BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord biedt 5 miljoen op Bogdan Stancu'

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
fey21
 fey21 - donderdag 28 augustus 2008 - 12:50   quote  deeplink  
goeie aanvaller lijkt mij:
4 doelpunten in 4 wedstrijden.
interesse van o.a. celtic en chelsea.
wordt in eigen land vergeleken met Adrian Mutu.

zegt genoeg toch?
voor 5 mil halen en over 2/3 jaar chelsea 30 miljoen laten betalen.

p.s. waarschijnlijk wordt dit betaald door een investeerder die dan vette winst maakt als hij daadwerkelijk voor een astronomisch bedrag wordt doorverkocht aan een grote club.
alleen moet de speler zelf nog wel goed presteren, anders wordt het weer een miskoop ;)
hotjumper
 hotjumper - donderdag 28 augustus 2008 - 13:02   quote  deeplink  
ben blij als het 1 september is geweest.... wordt moe van al die spelers die "gehaald" worden
HosS
 HosS - donderdag 28 augustus 2008 - 13:03   quote  deeplink  
hoop dat ie komt ja, schijnt een talenje te zijn, maarja je weet niks zeker met het beleid van die Bosz, die vertelt tegen de media bijna nooit de waarheid met betrekking tot transfers.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 28 augustus 2008 - 13:06   quote  deeplink  
Dat is alleen maar mooi dat hij de media niets vertelt. Als de hele wereld weet dat een club ergens mee bezig is wek de interesse van andere clubs en zijn ze je (weer) voor, dus als dit lukt: chapeau voor Bosz!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 augustus 2008 door Pietje1 --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 augustus 2008 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Stancu werd zo'n drie maanden geleden nog gekocht door zijn huidige club Steau Boekarest, alwaar hij in vier duels vier goals maakte. De 20-jarige aanvaller wordt in eigen land vergeleken met Adrian Mutu en zou ook gevolgd worden door Chelsea, Celtic, Fiorentina en Olympiakos. Feyenoord zou echter het meest concreet zijn voor de Roemeen
Toch wel vreemd dat iemand na 3 maanden alweer weg mag..
Dat kan niet kloppen.
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 28 augustus 2008 - 13:38   quote  deeplink  
tenzij ze hem voor een appel en een ei gekocht hebben en er nu snel een aantal miljoenen winst op kan maken. Een voetbal club is een bedrijf snel winst maken is essentieel voor het bestaan van een "kleine" club dat Steaua inmiddels is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 augustus 2008 door Pietje1 --
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 28 augustus 2008 - 13:50   quote  deeplink  
Ik vind dat Bosz het prima doet
Hij kan er niks aan doen dat er (BIJNA) geen financiele middelen zijn
Hij geeft het geld verstandig uit
En hij zwijgt overal over in de media (behalve die van Twente)

Het enige wat je hem kan kwalijk nemen is dat er zo weinig spelers verkocht worden
Er is niet veel interesse geweest voor onze afdankertjes maar wel een beetje
Ik weet niet wat Bosz precies voor onze spelers vraagt
Maar als je iets te zeuren wil hebben op Bosz is het MISSCHIEN dat hij te veel vraagt, Ik vind in elk geval dat hij het prima doet!!!

En ik hoop dat deze speler komt
Zou een mooie versterking zijn
Maar ik denk en hoop dat hij niet door een externe investeerder gesponserd zal worden, Ik denk dat Feyenoord het uit eigen zak betaald
Ze hebben nog een investeringsfonds en misschien word er toch al rekening gehouden met een vetrek van de Guzman
ALS Arsenal echt 15 miljoen bied zou dat fantastisch zijn
Dat krijg je er nooit meer voor
Hij wil niet verlengen en heeft nog een contract van 2 jaar
Dus ALS het waa is, gelijk verkopen
derq
 derq - donderdag 28 augustus 2008 - 14:38   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=v06PPNrnJeg

wonderkind
Robinnn
 Robinnn - donderdag 28 augustus 2008 - 15:07   quote  deeplink  
zat gisteren wel gewoon op de bank tegen galatasaray en mocht 13 minuutjes voor tijd opdraven.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 augustus 2008 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 - 15:07 schreef Robinnn het volgende:
zat gisteren wel gewoon op de bank tegen galatasaray en mocht 13 minuutjes voor tijd opdraven.
Dus ook niet europees speelgerechtigd meer voor andere clubs dan toch?
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 28 augustus 2008 - 15:35   quote  deeplink  
in ieder geval niet tot na de winterstop....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 augustus 2008 door Pietje1 --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 28 augustus 2008 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 - 15:35 schreef Pietje1 het volgende:
in ieder geval niet tot na de winterstop....
ohja.. en dat halen we ook zo vaak...
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 28 augustus 2008 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 - 15:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ohja.. en dat halen we ook zo vaak...
Dat zeg ik toch niet? Ik geef alleen maar aan dat hij tot na de winterstop niet speelgerechtigd is in EC wedstrijden.
HosS
 HosS - donderdag 28 augustus 2008 - 16:15   quote  deeplink  
Tsja, Makaay zal dan ook fit zijn en Slory, Tomasson ook dus veel zal het niet uitmaken. Maarja hopen dat we met deze speler erbij kunnen stunten, het schijnt een goede spits te zijn
derq
 derq - donderdag 28 augustus 2008 - 16:17   quote  deeplink  
stancu is beter (lees: fitter, sneller, kan nog groeien) dan makaay, en tomasson is niet zo goed meer vind ik. eigenlijk een misser naar mijn mening.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 augustus 2008 door derq --
HosS
 HosS - donderdag 28 augustus 2008 - 16:38   quote  deeplink  
makaay heeft met zijn ervaring en toch wel veel kwaliteit naar mijn mening toch wel wat voor op de stancu, die nog jong is. Makaay is de ideale leeromgeving voor z'n spits, hij kan veel leren van hem, z'n type speler als Makaay zie je bijna nergens meer.
sjonny
 sjonny - donderdag 28 augustus 2008 - 17:25   quote  deeplink  
Ben het weer met HosS eens en LATEN WE NU MAAR EENS KOPEN in plaats van het oog hebben op die of die, en dan nu nog een r/back
schiedam
 schiedam - donderdag 28 augustus 2008 - 17:29   quote  deeplink  
blij zijn als de competitie weer begint zijn we ook van dat gezeik af van die bod op gedaan die gaat tekenen word er gek van
Jeli
 Jeli - donderdag 28 augustus 2008 - 18:50   quote  deeplink  
Volgens mij wordt de naam Feyenoord in deze situaties alleen gebruikt (door zaakwaarnemers?) om de prijs op te drijven. Vervolgens is er weer een Spaans, Italiaans, Engels of Russisch team dat de speler voor een nog hoger bedrag koopt.
Deze Roemeense spits komt (helaas) echt niet naar Feyenoord.
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 28 augustus 2008 - 18:59   quote  deeplink  
ik vertrouw er wel op dat t een goede speler is , ik schat de scouting wel hoog in met ook verbeek en jansen als "watchers" vraag blijft of het haalbaar is , en hij idd niet snel naar zuid-europese club gaat , ik juich niet voordat een speler werkelijk binnen is , maar ik verwacht stiekum toch wel wat klappers zowel in- als ver-koop , waar ik dat op baseer ???? HOOP , daar baseer ik t op hopen is toch wel onze sterkste eigenschap , dat moet wel als je al 20 jr seiz.krt hebt........(en dat heb ik )
m den hollander
 m den hollander - donderdag 28 augustus 2008 - 19:10   quote  deeplink  
als de guzman weg gaat is dit de eerste speler die komt
larsson14
 larsson14 - donderdag 28 augustus 2008 - 19:25   quote  deeplink  
Lijkt mij wel een aardige speler, maar waarom niet Voronin van Liverpool, als Nantes hem kan halen kunnen wij dat toch ook wel...hij komt niet meer aan spelen toe bij Liverpool....ik zeg haal iig 1 SPITS erbij!!!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 28 augustus 2008 - 20:11   quote  deeplink  
Wil godverdomme eerst nieuwe verdedigers zien en dan gaan we over een spits praten. Waar komt dat geld ineens weer vandaan? Waren toch blut? Bij jeugd genoeg getalenteerde aanvallers en maar weinig tot geen getalenteerde verdedigers. VERDEDIGERS!!!! DAARNA AANVALLERS!!! HEBBEN GOED AANVALSDUO VOOR BASIS EN GEEN VIER GOEDE VERDEDIGERS VOOR BASIS!!! Ben ik nou de enige die dat door heeft?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 augustus 2008 door Richard Lagrouw --
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 28 augustus 2008 - 21:18   quote  deeplink  
Een club is ook afhankelijk van wat de markt bied
En goede (betaalbare) verdedigers zijn zeer zeldzaam
Die zie je niet snel

Iedereen weet dat we verdedigers nosig hebben
Maar als je dan een aanvaller tegen komt die betaalbaar en getalenteerd is
en je denkt dat hij veel zal scoren
Moet je hem dan laten lopen?

En dan nog iets
In verhouding is de verdediging niet slecht
Er waren vorig jaar maar 3/4 clubs met minder tegengoals
Maar er waren wel een stuk of 6 clubs met meer goals voor
Dus in verhouding heeft de aanval meer versterking nodig

Voor de eredivisie hebben wij een redelijke tot goede verdediging
Internationaal stelt het niks voor
Maar dat zelfde geldt voor PSV sinds het vertrek van Alex en nu Gomez
cruzvos
 cruzvos - donderdag 28 augustus 2008 - 22:57   quote  deeplink  
Bogdan Stancu zou een goeie aankoop zijn,ik kom vaak in roemenie en ken de competitie vrij goed.Een echte aanrader.Als ze dan nog 3 miljoen erbij doen moeten ze radoi er ook bij kopen ,een goeie verdediger/middevelder met veel ervaring een leider.
Stancu moeten ze kopen!!
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 28 augustus 2008 - 23:44   quote  deeplink  
Waar in de verdediging kan die Radoi dan spelen?
Ik ken de speler niet, maar voor vededigende middenvelder houft hij niet gehaald te worden. Als hij op de rechtsback of rechts centraal positie goed uit de voeten kan, is hij natuurlijk welkom. Maar als hij vooral links in de verdediging speelt heeft hij niet echt een toegevoegde waarde.

Dus waar kan hij allemaal spelen?
En is hij links of rechts benig?
HosS
 HosS - donderdag 28 augustus 2008 - 23:57   quote  deeplink  
http://en.wikipedia.org/wiki/Mirel_R%C4%83doi Hier wat info over hem :P Als het hem is, denk het wel :D
fey21
 fey21 - vrijdag 29 augustus 2008 - 00:17   quote  deeplink  
Radoi volgens engelse wikipedia:

27 jaar
speelt sinds 2000 bij Steaua
kan spelen als mid. velder, centrale verdediger en....RECHTS-BACK
staat bekend om zijn leiderschap

erg leuk natuurlijk, maar ik denk dat het zo'n speler is die zijn hele leven bij 1 club wil spelen, net als terry (of was het lampard)
o ja, hij speelde ook op het EK, maar raakte tijdens het 2e groepsduel geblesseerd, waardoor hij het duel tegen Nederland miste...

pfff, genoeg info?? (valt niet mee om dit via de psp te doen) :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2008 door fey21 --
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 29 augustus 2008 - 10:53   quote  deeplink  
Klinkt goed
Als die jongen haalbaar is moet hij maar gehaald worden
kan rechtsback en is multifunctioneel, dus als hij kwaliteit toevoegd (dat moeten de scouts maar bepalen) dan zou ik zeggen haal hem
donny
 donny - vrijdag 29 augustus 2008 - 14:59   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=kiUA_JriWMs&feature=related

zou hiero op inzetten.!! binnen 6 jaar dikke 20 mil waard.!!
fey21
 fey21 - vrijdag 29 augustus 2008 - 15:46   quote  deeplink  
op youtube staat ook een filmpje van het broertje van Wijnaldum.
Die wordt zeker nog beter dan zijn broer.
japio
 japio - vrijdag 29 augustus 2008 - 15:59   quote  deeplink  
ze lijken wel een detective bureau ze volgen iedereen
H.Blom
 H.Blom - zaterdag 30 augustus 2008 - 15:27   quote  deeplink  
Voor de eerste wedstrijd MOET Feyenoord iets kopen om niet gelijk al achter te komen
schiedam
 schiedam - zondag 31 augustus 2008 - 10:21   quote  deeplink  
dit gaat weer helemaal nergens over kunnen jullie niets anders verzinnen dan die onzin berichten
ed69
 ed69 - woensdag 14 januari 2009 - 20:46   quote  deeplink  
waar baseer jij nu op dat tomasson niet meer zo goed is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 'Feyenoord biedt 5 miljoen op Bogdan Stancu'









0.0106809