BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Perez in gesprek met Feyenoord'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - dinsdag 26 augustus 2008 - 19:53
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Perez in gesprek met Feyenoord' (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - dinsdag 26 augustus 2008 - 19:54   quote  deeplink  

'Perez in gesprek met Feyenoord'

Volgens betrouwbare bronnen is Feyenoord bezig om de bij Ajax overbodige speler Kenneth Perez naar Rotterdam te halen. Perez ging van AZ naar Ajax, PSV om vervolgens weer terug te keren naar Amsterdam waar de 33-jarige Deen op dit moment niet meer hoeft te rekenen op een plek in het eerste team.

Legioen Weblog

Wat denken jullie zou Feyenoord hier goed aan doen om hem naar de Kuip te halen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 augustus 2008 door Legioen Weblog --
schiedam
 schiedam - dinsdag 26 augustus 2008 - 19:57   quote  deeplink  
nnnnnnnnnnnneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 augustus 2008 door Boudewijn --
HosS
 HosS - dinsdag 26 augustus 2008 - 20:12   quote  deeplink  
Van mij mag ie komen, is een zéér bruikbare speler, is denk een goedkope vervanger /optie als de Guzman weg gaat. Allebei creatief en een goed scorend vermogen, wat we wel kunnen gebruiken en zoals ook de Guzman heeft kan hij een wedstrijd de beslissende factor zijn. Ook al is het een 020, is ie welkom naar mijn mening. Teveel kwaliteit om te laten gaan
Staal
 Staal - dinsdag 26 augustus 2008 - 20:14   quote  deeplink  
Kan hij er mooi 3 inleggen tegen 020.Daarna kan hij plaatsnemen op de bank als tomasson weer fit is.
schiedam
 schiedam - dinsdag 26 augustus 2008 - 20:14   quote  deeplink  
wat voeg die toe dan dat die van 020 is maak me niet uit maar tbv ze afkoop som en ze salaris heb je 3 jonge voetballers voor
Robert32
 Robert32 - dinsdag 26 augustus 2008 - 20:21   quote  deeplink  
dan is het de hoer van de eredivisie
HosS
 HosS - dinsdag 26 augustus 2008 - 20:23   quote  deeplink  
Timmer
Fer Vlaar Hofland De Cler
Giovanni
Landzaat Perez Bruins
Tomasson Makaay

Is toch een fantatische opstelling dit. Hier maken we meer kans mee, Perez is zeker een toevoeging, vooral zonder Guzzy, die weggaat waarschijnlijk.
schiedam
 schiedam - dinsdag 26 augustus 2008 - 20:24   quote  deeplink  
maak niet uit daar zijn er meer van mols heb ook 5 clubs gehad makaay ook etc....
girdie
 girdie - dinsdag 26 augustus 2008 - 20:24   quote  deeplink  
nein njet no non niet doen - op zich goeie voetballer, maar gefrustreerd en kan voor moeilijkheden zorgen in de selectie, typische individualist.
girdie
 girdie - dinsdag 26 augustus 2008 - 20:26   quote  deeplink  
enneh... wie zijn dan die betrouwbare bronnen, lijkt me sowieso sterk dit
HosS
 HosS - dinsdag 26 augustus 2008 - 20:28   quote  deeplink  
FR4ever meld het nu ook en daar staat niet zoveel onzin op zoals het hier wel eens opstaat zoals met Ailton !
Rowan
 Rowan - dinsdag 26 augustus 2008 - 21:00   quote  deeplink  
Gewoon halen!
Zoetermeer
 Zoetermeer - dinsdag 26 augustus 2008 - 21:27   quote  deeplink  
Waarom niet, als hij er tegen 020 maar een paar intrapt, dan mag hij ietwat gefrusteert zijn
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 26 augustus 2008 - 22:09   quote  deeplink  
die kerel gaat dan eg rotschoppen krijgen... doet me denken aan Perez vs Marcellis...
feyenoordfan
 feyenoordfan - dinsdag 26 augustus 2008 - 23:08   quote  deeplink  
ZEKER HALEN! veel scorende speler! prima aankoop, veel winst als je hem haalt en de guzman verkoopt!
mrc
 mrc - dinsdag 26 augustus 2008 - 23:23   quote  deeplink  
Perez was vorig jaar al bijna rond met feyenoord, en toen ging die liever naar dat boerencluppie, dus heeftie z'n kans gehad hier.
Sebbe
 Sebbe - dinsdag 26 augustus 2008 - 23:27   quote  deeplink  
Qua voetballer zeg ik halen, qua persoon zeker niet. Is al oud en waar hij is is er gedonder. Ik zie liever dat ze geld investeren in jonge(re) spelers die na een paar jaar ook weer verkoopbaar zijn en niet in iemand die nog 1 a 2 jaar mee kan op niveau en dan weg is.
m den hollander
 m den hollander - woensdag 27 augustus 2008 - 09:42   quote  deeplink  
niet halen is oud en is dadelijk niks meer waard
avd
 avd - woensdag 27 augustus 2008 - 10:46   quote  deeplink  
opzich is het een enorme paardenlul! Maar wel een hele goede. Als de guzman weggaat is dit misschien wel de enige haalbare optie! Bij ajax was hij de beste week in week uit! Halen dus!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - woensdag 27 augustus 2008 - 10:49   quote  deeplink  
weer een veteraan!!! Niet doen. Arrogant ventje denkt dat heel de wereld om hem draait. Had je beter Bona Kalou terug kunnen halen.
HosS
 HosS - woensdag 27 augustus 2008 - 10:54   quote  deeplink  
Bona Kalou is een heel ander soort speler als Perez. Kalou is echt iemand voor in de aanval en dan vooral de vleugel. Ben trouwens benieuwd bij Heerenveen hoe ie het gaat doen, maar persoonlijk heb ik liever Perez want die heeft meer kwaliteit en een beter scorend vermogen. Als je kijkt vorig seizoen in 18 wedstrijden volgens mij 8 of 9 keer gescoort, voor een aanv.middenvelder een behoorlijk rendement.
ADHD
 ADHD - woensdag 27 augustus 2008 - 11:11   quote  deeplink  
Halen, hebben in het verleden wel een vaker een gefrustreerde uit 020 gehad en werden toen wel kampioen. Moet natuurlijk wel voor een schijntje komen want we hebben geen geld.
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 27 augustus 2008 - 11:19   quote  deeplink  
Gelijk halen
Hij had vorig seizoen een beter rendement dan Huntelaar
In een half jaar Ajax scoorde hij 12 keer en gaf hij 13 assists (of andersom)
Deze speler is niet duur, scoort veel, voornamelijk tegen de kleine ploegen Maar kampioen word je tegen de kleintjes
En hij gaat nog 2 jaar mee
Dan kan hij Janota, Erasmus en Pedro nog wat tijd geven
Hij speelt nog 2 jaar goed en over 2 jaar zijn onze talenten er helemaal klaar voor
Hij is de perfecte oplossing

En hij is helemaal geen moeilijke jongen
Dat zeggen de clubs omdat ze van hem af willen
Iedereen die met hem gespeeld heeft vind hem een prima team speler en zijn assists geven dat ook aan. Hij word pas een moeilijke jongen als de clubs bij de supporters moeten verantwoorden waarom ze hem verkocht hebben...
hotjumper
 hotjumper - woensdag 27 augustus 2008 - 15:58   quote  deeplink  
bosz heeft net ontkent dat ie met perez heeft gesproken, is dus zo goed als rond
HosS
 HosS - woensdag 27 augustus 2008 - 16:33   quote  deeplink  
is altijd bij Bos ontkennen en 2 dagen later tekent ie, heel vaak al zo geweest.
schiedam
 schiedam - woensdag 27 augustus 2008 - 16:37   quote  deeplink  
toch geloof ik het niet weet het niet
james
 james - woensdag 27 augustus 2008 - 17:05   quote  deeplink  
Mag wel komen maar alleen als hij heel weinig geld kost!!!!

Laat Janota spelen!!!!!!!!
Chucky
 Chucky - woensdag 27 augustus 2008 - 17:16   quote  deeplink  
Ben het met Schiedam eens:

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 augustus 2008 door Boudewijn --
kale frans
 kale frans - woensdag 27 augustus 2008 - 17:18   quote  deeplink  
Eindelijk een goede voetballer, kan Feyenoord weer op de kaart zetten, want wat die kakkerlakken afgelopen jaren gedaan hebben dat is bagger, GROETEN uit 020
schiedam
 schiedam - woensdag 27 augustus 2008 - 17:19   quote  deeplink  
als ze dan toch met een neus bezig zijn doe dan die wormgoor die brengt nog geld op over 2 jaar en je heb er een verdediger bij
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - woensdag 27 augustus 2008 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 - 17:05 schreef james het volgende:
Mag wel komen maar alleen als hij heel weinig geld kost!!!!

Laat Janota spelen!!!!!!!!
Mee eens alleen vind ik dat hij helemaal niets moet kosten. Op zich ben ik ook meer voor de jeugd.
kees2@.com
 kees2@.com - woensdag 27 augustus 2008 - 18:09   quote  deeplink  
ja laat maar komen goede spelers kunnen we wel gebruiken.en de koef ook halen niet te lang twijfelen dalijk weer te laat.en hoe zit dat met 2e keeper.
kees2@.com
 kees2@.com - woensdag 27 augustus 2008 - 18:24   quote  deeplink  
bosz mag wel opschieten als hij nog wat spelers wil halen nog een paar dagen en dan zijn ze telaat zo als altijd.ik denk dat er helemaal niemand komt ze willen gewoon met het oude zooitje door waar je niks aan heb.
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - donderdag 30 oktober 2008 - 21:41   quote  deeplink  
mag komen maar moet hij wel in de basis,als dat niet gebeurt weet je hoe het afloopt bij hem
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 oktober 2008 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 - 21:41 schreef nieuwerbrug het volgende:
mag komen maar moet hij wel in de basis,als dat niet gebeurt weet je hoe het afloopt bij hem
?????????????????????????????????????????????????????????????????
????????????????????

ga je het straks ook nog over het eeuw feest hebben
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - donderdag 30 oktober 2008 - 22:15   quote  deeplink  
haha ik weet ook niet hoe het kom is al een bericht van 2 maanden geleden maar bij het in logen werd hij nu pas verwerkt
hotjumper
 hotjumper - donderdag 30 oktober 2008 - 22:21   quote  deeplink  
die techniek staat toch maar voor niets
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - donderdag 30 oktober 2008 - 22:23   quote  deeplink  
niet alleen de techniek feyenoord ook
Sjerrie
 Sjerrie - donderdag 30 oktober 2008 - 23:05   quote  deeplink  
ongelofelijk ben net nieuw op dit forum maar dit is mijn laatste bericht!!
hier zitten zo te zien alleen maar mongolen, daar wil ik niet eens meer tijd in steken om daar mee te discussiëren
perez wil je toch niet in een feyenoord shirt stelletje mafkezen!!
hoe goed ie ook is!! uit gekotst bij Ajax en PSV en wou tijdje terug niet eens naar feyenoord de gene die hem graag ziet komen is echt niet helemaal fris daar boven in!!

wou verder alleen nog ff melden dat Phyxsius een heel irritant mannetje is die denkt dat ie er heel veel verstand van heeft, negeer die jongen a.u.b.
F.L.E
 F.L.E - donderdag 30 oktober 2008 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 - 23:05 schreef Sjerrie het volgende:
ongelofelijk ben net nieuw op dit forum maar dit is mijn laatste bericht!!
hier zitten zo te zien alleen maar mongolen, daar wil ik niet eens meer tijd in steken om daar mee te discussiëren
perez wil je toch niet in een feyenoord shirt stelletje mafkezen!!
hoe goed ie ook is!! uit gekotst bij Ajax en PSV en wou tijdje terug niet eens naar feyenoord de gene die hem graag ziet komen is echt niet helemaal fris daar boven in!!

wou verder alleen nog ff melden dat Phyxsius een heel irritant mannetje is die denkt dat ie er heel veel verstand van heeft, negeer die jongen a.u.b.
Wij hebben toch een technisch manager die het wel ziet zitten in neuzen. Of neuzen die daar hun opleiding hebben genoten.
En over Phyxius moet je je niet druk maken. Hij mag schrijven wat ie wil, mogen jij en ik tenslotte ook.
Maar dat hij het anders ziet dan ik en een aantal anderen onder ons , is wel duidelijk.
realgert
 realgert - donderdag 30 oktober 2008 - 23:57   quote  deeplink  
allemaal ouwe koek kom eens met wat nieuws
Martijn
 Martijn - vrijdag 31 oktober 2008 - 00:54   quote  deeplink  
Volgens mij, houd die al een tijdje de bank bij twente warm...
rich010
 rich010 - vrijdag 31 oktober 2008 - 09:34   quote  deeplink  
ja idd d8 ook dat perez al een tijdje bij FC TWENTE OP DE BANK ZIT
craven
 craven - vrijdag 31 oktober 2008 - 13:22   quote  deeplink  
sluit deze topic svp
dennis
 dennis - vrijdag 31 oktober 2008 - 14:52   quote  deeplink  
dit is togh oud nieuws.. er staat 'de bij ajax overbodige speler'
Dat betekent dat ie nog bij ajax speelt terwijl hij bij fc twente zit.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 31 oktober 2008 - 17:03   quote  deeplink  
geinig hoe goed hier gelezen wordt. nieuwerbrug legt uit hoe hij, door een storing, reageerde op een topic van een paar maanden geleden. Vervolgens slaat iedereen accuut in de stress.

wat is het toch een geweldig medium dat internet. hahahahahahahahahaha
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 31 oktober 2008 - 19:46   quote  deeplink  
Ben eigenlijk toch wel nieuwsgierig wat ik jou heb misdaan Sjerrie
Volgens mij heb ik nooit lullig of sarcastisch op jou gereageerd

Als F.L.E. Hotjumper of Richard dit zou zeggen kon ik er in komen
Daar heb ik wel eens botsingen mee

En zoals F.L.E. al zegt: iedereen mag zijn mening hier ventileren
En ik zegt niet dat mijn mening de enige juiste is, maar ik verwacht wel dat mensen met goede argumenten komen om mijn mening te weer leggen
Anders blijf ik bij mijn mening, want die is, in mijn ogen, goed onderbouwd (anders zou ik wel een andere mening hebben)

Dus mijn grote vraag aan jou:
Wat heb ik jou in vredesnaam gedaan dat ik het recht verspeeld heb om mijn mening te uiten?
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 31 oktober 2008 - 19:46   quote  deeplink  
Ben eigenlijk toch wel nieuwsgierig wat ik jou heb misdaan Sjerrie
Volgens mij heb ik nooit lullig of sarcastisch op jou gereageerd

En zoals F.L.E. al zegt: iedereen mag zijn mening hier ventileren
En ik zegt niet dat mijn mening de enige juiste is, maar ik verwacht wel dat mensen met goede argumenten komen om mijn mening te weer leggen
Anders blijf ik bij mijn mening, want die is, in mijn ogen, goed onderbouwd (anders zou ik wel een andere mening hebben)

Dus mijn grote vraag aan jou:
Wat heb ik jou in vredesnaam gedaan dat ik het recht verspeeld heb om mijn mening te uiten?
hotjumper
 hotjumper - maandag 03 november 2008 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 - 19:46 schreef Phyxsius het volgende:
....

....
Omdat we het niet met elkaar eens zijn betekend niet dat ik je irritant vind hoor. Ik vind dat iederéén zn eigen mening mag hebben als ze maar beseffen dat ik gelijk heb

;-)
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 03 november 2008 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2008 - 08:53 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Omdat we het niet met elkaar eens zijn betekend niet dat ik je irritant vind hoor. Ik vind dat iederéén zn eigen mening mag hebben als ze maar beseffen dat ik gelijk heb

;-)
Vreemd...
Ik heb exact dezelfde mening

:P

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Perez in gesprek met Feyenoord'

0.0081751