|
|
freakie
|
|
|
haha ja dat zou best kunnen k had die amateurclub vorig jaar in de cup ook lager gerekent dan de graafschap maar ja dat mocht niet baten.. en ja twente ja kee dat was miss knullig maar ja dat moet ook niet als je een top team ben... en feyenoord is afwachten k ben benieuwt want k schat barendrecht ook lager in dan heracles almelo.. dus zou feyenoord wel heel erg moeten afgaan.. maar voetbal gaat om de wil om van iemand te winnen en ajax wordt voor iedereen aan gezien als favoriet.. maar ze hebben wel spelers die er nog in moeten komen... maar ja laten we afwachten k heb hoop vertrouwen in ajax oo ja wat dacht je van belgie-italy? had je verwaccht dat belgie ging winnen?:P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
trouwens k vondt ajax eerste helft goed spelen.. wel weinig echte grote kansen maar veeel druk en daardoor kon willem II niet veel..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2008 door freakie -- |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2008 - 11:54 schreef freakie het volgende:haha ja dat zou best kunnen k had die amateurclub vorig jaar in de cup ook lager gerekent dan de graafschap maar ja dat mocht niet baten.. en ja twente ja kee dat was miss knullig maar ja dat moet ook niet als je een top team ben... en feyenoord is afwachten k ben benieuwt want k schat barendrecht ook lager in dan heracles almelo.. dus zou feyenoord wel heel erg moeten afgaan.. maar voetbal gaat om de wil om van iemand te winnen en ajax wordt voor iedereen aan gezien als favoriet.. maar ze hebben wel spelers die er nog in moeten komen... maar ja laten we afwachten k heb hoop vertrouwen in ajax oo ja wat dacht je van belgie-italy? had je verwaccht dat belgie ging winnen?:P Twente mag best een missertje meer maken dan AJAX , Ajax moet kampioen worden en Twente moet gaan voor plaats 3 tot 6 , begroting Ajax is 2,5 keer zo hoog???? Belgie had wel goed elftal op de OS hoor, beter dan wij! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
haha ja daar heb je gelijk in maar dan nog iets dan zou barendrecht nu beter zijn dan feyenoord.. en dus beter dan 12 andere teams in eredivisie en dus uefa cup kandidaat? ... en ja dat belgioe beter dan wij waren dan geef ik toe maar italie was ook egt goed.. ze waren namelijk ook niet 1ste geeindigt maar 2e.. want italie was 1ste maar k dacht toen ook op het begin die zijn dood... t neemt natuurlijk niet weg dat ik het egt heeel slecht vondt van ajax... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
k vindt feyenoord nou ook niet egt goed spelen... en hereveen die gaat ook niet goed... dus ajax heeft weinig verloren als je het zo ziet... alleen op psv is het heel vervelend... |
|
|
|
|
mevrouw huntelaar
|
|
|
hhaha joke! wat is dit voor dom gedoe naar eenwedstrijd verliesen kan je nog wel kampioen worden iedereen verlies wel eens. en als jullie het alemaal better weten dan gaan jullie er toch lekkr zelf staan! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Volgens mij heeft mevrouw Huntelaar een piemeltje ... |
|
|
|
|
mevrouw huntelaar
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Nou sorry dan, mevrouw Huntelaar. Ik vond u wat mannelijk overkomen ... |
|
|
|
|
mevrouw huntelaar
|
|
|
ag.. als je me zie denk je dat vast niet hoor:) maar kan gebeuren he! maar er sta mevrouw huntelaar en geen meneer dus helaass!! |
|
|
|
|
adelaar
|
|
|
ik hoop dat ze kampioen worden maar heb mijn twijfels ik denk dat er meer tijd nodig is om dit elftal naar de top te brengen en tijd is moeilijk in de voetballerij gelukkig is wel huntelaar gebleven misschien kan die nog wat doen |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ach kampioen worden is best mogelijk met dit elftal , maar zo'n 1 maand geleden had ik op dit forum discussie met 2 mensen die vonden dat dit Ajax gelijkwaardig is aan t Ajax van 95-96 , maar dat heb ik nog niet gezien hoor , Huntelaar valt tot nu toe erg tegen , heeft toch wel een tikkie gehad door al die drukte om hem heen ..........k had toch die 40 milj gepakt en lekker met sulejmani,suarez en cvitanich gaan spelen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
haha jaa egt lkkr speelde ze alleen jammer van de scoren maar 3 punten is goed.. nu huntelaar in vorm en knallen maar:P suarez meer oog voor de medespelers.. sulejmani goed scoren.. vanaf zijkanten:P |
|
|
|
|
Rutger
|
|
|
Ajax vind weer aansluiting bij de top, na de overwinning op NEC.
Ik denk dat de top-5 zal bestaan uit Ajax, Psv, AZ, NAC Breda, en FC Groningen. |
|
|
|
|
erik
|
|
|
natuurlijk word ajax geenh kampioen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
weet niet of dat zo natuurlijk is.. geloof dat psv ook heel aantal blunder heeft gemaakt, feyenoord nou ja de naam is al een blunder.. en az heeft het wel goed gedaan alleen op t begin heeel stroef.. fc groningen laat ook zeker heel veel punten wer liggen net als dat het normaal ook is dus dat ajax daar niet bij kan komen weet ik nie.. ajax staat teminste boven psv en zo hoort het:P:P:P ff meegaan in de vreugde van nac en groningen die na 7 speelrondes het kampioenschap al vieren:P
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 oktober 2008 door freakie -- |
|
|
|
|
bully
|
|
|
geloof dat nac en groningen zeker nog punten laten liggen de sterkere tegenstanders krijgen die nog maar wie er kampioen word daar durf ik nu geen mening meer over tegeven ik hoop ajax |
|
|
|
|
Sjerrie
|
|
|
Nee!! totaal geen team Ajax, het wordt AZ of FC Groningen |
|
|
|
|
Sjerrie
|
|
|
Nee!! totaal geen team Ajax.. vond Huntelaar altijd al een zeer matige voetballer maar nu valt ie wel erg door de mand, bijna zielig, geen balcontrole, traptechniek en komt nog geen man voorbij snap niet dat het altijd zo over Huntelaar gaat, en dat ie aanvoerder is, zo'n snotneus neem je toch niet serieus.. ongelooflijk dat Ajax die 40milj. niet heeft gepakt (zoals jan zegt) Suarez dat is de topper van Ajax!!
FC Groningen of AZ wordt kampioen denk ik...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 oktober 2008 door Sjerrie -- |
|
|
|
|
bully
|
|
|
huntelaar een matige voetballer? schopt er elk seisoen minimaal 30 in en na eeen dipje is hij ineens een matige voetballer en suares kan je echt niet vergelijken dat is een heel ander soort speler suares maakt acties en word gevaarlijk huntelaar staat altijd op de goede plek en stuurt tegenstanders de verkeerde kant op en doet dat simpel of heel mooi zoals zijn omhalen suares zal ook nooit 30 doelpunten per seisoen maken daar is het de speler niet voor zegt niks over zijn kwaliteiten maar zoals ik al zei is ander soort speler elke speler heeft weleens een dipje ook van basten op ek denemarken maar denk dat de toekomst jou ongelijk wel zal bewijzen sjerrie want zeggen dat de topscorer van nederland al twee jaar [tussenjaar alves] een matige voetballer is .klink voor mij zeer ongeloofwaardig |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Ik vind Huntelaar geen matige speler maar een goede , maar ik zie in hem niet de nieuwe ster van Barca,Real,Man utd , Arsenal ,Chelsea , Inter , Ac of dat soort clubs , daar mist hij ook uitstraling voor maar denk ook wat physiek en voetbalkwaliteiten ,snelheid , al heeft hij (normaal gesproken) natuurlijk een flink wapen : neus voor de goal!
Ik ben het wel eens met degene die zegt dat Suarez DE speler van AJAX is , ik ben geen neus maar Suarez vind ik een prachtige voetballer die ik over een jaar of 4 wel bij de top zie spelen! Vergeet niet hij is pas 20! Waar speelde Huntelaar toen hij 21 was en hoeveel scoorde hij toen???? Suarez scoorde op zijn 20e al 15x voor Ajax.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 oktober 2008 door jantje 1974 -- |
|
|
|
|
bully
|
|
|
bron:http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Huntelaar_bereikt_mijlpaal_in_loopbaan.html Huntelaar bereikt mijlpaal in loopbaan
Klaas Jan Huntelaar heeft in het competitieduel tegen Heracles Almelo (1-3) een mijlpaal bereikt. De 25-jarige aanvaller maakte twee doelpunten en schroefde zijn totale doelpuntenaantal daarmee op tot tweehonderd.
Volgens de statistieken van Voetbal International had Huntelaar slechts 287 wedstrijden nodig om het doelpuntentotaal van tweehonderd te bereiken. In de negentig duels die hij speelde voor Ajax maakte hij 75 doelpunten.
Huntelaar maakte 108 van zijn tweehonderd doelpunten in de Eredivisie. In de Jupiler League maakte de 25-jarige aanvaller 26 doelpunten. In Jong Oranje vond hij achttien maal het net, in de UEFA Cup zestien keer en tien keer in Oranje. Vier van zijn treffers maakte hij in de play-offs en drie goals in de Champions League, waarvan twee in de voorronde. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ja dat is waar bully , maar die cijfers zeggen mij niets : jupiler league , eredivisie is geen Serie A , Premier Ligue of Primera Division al geloof ik ook wel dat hij daar lekker zal scoren maar ik zie in hem gewoon niet DE STER van bovengenoemde clubs , mischien door zijn uitstraling en rotkop? Ik vind Suarez wel echt een mooi ventje en die heeft met zijn acties en doelpunten toch zo t publiek op de banken?? |
|
|
|
|
bully
|
|
|
een publieksvoetballer is wat anders als een coaltjesdief dat moet hij ook nog bewijzen tegen echt sterke tegenstanders die hem totaal geen ruimte geven daarom denk ik dat huntelaar meer kans op succes in europa heeft dan suares huntelaar in nederlandse elftal wel 10 keer in zeer weinig wedstrijden ik geloof zeker dat hij na winterstop of volgent seisoen toch bij een van de grootste clubs voetbalt en succes heeft we zullen wel zien in de toekomst |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
die goals in oranje.... tegen wie heeft ie die gemaakt??????????? ik ben echt wel met je eens dat HUNTER een zéér goede spits is maar ik zie in hem géén sterspeler a la Romario,Ronaldo,C Ronaldo , Eto'o, Ibrahimovic , Tevez dat soort jongens ik vind hem net een catogerie lager , en zeker ook kwa uitstraling vind hem ook niet de power hebben die vNistelrooy op die leeftijd had , die was echt niet te houden toen. En Suarez is 4jr jonger en gaat dus nog veel leren en heeft de stijl en uitstraling van een topper/publiekslieveling en dat is ook belangrijk want dat is goed voor merchandising en dat is weer geld ............ |
|
|
|
|
bully
|
|
|
van nistelrooi heeft hier in nederland heel wat minder gescoort en je noemt romario en ronaldo heb ook nooit gezegt dat hij in die categorie komt maar denk dat het wel speler voor een grote europese club word en zeker het niveau van van nistelrooi haalt of nog beter makaai en ook Jerrel Hasselbaink hadden toen ze uit nederland vertrokken geen uitstraling dus dat zegt niks hij heeft neus voor de goal en als je hem goed gebruikt komt hij er wel maar zoals ik al eerder zij we zullen wel zien in de toekomst |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote:Op zondag 02 november 2008 - 22:10 schreef bully het volgende:van nistelrooi heeft hier in nederland heel wat minder gescoort en je noemt romario en ronaldo heb ook nooit gezegt dat hij in die categorie komt maar denk dat het wel speler voor een grote europese club word en zeker het niveau van van nistelrooi haalt of nog beter makaai en ook Jerrel Hasselbaink hadden toen ze uit nederland vertrokken geen uitstraling dus dat zegt niks hij heeft neus voor de goal en als je hem goed gebruikt komt hij er wel maar zoals ik al eerder zij we zullen wel zien in de toekomst 86 keer heet van nistelrooij in nederland gescoort dus dat is niet weinig te noemen |
|
|
|
|
bully
|
|
|
van nistelrooi
31 wedstrijden bij heerenveen 13 keer gescoort in competitie 67 wedstrijden voor psv 62 keer gescoort
huntelaar 46 wedstrijden voor heerenveen 33 doelpunten 90 wedstrijden voor ajax 75 doelpunten |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote:Op maandag 03 november 2008 - 22:54 schreef bully het volgende:van nistelrooi 31 wedstrijden bij heerenveen 13 keer gescoort in competitie 67 wedstrijden voor psv 62 keer gescoort huntelaar 46 wedstrijden voor heerenveen 33 doelpunten 90 wedstrijden voor ajax 75 doelpunten niet helemaal goed,Je vergeet wat doelpunten Van Nistelrooy
FC Den Bosch 69 (11)
Huntelaar
AGOVV Apeldoorn 35 -- 26
Doelpunten in de 2de divisie tellen ook mee |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op zondag 02 november 2008 - 22:10 schreef bully het volgende:van nistelrooi heeft hier in nederland heel wat minder gescoort en je noemt romario en ronaldo heb ook nooit gezegt dat hij in die categorie komt maar denk dat het wel speler voor een grote europese club word en zeker het niveau van van nistelrooi haalt of nog beter makaai en ook Jerrel Hasselbaink hadden toen ze uit nederland vertrokken geen uitstraling dus dat zegt niks hij heeft neus voor de goal en als je hem goed gebruikt komt hij er wel maar zoals ik al eerder zij we zullen wel zien in de toekomst Ik zeg alleen dat ik in hem NIET een ABSOLUTE STER zie en dus vergelijk ik hem daarmee , dat hij in de catogorie thuishoort geloof ik wel hoor Bully , maar Makkay en Hasselbaink zijn toch ook nooit wereldsterren geweest of wel ?! |
|
|
|
|
nielsgld
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Zal idd wel een strijd worden tussen Ajax en ik denk Az , Ajax wint ook zijn mindere wedstrijden en dat is een eigenschap van een kampioen. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
makaay bayer munchen en deportivo is toch een mooie carriere en heeft het bij beide zeer goed gedaan en hasselbaink was niet mijn type speler maar wel chelsea leeds atletico madrid enz 2x topscorer van engeland vicetopscorer van spanje dat lijkt mij toch best top al schat ik makaay hoger in |
|
|
|
|
Rutger
|
|
|
Ik denk dat we goed op weg zijn. Cvitanich is ook lekker op dreef.
We hebben geen extra versterking nodig, we hebben al zoveel spelers alleen zijn er steeds veel geblesseerd. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 02 november 2008 - 14:06 schreef jantje 1974 het volgende:die goals in oranje.... tegen wie heeft ie die gemaakt??????????? ik ben echt wel met je eens dat HUNTER een zéér goede spits is maar ik zie in hem géén sterspeler a la Romario,Ronaldo,C Ronaldo , Eto'o, Ibrahimovic , Tevez dat soort jongens ik vind hem net een catogerie lager , en zeker ook kwa uitstraling vind hem ook niet de power hebben die vNistelrooy op die leeftijd had , die was echt niet te houden toen. En Suarez is 4jr jonger en gaat dus nog veel leren en heeft de stijl en uitstraling van een topper/publiekslieveling en dat is ook belangrijk want dat is goed voor merchandising en dat is weer geld ............ k denk dat eto'o, ibrahimovic ook spelers zijn die dribbelent een heel stuk beter zijn en heel ander soort spitjes zijn romario en ronaldo zie k eigenlijk net zo als van nistelrooy en denk dat huntelaar wel gaat tippe aan het nivo van van nist.. zelfde als ik denk dat babel ook een heel stuk beteer moet worden nog hij is egt helemaal niet oud toen hij naar liverpool ging was ie 19! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
vind het allemaal spelers waar je geen vergelijking met huntelaar kan maken en persoonlijk ben ik nooit geen liefhebber van van nistelrooi geweest schat daarom ook huntelaar wat hoger in[tijd zal het leren] en babel komt er ook wel maar over waar deze topic over ging waar rutger al op terug kwam we staan tweede dus het kan nog maar zal denk wel een zware bevalling worden zoals az nu speeld hoop ik niet dat ze dat volhouden maar kan nog alle kanten op dus we geven de moed niet op en over cvitanich die komt er ook wel denk ik heb over hem nog geen twijfels gehad terwijl ik dat wel heb over bijvoorbeeld sno
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 december 2008 door bully -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ja klopt bully ik hoop het ook maar ik heb t gevoel van wel als ze hun top speler kwijt raken aan barca ofzo dan is het maar kwestie van weken of er valt ook nog wel een blesure van het middeveldd en az gaat het ook moeilijk krijge. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
denk niet dat mounir naar barca gaat en van blesures zal ajax ook nog last van krijgen dus daar moeten we niet teveel van uitgaan maar hoop dat ze toch nog wat terug vallen want hoop nu toch eindelijk na zoveel jaar dat we dat derde sterretje er bij kunnen zetten |
|
|
|
|
bully
|
|
|
Paragnosten tippen Ajax als kampioen Als we enkele paragnosten mogen geloven, dan wordt Ajax dit seizoen kampioen van de Eredivisie. Paragnosten Jaap van den Bold, Ans Bijvank en numeroloog Richard Wetsema voorstellen een feestje op het Leidseplein. Dat meldt AD Sportwereld.
Als het aan tarotist Nathalie Kriek ligt, dan kunnen ze in Eindhoven de champagne bestellen. 'PSV wordt kampioen van Nederland', aldus Kriek in Paravisie. Astroloog en paragnost Van den Bold denkt dat Ajax kampioen wordt, net als paragnoste Bijvank en numeroloog Wetsema. Collega-numeroloog Henk van der Huure voorziet een eindzege voor AZ. Helaas voor Feyenoord: de helderzienden zien geen feestje aan de Coolsingel.
Bron: AD Sportwereld
ik geloof persoonlijk niet in die voorspellers maar hoop van harte dat ze het nu goed hebben en nog voor iedereen een goed en gezond 2009 en een goed ajax jaar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 januari 2009 door bully -- |
|
|
|