BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Colins John is transfervrij!!! halen???

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 31 augustus 2008 - 11:24   quote  deeplink  
las net dat Colins John transfervrij weg mag bij Fulham , ik stel voor 1 jarig contract aanbieden met evt optie voor meer jaren , doen of niet????
Pim
 Pim - zondag 31 augustus 2008 - 11:32   quote  deeplink  
Doen voor dat het te laat is!
HosS
 HosS - zondag 31 augustus 2008 - 11:40   quote  deeplink  
3 jarig contract aanbieden, bij een 1-jarig contract kan hij ook transfervrij worden overgenomen als hij weigert de extra jaren te gebruiken, dan gebruikt ie Feyenoord om weer ergens anders aan de bak te komen waar ie wellicht beter verdient dus geen slim idee een 1-jarig contract.

WEL HALEN DIE GOZER, NUUUUUUUUUUUUUUUU BOSZ!!!!
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - zondag 31 augustus 2008 - 11:41   quote  deeplink  
Zeker halen met een 1 jarig contract met optie voor meer. Als ie niet bij ons past is er weinig verloren, past ie wel goed hebben we meteen een goede spits erbij.
renkum
 renkum - zondag 31 augustus 2008 - 11:44   quote  deeplink  
Niet nedenken meteen halen
fey2008
 fey2008 - zondag 31 augustus 2008 - 12:04   quote  deeplink  
opzouten met die junk. die kerel leeft alleen s,nachts om te feesten en te snuiven. zo iemand hebben we niet nodig bij Feyenoord, die verziekt de sfeer. Hij is niet voor niets overal weggetrapt.
fey21
 fey21 - zondag 31 augustus 2008 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 - 12:04 schreef fey2008 het volgende:
opzouten met die junk. die kerel leeft alleen s,nachts om te feesten en te snuiven. zo iemand hebben we niet nodig bij Feyenoord, die verziekt de sfeer. Hij is niet voor niets overal weggetrapt.
Verbeek eet 'm op als hij zoiets flikt :)
Harm 023
 Harm 023 - zondag 31 augustus 2008 - 12:09   quote  deeplink  
beter van niet, hij is idd niet voor niks overal mislukt
craven
 craven - zondag 31 augustus 2008 - 12:19   quote  deeplink  
Transfervrij, wa heb je te verliezen, slaagt hij niet dan is her jammer, zowel heb je een goede spits en eventueel in de toekomst transfergeld. Ik zeg halen..
craven
 craven - zondag 31 augustus 2008 - 12:20   quote  deeplink  
wa=wat Her= het zowel=zoja pffff gisteren laat geworden...
Marciano
 Marciano - zondag 31 augustus 2008 - 12:38   quote  deeplink  
Wat heb je te verliezen? je moet ook zijn salaris betalen hoor!
schiedam
 schiedam - zondag 31 augustus 2008 - 12:46   quote  deeplink  
(slaagt hij niet dan is her jammer) dat denken we elk jaar en elk jaar gaan we weer de fout in
craven
 craven - zondag 31 augustus 2008 - 13:02   quote  deeplink  
Ja je moet zijn salaris betalen en ja we maken wel vaker fouten. maar soms moet je ook risico's nemen, bied hem een 1jaars contract aan en evalueer na een halfjaar....Je kan ook wachten tot na de winterstop met iemand aantrekken, maar ik vindt de spoeling erg dun in de voorste linie....
Ronneke
 Ronneke - zondag 31 augustus 2008 - 13:05   quote  deeplink  
Halen die gast, al snuift hij de zijlijnen op las hij er maar 20 in het mandje legt.
Trouwens, wormgoor was toch ook gratis, mooi mes in de rug van ajax, alleen hoor je er niets meer van.
pim.feyenoord
 pim.feyenoord - zondag 31 augustus 2008 - 13:10   quote  deeplink  
ik denk dat hij het bij feyenoord gaat maken en reken op mij hij komt hij is een voetballer speelt in engeland niet veel maar in nederland bij feyenoord kan hij het maken heb altijd al een apart gevoel bij colins john en als ik da heb voetbalt die meestal eeen keer bij feyenoord reken er maar op die komt
craven
 craven - zondag 31 augustus 2008 - 13:31   quote  deeplink  
Pim ik reken er niet op...Feyenoord heeft vaak een te lang afwachtende houding...zie stancu, zie krul,zie boghettin,zie collin.....
derq
 derq - zondag 31 augustus 2008 - 13:57   quote  deeplink  
hahaha ja hoor craven...

Feyenoord staat juist om zijn daadkracht en slagvaardigheid bekend. doordat iedereen geruchten in het leven helpt, en die vervolgens niet waar blijken te zijn, denkt iedereen maar dat we te 'afwachtend'zijn.
craven
 craven - zondag 31 augustus 2008 - 15:22   quote  deeplink  
vind je? boghettin dan..
fey21
 fey21 - zondag 31 augustus 2008 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 - 15:22 schreef craven het volgende:
vind je? boghettin dan..
uhm, inmiddels heet hij Botteghin
craven
 craven - zondag 31 augustus 2008 - 15:27   quote  deeplink  
dat heeft hij snel gedaan hahaha
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - zondag 31 augustus 2008 - 18:01   quote  deeplink  
Direct halen samen met die Wormgoor!!!!! Kosten je allebei niets. Wil toch verbreding selectie. Dan de Guzman nog weg en dan gelijk Botteghin en Velthuizen halen. Dan moet je een eind kunnen komen.
Sebbe
 Sebbe - zondag 31 augustus 2008 - 21:10   quote  deeplink  
Halen die jongen(s)
derq
 derq - zondag 31 augustus 2008 - 21:13   quote  deeplink  
botteghin wordt echt niet weggekaapt hoor, die presenteren ze maandag gewoon, net als tim krul.
denk niet dat er nog een spits bij komt. janota doet het voortreffelijk als invallende kracht.
schiedam
 schiedam - zondag 31 augustus 2008 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 - 21:13 schreef derq het volgende:
botteghin wordt echt niet weggekaapt hoor, die presenteren ze maandag gewoon, net als tim krul.
denk niet dat er nog een spits bij komt. janota doet het voortreffelijk als invallende kracht.
hij heeft gelijk
Coz
 Coz - zondag 31 augustus 2008 - 21:42   quote  deeplink  
Ik denk dat morgen alleen Tim Krul gepresenteerd gaat worden
Loos
 Loos - zondag 31 augustus 2008 - 21:57   quote  deeplink  
maandag worden krul,botteghin en wormgoor gepresenteerd, let op mijn woorden.
Kevin1978
 Kevin1978 - zondag 31 augustus 2008 - 22:18   quote  deeplink  
Ik hoor iedereen over Tim Krul,maar heeft iemand deze gozer wel eens zien spelen?Volgens Piet de Visser is het een groot talent,dus zal hij best kunnen keepen.Ik heb hem nooit zien spelen.
Las ook de geruchten over een terug keer van Larsson.Zou wel cool zijn als ze hem maandag presenteren.Ik denk dat er alleen een keeper wordt gehaald.
fey21
 fey21 - zondag 31 augustus 2008 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 - 22:18 schreef Kevin1978 het volgende:
Ik hoor iedereen over Tim Krul,maar heeft iemand deze gozer wel eens zien spelen?Volgens Piet de Visser is het een groot talent,dus zal hij best kunnen keepen.Ik heb hem nooit zien spelen.
Las ook de geruchten over een terug keer van Larsson.Zou wel cool zijn als ze hem maandag presenteren.Ik denk dat er alleen een keeper wordt gehaald.
check youtube eens
Ronneke
 Ronneke - zondag 31 augustus 2008 - 23:24   quote  deeplink  
Ze moeten de Guzman straffen, wat een matenaaier is dit, kost feyenoord 3 punten.
Zo'n goede voetballer heeft dit niet nodig en een gehavend feyenoord zeker niet. We helpen psv met z'n allen weer aan een kampioenschap.
Ch€sz
 Ch€sz - maandag 01 september 2008 - 00:35   quote  deeplink  
Die kerel mag lekker in Engeland blijven :)
Pietje1
 Pietje1 - maandag 01 september 2008 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 - 21:57 schreef Loos het volgende:
maandag worden krul,botteghin en wormgoor gepresenteerd, let op mijn woorden.
Ik hoop het Loos, want we moeten iets.... 3-1 ten onder gaan tegen fucking Heracles is natuurlijk absoluut niet goed te praten... zelfs niet met 10 man. We hadden ze moeten opvreten!! Schandalige vertoning!!
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 01 september 2008 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 - 21:57 schreef Loos het volgende:
maandag worden krul,botteghin en wormgoor gepresenteerd, let op mijn woorden.
Laten we het hopen!!!!! Alleen zou ik die John er ook bij nemen want is toch gratis. Alhoewel Janota het ook niet slecht doet.
Ice
 Ice - maandag 01 september 2008 - 17:12   quote  deeplink  
John is naar NEC... klasse Feyenoord
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 01 september 2008 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 - 11:40 schreef HosS het volgende:
3 jarig contract aanbieden, bij een 1-jarig contract kan hij ook transfervrij worden overgenomen als hij weigert de extra jaren te gebruiken, dan gebruikt ie Feyenoord om weer ergens anders aan de bak te komen waar ie wellicht beter verdient dus geen slim idee een 1-jarig contract.

WEL HALEN DIE GOZER, NUUUUUUUUUUUUUUUU BOSZ!!!!
Je kan ook contract met eenzijdige optie maken , die moet je dan voor een bepaalde datum lichtten maar zo blijf je wel baas! Was niet zo een dom idee , maar doet er niet meer toe , hij is naar Mario , die is gek op probleemjongeren en krijgt ze ook weer aan t voetballen. Goede keus van hem en van NEC , en wij??? wij moeten gewoon lekker afwachtten maar ook niet doen of we nou een topper hebben misgelopen.

We hebben Makaay,Tomasson,Mols,Erasmus,Slory,Janota, vind niet de John daar nou zoveel aan had toegevoegd! Maar mischien bloeit ie wel op en komt ie dan over 2 jaar samen met Mario!
Cris
 Cris - zondag 25 januari 2009 - 14:47   quote  deeplink  
rot op! die vent is 40 man
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 25 januari 2009 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 januari 2009 - 14:47 schreef Cris het volgende:
rot op! die vent is 40 man
Als je niet weet waar je het over hebt moet je niet reageren. Ten eerste is hij begin twintig en ten tweede is deze topic allang verleden tijd. Hij is al naar NEC.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Colins John is transfervrij!!! halen???









0.0087220