|
|
cj
|
|
|
Ajax heeft echt topspelers Elke ploeg wilt een speler in zijn elftal die van minuut 1 tot minuut 94 belangrijk kan zijn die extra klasse heeft om een wedstrijd te beslissen
Ajax heeft er nu meer dan 1, Sulejmani,Suarez,Huntelaar,Cvitanisch En Aissati Maar die moet het nog waarmaken waar ik alle vertrouwen in heb.
Maar gaat er ook naast de topkwaliteit goed balans komen in het elftal van Van Basten??
Ik heb Madrid ook jaren zien sukkelen met alleen maar topspelers maar het ontbreekte meestal aan Balans
Wat voor balans gaat er ontstaan ,En wie gaan daar voor zorgen?? Psv heeft bijvb minder klasse nu dan Ajax Maar er zit wel al goed Balans in dat elftal
Gaan we dan zien in de titelstrijd Klasse (Ajax) vs Degelijke Balans (PSV)
Uw mening gaarne...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 augustus 2008 door cj -- |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
vind wel dat je Cvitanisch in t rijtje bij Aissatti moet zetten want moet het ook nog waarmaken, in de voorbereiding heeft ie nog weinig laten zien , Sulejmani moet het ook nog laten zien bij een echte grote club als Ajax , bij Heerenveen MOCHT hij en hier MOET hij , maar dat ie het kan is zéker.
PSV heeft inderdaad de balans , maar met dit team en deze bank MOET AJAX t gaan doen kan niet anders! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ff geedit: dit was voor jantje voor mensen die net zo denken als cj dan he...:
wat????heb je wel gekeken???? cvitanisch niks laten zien???? jonge doe normaaaal:P hij heeft laten zien dat hij altijd druk zet op de bal en bal kan veroveren en zeker goede timing heeft om te koppen... scoren dat lukte niet.. hij is snel en goed aan de bal prima gehaalt en nou uitgroeien dit jaar naar nivo waar we ja tegen kunnen zegge en dan heb je goede vervanger voor huntelaar en dan kan je t seizoen ook met goede moed beginnen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2008 door freakie -- |
|
|
|
|
cj
|
|
|
quote: Cvitanisch was topscorer in argentinie en mijn mening is dat hij wat toevoegd,waarom meteen zo reageren dit bedoel ik nou forum,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
uu cj daar is niks aangebrands aan hoor.. k vindt het alleen lachwekkend dat je cvitanisch zo bespreekt want k geloof dat hij heeft laten zien wat zijn waarde is... |
|
|
|
|
cj
|
|
|
waar gaat het tegenwoordig over??? cvitanisch zo bespreekt?? ik heb wel 30youtbe filmpjes van hem gezien en dat is mij mening en de mooie voorzet tegen arsenal met het hoofd voor Huntelaar dat was klasse ,praat gewoon normaal gozer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik heb even iemand op een tijdelijke ban gezet! Ik kom er vannacht op terug :) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
kee boudewijn bedankt voor het toezicht..(Y) |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: ja helemaal mee eens! thanx boudewijn! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
erg jammer dat daar nu niks van gekomen is nou volgende week een nieuwe wedstrijd en nieuwe kansen... k hoop egt dat ze gauw wel goed klaar zijn.. want uefa cup staat ook nog voor de deur... |
|
|
|
|
johan123
|
|
|
ajax moet gewoon kampioen worden dit jaar. dat zijn ze verplicht aan de fans/en de club zelf. het is al een schande dat we al 4 jaar achter elkaar geen kampioen zijn geworden. hoe we kampioen worden maakt me niks uit als we maar kampioen worden. en psv wordt niet eens 2e dit jaar gomes is er niet meer en farfan ook niet. dan kunnen we weer eindelijk naar leidse plein! |
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
Waarom verplicht? Wat maakt het dat ze dit 'verplicht' zijn? Waarom kan een andere club het niet worden? |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
Wat een fauwekul topic...het begon okay maar de laatste paar opmerkingen hebben er volgens mijn bescheiden mening werkelijk helemaal niets mee te maken... |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 - 20:04 schreef jantje 1974 het volgende:vind wel dat je Cvitanisch in t rijtje bij Aissatti moet zetten want moet het ook nog waarmaken, in de voorbereiding heeft ie nog weinig laten zien , Sulejmani moet het ook nog laten zien bij een echte grote club als Ajax , bij Heerenveen MOCHT hij en hier MOET hij , maar dat ie het kan is zéker. PSV heeft inderdaad de balans , maar met dit team en deze bank MOET AJAX t gaan doen kan niet anders! Cvitanich heeft het al waargemaakt in Argentinie! Veel betere en sterkere verdedigers dan de Eredivisie. Dus wat valt er nog waar te maken? Banfield is een goede ploeg daarzo |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ja helemaal Krunkie , daarom zit ie ook op de bank , jezus wat moet die trainer dom zijn! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op donderdag 19 maart 2009 - 16:02 schreef Krunk het volgende:[..] Cvitanich heeft het al waargemaakt in Argentinie! Veel betere en sterkere verdedigers dan de Eredivisie. Dus wat valt er nog waar te maken? Banfield is een goede ploeg daarzo 2003-2008 90 wedstrijden 31 goals , wat een geweldenaar dat is 1 op 3 dat is pas waarmaken! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
tja... toch beter nog dan de spitsen die bij jullie in dienst zijn geweest he. je kunt moeilijk een sulejmani en suarez op de bank zetten. dus zit dario daar ook gezien hij nog weinig ritme heeft. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
jantje 1974
geeft veel ballen af om anderen te laten scoren.. soort zlatan |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote: dat ook. maar in mijn artikel over 2009-2010 heb ik aangegeven dat cvitanich een goede spit is. alleen past hij niet goed in een 433. hij is een type speler die past in een 442 of een 4411 opstelling. creatief, behendig, goede pass, schot, kopsterp voor ZO EEN KLEIN MANNETJE! en hij kent het spelletje plus theater gedeelte goed. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: lekker gescout dan , een nr10 (aissatti) die zelden scoort kopen en een spits die niet scoort kopen als vervanger van een spits die er 30 per jaar maakt.............. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 - 17:30 schreef freakie het volgende:ff geedit: dit was voor jantje voor mensen die net zo denken als cj dan he...: wat????heb je wel gekeken???? cvitanisch niks laten zien???? jonge doe normaaaal:P hij heeft laten zien dat hij altijd druk zet op de bal en bal kan veroveren en zeker goede timing heeft om te koppen... scoren dat lukte niet.. hij is snel en goed aan de bal prima gehaalt en nou uitgroeien dit jaar naar nivo waar we ja tegen kunnen zegge en dan heb je goede vervanger voor huntelaar en dan kan je t seizoen ook met goede moed beginnen... hahah jantje. cvitanich is een goed aanspeelpunt die anderen laat scoren. verder pakt hij zijn doelpunten ook wel mee in 2010! hij is echt een speler die pressie zet op de tegenstander en de ballen razendsnel kan inleveren aan de flankspelers en nr10 Issy! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op woensdag 08 april 2009 - 17:32 schreef jantje 1974 het volgende:[..] lekker gescout dan , een nr10 (aissatti) die zelden scoort kopen en een spits die niet scoort kopen als vervanger van een spits die er 30 per jaar maakt.............. zoiets heet MAKAAY hoor |
|
|
|