|
|
Boudewijn
|
|
|
Kandidate Fiona - 25 jaar uit Rotterdam
“Geld is belangrijker dan liefde.”
Met jaren werkervaring in de horeca weet Fiona precies hoe ze om moet gaan met aandacht van mannen. Ze zegt dan ook in staat te zijn om mannen naar haar hand te zetten en zal dit bewijzen in Can’t Buy Me Love. De echte reden dat ze meedoet is niet om de ware liefde te vinden maar uit nieuwsgierigheid, en natuurlijk om het geld. “Geld is belangrijker dan liefde”, aldus de Rotterdamse. Vandaar dat ze liever een rijke vriend heeft die redelijk oke is, dan iemand die oke is maar arm. Ondanks alles noemt Fiona zichzelf geen golddigger. Met meerdere serieuze relaties op haar naam, inclusief één met een getrouwde man, kan de 25-jarige Fiona zonder moeite een lijstje opnoemen met redenen om een relatie te beëindigen: “Vreemdgaan, slechte sex en respectloos behandeld worden”. Daarnaast kan ze niet tegen leugens, jaloezie en mensen die geen rekening houden met anderen. Fiona begon zeven jaar geleden met studeren, maar heeft door drukke werkzaamheden nog altijd geen opleiding afgemaakt. Ook nu zet ze haar opleiding Marketing en Communicatie op een zijspoor om er straks met het grote geld vandoor te gaan. “Dan kan ik lekker op vakantie en een auto voor mijn moeder kopen. Verder heb ik alles al!”
bron: RTL
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik vind haar een beetje lijken op die medewerkster van Palma |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Dit is idd de leukste om te zien. |
|
|
|
|
scaine
|
|
|
Dit is de mooiste vrouw die er bij zit daar,we hopen dat we nog lang van dat lekkere koppie mogen genieten.. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
prachtige ogen en nu nog hersens |
|
|
|
|
joortje
|
|
|
mmmwaaah, geef mij die Chelsea maar, die gaat ons nog verbazen, mark my words |
|
|
|
|
olivier
|
|
|
Ik was erg onder de indruk van dat dansfragmentje... ze weet inderdaad hoe ze moet bewegen :-o |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hahaha stille genieter |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik zal vannacht eens alle afleveringen gaan bekijken! |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Moha, behave yourself, kussie van je zussie! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik denk dat Japio haar ook wel leuk zou vinden ... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: heyyyyyyyy lieverd wanneer kom je weer elke avond op dit forum ik mis je hoor. |
|
|
|
|
joortje
|
|
|
Zagen jullie dat badfragment van haar in de preview?? hmmmm, ze laat zich meteen kennen duidelijk. Jammerrrrr |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2008 - 22:11 schreef joortje het volgende:Zagen jullie dat badfragment van haar in de preview?? hmmmm, ze laat zich meteen kennen duidelijk. Jammerrrrr Niet gezien. Heb ik wat gemist? |
|
|
|
|
joortje
|
|
|
ze zat met Joost als ik het goed zag samen in het ligbad en hij was bezig met haar haren te wassen of zo? Ja, ja; the game is on |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
mossa
|
|
|
het word tijd voor een beetje aktie in dat huis, kunnen ze trouwens die afleveringen niet wat langer maken dus in plaats van 20 min, 45 min? Zonder streams is echt niet te doen. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ja, Johnny boy, wij willen streams, wij willen aktie. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2008 - 22:19 schreef joortje het volgende:ze zat met Joost als ik het goed zag samen in het ligbad en hij was bezig met haar haren te wassen of zo? Ja, ja; the game is on O, de preview van morgen! Ja, dat heb ik wel gezien. Dat zag er iid smeuïg uit. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2008 - 22:21 schreef mossa het volgende:het word tijd voor een beetje aktie in dat huis, kunnen ze trouwens die afleveringen niet wat langer maken dus in plaats van 20 min, 45 min? Zonder streams is echt niet te doen. Ja, en dan nog die ellenlange reclameblokken ertussen. Het zou me verbazen als we per avond meer dan 12 minuten te zien krijgen. |
|
|
|
|
patrick37
|
|
|
mooie meid,ik hoop dat zij zo standvastig blijft en zich niet laat vernederen door mee te gaan in de smerige gedachten van die Joost,wat een eikel is dat zeg! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Fiona wil geen sex in het huis omdat haar ouders ook kijken. Zegt die viezerik van een Joost “Je ouders n.. toch ook?” Je zou bijna denken dat Joost al een hele tijd droog staat. Misselijk mannetje. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 04 september 2008 - 18:19 schreef Mrs.B@headline het volgende:Fiona wil geen sex in het huis omdat haar ouders ook kijken. Zegt die viezerik van een Joost “Je ouders n.. toch ook?” Je zou bijna denken dat Joost al een hele tijd droog staat. Misselijk mannetje. ohhhhhhhhhhhw ik mis DGK nu weer zo erg, elke keer als ik dat huis zie verwacht ik Amanda, Brian Huub en Jaap en die patsje terug te zien. |
|
|
|
|
joortje
|
|
|
fiona; body en brains. samen met Chelsea mijn favo's. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ja, Fiona is er denk ik wel tegen opgewassen. Die is heel slim. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Dames en heren, bis morgen. Nighty night allemaal. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
de meeste boys moeten haar niet, het zal moeilijk voor haar worden om er in te blijven. het lijkt me een slimme meid en hoe slim ze is dat moet nog blijken. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 07 september 2008 - 22:17 schreef moha het volgende:de meeste boys moeten haar niet, het zal moeilijk voor haar worden om er in te blijven. het lijkt me een slimme meid en hoe slim ze is dat moet nog blijken. ze pakt die Joost met zijn grote mond helemaal in, Dat is pas lachen. |
|
|
|
|
joortje
|
|
|
Huh..... is het niet de mond van joost die haar (in)pakt onder die dekens en haar hoofd onder dat kussen??? Zeg me dat het niet zo is..... |
|
|
|
|
Joep Meloen
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Heb je juicy info voor ons, Joep Meloen? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Een gevonden foto:
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
We zullen vanavond wel zien hoe sluw ze is. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ik vond haar al sluw hoe ze die ruzie's veroorzaakte en vervolgens in de tuin liep te lachen. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ze speelt het spel weliswaar samen met Joost maar ze speelt wel. Ik zou het jammer vinden als ze beide nu al het spel verlaten. Ze zorgen voor actie. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 september 2008 - 17:39 schreef Mrs.B@headline het volgende:Ze speelt het spel weliswaar samen met Joost maar ze speelt wel. Ik zou het jammer vinden als ze beide nu al het spel verlaten. Ze zorgen voor actie. ja precies maar ik denk niet dat ze gaan, ik denk dat hij haar test of ze wel echt gek op hem is, we zullen het straks zien. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Nou ik zat er naast, ze blijven. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: shit ik heb het nog niet gezien en nu weet ik het door jou zus ik had ook niet op dit topic moeten kijken hahaha maar vertel het was een test van hem? |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 september 2008 - 21:12 schreef moha het volgende:[..] shit ik heb het nog niet gezien en nu weet ik het door jou zus ik had ook niet op dit topic moeten kijken hahaha maar vertel het was een test van hem? ik denk van niet, maar de kans is erg groot dat Fiona nu op wraak uit is, want zij voelt het wel zo. |
|
|
|