|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op woensdag 01 oktober 2008 - 17:05 schreef draakje het volgende:[..] Nee, omdat ze er ordinair uitzien. En een vrouw/meisje met enig zelfrespect geeft zich niet met zulke types af. Bovendien: je denkt toch niet echt dat ze die borstvergroting voor niets heeft gekregen? Da´s gewoon prostitutie! wat een (voor)oordeel.. draakje hoort weer eens een klok, maar ............... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op woensdag 01 oktober 2008 - 17:05 schreef draakje het volgende:[..] Nee, omdat ze er ordinair uitzien. En een vrouw/meisje met enig zelfrespect geeft zich niet met zulke types af. Bovendien: je denkt toch niet echt dat ze die borstvergroting voor niets heeft gekregen? Da´s gewoon prostitutie! misschien heeft zij die borstvergroting gekregen omdat hij dat lekker vind. |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op woensdag 01 oktober 2008 - 17:05 schreef draakje het volgende:[..] Nee, omdat ze er ordinair uitzien. En een vrouw/meisje met enig zelfrespect geeft zich niet met zulke types af. Bovendien: je denkt toch niet echt dat ze die borstvergroting voor niets heeft gekregen? Da´s gewoon prostitutie! Dus omdat ze een kort rokje aan hebben zijn ze ordinair, dus als je een lange broek aan hebt een een trui aan hebt tot zo hoog achter je oren, dan ben je een nette meid, we leven nu in 2008. En wat is er fout met prostitutie? Wees blij dat dat er is, hebben de mannen ook hun genot. |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: (voor)oordeel is meestal jalozie van dames, die dat niet toe durven te geven, maar ik heb er geen probleem mee, als ik jaloers ben, ben ik dat ook en geef dat ook netjes toe. |
|
|
|
|
JinX
|
|
|
Nou wat een onzin zeg , dus omdat toen haar toemalige vriend haar borsten heeft betaalt is zij ineens een prostitue . Dus als jouw man/vriend nu jou borsten betaalt en je gaat morgen/week/maand uit elkaar ben jij dus ook een hoer . Laat je nakijken zeg , Yasmin ziet er gewoon goed uit . |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ieder programma krijgt de fans die het verdient ... |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote: Ja en de vrouwen verdienen het meest een fan, zij hebben het moeilijker dan de mannen en dat is wel duidelijk in het spel. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 01 oktober 2008 - 18:13 schreef Belinea het volgende:[..] Dus omdat ze een kort rokje aan hebben zijn ze ordinair, dus als je een lange broek aan hebt een een trui aan hebt tot zo hoog achter je oren, dan ben je een nette meid, we leven nu in 2008. En wat is er fout met prostitutie? Wees blij dat dat er is, hebben de mannen ook hun genot. En niet achter je computer vandaan komt, dan ben je een dame. Prostitutie is verwerpelijk, voor dames die niets krijgen aan genot. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op woensdag 01 oktober 2008 - 22:45 schreef Izz@headliner het volgende:[..] En niet achter je computer vandaan komt, dan ben je een dame. Prostitutie is verwerpelijk, voor dames die niets krijgen aan genot. oeps,, bijna in mijn broekje geplast |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Hier heb je een Tena, Paul? ( sssssssttt, ons geheimpje) |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Cooootje
|
|
|
lieve mensen we dwalen helemaal af , het gaat helemaal nergens meer over , tieten betaald of niet betaald lekker belangrijk , als een vrouw ze wil zou ik ze zo weer betalen , lekker belangrijk , van alle dames was het hun eigen keuze bye the way , ik ben een konten man , maar daar kan tegenwoordig ook aan gesleuteld worden haha .
yasmin heeft echt een heel goed karakter , wat jullie zien op tv !! zo was ze ook toen wij samenwoonde . dussssssssssss
fijne avond nog iedereen , gr M |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2008 - 00:09 schreef Cooootje het volgende:lieve mensen we dwalen helemaal af , het gaat helemaal nergens meer over , tieten betaald of niet betaald lekker belangrijk , als een vrouw ze wil zou ik ze zo weer betalen , lekker belangrijk , van alle dames was het hun eigen keuze bye the way , ik ben een konten man , maar daar kan tegenwoordig ook aan gesleuteld worden haha . yasmin heeft echt een heel goed karakter , wat jullie zien op tv !! zo was ze ook toen wij samenwoonde . dussssssssssss fijne avond nog iedereen , gr M lol
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 oktober 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
@Cooootje: Denk je dat ze oprecht verliefd is op Ribas zoals ze tegen hem zegt? Ik denk namelijk van niet en dat ze het spel goed meespeelt.
Wel denk ik dat ze inderdaad een goed karakter heeft, voor mij de mooiste meid in de villa! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2008 - 00:09 schreef Cooootje het volgende:lieve mensen we dwalen helemaal af , het gaat helemaal nergens meer over , tieten betaald of niet betaald lekker belangrijk , als een vrouw ze wil zou ik ze zo weer betalen , lekker belangrijk , van alle dames was het hun eigen keuze bye the way , ik ben een konten man , maar daar kan tegenwoordig ook aan gesleuteld worden haha . yasmin heeft echt een heel goed karakter , wat jullie zien op tv !! zo was ze ook toen wij samenwoonde . dussssssssssss fijne avond nog iedereen , gr M leuk dat je met haar hebt samengewoond, en ik vind Yasmin ook een leuke meid. |
|
|
|
|
Cooootje
|
|
|
boudewijn ,
yasmin is echt heel erg gek op ribas , tis als of ik naar onze eigen relatie kijk , vandaar ik weet zeker dat ze 100 % gek van hem is , en ze zal hem niet laten gaan , eerder hij haar , net als ik , wel vind ik het raar dat er heel erg veel verschil in het uiterlijk en leeftijd zit tussen ribas en mijzelf , voor de rest ja heeft yasmin heel veel liefde nodig en aandacht , als ze dat even niet krijgt gaat ze zo doen zoals je vandaag weer ziet , een vrouw met veel temprament dus , maar goed met 1 lief woordje is ze meteen weer rustig , yasmin kan niet langer dan 5 min boos blijven , en je ziet ook dat als ribas wegloopt dat ze toch weer achter hem aanloopt , zelfde werkwijze als bij mij , ze heeft niet echt wat met mijn wijze woorden gedaan die ik haar verteld heb over hoe om te gaan met een man , maar goed ze is ook nog maar 20 he , laten we dat even niet vergeten allemaal , maar ze is echt gek van ribas , daar hoeven jullie niet om te twijfelen , als hij de villa zou verlaten gaat ze zeker met hem mee .
gr M |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2008 - 00:56 schreef Cooootje het volgende:boudewijn , yasmin is echt heel erg gek op ribas , tis als of ik naar onze eigen relatie kijk , vandaar ik weet zeker dat ze 100 % gek van hem is , en ze zal hem niet laten gaan , eerder hij haar , net als ik , wel vind ik het raar dat er heel erg veel verschil in het uiterlijk en leeftijd zit tussen ribas en mijzelf , voor de rest ja heeft yasmin heel veel liefde nodig en aandacht , als ze dat even niet krijgt gaat ze zo doen zoals je vandaag weer ziet , een vrouw met veel temprament dus , maar goed met 1 lief woordje is ze meteen weer rustig , yasmin kan niet langer dan 5 min boos blijven , en je ziet ook dat als ribas wegloopt dat ze toch weer achter hem aanloopt , zelfde werkwijze als bij mij , ze heeft niet echt wat met mijn wijze woorden gedaan die ik haar verteld heb over hoe om te gaan met een man , maar goed ze is ook nog maar 20 he , laten we dat even niet vergeten allemaal , maar ze is echt gek van ribas , daar hoeven jullie niet om te twijfelen , als hij de villa zou verlaten gaat ze zeker met hem mee . gr M Leuk dat je er zo openhartig hier over wilt posten!
Wat waren jouw wijze woorden voor haar? :) En mogen de kandidaten contact hebben met het thuisfront dat jij weet?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
blaat
|
|
|
quote:Op woensdag 01 oktober 2008 - 16:52 schreef Belinea het volgende:[..] Waarom sletten? Omdat ze er goed uitzien? En als een man het je aanbied om je boobjob te betalen zeg je toch geen nee, maar vraag er zelf niet om. Mannen zijn ook geen eerlijke mensen, dat zie je toch ook in het spel, als zij ergens gebruik van kunnen maken doen ze dat ook "DUS MEIDEN GRIJP JE KANS" en zeg geen nee tegen een mooi aanbod, doen de mannen ook niet. Yasmin is zeker een knappe meid, maar de manier zoals ze op die foto's overkomt is echt sletterig imo. Daarnaast heb ik nooit beweert dat je een hoer bent als je je boobjob laat betalen, het gaat alleen tegen m'n principes in.
Ik zou nooit vragen of mijn vriendin der tieten zou laten vergroten. Natuurlijk zijn grotere borsten soms mooier, soms ook niet, maar als ik een meisje leuk vind dan neem ik haar zoals ze is en daar ga ik daar niet aan sleutelen.
Andersom, als mijn vriendin uit der zelf der bosten zou willen laten vergroten, prima, maar dan betaald ze dat (voor het grote gedeelte, ik zou niet per definitie niet meebetalen) ook zelf, omdat het dan ook echt iets voor der zelfs is (hoewel het mij ook genot kan opleveren natuurlijk).
Als ik een vrouw zou zijn zou ik ook nooit vragen of mijn vriend mee zou willen betalen als ik m'n borsten zou willen vergroten.
Dit zijn voor mijn gewoon bepaalde gedachte gangen die logisch zijn. Principes gewoon zeg maar.
Om terug te komen op Yasmin, ik denk dat ze op die foto's behoorlijk jonger was en misschien in een bepaalde onzekere fase van haar leven zat (pure gok, kan ik natuurlijk niet over oordelen) en zich daarom misschien anders kleedde. Hoewel die foto's natuurlijk op dat soort feestjes gemaakt worden waar dat wat normaler is. Maar dan alsnog val ik niet op dat soort meisjes. Puur smaak :)
Desondanks blijft Yasmin een hele mooie meid en komt ze op tv ook zeker lief en leuk over.
pfff wat een verhaal is het geworden.. Maar was ff nodig om mijn mening te onderbouwen :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2008 door blaat -- |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2008 - 00:09 schreef Cooootje het volgende:tieten betaald of niet betaald lekker belangrijk , als een vrouw ze wil zou ik ze zo weer betalen , lekker belangrijk , van alle dames was het hun eigen keuze bye the way Juist, en dat is nou precies wat ik ook al eerder zei(En als een man het je aanbied om je boobjob te betalen zeg je toch geen nee, maar vraag er zelf niet om.) |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2008 - 03:33 schreef blaat het volgende:[..] Yasmin is zeker een knappe meid, maar de manier zoals ze op die foto's overkomt is echt sletterig imo. Daarnaast heb ik nooit beweert dat je een hoer bent als je je boobjob laat betalen, het gaat alleen tegen m'n principes in. Ik zou nooit vragen of mijn vriendin der tieten zou laten vergroten. Natuurlijk zijn grotere borsten soms mooier, soms ook niet, maar als ik een meisje leuk vind dan neem ik haar zoals ze is en daar ga ik daar niet aan sleutelen. Andersom, als mijn vriendin uit der zelf der bosten zou willen laten vergroten, prima, maar dan betaald ze dat (voor het grote gedeelte, ik zou niet per definitie niet meebetalen) ook zelf, omdat het dan ook echt iets voor der zelfs is (hoewel het mij ook genot kan opleveren natuurlijk). Als ik een vrouw zou zijn zou ik ook nooit vragen of mijn vriend mee zou willen betalen als ik m'n borsten zou willen vergroten. Dit zijn voor mijn gewoon bepaalde gedachte gangen die logisch zijn. Principes gewoon zeg maar. Zo denk jij er over, maar er zijn genoeg mannen die er weer anders over denken, maar gelukkig heeft ieder zij eigen mening/gedachten. |
|
|
|
|
Cooootje
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2008 - 01:09 schreef Boudewijn het volgende:[..] Leuk dat je er zo openhartig hier over wilt posten! Wat waren jouw wijze woorden voor haar? :) En mogen de kandidaten contact hebben met het thuisfront dat jij weet? heyyy , nou of ik nou hier zit of op hyves , denk dat ik hier minder kijkers heb dan op hyves ;)
mijn wijze woorden voor yasmin waren , hoe ze met een man om moet gaan ,
1, laat een man minimaal 4 tot 8 weken wachten voordat je sex hebt met hem , afhankelijk hoe vaak je hem ziet natuurlijk , 2, afstand houden , niet bellen , meer negeren etc etc . 3, geen jaloers gedrag vertonen . 4, ja kan wel laten zien dat je hem wel leuk vind , maar dat je druk bent en geen tijd hebt om met hem af te spreken enzo , en ga zo maar door , bla bla bla .
niet jezelf meteen weggeven , dat willen mannen wel natuurlijk , ben er zelf een , maar das voor een man niet goed als je hem langer wilt houden ,
ik heb het haar denk ik vaak genoeg gezegt , maar nu ook weer blijkt dat ze weer de zelfde fout maakt als bij onze relatie ,
zoals ik al eerder zij , tis alsof ik mijn relatie met haar terug zie op tv .
nogmaals ik kan niet slecht praten over yas , ik heb vaak tegen mensen gezegt , ze is echt super mooi , maar haar karakter is nog veel mooier dan de buiten kant , maar dat zie je en merk je pas als je haar echt kent ,
maar goed ze is nog jong en ze moet nog veel leren , stap 1.2.3. heeft ze nog niet echt onder de knie :D
en nee bewoners mogen absoluut geen contact met de buiten wereld ,
fijne avond , gr M |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2008 - 20:16 schreef Cooootje het volgende:[..] heyyy , nou of ik nou hier zit of op hyves , denk dat ik hier minder kijkers heb dan op hyves ;) mijn wijze woorden voor yasmin waren , hoe ze met een man om moet gaan , 1, laat een man minimaal 4 tot 8 weken wachten voordat je sex hebt met hem , afhankelijk hoe vaak je hem ziet natuurlijk , 2, afstand houden , niet bellen , meer negeren etc etc . 3, geen jaloers gedrag vertonen . 4, ja kan wel laten zien dat je hem wel leuk vind , maar dat je druk bent en geen tijd hebt om met hem af te spreken enzo , en ga zo maar door , bla bla bla . niet jezelf meteen weggeven , dat willen mannen wel natuurlijk , ben er zelf een , maar das voor een man niet goed als je hem langer wilt houden , ik heb het haar denk ik vaak genoeg gezegt , maar nu ook weer blijkt dat ze weer de zelfde fout maakt als bij onze relatie , zoals ik al eerder zij , tis alsof ik mijn relatie met haar terug zie op tv . nogmaals ik kan niet slecht praten over yas , ik heb vaak tegen mensen gezegt , ze is echt super mooi , maar haar karakter is nog veel mooier dan de buiten kant , maar dat zie je en merk je pas als je haar echt kent , maar goed ze is nog jong en ze moet nog veel leren , stap 1.2.3. heeft ze nog niet echt onder de knie :D en nee bewoners mogen absoluut geen contact met de buiten wereld , fijne avond , gr M Een impertinente vraag maar ik stel hem toch.
Wat is jou leeftijd? Tell me yours and I'll tell you mine. |
|
|
|
|
amy
|
|
|
Wat heeft ze hier op joh..ze kijkt totaal anders.. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Yasmin is zeker een mooie meid en er is niks mis met haar party kleding. Jammer dat er uit een vooroordeel gelijk een stempel prostitutie gegeven wordt. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 oktober 2008 - 14:16 schreef Caroline het volgende:Yasmin is zeker een mooie meid en er is niks mis met haar party kleding. Jammer dat er uit een vooroordeel gelijk een stempel prostitutie gegeven wordt. Dat is maar door 1 persoon gedaan hier hoor Caroline. maar goed. als jezelf nogal te kort schiet, dan is de kans groot dat jongere meiden af valt door benamingen e.d. waarschijnlijk te kort aan woorden. moet je maar denken. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2008 - 20:16 schreef Cooootje het volgende:[..] heyyy , nou of ik nou hier zit of op hyves , denk dat ik hier minder kijkers heb dan op hyves ;) mijn wijze woorden voor yasmin waren , hoe ze met een man om moet gaan , 1, laat een man minimaal 4 tot 8 weken wachten voordat je sex hebt met hem , afhankelijk hoe vaak je hem ziet natuurlijk , 2, afstand houden , niet bellen , meer negeren etc etc . 3, geen jaloers gedrag vertonen . 4, ja kan wel laten zien dat je hem wel leuk vind , maar dat je druk bent en geen tijd hebt om met hem af te spreken enzo , en ga zo maar door , bla bla bla . niet jezelf meteen weggeven , dat willen mannen wel natuurlijk , ben er zelf een , maar das voor een man niet goed als je hem langer wilt houden , ik heb het haar denk ik vaak genoeg gezegt , maar nu ook weer blijkt dat ze weer de zelfde fout maakt als bij onze relatie , zoals ik al eerder zij , tis alsof ik mijn relatie met haar terug zie op tv . nogmaals ik kan niet slecht praten over yas , ik heb vaak tegen mensen gezegt , ze is echt super mooi , maar haar karakter is nog veel mooier dan de buiten kant , maar dat zie je en merk je pas als je haar echt kent , maar goed ze is nog jong en ze moet nog veel leren , stap 1.2.3. heeft ze nog niet echt onder de knie :D en nee bewoners mogen absoluut geen contact met de buiten wereld , fijne avond , gr M Ik vind het wel fijn voor je, dat je hetzelf wijze woorden vind. Vreemd vind ik dat je probeert je vriendinnetje op te voeden, zocht je een vriendin of een stiefdochter? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 oktober 2008 - 18:48 schreef Izz@headliner het volgende:[..] Ik vind het wel fijn voor je, dat je hetzelf wijze woorden vind. Vreemd vind ik dat je probeert je vriendinnetje op te voeden, zocht je een vriendin of een stiefdochter? Hij bedoelt het goed. Je gaat blue eyes niet pesten he? |
|
|
|
|
Irina
|
|
|
De wijze woorden van M zijn regels nummer 1, vergeten dat niet vrouwen, werkt bij alle mannen!!!!! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op donderdag 02 oktober 2008 - 20:16 schreef Cooootje het volgende:[..] 1, laat een man minimaal 4 tot 8 weken wachten voordat je sex hebt met hem , afhankelijk hoe vaak je hem ziet natuurlijk , Je zou zelf als vrouw zijnde "honger" hebben zeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 oktober 2008 door Mrs.B@headline -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: tja dan is een dieeët van 8 weken zwaar kloten |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Whahahahahaha, en of het zwaar kloten is. |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
quote: ok, en dan gaan we nu voor tien jaar regime? wie volgt? |
|
|
|
|
gurlyuyy
|
|
|
wie weet wat voor afkomst yasmin is? en waar uit nieuwegein komt ze vandaag |
|
|
|
|
Annix
|
|
|
- niet over buitenstaanders beginnen aub! -
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 oktober 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Jonge vijftiger lijkt mij. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
Maar
|
|
|
Belinea, ik denk dat jij zelf er zo bij loopt en je hen daarom verdedigd. Ik vind dat er niet goed uitzien, met die hoerige pakjes die te strak zitten waardoor vetrollen ontstaan die ze bij normaal zittende kleding niet eens hebben. En dan al die neptieten. Zulke kleding draag je voor je vriendje in de slaapkamer, niet als normale kleding. Een vrouw met zelfrespect vertoond zich zo niet in het openbaar. In de serie vind ik Yasmin juist weer veel minder ordi dan op de foto's, en vind ik haar het leukste uit het huis.
Maar sorry als je je zo kleed vraag ik me af wat je nu probeert te bewijzen. Bah. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ik denk ook dat hij begin 50 is hoor maar niet te min ziet hij er goed uit hoor. hij past wel hier bij ons mooie oudere dames |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 - 00:30 schreef Maar het volgende:Belinea, ik denk dat jij zelf er zo bij loopt en je hen daarom verdedigd. Ik vind dat er niet goed uitzien, met die hoerige pakjes die te strak zitten waardoor vetrollen ontstaan die ze bij normaal zittende kleding niet eens hebben. En dan al die neptieten. Zulke kleding draag je voor je vriendje in de slaapkamer, niet als normale kleding. Een vrouw met zelfrespect vertoond zich zo niet in het openbaar. In de serie vind ik Yasmin juist weer veel minder ordi dan op de foto's, en vind ik haar het leukste uit het huis. Maar sorry als je je zo kleed vraag ik me af wat je nu probeert te bewijzen. Bah. Een vrouw van bijna 46 er zo bij lopen? Ik laat de mens in hun eigen waarde zoals ze zijn en ik heb geen commentaar op hoe de mens eruit ziet, als iemand dat wel doet, zegt dat genoeg over het persoon zelf. Loop jij erbij als een stijve hark een broek van voor de oorlog en een truitje met gaten? Als dat zo is, nou en, je bent een mens en trekt aan waar JIJ je lekker in voelt en ik maak jou dan niet minder als dat je bent, JE BENT EEN MENS!!! En val mij niet aan, doe ik bij jou ook niet. En sorry als jij erbij loopt als een sloddervos hoef jij je niet te bewijzen, ik neem jou zoals je bent. Ik zal je vertellen hoe ik erbij loop, gewoon normaal gekleed, of het nou een spijkerbroek of een korte rok (met legging eronder, voordat je weer begint met bah)is, maar ik ben Belinea (AANGENAAM) en geen neptieten (zoals jij dat noemt) ik heb ze groot van mezelf (en ben er trots op). En even een tip, val de mens niet meer aan over hoe zij zich kleden, want je bent wie je bent.
PS: De foto's die hier van Yasmin staan, is op een party gemaakt en daar kleed je je vaak anders als in het dagenlijkse leven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 oktober 2008 door Belinea -- |
|
|
|
|
Belinea
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 - 00:39 schreef Moha R. de Vries het volgende:[..] ik denk ook dat hij begin 50 is hoor maar niet te min ziet hij er goed uit hoor. hij past wel hier bij ons mooie oudere dames [ afbeelding ] Helemaal mee eens. |
|
|
|
|
|