|
|
cj
|
|
|
Vitesse is bezig om een hoogvlieger binnen te halen een stunt ect.. dat word steeds vermeld ook bij vitesse nieuws alleen natuurlijk nog geen namen genoemd
Mark me words
Ik denk Davids of kluivert |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
bully
|
|
|
kan ook perez zijn maar denk toch dat ze het over heel andere speler hebben dan wij denken laat ze ons maar verrassen |
|
|
|
|
cj
|
|
|
Het ging om een spits iniedergeval en Perez die naam kan ik niet rijmen met de kopstukken specactulaire aankoop Wand ze hebben bijvb ook Molhoek en Jenner gehaald en die vallen naar mijn mening in het zelfde rijtje als Perez qua spitsen denk ik dan Kluivert (maar ik weet niet ofdat nou meteen een topaankoop is voor vitesse mischien wel voor vitesse,, en hij heeft ervaring maar als ik de kopstukken zie dan ken ik dat ook niet echt rijmen Ronaldo,,,mischien ken die verhuurt worden aan vitesse Koller heeft al een club dus ik ben benieuwd wat voor namen er nog komen
En hier zomaar wat namen Carew,Iversen,Viduka,Linz,Romario,Omotoyossi,smolarek, leonardo,Jancker,Lokvenc,Altidore....enz.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 augustus 2008 door cj -- |
|
|
|
|
HosS
|
|
|
jij noemt me namen op zeg kerel, die krijgen clubs als ajax, feyenoord en psv nog niet eens gehuurd , laat staan gekocht. Altidore is pas naar een nieuwe club, Romario die zie ik door zijn leeftijd niet komen, Viduka is geblesseerd, Leonardo kan eventueel, dat is redelijk reeel, en de rest van de namen behalve Kluivert zie ik ook niet komen. Ik dacht dat kluivert in Australie ging voetballen same as Davids, voor huur ofzoiets. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
waar heb jij gelezen dat het over een spits gaat? heb alleen gelezen dat het hoogvlieger is en wat is voor vitesse een hoogvlieger? kunnen zoveel namen zijn hofs van feyenoord Cziommer van az perez van ajax en de twee namen jij al noemde kluivert en davids dus blijft voor ons allemaal gissen en wat voor vitesse hoogvlieger is is mischien voor ons niet zo spectaculair dus ik laat me verder wel verrassen ps ajax heeft nog wel meer spelers die mogen uitkijken naar andere club
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 augustus 2008 door bully -- |
|
|
|
|
cj
|
|
|
mensen mensen het zijn maar namen neem het tog niet altijd zo serieus het is maar een vraag stelling en het is tog leuk om met namen te komen en te speculeren neem het aub niet zo serieus ik maak een topic zodat iedereen kan speculeren wie er mogelijk gaat komen en jah er zijn namen bij die ik opnoem die niet komen of niet haalbaar zijn maar ik heb de wereld ook niet uitgevonden
De link werkt niet meer maar ik zoek hem wel op van hintum zei dat ze een spits nodig hadden
ps ik vind het leuk om met namen te komen of fantasie opstellingen te maken omdat voetbal een van mijn passies is MAAR NEEM HET NIET SERIEUS !!! EN NEEM HET NIET ALS WAARHEID AAN AUB DAAR WORD IK ZO MOE VAN krijg ik allemaal prive berichtjes hoe dom ik ben en dat ik niks van voetbal afweet bla bla bla, dan denk ik waar gaat het tegenwoordig over die opstellignen ect...dat beaam ik niet als waarheid maar ik vind het domweg leuk om te doen thats it het word al maar primitiever op het internet waar komt dat tog allemaal vandaan?? de maatschappij??
en mischien moeten wij wel het woord hoogvlieger letterlijk nemen een lange spits dus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 augustus 2008 door cj -- |
|
|
|
|
Djembeed
|
|
|
Cj,
Ben het helemaal met je eens. Het is in de voetballerij alleen maar speculaties. Soms doen clubs er aan mee om een prijs te drukken cq te verhogen. Hoort allemaal bij het spel. Vitesse en Perez zou waar kunnen zijn aangezien er een vriend van Perez (Mads Junker) bij Vitesse speelt. Goed voor Vitesse en goed voor Perez. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
mee eens cj we zijn allemaal nerds die denken iets van voetbal afteweten [geen belediging] misschien hebben we dat ook wel in bepaalde maten en we vinden het allemaal leuk om er over te praten [typen] anders waren we hier niet |
|
|
|
|
cj
|
|
|
Spreek wel voor jezelf he ! ik predik niet alles van voetbal af te weten we vinden het zeker leuk om er over te praten daarom maak ik deze topics alleen jij neemt dingen iets te serieus daar zei ik wat van hou het dan ook leuk aub en ik spreek voormezelf en mischien ook voor andere als ik zeg dat als we hier over voetbal praten dat we echt geen nerds zijn zo zwart/wit zit de wereld neit inelkaar... |
|
|
|
|
bully
|
|
|
met nerds bedoelde ik niks mee stond ook achter geen beledeging wat ik daarmee wou zeggen dat iederen zijn eigen mening over voetbal heeft en dat ik het te serieus neem ik reageer alleen op jou topic met wat ik er van denk daar is dit forum denk ik ook voor he ik probeer niks negatiefs over degeen er reageren te zeggen maar als jij dat wel vind sorry voordat dan |
|
|
|
|
cj
|
|
|
|
|
|
cj
|
|
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
Er is volgens mij maar 1 echte hoogvlieger met een Vitesse hartje en dat is helemaal niemand anders dan Pierre van Hooijdonk.... |
|
|
|