|
|
cj
|
|
|
Villa verlengt bij Valencia,en gaat niet naar Real Cazorla verlengt bij Villareal en gaat niet naar Real C.Ronaldo gaat niet naar Real Hopelijk gaat Huntelaar ook niet naar Real
Naar mijn inziens een hele goede ontwikkeling Real krijgt nu zijn zin niet!!!! De wereld blijkt tog geen snoepwinkel te zijn voor Real Madrid
Elke ploeg moet de poot stijf houden tegen het absurde Met geld strooiende clubs Als Real Madrid en het oliemannetje van Chelsea. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Ach joh Twente, Groningen, Heerenveen denken net zo over Ajax. 70 miljoen weggegooid in minder dam 10 jaar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 augustus 2008 door sportdwaas -- |
|
|
|
|
cj
|
|
|
En die hebben gelijk sportdwaas met munsterman en nijland voorop
Als ik het heb over europees dan natuurlijk ook over nederland ik kijk niet door dezelfde bril
Jij noemt meteen de 3 beste ik ben heel blij dat zij net zo hun poot stijf houden tegen Ajax netzoals Ajax doet tegen Real Madrid
Dat is de enige manier om de Nederlandse competitie op een hoog nivuea te krijgen kijk naar Twente en Groningen met hun mooie stadions dat is tog prachtig |
|
|
|