|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Wenger heeft 15 miljoen euro over voor de Guzman (Legioen Weblog)
|
|
|
Legioen Weblog
|
|
|
Wenger heeft 15 miljoen euro over voor de Guzman
Volgens The Sun heeft Arsenal £12m over voor Jonathan de Guzman. Volgens de middenvelder zelf heeft hij er wel oren naar om bij Arsenal te gaan voetballen en ook Feyenoord lijkt mee te willen werken...
Later meer hierover.. |
|
|
|
|
Happel
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
|
|
|
Happel
|
|
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
quote: arsenal, kan 30mil zo uit hun duim zuigen |
|
|
|
|
Bert.v.M
|
|
|
ja ik weet niet tot wanneer hij een contract heeft maar het is toch niet zo dat hij het ander jaar voor niets weg kan of heeft hij nog een langer contract zo niet verkoop hem dan voor een goede prijs als er spraken van is laten we het beste hopen en dat hij blijft met een langer contract want voetballen kan hij |
|
|
|
|
HosS
|
|
|
feyenoord-fr12info heeft volgens mij een gezwel in z'n hoofd ofzo, al die onzin reactie's van hem. Werkelijk laat je helpen of doe gewoon niet zo zielig, maar serieus.
Bert, De guzman heeft volgens mij een contract tot 2010. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Bert vindt je ook niet dat de Guzman weinig progressie heeft gemaakt het laatste jaar? 15 milj. lijkt me beste optie voor Feyenoord en de Guzman
overigens het nieuws komt wel uit een krant die onder andere kopt met: Afghan mega-spider bit dog to death
The Sun beschouw ik nou niet echt als een zeer betrouwbare bron.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 augustus 2008 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 - 11:48 schreef hotjumper het volgende:Bert vindt je ook niet dat de Guzman weinig progressie heeft gemaakt het laatste jaar? 15 milj. lijkt me beste optie voor Feyenoord en de Guzman overigens het nieuws komt wel uit een krant die onder andere kopt met: Afghan mega-spider bit dog to death The Sun beschouw ik nou niet echt als een zeer betrouwbare bron. hahaha, dat is toch geweldig belangrijk nieuws? Lijkt me iets voor The Enquirer, ook een top krant. |
|
|
|
|
HosS
|
|
|
ik ben ook echt een jood enzo, ga niet weer onzin uitkramen, ik zal nooit een 020 fan zijn, kom op zeg. Echte Feyenoord fan, nooit Ajax of PSV. |
|
|
|
|
m den hollander
|
|
|
gewoon verkopen en andere spelers kopen |
|
|
|
|
sjonny
|
|
|
niet nadenken, wegdoen en zo snel mogelijk het is zo maandag en dan kan het niet meer, kunnen we die bogdan kopen en een rechts back ,,kunnen we om het kampioenschap mee doen |
|
|
|
|
Jensr
|
|
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Voor hem en voor Feyenoord is het waarschijnlijk beter dat ie gaat. Feyenoord heeft genoeg andere aanvallende middenvelders, hoewel de Guzman misschien wel de beste is (op dit moment). Voor het geld een goede verdediger (die van Zwolle?) en een goede fitte spits erbij. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 - 18:45 schreef Jeli het volgende:Voor hem en voor Feyenoord is het waarschijnlijk beter dat ie gaat. Feyenoord heeft genoeg andere aanvallende middenvelders, hoewel de Guzman misschien wel de beste is (op dit moment). Voor het geld een goede verdediger (die van Zwolle?) en een goede fitte spits erbij. Mee eens , en doe dan Perez ook maar n jaartje , je weet nooit waar t goed voor is ......... |
|
|
|
|
sjonny
|
|
|
LAAT PEREZ MAAR LEKKER WEGBLIJVEN |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
hey sjonny waarom dan
omdat het een ajakes is mols greene timmer etc ook |
|
|
|
|
FEYENOORD 4EVER
|
|
|
GA maar gozerr..
Is goed voor zijn ontwikkeling en dan kunnen wij FEYENOORD weer eens wat opbouwen van dat geld... |
|
|
|
|
derq
|
|
|
denk je dat iemand nu nog 15 miljoen voor hem geeft? hooguit 5.. geen contract, geen niveau... en stop met gravediggen van oude threads... |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote: ja dat bedoel ik dus met gravediggen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Direct strik er om.. 15 miljoen is een top bedrag. Bovendien hebben we voldoende opvolgers, (Wijnaldum, El Ahmadi, Fer, Bruins) Kunnen allemaal op die positie spelen.. |
|
|
|
|
E. FR1908
|
|
|
doen.. met het oog op zijn wisselvalligheid,al denk ik dat hij wnr hij zn ritme heeft goed voor de dag kan komen,en met het oog op ja...toch wel de schulden die ons nog rest. |
|
|
|
|
girdie
|
|
|
wisselvalligheid? ik heb 'em nog niet zien spelen dit seizoen! en vorig seizoen zat er toch behoorlijk wat ontwikkeling en kracht in guzzie! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Jongesn dit bod is niet actueel Dit gaat over de afgelopen zomer |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Jaja in de fabeltjeskrant , € 15.000.000,= nu toch zeker niet men mag blij zijn met € 1.500.000,= . Wat heeft ie nu toch laten zien ?? veel geblesseerd en kostte ons de overwinning bij heracles almelo. Als men nu € 15.000.000,= wil geven voor de Guzman dan wordt ik homo, hahaha |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 december 2008 - 11:20 schreef derq het volgende:denk je dat iemand nu nog 15 miljoen voor hem geeft? hooguit 5.. geen contract, geen niveau... en stop met gravediggen van oude threads...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 december 2008 door derq -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 - 18:45 schreef Jeli het volgende:Voor hem en voor Feyenoord is het waarschijnlijk beter dat ie gaat. Feyenoord heeft genoeg andere aanvallende middenvelders, hoewel de Guzman misschien wel de beste is (op dit moment). Voor het geld een goede verdediger (die van Zwolle?) en een goede fitte spits erbij. goede spits, zoals? Overigens, bericht is idd zo oud als de weg naar Kralingen, en daar loopt momenteel ook niet echt een goede spits!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 december 2008 door sevillana -- |
|
|
|
|
james
|
|
|
25 miljoen strik erom heen en weg wezen....! |
|
|
|