|
|
Boudewijn
|
|
|
Kandidaat Marco - 24 jaar uit Leusden
“Ze krijgen met mij in die villa een lastige.”
De 24-jarige Marco weet zeker dat zijn vrienden hem als een sociale, ondeugende en meegaande jongen zouden omschrijven. De Leusdenaar is werkzaam als accountmanager bij de Royal Bank of Scotland en heeft maar twee wensen: Reizen naar Amerika en een vriendinnetje vinden. “Ik schat mijn kans om Can’t Buy Me Love te winnen vrij groot tot zeker weten in”, voorspelt Marco zelfverzekerd.
In zijn vrije tijd bezoekt Marco graag een dance feestje, voetbalt hij graag en is hij vaak te vinden in Amsterdam en Utrecht. Hij houdt naast techno ook van Nederlandse muziek, zo vond hij de plaat Father and Son van Alain Clark een fantastisch nummer.
Marco valt op poppige meisjes. Een vriendin moet weten dat ze afstand moet bewaren. “Mijn vorige relatie is stukgelopen omdat ik me benauwd voelde doordat vriendinnetjes heel erg bezitterig werden”, legt hij uit. Marco is wel eens vreemdgegaan, maar pas als hij het had uitgemaakt. Ook is hij zelfverzekerd en seks op camera is voor Marco geen probleem. “Ze krijgen met mij in die Villa een lastige. Mensen vertrouwen me snel, dat kan ik misbruiken.”
bron: RTL
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
familie van Carlo Boshard? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hahaha nou je het zegt ja idd. |
|
|
|
|
silvia
|
|
|
Ik vind hem de grappigste en normaalste van de jongens.. Hij lijkt mij het gezelligst! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote: Heeft er wel wat van weg, ik vind hem wat weg hebben van jouw Hondjes. de kleintjes dan, zelfde neusje!Inclusief de onderbeet. hahahahah
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 september 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 september 2008 - 16:13 schreef Izz@headliner het volgende:[..] Heeft er wel wat van weg, ik vind hem wat weg hebben van jouw Hondjes. de kleintjes dan, zelfde neusje!Inclusief de onderbeet. hahahahah hahaha als hij nou ook nog dezelfde humor heeft |
|
|
|
|
joortje
|
|
|
Ik weet het niet. Hij is de slimste, moeilijkst te peilen. Gaat ons nog verrassen en laat de loopjongens het dirty werk doen.Heeft de beste kaarten op dit moment. Niet de sympatiekste wat mij betreft, maar okee. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik denk dat hij binnenkort gaat lopen fucken, die heeft het een en ander wel uitgedacht. |
|
|
|
|
amy
|
|
|
quote: Mensen vertrouwen me snel, dat kan ik misbruiken.”
volgens mij is dat wat hij nu bij Joost aan het doen is. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: en het gaat hem lukken ook, denk ik. |
|
|
|
|
joortje
|
|
|
Hij en chelsea spelen volgens mij ook een soort wicked game, moet je opletten |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Picture this;
Marco kiest NIET voor Nana, Wendy of Charlene maar voor Kelly!! Dat zou een stunt zijn. |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2008 - 21:38 schreef Mrs.B@headline het volgende:Picture this; Marco kiest NIET voor Nana, Wendy of Charlene maar voor Kelly!! Dat zou een stunt zijn. Alweer?????? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Niet donkere Marco. Er zijn twee Marco's in huis. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
wat een zooitje he van de 1 naar de ander die Ribas en yasmin zijn toch wel sterk samen bij Fiona rommelt het dus die gaan elkaar naaien. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2008 - 21:55 schreef moha het volgende:wat een zooitje he van de 1 naar de ander die Ribas en yasmin zijn toch wel sterk samen bij Fiona rommelt het dus die gaan elkaar naaien. Letterlijk en figuurlijk |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote: Kelly is na Rory gekozen door blonde marco, wel bij de les blijven he!!!! Maar blonde marco is zo,n jonge hond (teckel idee) dat ie wel veel lol heeft met Kelly, heb je dat filmpje gezien dat ie uit bed valt en Kelly niet meer bij komt????
Ik denk eerder dat Rory Kelly weer kiest, wel een slimme zet.... |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2008 - 21:58 schreef Tjonge het volgende:[..] Kelly is na Rory gekozen door blonde marco, wel bij de les blijven he!!!! Maar blonde marco is zo,n jonge hond (teckel idee) dat ie wel veel lol heeft met Kelly, heb je dat filmpje gezien dat ie uit bed valt en Kelly niet meer bij komt???? Ik denk eerder dat Rory Kelly weer kiest, wel een slimme zet.... Blonde Marco voor Kelly gekozen? Ik denk dat je je vergist.
Rory-> Lisa Blonde Marco-> Charlene Donkere Marco-> Kelly Ribas-> Yasmin Nana-> single Wendy-> single
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 september 2008 door Mrs.B@headline -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2008 - 22:12 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] Blonde Marco voor Kelly gekozen? Ik denk dat je je vergist. Rory-> Lisa Blonde Marco-> Charlene Donkere Marco-> Kelly Ribas-> Yasmin Nana-> single Wendy-> single dat onthoud ik allemaal niet ik ben blij dat ik net onthoud wie wie is. hahaha |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2008 - 21:38 schreef Mrs.B@headline het volgende:Picture this; Marco kiest NIET voor Nana, Wendy of Charlene maar voor Kelly!! Dat zou een stunt zijn. Heel verwarrend, maar hier word toch op blonde marco gedoelt???? En ja, die heeft in de 2de week voor Kelly gekozen, na Rory en voor donkere Marco |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2008 - 22:21 schreef Tjonge het volgende:[..] Heel verwarrend, maar hier word toch op blonde marco gedoelt???? En ja, die heeft in de 2de week voor Kelly gekozen, na Rory en voor donkere Marco Je hebt het over het verleden. Toch? Ik heb het over nu! |
|
|
|
|
Tjonge
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2008 - 21:38 schreef Mrs.B@headline het volgende:Picture this; Marco kiest NIET voor Nana, Wendy of Charlene maar voor Kelly!! Dat zou een stunt zijn. ok, ik dacht dat jullie bedoelde dat BLONDE marco nu Kelly gaat kiezen, ben de weg even kwijt denk ik..... |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2008 - 22:31 schreef Tjonge het volgende:[..] ok, ik dacht dat jullie bedoelde dat BLONDE marco nu Kelly gaat kiezen, ben de weg even kwijt denk ik..... ohw, had je het nog niet door? iedereen die hier post is de weg wel eens kwijt. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ik heb hem gelukkig terug gevonden |
|
|
|