|
|
Robin
|
|
|
Praat hier over de wedstrijd heracles-Feyenoord die om 14.30u vanmiddag zal beginnen. De wedstrijd is live te volgen op: Eredivisie Live, Radio 1, FR-Fans.nl, FR12.nl, Feyenoord Netwerk chat kanaal en Feyenoord Netwerk scorebord.
Allen veel succes gewenst en hopen op de eerste 3 punten!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote:Op zondag 31 augustus 2008 - 11:20 schreef Robin het volgende:Praat hier over de wedstrijd heracles-Feyenoord die om 14.30u vanmiddag zal beginnen. De wedstrijd is live te volgen op: Eredivisie Live, Radio 1, FR-Fans.nl, FR12.nl, Feyenoord Netwerk chat kanaal en Feyenoord Netwerk scorebord. Allen veel succes gewenst en hopen op de eerste 3 punten!! hoe zit het met radio rijnmond? |
|
|
|
|
HosS
|
|
|
echte fans hebben Eredivisie Live, beetje geld over hebben voor je kluppie, TV of Heen gaan |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
commentaar van sport 1 is echt waardeloos, Radio Rijnmond doet het precies zoals ik het wil horen. Of hebben ze nu andere commentatoren bij eredivisie live?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2008 door fey21 -- |
|
|
|
|
Robin
|
|
|
Volgens mij is het ook live op Radio Rijnmond ja |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
en diegene die Eredivisie Live hebben mogen natuurlijk ook hier live hun verslagen, opmerkingen etc posten :) |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
|
|
|
KAA
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
dat is vlot dan!
oh.. eerste minuut zelfs!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Feyenoord met 10 man verder: De Guzman (terecht) met rood eraf na een elleboogstoot!
|
|
|
|
Smurfjuh
|
|
|
Wat de Guzman deed is ongeveer hetzelfde als Sno gister ik vond het eerder een gele kaart |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
1-1
Douglas kon van achter doorlopen, helemaal vrij gelaten
|
|
|
|
KAA
|
|
|
Terecht. Moet altijd bij feyenoord gebeuren. Die ambrabat gisteren 2x en alleen gele prent |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: Nou smurf , nu kijk je teveel door de F-bril , dit was echt slaan dus gewoon dom,dom,dom!!! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: Wij moeten alleen naar ons zelf kijken en niet naar beslissingen in andere wedstrijden , je geeft zelf al aan : terecht . Gewoon oliedom , kost je wel 3 pnt want je ziet het nu hard minder worden.......... |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
|
|
|
KAA
|
|
|
klopt word echt minder. Ben bang voor de 2de helft. Wat zit er eigenlijk op de bank. Heb dat gemist. |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
|
|
|
fey21
|
|
|
ik vrees voor het ergste :( |
|
|
|
|
ron1973
|
|
|
op PLEUREN met die greene NIETS KOPE WOORD JE MET DIT ZOOITJE 11E WAT EEN DRAMA ZEG PFFFFFFFFFFFFFFFF IS NIET NORMAAL |
|
|
|
|
ron1973
|
|
|
NEE WAS DUIDELIJK ROOD VOOR GELDMAN |
|
|
|
|
KAA
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
verloren zaak , de angst zit zo diep in deze ploeg , Guzman bedankt! van mij mag ie nu toch vertrekken ook , lijkt wel of ie er met zijn kop helemaal niet bij was. |
|
|
|
|
KAA
|
|
|
Vind ik ook Wil hem wel op de fiets wegbrengen. |
|
|
|
|
Robin
|
|
|
Word weer een tering jaar |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
er komt Geen gelijkmaker, weet ik zeker...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2008 door fey21 -- |
|
|
|
|
Robin
|
|
|
|
|
|
fey21
|
|
|
|
|
|
derq
|
|
|
greene en de guzman, bedankt! |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Heracles uit, altijd moeilijk ... |
|
|
|
|
ron1973
|
|
|
LEKKER NIETS KOPEN DAT HELP 10,000EURO BOETE VOOR GUZMAN EN GREENE CONTACT ONTBINDING |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Greene ka er niets aan doen: die kan gewoon niet anders!
Guzman mag wel het boetekleed aantrekken , in de situatie waar Feyenoord nu zitten je ploeg op deze manier een oor aannaaien: beste jongen jij bent géén prof op deze manier! Je zal maar trainer zijn van deze jongens: dan ben je toch af en toe in staat om ze de tering te laten krijgen. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
Nog niet alle hoop verliezen, Feyenoord zit gewoon in een kutperiode door die blessures |
|
|
|
|
KAA
|
|
|
Ze mogen nog blij zijn dat het maar 3-1 is geworden. Wat een flut team. |
|
|
|
|
HosS
|
|
|
Greene, Wijnaldum, Timmer de drie waardelooste spelers wat ik deze wedstrijd heb gezien en daarbij die domme rode kaart van Guzman, slecht bah bah |
|
|
|