn r**t kijken is.... |
|
|
|
|
Stan van der Kreeft
|
|
|
Als dat zo was hat dit de opstelling kunnen zijn:
Doel: Maarten Stekelenburg
Verdedeging: John Heitinga, Oleguer, Jan Vertonghen, Thomas Vermaelen
Middenveld: Wesley Sneijder, Siem de Jong, Dario Cvitanich
Aanval: Klaas-Jan Huntelaar, Miralem Sulejmani, Luis Suarez
Wissel: Kenneth Vermeer, Bruno Silva, Gregory van der Wiel, Evander Sno, Gabri, Rasmus Lindgren, Javier Martina, Dennis Rommedhal, Ismail Aissati, Urby Emanuelson, Leonardo, George Ogararu |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 - 10:04 schreef Patrick Buisman het volgende:Als het nu begin Champions Legue seizoen 95 was had ik al mijn geld op de winsat van AFC Ajax gezet en was ik aan het einde van het seizoen millionair....helaas zeggen wij hier dat achteraf kijken een koe in zijn r**t kijken is.... precies |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
dus het elftal wat ik nu aan t werk zie is heeft dezelfde potentie als in '95?????
dan heb ik er zeker geen verstand van maar dit lijkt helemaal nergens op!
Suarez wordt trouwens wel errrrugggg irritant , zo we gaan de rust in met een heerlijke 2-0 , spoelt mijn natte kater die ik meenam zojuist uit de kuip een beetje weg................. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
dat word niet gezegt jantje er staat als het nu begin Champions Legueu seizoen 95 was dus niet dat dit elftal zelfde potentie heeft maar word gezegt als je dat van 95 van tevoren wist dat je dan miljonair bent |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Ik reageer ook niet op dat bericht!kijk even meer terug naar boven , verder zijn er in deze discussie meerdere berichten verwijderd waarin ook werd gezegd dat dit elftal dezelfde potentie zou hebben , en ook echt TOP is , nou dan heb ik er zeker weinig kaas van gezeten , maar volgens mij is dit géén TOP wat ik nu zie! ohhh pingel voor 4-0 en ja hoorrrrrrrr hangen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 oktober 2008 door jantje 1974 -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik ben echt blij voor je, Jantje, dat het slecht gaat met Ajax. Heb je toch nog een medium gevonden om je frustraties na Feyenoord-NEC kwijt te kunnen. Maar ik had eerlijk gezegd gehoopt dat er nu eindelijk eens gestopt zou worden om elkaar op te hitsen. Jouw bijdrage hieraan doet de zaak geen goed! Jammer. Overigens speelt Ajax opnieuw dramatisch slecht en dat zeg ik als Ajax-fan. Zoveel zelfkritiek op jouw club heb ik nog niet van je gelezen... |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Ok , sorry moest idd effe me frustratie kijt , maar wat is er lekkerder dan gefrustreerd thuis te komen uit een natte kuip en dan dit te zien krijgen: dan moet je even je gram halen lijkt me! En als we dat gewoon lekker met een knipoog doen zonder persoonlijk te worden mag dat toch wel???? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Vooruit, ik ben niet echt boos! Die knipoog zag ik niet... |
|
|
|
|
cj
|
|
|
over TOP gesproken TOP Oss |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote:Op zondag 05 oktober 2008 - 18:03 schreef Pietje het volgende:Ik ben echt blij voor je, Jantje, dat het slecht gaat met Ajax. Heb je toch nog een medium gevonden om je frustraties na Feyenoord-NEC kwijt te kunnen. Maar ik had eerlijk gezegd gehoopt dat er nu eindelijk eens gestopt zou worden om elkaar op te hitsen. Jouw bijdrage hieraan doet de zaak geen goed! Jammer. Overigens speelt Ajax opnieuw dramatisch slecht en dat zeg ik als Ajax-fan. Zoveel zelfkritiek op jouw club heb ik nog niet van je gelezen... idd!!! niks aan toe te voegen |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: OK top pietje ! hoort er toch beetje bij elkaar beetje treiteren om de resultaten , kunnen we toch wel hebben! En ja betreft mijn ploeg: das ook niet best , al was bij ons het verwachtingspatroon wel een stuk lager dan van jullie miljoenenploeg , toch? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Nou, dat weet ik zo net nog niet. Heerenveen uit is voor heel veel clubs bijzonder lastig. Overigens wel een mooie ploeg dat Heerenveen. Ik heb ze donderdag ook aan het werk gezien: grote klasse en toevalligerwijze dezelfde uitslag als vandaag tegen Ajax... Ook was ik afgelopen donderdag echt blij met de overwinning van Feyenoord. Die club hoort ook altijd Europees te spelen. Ik behoor overigens tot die Nederlanders die zitten te juichen wanneer PSV, Feyenoord of voor mijn part FC Lutjebroek in Europa succes heeft. Dat is bij veel landgenoten wel anders ;-) En wat NEC betreft, die Nijmeegse ploeg moet je nooit onderschatten, dat zag je vorig seizoen ook en natuurlijk afgelopen donderdag. Het is gewoon een zeer degelijke ploeg met een uitblinkende keeper en een fenomenale coach! Van zo'n ploeg kun je in principe altijd verliezen. En wat betreft onze miljoenenploeg, tja... erg veel aanvallers maar veel te weinig (goede) verdedigers. (En een wat eigenwijze coach!). Dat roep en schrijf ik al vele jaren. Zolang dat met een tekort aan verdedigers niet wordt opgelost zal Ajax het moeilijk blijven houden. Let op mijn woorden. En zowel "jouw" Feyenoord als "mijn" Ajax zijn beide toch wel wat naïef, heel anders dan PSV, die vaak z'n mindere competitiewedstrijden "pikt" door met 1-0 te winnen... Maar goed er volgen nog 29 wedstrijden en we moeten de moed maar niet verliezen en vooral op een leuke manier met elkaars sores omgaan. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Clubs als Ajax, PSV, Feyenoord en AZ zijn niet langer meer europese top. Als je gewoon nuchter en realistisch naar het huidige "topvoetbal" in nederland kijkt dan kom je toch allemaal tot dezelfde conclusie; het nederlandse clubvoetbal kan zich niet meer meten met de europese top. Misschien is het positieve hiervan dat nu ook de andere clubs, zoals Groningen, Heerenveen en noem er nog maar een paar, zich een beetje kunnen profileren op het europese toneel. Al is het dan "slechts" in het UEFA cup toernooi. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
AC Milan doet dit jaar ook ´slechts´ mee in het UEFA cup toernooi net als vele andere grote ploegen. Winst in de UEFA cup is een hele grote prijs voor elke club |
|
|
|
|
cj
|
|
|
De echte Kanshebbers zijn AC Milan,Sevilla,Valencia,Manchester City,En wie weet welke Ploegen er nog uit de ChampionL Komen.
Maar het Uefa Cup Toernooi is sterker bezet dan ooit Als je het mij vraagt, Er zitten ongeveer 12 a 15 clubs in Die goed zouden mee draaien in de ChampionsL
Schalke04,Sampdoria,TottenhamH ManchesterCity,SpartakM,Udinese Benfica,AC Milan,Portsmouth Olympiakos,HamburgSV,AstonVilla Galatasaray,Rosenborg,CSKA Moskou Sevilla,Dep Coruna,Stuttgard En de rest van de ploegen zijn ook niet makkelijk Komt de de vele voorondes Daaruit komen de beste Ploegen uit de oostblok ect.. En geen walkovers zoals Maribor ect..
Een super sterk bezet toernooi Ajax heerenveen feyenoord Die hebben veel potentie Maar met potentie kom je er nog niet dit jaar Maar wel in de toekomst!!
ManchesterCity een top favoriet een sterk elftal die niet afhankelijk is van 1speler
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 oktober 2008 door cj -- |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Manchester City topfavoriet????? En dan te bedenken dat dezelfde persoon die dit zegt eerder meld dat Robinho de meest overschatte vbler van Europa is???? En ik mis AJAX in dit rijtje , 2 mnd geleden meldde iemand nog dat dit AJAX dezelfde potentie heeft als in '95 , nou dan hoor je toch zeker wel in DIT rijtje thuis! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
zou leuk zijn als 1 of 2 nederlandse clubs de poulefase overleven [liefst allemaal maar das dromen] maar dat is denk alles wat we mogen hopen want zie met deze bezetting van dit tournooi weinig kansen voor de nederlandse clubs maar daarom hoop ik ook dat ik het verschrikkelijk mis heb |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 oktober 2008 - 17:24 schreef bully het volgende:zou leuk zijn als 1 of 2 nederlandse clubs de poulefase overleven [liefst allemaal maar das dromen] maar dat is denk alles wat we mogen hopen want zie met deze bezetting van dit tournooi weinig kansen voor de nederlandse clubs maar daarom hoop ik ook dat ik het verschrikkelijk mis heb Ik denk dat het ook moeilijk word En ik hoop dat ik er ook verschrikkelijk naast zit, Maar voor bijvb NEC is het harstikke mooi Dat gaat de geschiedenisboeken in.Mischien maken wij het niet meer mee dat ze nog een keer in de UefaCUP Spelen.Maar dit stukje geschiedenis van NEC maken wij wel mooi mee ;-) Het is nogmaals heeeeeeeel sterk bezet Maarjah.. de eerste 3 gaan wel door. Dus er is zeker wel kans!! En veel ploegen in de uefaCup doen het niet goed in hun eigen competitie bijvb TottenhamH Dus het blijft een verrassing hoe het gaat verlopen. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
ach denk dat nec weleens meer in uefa zal spelen dit seisoen doen ze het ook nog niet echt slecht in competitie maar dat er 5 clubs naar poulefase gaan zal niet veel voorkomen denk ik dus laten we er nu maar lekker van genieten |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 oktober 2008 - 20:18 schreef bully het volgende:ach denk dat nec weleens meer in uefa zal spelen dit seisoen doen ze het ook nog niet echt slecht in competitie maar dat er 5 clubs naar poulefase gaan zal niet veel voorkomen denk ik dus laten we er nu maar lekker van genieten idd Hopelijk blijft Been daar nog een tijdje En er zijn ook al plannen voor uitbreiding van hun stadion Dus ambitie genoeg! |
|
|
|
|
rudolf x-zibitty
|
|
|
Van mij part moet de gehele Ajax-selectie inclusief Marco van Basten per direct ontslagen worden. Ze hebben tot nu toe er niets van gepresteerd in de betaald voetbal en uefa-cup wedstrijden. Zo slecht is de gehele team. Wat ik nog steeds erg vindt is dat de club, zo echt heel stom zijn geweest (en nu nog) om meneer Johan Cruyff te laten gaan (dat was voor een langere tijd geleden in het nieuws geweest. Want, Marco van Basten had met Johan moeten samen werken en dan had ajax nou niet zo slecht gepresteerd. En ook heeft Marco van een echte ras trainer kunnen leren hoe het echt moet! Tip aan Ajax, probeer Johan Cruyff terug te halen svp! |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 oktober 2008 - 20:54 schreef rudolf x-zibitty het volgende:Van mij part moet de gehele Ajax-selectie inclusief Marco van Basten per direct ontslagen worden. Ze hebben tot nu toe er niets van gepresteerd in de betaald voetbal en uefa-cup wedstrijden. Zo slecht is de gehele team. Wat ik nog steeds erg vindt is dat de club, zo echt heel stom zijn geweest (en nu nog) om meneer Johan Cruyff te laten gaan (dat was voor een langere tijd geleden in het nieuws geweest. Want, Marco van Basten had met Johan moeten samen werken en dan had ajax nou niet zo slecht gepresteerd. En ook heeft Marco van een echte ras trainer kunnen leren hoe het echt moet! Tip aan Ajax, probeer Johan Cruyff terug te halen svp! Vind het ook jammer dat Cruyff er niet is bij Ajax Daar had hij idd veel van kunnen leren.Maar: Van Basten is wel netzo eigenwijs als Cruyff toen hij begon met zijn trainerschap. Toen was Cruyff ook eigenwijs en dulde hij niet veel tegenspraak.Maar Cruyff haalden prestaties dus hij werd er ook om geroemd. Van Basten is eigenwijs geweest om Cruyff mischien de deur te wijzen,Omdat Cruyff de jeugdopleiding totaal anders wou doen geen 4-3-3. Als Ajax uit bij Feyenoord had gewonnen.Rood voor Timmer En Mols geen penelty dan had Ajax gewonnen. En dan waren de meningen anders. En zo onervaren is hij niet Een Ek en een WK ALs Bondscoach.Maar wat wel zo is ook al zijn er veel gebleseerd,Uit bij Willem2 en Heereveen was dramatisch En inplaats $ Cvitanisch het geld uitgegeven aan een goede verdediger.Het balans is een beetje zoek.
Maarjah dat is allemaal achteraf praat van ons Over 5 wedstrijden kan het weer totaal anders zijn. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
ach ik weet nou nog niet of dat cruif het beter had gedaan cruif roept graag heel hart maar bij beetje tegenstand trekt hij zich weer terug zijn berg op cruif was ook degeen die riep dat van basten moest komen en is groot voorstander van topspelers als trainers ook als ze nog niks hebben gepresteert opzich een goed streven maar na mijn mening ben je als topspeler echt nog geen goede trainer denk ook dat je pas goed word door ervaring alleen bij een club als ajax heb je geen tijd om eerst ervaring optedoen |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote:Op [url=/topic-8925/#101941]
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 oktober 2008 door cj -- |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 oktober 2008 - 21:12 schreef cj het volgende:[..] Vind het ook jammer dat Cruyff er niet is bij Ajax Daar had hij idd veel van kunnen leren.Maar: Van Basten is wel netzo eigenwijs als Cruyff toen hij begon met zijn trainerschap. Toen was Cruyff ook eigenwijs en dulde hij niet veel tegenspraak.Maar Cruyff haalden prestaties dus hij werd er ook om geroemd. Van Basten is eigenwijs geweest om Cruyff mischien de deur te wijzen,Omdat Cruyff de jeugdopleiding totaal anders wou doen geen 4-3-3. Als Ajax uit bij Feyenoord had gewonnen.Rood voor Timmer En Mols geen penelty dan had Ajax gewonnen. En dan waren de meningen anders. En zo onervaren is hij niet Een Ek en een WK ALs Bondscoach.Maar wat wel zo is ook al zijn er veel gebleseerd,Uit bij Willem2 en Heereveen was dramatisch En inplaats $ Cvitanisch het geld uitgegeven aan een goede verdediger.Het balans is een beetje zoek. Maarjah dat is allemaal achteraf praat van ons Over 5 wedstrijden kan het weer totaal anders zijn. Kom op Cj , als dit en als dat , als Feyenoord, als PSV , als Volendam , ja zo lust ik er nog wel een paar , feit is dat Ajax en Feyenoord ver ondermaats presteren en dat heeft niets te maken met een rode krt of penalty (die wedstrijd had Sno wel 3x rood kunnen hebben!) aan t eind sta je gewoon op de plek waar je recht op hebt en wat van B. betreft: rare man, met vreemde gedachtengang , laat ik t daar op houden. |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote:Op [url=/topic-8925/#101941]
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 oktober 2008 door cj -- |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
jazeker PSV , gaat punten verspelen , maar zoals elk jaar wint PSV zijn "slechte"wedstrijden en gaan Ajax en Feyenoord ten onder in die wedstrijden , dat belooft niet veel goeds , al denk ik nog steeds als Ajax gewoon gaat voetballen en de trainer niet van die vreemde keuzes maakt ze alsnog gewoon kampioen moeten en kunnen worden! laten we eerlijk zijn Silva,Oleguer,Vermaelen,Emanuelson is geen top maar moet toch wel voldoende zijn voor NL-competitie , evenals Vertonghen,Lindgren,de Jong (en dan tel ik nog niet de gebless. mee! om over de aanval maar te zwijgen!
helaas heeft de schrijver van het bericht waar ik deze reactie op platts zijn (belachelijke) bericht verwijderd. zoals u ziet is bovenstaande reactie een nette en normale reactie maar helaas deze persoon kan het niet verkroppen dat er aan zijn kennis getwijfeld word en kan dus geen weerwoorden verdragen. Helaas want in de opnig van het topic schrijft hij: Graag uw mening!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 oktober 2008 door jantje 1974 -- |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 oktober 2008 - 23:24 schreef bully het volgende:ach ik weet nou nog niet of dat cruif het beter had gedaan cruif roept graag heel hart maar bij beetje tegenstand trekt hij zich weer terug zijn berg op cruif was ook degeen die riep dat van basten moest komen en is groot voorstander van topspelers als trainers ook als ze nog niks hebben gepresteert opzich een goed streven maar na mijn mening ben je als topspeler echt nog geen goede trainer denk ook dat je pas goed word door ervaring alleen bij een club als ajax heb je geen tijd om eerst ervaring optedoen idd
De jeugd van Ajax. EN vele jaren als Bondscoach. Hij heeft daar wel het beste gepresteerd, qua win en verlies als alle Bondscoachen in de geschiedenis Dat alles met zijn ervaring in het topvoetbal Is hij er bijna waar een top trainer moet zijn. Het enige wat er nog aan ontbreekt is ervaring Hoe je een club en een team het beste kan laten runnen. En van mensen als Cruyff hebben qua trainerschap alles al meegemaakt al die punten waar V Basten steeds de fout inging. Wat wel normaal is je moet op je bek vallen omvervolgens op te staan. Maar V Basten heeft te veel op zich genomen bij Ajax En een tegengeluid die je dan nodig hebt. Om je de goede richting in te sturen die heeft tie niet Hij heeft veel ervaring als speler dat is goed voor het team Cruff of iemand anders die Ervaren is en alles heeft meegemaakt die heeft V Basten weer nodig Zo moet het gaan om wat meer structuur in die club te krijgen. V Basten zei na de verloren wedstrijd Dit heb ik nog nooit meegemaakt. En dat is precies het punt Onervaren Maar ik blijf nog vertrouwen houden EN weet zeker dat V Basten na een paar jaar een Top Coach is dat weet ik zeker alleen van fouten moet je leren dus hij heeft nog een paar fouten te gaan.
En al die fouten kan hij goed maken als hij een ervaren iemand erbij neemt!!
|
|
|