|
|
Tjonge
|
|
|
quote:Op zondag 14 september 2008 - 15:42 schreef moha het volgende:[..] en door wie denk jij dat ze gekozen gaat worden? ik vind haar ook wel een pittige tante en hoop dat ze idd erin blijft Ik denk weer door marco, puur omdat ie nu wel moet weten dat Kelly te vertrouwen is en zijn creditcard niet leeg zal trekken |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 14 september 2008 - 15:50 schreef Tjonge het volgende:[..] Ik denk weer door marco, puur omdat ie nu wel moet weten dat Kelly te vertrouwen is en zijn creditcard niet leeg zal trekken kunnen de mannen trouwens het saldo op hun creditcard zien? dat heb ik ff gemist of moeten ze een rekensom maken wat de dames uitgegeven hebben en wat er dan nog op zou staan? |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote:Op zondag 14 september 2008 - 15:57 schreef moha het volgende:[..] kunnen de mannen trouwens het saldo op hun creditcard zien? dat heb ik ff gemist of moeten ze een rekensom maken wat de dames uitgegeven hebben en wat er dan nog op zou staan? Ik zou het niet weten, maar denk het niet!! Weet wel dat ervanaf een bepaalde week koppels eruit vliegen die het minste saldo heeft, dus het is voor de boys van groot belang dat de creditcard flink oploopt, hoop wel dat Ribas nu eindelijk een een spel verliest...... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 14 september 2008 - 16:03 schreef Tjonge het volgende:[..] Ik zou het niet weten, maar denk het niet!! Weet wel dat ervanaf een bepaalde week koppels eruit vliegen die het minste saldo heeft, dus het is voor de boys van groot belang dat de creditcard flink oploopt, hoop wel dat Ribas nu eindelijk een een spel verliest...... die jongen groeit alleen nog maar meer in zijn spel, juist omdat hij steeds gewonnen heeft. de anderen jongens (mannen vind ik ze nog niet) proberen bij elk spel te krampachtig van Ribas te winnen, ze focussen de spellen te veel op hem. |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote:Op zondag 14 september 2008 - 16:13 schreef moha het volgende:[..] die jongen groeit alleen nog maar meer in zijn spel, juist omdat hij steeds gewonnen heeft. de anderen jongens (mannen vind ik ze nog niet) proberen bij elk spel te krampachtig van Ribas te winnen, ze focussen de spellen te veel op hem. Helemaal mee eens......en het is een drifkop, maar maakt wel het spel, maar het zou leuker zijn als de koppels wat dichter bij elkaar staan qua geld, dan word de strijd wat feller |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 14 september 2008 - 16:15 schreef Tjonge het volgende:[..] Helemaal mee eens......en het is een drifkop, maar maakt wel het spel, maar het zou leuker zijn als de koppels wat dichter bij elkaar staan qua geld, dan word de strijd wat feller vind ik ook, maar wie denkt dat Ribas al gewonnen heeft kan nog wel eens op zijn neus kijken. want dat dachten de meeste ook met Brian in de finale. |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote:Op zondag 14 september 2008 - 16:19 schreef moha het volgende:[..] vind ik ook, maar wie denkt dat Ribas al gewonnen heeft kan nog wel eens op zijn neus kijken. want dat dachten de meeste ook met Brian in de finale. Als hij op deze manier met Jasmine om blijft gaan is de kans wel erg groot dat ze op een gegeven moment er genoeg van heeft en de card leeg plukt!!! Dan staat ie weer onderaan, en denk dat er weinig meiden zijn die hem dan nog willen!! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op zondag 14 september 2008 - 16:19 schreef moha het volgende:[..] vind ik ook, maar wie denkt dat Ribas al gewonnen heeft kan nog wel eens op zijn neus kijken. want dat dachten de meeste ook met Brian in de finale. Brian moest het van kijkers hebben of Ribas het van kijkers moet hebben is nog de vraag. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 14 september 2008 - 16:22 schreef Tjonge het volgende:[..] Als hij op deze manier met Jasmine om blijft gaan is de kans wel erg groot dat ze op een gegeven moment er genoeg van heeft en de card leeg plukt!!! Dan staat ie weer onderaan, en denk dat er weinig meiden zijn die hem dan nog willen!! dat zou best kunnen, maar ik denk niet dat zij zo is. dat is nou zo jammer dat we niet kunnen streamen, want dan kan je iemand net iets beter inschatten. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 14 september 2008 - 16:37 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] Brian moest het van kijkers hebben of Ribas het van kijkers moet hebben is nog de vraag. ik doe iig niet meer mee aan die sms shit. |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote: Toch wel als we voor kelly gaan stemmen??? haha |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: voor niemand meer ik heb zo het gevoel dat ze er mee sjoemelen |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote: Mwhaaa, ne dat geloof ik niet, weet ook niet of er gestemt gaat worden, we wachten af |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
quote:Op zondag 14 september 2008 - 16:37 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] Brian moest het van kijkers hebben of Ribas het van kijkers moet hebben is nog de vraag. Dat Brian verloor, lag niet aan het te weinig stemmen van de kijkers, maar de punten die de bewoners eerder aan elkaar gaven, werden meegerekend; Jaap had de meeste punten van de 4 finalisten. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zondag 14 september 2008 - 17:33 schreef G.R.i het volgende:[..] Dat Brian verloor, lag niet aan het te weinig stemmen van de kijkers, maar de punten die de bewoners eerder aan elkaar gaven, werden meegerekend; Jaap had de meeste punten van de 4 finalisten. maar dat had gecompenseerd kunnen worden door de smsjes toch? |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
quote: Ja, natuurlijk, maar voor zover ik me kan herinneren lag Jaap flink voor op Brian, wat de punten in huis betrof. Ze eindigde ongeveer gelijk, dus was er meer voor Brian geSMSt. zo zie ik dat...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 september 2008 door G.R.i -- |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote: waar hadden we om gewed???? hahahhaha |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik heb gewonnen!! Kelly is gebleven, toch? Ik heb de uitzending niet gezien. Make my day. |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote:Op zondag 14 september 2008 - 21:19 schreef Mrs.B@headline het volgende:Ik heb gewonnen!! Kelly is gebleven, toch? Ik heb de uitzending niet gezien. Make my day. Yep....kelly is weer door marco gekozen, maar waarom heb je niet gekeken??????? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
was niet thuis. Ik hoop zo dat Kelly die oetl. van een marco echt helemaal kaal plukt. |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote: Hoop ik ook, maar ik weet dat ze dat nooit zal doen |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Zal toch niet zo zijn!! Zij is gebombardeerd tot THE bitch in het huis, dus wordt er veel van haar verwacht. Tot nu toe doet ze het goed. Heeft een partner maar geeft niets weg, als je begrijp wat ik bedoel. Hopelijk wordt ze niet verliefd op die loser.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 14 september 2008 door Mrs.B@headline -- |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
Ik hoop ook niet dat hij haar gaat krenken, maar THE bitch.......nee, fout, het is toch al wel gebleken hoe een klein hartje ze heeft, laat ze maar gewoon net zoals ze al steeds doet, het spel goed spelen en wachten op de jackpot, misschien wacht ze wel tot zijn kaart meer waard is, want voor 100eurie's zou ik het ook niet doen |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
CBML is naar mijn mening niet geschikt met iemand met "alleen" een klein hartje. Je moet keihard kunnen zijn anders overleef je het niet. Of je kan keihard zijn of je gaat vrij snel plat. Dat tweede zie ik Kelly niet doen dus moet ze hard terug slaan, mits ze verliefd wordt. Wel het juiste moment afwachten en dan, BOEM bye bye Marco. |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
Ze doet het nog steeds goed die Kelly......Hoop alleen dat ze even naar een ander switcht, vind die marco echt een eikel, wilt een volwassen vrouw, moet ie zich ook eerst zo gedragen en niet als ie gedronken heeft van die rare bewegingen maken |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Nou Kelly, mijn klik-laminaat laat los doordat gezeik van jou! ( eerlijk gestolen van Tiny en Lau pleurisshirts.)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 september 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|