|
|
Pete
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Daar hou ik je aan!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Weleens een komkommer overdwars in je mond gestopt? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Jammer dat er geen belangstelling is voor hem ............................ Oh ja dat zegt genoeg toch! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 16 juli 2012 - 12:58 schreef lijdensweg het volgende:[..] Jammer dat er geen belangstelling is voor hem ............................ Oh ja dat zegt genoeg toch! Mulder is niet te koop, dat weet iedere topclub! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ach, als die Boy de Jong zo ontzettend geweldig was, hadden ze Graafland niet gehouden en was hij bij de selectie gehaald... Oh ja dat zegt genoeg toch! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
En ook dit topic wordt weer één grote lijdensweg ... best knap om zoveel mooie topics eigenhandig om zeep te helpen met onzinnige posts! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hahahaha net of ze op hem zitten te wachten ............. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 16 juli 2012 - 13:17 schreef Bosifyable het volgende:Ach, als die Boy de Jong zo ontzettend geweldig was, hadden ze Graafland niet gehouden en was hij bij de selectie gehaald... Oh ja dat zegt genoeg toch! Ja een waardeloze technische staff ............... hahahaha , misschien rustig brengen! Niet mijn voorkeur, maar ja het is niet anders |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet op reageren, joh, L = Mulderfetisjist. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Fetisjist is wat anders ........... Hoe moeilijk dat voor jou ook te begrijpen is! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Grapje , met je het eerdere stuk even lezen! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 16 juli 2012 - 16:58 schreef lijdensweg het volgende:[..] Fetisjist is wat anders ........... Hoe moeilijk dat voor jou ook te begrijpen is! Happerdehaphap. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 16 juli 2012 - 12:58 schreef lijdensweg het volgende:[..] Jammer dat er geen belangstelling is voor hem ............................ Oh ja dat zegt genoeg toch! |
|
|
|
|
OMGFR
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: deze
Malleolar injury Return unknown |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ja, met de verkoop van Kazim, Immers en El Amahdi. En het ontslag van Van Geel. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Wilkshire, nelomp ,Manu tevreden ,neem die ook even mee dat zijn zeven spelers waar van er maar twee weg mogen. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ik vind het maar vreemde nieuw komers die v.Gallies binnen gehaald heeft echt niet te geloven hoe kan het .Ik vind het zuiver nalatigheid en verraad club ondermijnend een nit wit die man |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 juli 2015 - 17:30 schreef Fer 1 het volgende:Ik vind het maar vreemde nieuw komers die v.Gallies binnen gehaald heeft echt niet te geloven hoe kan het .Ik vind het zuiver nalatigheid en verraad club ondermijnend een nit wit die man Verslik je in een matze. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het keppeltje staat je goed Fer.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
just jew it.
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Niks mis mee toch iedereen zijn eigen religie ,alleen Hoe sta je er tegen over en hoe ga je er mee om.Dat is niet aan de mensen maar aan de iliminatie dat hebben dus veel mensen ondervonden dus niet voor herhaling vatbaar.Het ondermijnend gevoel vanje geest en welzijn is niet op te lossen met geweld.Zo als J.v.den Herik het heeft geprobeerd stond hij er alleen voor tegen een overmacht de duidelijkheid en doordringen van de mensen met het verstand is niet aangekomen.En zal dan ook altijd zo blijven helaas voor de simpele zielen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jezus Godverredomme. Wat een stom gezwam. |
|
|
|