BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Greene van waarde voor Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ronald W
 Ronald W - zondag 24 augustus 2008 - 01:07   quote  deeplink  
Bosz wordt eens wakker heb je de wedstrijd niet gezien in de arena vanavond.
Greene was de slechtste man op het veld en loopt ook nog eens met een air rond alsof ie the man is.

Ontbindt zijn contract en laat hem oprotten.

Ik heb recht van spreken want steun mijn club al 30 jaar op allerlei manieren.

Er moet wat gebeuren want zie gewoon dat mijn cluppie ten onder gaat aan dit wanbeleid.

We hadden met zijn allen iets tegen op Jorien maar denk nou eens na. Is er in het bedrijfsleven van Rotterdam nou niet een geldschieter te vinden. Moet je kijken de Shell en andere grote maatschappijen zitten in Rotterdam.

Doe iets
derq
 derq - zondag 24 augustus 2008 - 04:19   quote  deeplink  
ja tuurlijk zijn alle grote geldschieters afgehaakt na het onterecht negatief bejegenen van vd herik. zulke voetbalfans willen niet door feyenoordfanatici in een kwaad daglicht gesteld worden... logisch.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zondag 24 augustus 2008 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 - 04:19 schreef derq het volgende:
ja tuurlijk zijn alle grote geldschieters afgehaakt na het onterecht negatief bejegenen van vd herik. zulke voetbalfans willen niet door feyenoordfanatici in een kwaad daglicht gesteld worden... logisch.
Ben ik helemaal met je eens. Jorien is afgeserveerd als een of andere dictator.(onterecht) als ik geldschieter zou kunnen zijn dan dacht ik ook nog wel een paar keer na.
PieterBos
 PieterBos - zondag 24 augustus 2008 - 10:54   quote  deeplink  
Wat een flauwe kul
Greene redde aan het begin een aantal keer de situatie!
Anders hadden we al eerder achter gestaan.
Geen hoogvlieger, maar gisteren zeker niet slecht!
Hoena
 Hoena - zondag 24 augustus 2008 - 10:58   quote  deeplink  
Ja Bosz gvd, Greene was een ramp!! en dan nog contractvelenging geven, ben je wel lekker??
Het zal weer wel een overgangsjaar worden vrees ik, iedere x worden we genaaid!!
12 gebleseerden, het gaat lekker he jongens!?
haal je el hamadi voor ca 5 milj. terwijl de PRIORITEIT achterin en voorin ligt!!
net als vlaar, hofland, hofs,lucius,vinken,slory spelen ze een wedstrijd , zijn ze weer 6 weken eruit of langer.Maar wel lekker centjes beuren!!
ze willen (allemaal)buijs,vinken niet weg he, omdat ze lekker de zakken aan het vullen zijn,terwijl vinken allang bij nec had kunnen tekenen,over de rest maar te zwijgen...
Saidi,timothy,erkramy,buijs,vinken,verkoop ze gewoon man,ieder bod is winst!!
en vorig seizoen allemaal maar zeggen, er worden gerichte aankopen gedaan,ja Lee is goed zeg! die heeft in alle wedsrtijden werkelijk geen donder goed gedaan.
jullie hadden 2 goede verdedigers moeten kopen en een trefzekere spits erbij moeten halen!
en timmer mag ook uit de goal van mij! die heeft gvd lijm aan zijn schoenen! komt de goal niet uit om een voorzet te pakken.
Maarja wij "lulletjes "gaan weer met 45000 man weer na de kuip hoor.
Ook toen het zeer slecht ging ca 4500 man op de tribune,bleef ik mijn club steunen.
En wat krijg je er voor terug? leugens!

Mannen, als jullie denken dat er grote geldschieters zijn,heb je het mis!
Als "ze" wilden sponseren en niet door fey in kwaad daglicht willen komen, hadden ze toch allang sparta of excelsior gesponserd!ook onder de GKL.

Het enige wat ik mis op het veld is bezieling,en "dood"willen gaan voor de club en supporters.
Toen we met de wolf enzo kampioen werden uit bij groningen0-5 ,was ook geen wereldelftal, maar er stond een ELFTAL!die wel voor elkaar het vuile werk opknapte!Dat mis ik nu helaas al jaren.
Als je in de kuip uit de catacomben komt,en je ziet die fans zingen,tifo, dan wil je het gras toch opvreten?
Ook met Bosvelt,hooijdonk ,wonderboy kwamen ze niet na rotterdam om 3 punten te halen!! die leiten merken ,hier is niks te halen!
De laatste jaren is dat helaas wel anders.

dus staff, doe iets!! voor ons en de club aub
angelo
 angelo - zondag 24 augustus 2008 - 11:50   quote  deeplink  
ik ben het helemaal met je eens hoena zo is het jongen en niet anders
finsend
 finsend - zondag 24 augustus 2008 - 13:30   quote  deeplink  
het is, jammer genoeg, de waarheid.

het beste voorbeeld van verschil in mentaliteit tussen bijvoorbeeld feyenoord en ajax was te zien bij de thuiswedstrijd, waar john heitinga scoorde (veel te makkelijk trouwens) hij speelde alsof z'n leven ervanaf hing en ging enorm tekeer toen hij scoorde.
dit zie ik bij de feyenoordspelers niet terug.
ze lopen zich (soms) in het zweet maar daar houdt het dan ook bij op.
En dat er nu veel geblesseerden zijn kom puur omdat ze de harde en gedisciplineerde trainingen van Verbeek niet aankunnen omdat ze niet de juiste mentaliteit hebben/hadden.

toch heb ik er vertrouwen in dat als de "basisspelers" weer terugzijn we top 3 toch zeker moeten kunnen halen.
zolang we maar als team spelen en idd de kutklusjes voor elkaar opknappen.
derq
 derq - zondag 24 augustus 2008 - 13:56   quote  deeplink  
Hoena, weer zo'n reactie terend op het beperkte conservatieve denken van vele feyenoorders.
het voetbal verandert, wij moeten meeveranderen, voordat we weer de dienst uit kunnen maken.
De wedstrijd werd trouwens niet 'bij ons' gespeeld...
Gelukkig verandert verbeek wèl veel dingen en zien wij straks die hechte teamspririt terug.
van conservatief defensief naar progressief offensief.
Happel
 Happel - zondag 24 augustus 2008 - 13:58   quote  deeplink  
Mijn god, er zijn nog Van Den Herik-adepten. Jorien is de grootste boef in de historie van Feijenoord. Die man is met recht het Maasgebouw uitgeschopt.

Supporters die nu zeggen dat er wanbeleid gevoerd wordt snappen er echt geen ene pepernoot van.

Shell wilde in de tijd van die kale leugenaar ook niet inspringen als geldschieter en waarom zouden ze?
Sebbe
 Sebbe - zondag 24 augustus 2008 - 14:35   quote  deeplink  
Ik zag Greene gisteren een paar keer heel opzichtig in de fout gaan, dus weg met die vent. en wat V/d Herik betreft, zonder hem was er misschien geen feyenoord meer. Misschien was hij op het laatst naïef door op afstand te willen besturen, maar wat mij betreft is hem groot onrecht aangedaan met de manier hoe hij werd afgeserveerd.
derq
 derq - zondag 24 augustus 2008 - 14:38   quote  deeplink  
ik zeg niet dat vd Herik alles goed gedaan heeft, maar om zo'n publiekelijke heisa te maken is niet verstandig als je nog grote geldschieters aan zou willen trekken. dat gebeurt echt niet meer tenzij er een overname komt. Echter, dat willen we liever niet toch?
Sebbe
 Sebbe - zondag 24 augustus 2008 - 14:42   quote  deeplink  
Wat is er mis met een overname, chelsea, de spurs, M. united allemaal in handen van "buitenlanders" met veel geld. Waarom niet met ons Feyenoord? Komt er misschien geld vrij voor wel een goede talentvolle selectie die voor de prijzen kan gaan.
derq
 derq - zondag 24 augustus 2008 - 14:57   quote  deeplink  
vorig jaar waren er zelfs geruchten over een bedrag van 1 miljard... weten jullie nog? dat zou dan terugbetaald moeten worden binnen 10 jaar en anders zou de club in handen komen van de geldverstrekkers.
kan je iedereen kopen, maar dan krijg je zakkenvullersmentaliteit. en kijk naar chelsea of real madrid,
een sterrenensemble wint ook niet alles.
Sebbe
 Sebbe - zondag 24 augustus 2008 - 15:00   quote  deeplink  
Nee, maar is wel goed voor de omzet door de verkoop van shirtjes enz.
derq
 derq - zondag 24 augustus 2008 - 15:02   quote  deeplink  
dat levert ook niet zo heel veel op tegenwoordig. het moet in eigen beheer gebeuren.
draakje
 draakje - zondag 24 augustus 2008 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 - 14:57 schreef derq het volgende:
vorig jaar waren er zelfs geruchten over een bedrag van 1 miljard... weten jullie nog? dat zou dan terugbetaald moeten worden binnen 10 jaar en anders zou de club in handen komen van de geldverstrekkers.
kan je iedereen kopen, maar dan krijg je zakkenvullersmentaliteit. en kijk naar chelsea of real madrid,
een sterrenensemble wint ook niet alles.
Met veel geld koop je geen clubliefde, maar trek je idd alleen zakkenvullers aan. Het hele voetbalbestel moet internationaal op de schop. Denk aan de tijden van weleer, toen Feijenoord nog echte Feijenoorders had (Van Hanegem bijvoorbeeld) en Ajax nog echte Ajaxieden. Die waren bereid hun benen uit hun lijf te hollen voor hun club, een buitenlander die voor veel geld wordt aangekocht heeft dat gewoon niet.
girdie
 girdie - zondag 24 augustus 2008 - 16:21   quote  deeplink  
mensen, niet zo in de paniek schieten. greene is idd niet de beste voetballer, maar feyenoord gaat echt wel in de top 5 komen dit jaar.
sjonny
 sjonny - zondag 24 augustus 2008 - 17:05   quote  deeplink  
Hoe komt Happel aan die wijsheid dat v.d. Herik een leugenaar is en de boel bedonderd heeft??? ben jij een goede vriend of buurman van hem???zonder hem had FEYENOORD naar de klote geweest
en Greene was inderdaad weer niet sterk en verdiend geen kontrakt verlenging

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 augustus 2008 door sjonny --
netsurfer
 netsurfer - zondag 24 augustus 2008 - 21:31   quote  deeplink  
Greene is een ideale nummer 12. Kan op meerdere posities achterin spelen. Zeker geen overbodige luxe met blessuregevoelige jongens als Vlaar en Hofland.

____________________
rbmb.tk
ganboom
 ganboom - zondag 24 augustus 2008 - 21:48   quote  deeplink  
ik snap dat jullie greene geen goede voetballer vinden maar feyenoord moet het maar doen met zulke spelers ze hebben niet genoeg geld om topverdiger te kopen.

wat zal een ander alternatief zijn dan.
HosS
 HosS - zondag 24 augustus 2008 - 21:50   quote  deeplink  
laten we Grabovac halen van Fortuna, krijg je voor un koopje want Fortuna heeft zowiezo geld nodig haha
kenny
 kenny - zondag 24 augustus 2008 - 22:17   quote  deeplink  
laten we niet te negatief worden jongens en laten we de gkl gouw vergeten aub , fijt blijft wel dat dat de gewenste aankopen uitblijven die zo nodig zijn ok er is geen geld maar wat ik niet begrijp is waar onze scouting mee bezig is ? zo moeilijk is het toch niet om talentvolle spelers voor weinig aan te trekken , zie heerenveen die elke keer weer een topspits uit de hoed tovert voor drie x niks en dat al jaren lang doet , en niet alleen heerenveen maar groningen en twente trekken goede talenten aan voor weinig dus het hoeft helemaal niet zo veel te kosten maar dat heet gericht scouten en dan moet je niet met tomasson aankomen die al op zijn retour is en nog ff komt afbouwen en zakkenvullen , daarbij kan ik er niet bij dat het zo moeilijk is om een rechtsback te scouten dat is al jaren een probleem in het centrum hoop ik dat het goed afloopt met vlaar anders moet daar toch ook versterking komen er is niemand anders die kan opvangen , verder zie ik toch ook graag een spits komen maar zal al blij zijn met 2 verdegigers want dat is het meest crusiaal
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 24 augustus 2008 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 - 21:31 schreef netsurfer het volgende:
Greene is een ideale nummer 12. Kan op meerdere posities achterin spelen. Zeker geen overbodige luxe met blessuregevoelige jongens als Vlaar en Hofland.

____________________
rbmb.tk
dit is de bekende spijker op zijn kop slaan! helemaal mee eens!
mickey
 mickey - maandag 25 augustus 2008 - 08:37   quote  deeplink  
De laatste jaren is Feyenoord stil blijven staan. Hoe is het mogelijk dat er bij zo'n club geen krachthonk aanwezig is. hoe kunnen spelers dan aan hun herstel werken. Ik vraag me af hoe ons scoutingsapparaat is. Is dat er wel of horen we een naam roepen en sluiten dan achter in de rij aan om ook te gaan kijken.
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - dinsdag 08 januari 2013 - 14:59   quote  deeplink  
Goeie speler die greene
MMM
 MMM - dinsdag 08 januari 2013 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 januari 2013 - 14:59 schreef feyenoord-fr12info het volgende:
Goeie speler die greene
Ga is terug naar FR12.
JanM
 JanM - dinsdag 08 januari 2013 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 januari 2013 - 14:59 schreef feyenoord-fr12info het volgende:
Goeie speler die greene
Daar moest je ruim 4 jaar later ineens aan denken?
JanM
 JanM - dinsdag 08 januari 2013 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 januari 2013 - 15:05 schreef MMM het volgende:

[..]

Ga is terug naar FR12.
Twee zielen één gedachte!
sevillana
 sevillana - dinsdag 08 januari 2013 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 januari 2013 - 15:05 schreef JanM het volgende:

[..]

Daar moest je ruim 4 jaar later ineens aan denken?
denk dat ie met verlof is?
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 08 januari 2013 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 januari 2013 - 14:59 schreef feyenoord-fr12info het volgende:
Goeie speler die greene
Is de drugs uitgewerkt?? Gauw weer plat spuiten!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 08 januari 2013 - 18:56   quote  deeplink  
Calling dr greenthumb ...
tomson
 tomson - dinsdag 08 januari 2013 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 januari 2013 - 18:56 schreef Stylzz het volgende:
Calling dr greenthumb ...
You will have that chronic in no-time !
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 08 januari 2013 - 18:59   quote  deeplink  
;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Greene van waarde voor Feyenoord









0.0085761