BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Kandidaat Marco - 24 jaar uit Amsterdam

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Tjonge
 Tjonge - zondag 26 oktober 2008 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 - 13:46 schreef misterp het volgende:
Tuintje - zondag 26 oktober 2008 - 08:48 quote deeplink

Misterp, ik vind hem ondanks alles absoluut de meest sympatieke jongen in het huis.
Ik moet erg om 'm lachen als hij die pappie-act doet met andere Marco, zo schattig.
Hij zou zo een vriend van mij kunnen zijn en naadloos in mijn vriendenclub passen.
Zo, daar zal commentaar op komen....................toch????

Haha de comentaar heb je zeker gekregen...iedereen die hier commentaar geeft kent m niet,die baseren hun mening op hetgeen ze zien op tv,terwijl dat vreemd is want het gaat om een spel wat hier gespeeld wordt. En ik vind dat hij het goed speelt,hij zit er namelijk nog steeds in! En als een meisje zoals kelly daar niet tegen kan,moet je hier niet aan meedoen...simpel
Hoe mooi is het dan nu dat zo'n meisje als Kelly nu terug is en het hem betaald kan/zal zetten, wat wacht ik met smart dat moment af.....
Tuintje
 Tuintje - zondag 26 oktober 2008 - 17:09   quote  deeplink  
Kelly hem betaald zetten...?
Ik verwacht daar weinig vuurwerk van want dat meisje is zo godgeklaagd dom...Dat ze zich wéér op tv wil laten zien, na al die banale puberale toestanden van d'r.Onvoorstelbaar, mijn marmot heeft nog meer I.Q. dan Kally. En dat accent van d'r...sorry, daar gaan bij mij de nekharen van rechtop staan.
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 26 oktober 2008 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 - 17:09 schreef Tuintje het volgende:
Ik verwacht daar weinig vuurwerk van want dat meisje is zo godgeklaagd dom...Dat ze zich wéér op tv wil laten zien, na al die banale puberale toestanden van d'r.Onvoorstelbaar, mijn marmot heeft nog meer I.Q. dan Kally. En dat accent van d'r...sorry, daar gaan bij mij de nekharen van rechtop staan.
ach zodra Kelly in beeld komt, ga ik naar het toilet, ( naar mijn eigen gezeik luisteren.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 26 oktober 2008 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 - 17:09 schreef Tuintje het volgende:
Kelly heeft de tijd gehad om naar de afleveringen te kijken. Wie weet is ze met een missie weer in het huis. Wraak.
Tjonge
 Tjonge - zondag 26 oktober 2008 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 - 20:59 schreef Mrs.B@headline het volgende:

[..]

Kelly heeft de tijd gehad om naar de afleveringen te kijken. Wie weet is ze met een missie weer in het huis. Wraak.
geloof ik ook zeer zeker, we zullen het gaan zien.....
Izz@headliner
 Izz@headliner - zondag 26 oktober 2008 - 23:12   quote  deeplink  
quote:

[..]

The revanche of the black widow.hahahahaha
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 27 oktober 2008 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 - 17:53 schreef Izz@headliner het volgende:

[..]

ach zodra Kelly in beeld komt, ga ik naar het toilet, ( naar mijn eigen gezeik luisteren.
hahaha 3 hoog
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 27 oktober 2008 - 21:09   quote  deeplink  
quote:

[..]

ik geloof niet dat zij haar lesje geleerd heeft, maar we wachten het af ik hoop wel dat ze die sukkel op een of andere manier een streek levert, maar ik betwijfel het.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - maandag 27 oktober 2008 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 - 21:09 schreef Moha R. de Vries het volgende:

[..]

ik geloof niet dat zij haar lesje geleerd heeft, maar we wachten het af ik hoop wel dat ze die sukkel op een of andere manier een streek levert, maar ik betwijfel het.
Fijn dat je er weer bent.
Jacqueline
 Jacqueline - maandag 27 oktober 2008 - 21:27   quote  deeplink  
moha wb
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 27 oktober 2008 - 21:39   quote  deeplink  
thx kanjers.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Can't Buy Me Love Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Can't Buy Me Love / topic: Kandidaat Marco - 24 jaar uit Amsterdam

0.0066239