|
|
cj
|
|
|
1.AJAX 2.PSV 3.FEYENOORD 4.HEERENVEEN 5.GRONINGEN 6.AZ 7.FC TWENTE 8.VITESSE 9.RODA JC 10FC UTRECHT 11.ANDERLECHT 12.CLUB BRUGGE 13.STANDAART LUIK 14.R GENK 15.AA GENT. 16.CERCLE BRUGGE 17.E MOESKROEN 18.KV MECHELEN 19.??????????FC LIMBURG ;-) 20.KAMPIOEN VAN LUXENBURG
WEL MEER TVRECHTEN DE BENELUX DUS MEER INKOMSTEN EN EEN AANTREKKELIJKE COMPETITIE, OF MOETEN WIJ ALS NEDERLAND TEVREDEN ZIJN MET WAT WE HEBBEN EN HOPEN OP EENS IN DE 10JAAR EEN STUNT IN EUROPA.,, ik vind het wel een betere optie dan dat rijke sheiks clubs als hobby erbij gaan kopen of rijke oliemannetjes
Lijkt me overigens moeilijk haalbaar ook als je kijkt naar degradatie/promotie, mijn mening is dan ook een twijfelachtige nee ben benieuwd wat andere er van denken,,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 augustus 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
HosS
|
|
|
Roda JC gaat bij FC Limburg horen als er een FC Limburg komt, dat zijn ze nu met de jeugd aan het proberen maar VVV en MVV willen niet, klote sjengen |
|
|
|
|
cj
|
|
|
het gaat niet zozeer over fc limburg maar over de beneluxcomp...
maar vvv fortuna en mvv moeten nu in de zelfde regio naar talenten scouten netzoals Roda jc,maar Roda jc is een begrip daar die blijfen zoasl het nu daar is maar als mvv vvv en Zeker Fortuna slim zijn dan gaan ze samenwerken dan heb je Roda jc en Fc Limburg een leuke kraker daar en Haarlem en Telstar als die samenvoegen dan word dat ook alleen maar beter |
|
|
|
|
bully
|
|
|
mij zeggen de wedstrijden tegen utrecht of den bosch toch meer dan tegen moeskroen of genk vond die scheidsrechters uitwisseling ook al niet zo`n succes geloof ook dat de inkomsten niet veel meer zullen zijn dan dat het nu is in belgie en luxemburg leeft het toch minder dan hier zal wel iets schelen maar zullen geen top bedragen zijn en over dat samenvoegen tot fc limburg dat zal mischien wel beter zijn voor het voetbal maar ik als ajax supporter zou het ook niet leuk vinden als haarlem az en ajax zouden fuseren dus kan me wel iets indenken van het verzet daartegen |
|
|
|
|
cj
|
|
|
Precies Mvv vvv en Fortuna verdwijnen dan wel dat zijn 3ploegen weg voor 1 ploeg |
|
|
|