|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: zie vooruitblik voor morgen (laatste stukje dus) van Video: Can't Buy me Love - Aflevering 16 (18-09-2008)
Ik geloof er geen moer van dat Joost en Fiona eruit stappen. Juist zij zijn degene die het spel heel precies spelen en ik heb ook zo'n idee dat zij veel van achter in het oor gefluisterd krijgen.
En daarbij zie ik een woensdag gestarte Hyve: http://cmbljoost.hyves.nl/ waar ook Huub lid van is en ik denk zelfs dat er een kans bestaat dat Huub voor Talpa/CBML werkt en de fluisteraar voor Joost is. |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
Ik geloof er ook niks van, zit er een goede speler in het spel (ook Fiona) gaat hij weg, geloof er echt helemaal niks van, maar ja dat zien we vanavond wel. |
|
|
|
|
joortje
|
|
|
natuurlijk werkt Huub voor CBML, hij deed zelf de voor selecties. Dat is toch algemeen bekend? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Ik weet wel dat Huub voor cbml werkt maar wat hij precies doet, is mij een raadsel. en Joost en Fiona zitten volgens mij al lekker thuis. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Als Joost Fiona aan het testen is, pakt hij het behoorlijk verkeerd aan. Hij zegt dan niet meer en niet minder dan dat hij geen vertrouwen heeft in haar.
Als er zondag inderdaad een nieuwe jongen het huis in gaat, kan het inderdaad zo zijn dat Joost echt weggaat.
Wel jammer dat Joost weggaat. Ik vind hem een kwal, wanabee Huub (ja,ja Pauline)maar weet het spel wel te spelen. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 september 2008 - 13:51 schreef Mrs.B@headline het volgende:Als Joost Fiona aan het testen is, pakt hij het behoorlijk verkeerd aan. Hij zegt dan niet meer en niet minder dan dat hij geen vertrouwen heeft in haar. Als er zondag inderdaad een nieuwe jongen het huis in gaat, kan het inderdaad zo zijn dat Joost echt weggaat. Wel jammer dat Joost weggaat. Ik vind hem een kwal, wanabee Huub (ja,ja Pauline)maar weet het spel wel te spelen. ach B'tje ik reageer maar niet op kinderachtig gedoe. Het is hetzelfde als met de kooi.. Er wordt hier commentaar geleverd op mensen die je niet kent, programma is net begonnen en alle ( voor) oordelen liggen al op de plank. Dit in tegenstelling tot nowlive.. dat was in den beginnen niet een Huub, eric etc site, totdat de gemiddelde bezoeker in de gaten had hoe bepaalde bewoners in elkaar staken, wat wel enkele maanden heeft geduurd. Toen hebben ze een standpunt ingenomen, en dat is anders dan hier. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Wat is nou kinderachtig aan mijn post? Met "ja,ja Pauline" bedoel ik dat ik Huub zijn naam heb gebruikt. Sterker nog het was niet eens vervelend bedoeld. Wat voor (voor)oordelen. Lees simpelweg met je verstand en niet met wrok. Het interesseert mij geen zier wat er op Nowlive gebeurt of niet. Als het daar beter is en je kan daar schrijven wat je wilt, moet je daar blijven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 september 2008 door Mrs.B@headline -- |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 september 2008 - 15:11 schreef pauline het volgende:[..] ach B'tje ik reageer maar niet op kinderachtig gedoe. Het is hetzelfde als met de kooi.. Er wordt hier commentaar geleverd op mensen die je niet kent, programma is net begonnen en alle ( voor) oordelen liggen al op de plank. Dit in tegenstelling tot nowlive.. dat was in den beginnen niet een Huub, eric etc site, totdat de gemiddelde bezoeker in de gaten had hoe bepaalde bewoners in elkaar staken, wat wel enkele maanden heeft geduurd. Toen hebben ze een standpunt ingenomen, en dat is anders dan hier. Enne, B'tje tegen je gelijken niet tegen mij. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: you go girl |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 september 2008 - 15:11 schreef pauline het volgende:[..] ach B'tje ik reageer maar niet op kinderachtig gedoe. Het is hetzelfde als met de kooi.. Er wordt hier commentaar geleverd op mensen die je niet kent, programma is net begonnen en alle ( voor) oordelen liggen al op de plank. Dit in tegenstelling tot nowlive.. dat was in den beginnen niet een Huub, eric etc site, totdat de gemiddelde bezoeker in de gaten had hoe bepaalde bewoners in elkaar staken, wat wel enkele maanden heeft geduurd. Toen hebben ze een standpunt ingenomen, en dat is anders dan hier. als er 1 kinderachtig bezig is dan ben jij het wel. nou dan vooruit om het maar ff op jou niveau te houden |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 september 2008 - 15:11 schreef pauline het volgende:[..] ach B'tje ik reageer maar niet op kinderachtig gedoe. Het is hetzelfde als met de kooi.. Er wordt hier commentaar geleverd op mensen die je niet kent, programma is net begonnen en alle ( voor) oordelen liggen al op de plank. Dit in tegenstelling tot nowlive.. dat was in den beginnen niet een Huub, eric etc site, totdat de gemiddelde bezoeker in de gaten had hoe bepaalde bewoners in elkaar staken, wat wel enkele maanden heeft geduurd. Toen hebben ze een standpunt ingenomen, en dat is anders dan hier. tja, maanden he? Dan is CBML afgelopen. Hopelijk hebben ze het optijd in de gaten daar... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik begrijp niet waarom iemand van zo´n geweldige site hier zou willen komen, jij? Misschien uit zendingsdrang? |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 september 2008 - 19:26 schreef draakje het volgende:[..] Ik begrijp niet waarom iemand van zo´n geweldige site hier zou willen komen, jij? Misschien uit zendingsdrang? als....zendeling ??? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Tja je bent een prediker of niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 september 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ja, om ons van de ongekende schoonheid en deugd van NowLive te overtuigen en ons te laten inzien dat we het altijd bij het verkeerde eind hebben gehad. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 september 2008 - 20:38 schreef draakje het volgende:[..] Ja, om ons van de ongekende schoonheid en deugd van NowLive te overtuigen en ons te laten inzien dat we het altijd bij het verkeerde eind hebben gehad. Halleluja |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Pauline doet dus eigenlijk heel goed werk. En wat doen wij? Haar afkatten! Shame on us! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Verdorrie Paul. je had op zijn minst met een quote kunnen komen maar nee hoor. ok mijn beurt dus:Prediker is:
iemand die een bepaald standpunt verkondigt. in het bijzonder: iemand die het Woord van God verkondigt: Prediker (woordverkondiger). de Nederlandse naam van het boek uit Tenach dat in het Hebreeuws Qoheleth heet: Prediker (boek). [ bron: wikipedia ]
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 september 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Zo, jij spreekt ook een aardig woordje over de grens. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: hij is weer leuk Mo! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Beetje Katholiek? GRI? |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Jep, moet altijd rekening houden met onnozele en gebrekkige... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
quote: Alleen als Pasen en Pinksteren op dezelfde dag zijn. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Oké, dat is duidelijk. Dat is dus hoogst zelden. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: als pauline in de buurt is wel ja |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Zullen we het bij Joost houden? :)
Ik vond de aflevering van vandaag veel te gespeeld. Iedereen kon op hun klompen aanvoelen dat die twee echt niet weg gingen! Joost en Fiona krijgen veel te veel ingefluisterd door achter! En Fiona boos? Laat me niet lachen... De scriptschrijvers van DGK waren een stuk minder doorzichtig. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2008 - 00:19 schreef Boudewijn het volgende:Zullen we het bij Joost houden? :) Ik vond de aflevering van vandaag veel te gespeeld. Iedereen kon op hun klompen aanvoelen dat die twee echt niet weg gingen! Joost en Fiona krijgen veel te veel ingefluisterd door achter! En Fiona boos? Laat me niet lachen... De scriptschrijvers van DGK waren een stuk minder doorzichtig. Je vergeet 1 ding, Huub zit nu aan de andere kant van de camera's een soort anti Mol te spelen, misschien? |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
Ga ik kijken daar bij NowLife en weer een extra inlog erbij grrrrr , valt er niets te zien, horen, roddelen enz.....wat een saai zooitje daar, een nieuwe breicliub of zo??? Maar geloven jullie werkelijk dat er een nieuwe inkomt??? Ik niet..... |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2008 - 16:25 schreef Tjonge het volgende:Ga ik kijken daar bij NowLife en weer een extra inlog erbij grrrrr , valt er niets te zien, horen, roddelen enz.....wat een saai zooitje daar, een nieuwe breicliub of zo??? Maar geloven jullie werkelijk dat er een nieuwe inkomt??? Ik niet..... Gisteren werd er nieuw bloed beloofd, en zouden de rollen worden omgedraaid, oftewel, krijgen de meiden het voor het zeggen. en waar het nowlive betreft? denk niet dat je wat mist.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 september 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2008 - 17:15 schreef Izz@headliner het volgende:[..] Gisteren werd er nieuw bloed beloofd, en zouden de rollen worden omgedraaid, oftewel, krijgen de meiden het voor het zeggen. en waar het nowlive betreft? denk niet dat je wat mist. zie je toch maar goed dat ik octrooi heb aangevraagd, ze willen zo mijn id stelen |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
Zou het spel eindelijk een beetje spannend maken, enne.......We willen Ribas voorop zien lopen met een shortje voor en plumeau in de handjes, hahahahha |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2008 - 18:09 schreef Tjonge het volgende:Zou het spel eindelijk een beetje spannend maken, enne.......We willen Ribas voorop zien lopen met een shortje voor en plumeau in de handjes, hahahahha vergeet zijn saartjes mutsje niet. en witte hndschoentjes, echte Tjonge, ik zie het zo voor mij, hahaha |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
Hahaha, ik ook, maar kijk uit met Ribas, hij zou de plumeau ook wel eens als zweep kunnen gebruiken!!! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Op Joost zijn asser, of op die van donkere marco. klets, |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
hahahaha...........maar dan moeten ze ook die belachelijke rode jasjes aan als de dames gaan kiezen, en graag met geschoren benen |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2008 - 18:49 schreef Tjonge het volgende:hahahaha...........maar dan moeten ze ook die belachelijke rode jasjes aan als de dames gaan kiezen, en graag met geschoren benen dat zou humor zijn ik zie het helemaal voor me
|
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote: Maar ff serieus (voor dat hier kan hihi) Ik denk wel dat er morgen iets gaat gebeuren.....zouden ze echt de rollen om gaan draaien??? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2008 - 19:52 schreef Tjonge het volgende:[..] Maar ff serieus (voor dat hier kan hihi) Ik denk wel dat er morgen iets gaat gebeuren.....zouden ze echt de rollen om gaan draaien??? ik denk het wel ik zei al dat ik een octrooi erop had voor de gein, maar het zou het een stuk spannender maken, want dan moeten de boys door het stof kruipen om erin te blijven. |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
Ja, zou een stuk beter zijn, als dit zo nog een paar weken moet gaan duren komt er dus geen actie en al iedereen rustig afwachten, zal ook niet de bedoeling van Talpa zijn |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Serieus dan; Morgen komt er echt nieuw bloed. Een HIJ. De kans bestaat dat de rollen omgedraaid worden. Als er morgen twee meisjes vertrekken en er komt geen nieuwe meisje, dan is het 6 jongens en 5 meisjes. Spannend dus.
Kans is dus groot dat Kelly Marco gaat kneden. Yes, yes, yes. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2008 - 20:00 schreef Tjonge het volgende:Ja, zou een stuk beter zijn, als dit zo nog een paar weken moet gaan duren komt er dus geen actie en al iedereen rustig afwachten, zal ook niet de bedoeling van Talpa zijn precies dus er moet wel wat gaan gebeuren, en als ik er al op kon komen, dan moeten die spelbedenkers er helemaal op kunnen komen. als het gebeurt morgen dat de rollen omgedraaid worden dan moet je op die gezichten van de boys letten hahaha die worden gek. |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
Hoe weet je dat HIJ komt??? Kan niet wachten op morgen, en hoop dat Kelly nu eindelijk haar klauwen uit gaat slaan, en niet alleen haar mondje gebruikt, maar ik zit vol spanning te wachten op morgen |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2008 - 20:05 schreef Tjonge het volgende:Hoe weet je dat HIJ komt??? Kan niet wachten op morgen, en hoop dat Kelly nu eindelijk haar klauwen uit gaat slaan, en niet alleen haar mondje gebruikt, maar ik zit vol spanning te wachten op morgen wij allemaal Tjonge, word een spannende tien minuten, want we krijgen eerst de update voor iedereen die de rest van de week niet gezien heeft. hahahahaha |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2008 - 20:03 schreef Mrs.B@headline het volgende:Serieus dan; Morgen komt er echt nieuw bloed. Een HIJ. De kans bestaat dat de rollen omgedraaid worden. Als er morgen twee meisjes vertrekken en er komt geen nieuwe meisje, dan is het 6 jongens en 5 meisjes. Spannend dus. Kans is dus groot dat Kelly Marco gaat kneden. Yes, yes, yes. waar heb je dat gezien of gelezen Mrs.B want ik heb het niet gezien op tv of ik was ff afgeleid??? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Let dan is een keer op, hahahha |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: wat heb je niet gezien? dat er een nieuwe zijn intrede maakt? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ja zal ik doen zus |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
Bedoelen jullie die gene die op het eind de poort in komt lopen, heb nog eens gekeken, of het is een man met een staar, want het loopt als een bouwvakker, of het is een vrouw-man wijf, hahahhahaha |
|
|
|