|
|
fey21
|
|
|
Wat is volgens jullie het "Dreamteam" van Feyenoord, als je ALLE blessures wegdenkt?
ben benieuwd naar jullie opstellingen... |
|
|
|
|
FR1908FR
|
|
|
---timmer--- fer-vlaar-hofland-cler elh.-gio-guzman- slory-makaay-tomasson
bank:lucius-lantzaat-wijnaldum-bruins-bahia-ekramy |
|
|
|
|
HosS
|
|
|
Timmer Fer - Vlaar - Hofland - De Cler v.Bronckhorst De Guzman - El Ahmadi - Landzaat/Bruins Tomasson - Makaay
Landzaat kun je gwn niet op de bank zetten, heeft ie teveel kwaliteit voor en Bruins is heel wisselvallig dus daarom denk ik toch Landzaat.
Bank:
Darley Lucius Bahia Wijnaldum Manteiga(Bruins) Slory Janota (Mols)
Zet Janota voor Mols omdat ik Mols nogal tegenvallen vond tegen PSV, Hij mistte echt snelheid wat je op een paar goede momenten zag, als daar Janota had gestaan waren het grote kansen geweest, door zijn snelheid. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
"dreamteam" is wat overdreven , maar goed t beste uit wat we hebben:
Timmer Fer - Hofland - Bronckhorst - Cler
el ahmadi guzman landzaat slory/bruins
tomasson makaay
dit heb ik er van gemaakt al moet ik zeggen dat ik vooral op het middenveld grote twijfels heb over de bezetting........... Ik ben zée'r gecharmeerd van spelers als Bruins en Wijnaldum wellicht dat zij zich nog in dit elftal spelen , verder heb ik achterin gio omdat vlaar en hofland (of allebei of een van hen) vaak geblesseerd zijn en ik wil gewoon 1 echte "baas"achterin die er altijd staat , de boel neerzet en ook nog kan opbouwen en ik denk dat een ervaren speler als gio dat kan en de rest moet gewoon luisteren!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
ja, feyenoord heeft op dit moment geen dreamteam, vandaar dat ik het met aanhalingstekens schrijf. maar met dreamteam bedoelde ik de sterkste opstelling.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2008 door fey21 -- |
|
|
|
|
Wolfman
|
|
|
Timmer Lucius Vlaar Hoffland De Cler Landzaat Van Bronckhorst De Guzman ElAhmadi Tomasson Makaay
Dit elftal mits iedereen fit is geen problemen met taal enz ze kennen allemaal de ned taal en cultuur heb je al voorsprong vergeleken met verleden jaar |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
Torres Ramstein Nelom Nieveld de Cler van Leeuwen - Wattamaleo - Janota Pedro - Erasmus - Poldervaart |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2008 - 14:09 schreef feyenoord-fr12info het volgende:Torres Ramstein Nelom Nieveld de Cler van Leeuwen - Wattamaleo - Janota Pedro - Erasmus - Poldervaart hahaha, het ging om het team van 2008, niet het team van 2012... |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: de cler in 2012!?
beetje teveel van het goeie :) |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
kan toch? Mols staat er dan ook nog steeds in denk ik ;-) |
|
|
|
|
HosS
|
|
|
Ja en aan Mols zie je het ook dramatisch erg, die man is zijn snelheid volledig kwijt. Met Mols kun je dwingend spelen maar zoals tegen PSV een beetje op de counter is ie zo goed als bijna nutteloos, kan alleen de bal vasthouden en doorpassen maar zelf gaan, hó maar |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
HosS lijk net of je verstand van voetbal heb maar volgens mij spoor je niet nutteloos hij was een van de beste van het veld |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2008 - 16:43 schreef HosS het volgende:Ja en aan Mols zie je het ook dramatisch erg, die man is zijn snelheid volledig kwijt. Met Mols kun je dwingend spelen maar zoals tegen PSV een beetje op de counter is ie zo goed als bijna nutteloos, kan alleen de bal vasthouden en doorpassen maar zelf gaan, hó maar Met zijn ervaring is Mols altijd nuttig. Een vaste kracht is een tweede. Doet veel nuttig werk ook als hij niet aan de bal is. Kijk maar eens naar de gaten die hij loopt voor andere. Dat die er te weinig gebruik van maken is een tweede. Moet wel aansluiting hebben tussen middenveld en aanval. Was vorig jaar ver te zoeken en over dit jaar wil ik me nog niet over uit laten. hij is inderdaad wel veel te langzaam.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2008 door Richard Lagrouw -- |
|
|
|
|
HosS
|
|
|
schiedam luister nou is, heeft mols een fatsoenlijke bal gegeven of actie's gemaakt ?? Heb hem maar 1 actie zien maken in het strafschopgebied van PSV maar die mislukte spijtig genoeg, en hij heeft zeker 3 steekpassen gehad waar hij bij ze allemaal duidelijk snelheid tekort kwam terwijl hij op de keeper af zou kunnen gaan als ie snel genoeg was. Zoals ik zeg, hij is gwn niet te gebruiken voor op de counter maar als je dwingend speelt zoals vorig seizoen meerdere malen is hij nuttig ja. |
|
|
|
|
HosS
|
|
|
En laten we even kijken voor de toekomst, het lijkt me beter dat Verbeek , Janota moet laten spelen, met oog op de toekomst en Janota is een talent. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
janota is zeker een goeie speler, maar mols kan verschrikkelijk goed het overzicht behouden rond het 16m gebied. het zit allemaal perfect in zijn hoofd, alleen kan hij het fysiek niet meer aan. het zou een goede trainer zijn...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2008 door fey21 -- |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2008 - 17:22 schreef fey21 het volgende:janota is zeker een goeie speler, maar mols kan verschrikkelijk goed het overzicht behouden rond het 16m gebied. het zit allemaal perfect in zijn hoofd, alleen kan hij het fysiek niet meer aan. het zou een goede trainer zijn... mols is prima aanspeelpunt als je op de helft vd tegenstander speelt en middenvelders hebt die "over" hem heen komen (tomasson,guzman,hofs), maar nu moet hij de hele voorhoede in zijn eentje zijn : en dat gaat niet , maar als hij gewoon gebruikt kan worden in de rol van : laatste 30 min als aanspeelpunt heeft ie echt nog wel zijn waarde! |
|
|
|
|
HosS
|
|
|
dat ben ik met je eens, maar je moet toch ook met me eens zijn dat hij zo als Feyenoord tegen PSV speelde hij niet van groot belang is behalve misschien Mentaal effect op de groep en overzicht,balvast |
|
|
|
|
bertje kruis
|
|
|
timmer hofland gio de cler fer landzaat el ahmadi guzman bruins tomasson makaay 3 betrouwbare verdedigers. fer iets meer verdedigend dan landzaat |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
mols is in ieder geval gewoon een goede pinchhitter. ik heb niet het gevoel dat het zo'n afgedankte spits is zoals bijvoorbeeld Kluivert nu is.
was makaay in zijn periode bij oranje trouwens ook een pinchhitter? |
|
|
|
|
Robinnn
|
|
|
Wilkshire weg bij Twente. Ze kunnen bij ons een rechtsback naar keuze uitzoeken: Tiendalli, Buys, Greene, Lucius... |
|
|
|
|
mrc
|
|
|
------timmer------ -fer--hofland--de cler- -de guzman--gio-el ahmadi- --------Bruins-------- ---Makaay-----Tomasson |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2008 - 17:06 schreef HosS het volgende:En laten we even kijken voor de toekomst, het lijkt me beter dat Verbeek , Janota moet laten spelen, met oog op de toekomst en Janota is een talent. Helemaal mee eens!!!! |
|
|
|
|
domien
|
|
|
Timmer bahia-hofland-vlaar slory-gio-landzaat-elahmadi-bruins erasmus-makaay
misschien wijnaldum nog ipv slory of landzaat |
|
|
|
|
m den hollander
|
|
|
timmer lucius vlaar hofland de cler landzaat el ahamadi gio de guzman tomasson makaay |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op maandag 25 augustus 2008 - 02:37 schreef fey21 het volgende:Wat is volgens jullie het "Dreamteam" van Feyenoord, als je ALLE blessures wegdenkt? ben benieuwd naar jullie opstellingen... Ben benieuwd naar de reacties nu?! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik zou niet meer willen ruilen nu! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Om het topic open te houden moet ik dan maar oneens zijn
Ik wil die geweldenaren terug |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Ik mag ook nooit een eigen mening hebben |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Hoezo? Dan had die Vertonghen tenminste een knal voor zijn kop gehad zondag De Baab had hem in de allerlaatste minuut gesloopt! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 23:20 schreef Phyxsius het volgende:[..] Hoezo? Dan had die Vertonghen tenminste een knal voor zijn kop gehad zondag De Baab had hem in de allerlaatste minuut gesloopt! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Pakkende foto van Boudewijn Ik herken hem meteen |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 - 23:20 schreef Phyxsius het volgende:[..] Hoezo? Dan had die Vertonghen tenminste een knal voor zijn kop gehad zondag De Baab had hem in de allerlaatste minuut gesloopt! Juist!
Maar ook om z`n voetballende kwaliteiten natuurlijk! |
|
|
|