BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: NOS Langs de lijn: 'Feyenoord wil Demy de Zeeuw'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 01 september 2008 - 10:17
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

NOS Langs de lijn: 'Feyenoord wil Demy de Zeeuw' (Legioen Weblog)

Legioen Weblog
 Legioen Weblog - maandag 01 september 2008 - 10:17   quote  deeplink  
NOS Langs de lijn: 'Feyenoord wil Demy de Zeeuw'

Gister werd door Andy Houtkamp en Ronald van de Geer in de late editie van NOS Langs de lijn op Radio 1 verteld dat Feyenoord Demy de Zeeuw van AZ zou willen overnemen. De Zeeuw is bij de Alkmaarders op een zijspoor geraakt en hoeft niet meer te rekenen op een basisplaats. De relatie tussen hem en trainer Louis van Gaal zou tot het nulpunt zijn gedaald.

Legioen Weblog
Rowan
 Rowan - maandag 01 september 2008 - 10:42   quote  deeplink  
Feyenoord had toch geen geld?!
derq
 derq - maandag 01 september 2008 - 11:21   quote  deeplink  
tuurlijk wel ^^

er wordt lekker vaag over gedaan zodat andere geïnteresseerde teams niets wegkapen.
schermen met interesse

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2008 door derq --
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 01 september 2008 - 12:56   quote  deeplink  
ja doe nog maar een middenvelder erbij! dan wel landzaat wegdoen!
schiedam
 schiedam - maandag 01 september 2008 - 13:19   quote  deeplink  
inderdaad echt totaal nutteloos dit
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 september 2008 - 13:34   quote  deeplink  
Lijkt me ook geen aanwinst...

En je kan geen elftal middenvelders opstellen.
BVe
 BVe - maandag 01 september 2008 - 14:03   quote  deeplink  
Verdedigend lang niet gek. Landzaat centraal achterin, De Zeeuw controlerend voor de verdediging....
Jacow
 Jacow - maandag 01 september 2008 - 14:45   quote  deeplink  
Ik heb het na zitten luisteren en ze hadden het alleen over dat het wat voor feyenoord zou zijn en dat hij bij AZ op de bank zit. Dus niets aan de hand.....die gaat niet komen
Jesse
 Jesse - maandag 01 september 2008 - 14:56   quote  deeplink  
ni hale geen aanwinst
Jesse
 Jesse - maandag 01 september 2008 - 14:56   quote  deeplink  
kk de zeeuw
schiedam
 schiedam - maandag 01 september 2008 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 14:56 schreef Jesse het volgende:
kk de zeeuw
wat een kansloze uitspraak
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 01 september 2008 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 17:02 schreef Guy (ki) het volgende:
hee richard lagrouw .. hou ff je mond over kanker-.. sommige mensen hebben hier mee te maken... dus houd ff je bek dicht.. daarover! Als feyenoord dat doet is het een versterking.. hun hebben er meer verstand vn dan jou of niet?.. Komt toch niet.. zei nos langs de lijn ook niet iets over Poldolski op huurbasis naar feyenoord?
ik heb er ook mee te maken!!!! Verandert dat als ik het niet gebruik. Een versterking bij die andere tien middenvelders!!! Kan geen elftal middenvelders neer zetten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door Thomas --
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 01 september 2008 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 17:02 schreef schiedam het volgende:

[..]

wat een kansloze uitspraak
kk = kanker toch?
Wordt dat algemeen beschouwd als not done op forums of 'gewoon' getolereerd?
Dubble O ms
 Dubble O ms - maandag 01 september 2008 - 17:16   quote  deeplink  
Op Gio en de Cler na zijn de basisspelers alleen maar broodvoetballers zonder Feyenoord hart. Alleen de supporters zijn nog echte Feyenoorders
Feyenoord123456
 Feyenoord123456 - maandag 01 september 2008 - 19:28   quote  deeplink  
Laat maar komen Demy zeeuw is goeie spelers
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 01 september 2008 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 17:16 schreef Dubble O ms het volgende:
Op Gio en de Cler na zijn de basisspelers alleen maar broodvoetballers zonder Feyenoord hart. Alleen de supporters zijn nog echte Feyenoorders
maar dat is bij elke club , ook niet gek want wat zou jij doen als je in hun situatie zat???
schiedam
 schiedam - maandag 01 september 2008 - 19:37   quote  deeplink  
inderdaad domme opmerking meeloper
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 01 september 2008 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 17:16 schreef Dubble O ms het volgende:
Op Gio en de Cler na zijn de basisspelers alleen maar broodvoetballers zonder Feyenoord hart. Alleen de supporters zijn nog echte Feyenoorders
De Cler een Feyenoord hart???? Vind het een goede voetballer maar heeft ook een verleden bij 020 dus heeft geen echt Feyenoord hart. Op GIO na heb je geen clubliefde meer.
schiedam 2
 schiedam 2 - maandag 01 september 2008 - 20:05   quote  deeplink  
jongens met al dat geschreeuw kom je er niet.
als je wat wil laten voelen dan moet je de eerste thuis wedstrijd allemaal naar de kuip gaan maar absoluut niet naar binnen, dan spelen ze voor een lege kuip.

Maar feyenoord had allang in prive bezit moeten zijn, dit is in het moderne voetbal van groot belang om je echt te kunnen meten met de europese top. ( chelsea, liverpool om maar wat te noemen. ) zo denk ik er in iedergeval over.
passie
 passie - dinsdag 07 april 2009 - 12:46   quote  deeplink  
De Zeeuw is leuk als hij komt, maar laten ze er eerst maar voor zorgen dat die Greene met een klomp lood de maas in wordt geflikkerd! Wat een drama voetballer zeg. En dan wilden ze ook nog zijn contract verlengen???? Erger me kapot hieraan.

Van mij mag de Zeeuw komen. Maar wie gaat dat betalen??
R()b
 R()b - dinsdag 07 april 2009 - 12:59   quote  deeplink  
Goede speler.
Wil zelf waarschijnlijk naar het buitenland.
danny four
 danny four - dinsdag 07 april 2009 - 13:00   quote  deeplink  
Hup op naar de volgende trainer/spelers rel.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 07 april 2009 - 13:04   quote  deeplink  
anders gaan we effe niet inhoudelijk reageren op een topic die al 6 maanden dood is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 april 2009 - 13:28   quote  deeplink  
die haalt ook z'n niveau niet meer. van mij hoeft ie niet te komen.
thewin
 thewin - dinsdag 07 april 2009 - 13:46   quote  deeplink  
oude topic onzin om hier verder mee tebabbelen
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 07 april 2009 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 13:48 schreef Jappie_FEY het volgende:
tering, wordt er weer een bericht af geknikkerd van me en die waardeloze reactie van die vent blijft wel staan............waardeloze zooi hier
Jouw reacties waren, zoals je zelf ook wel had kunnen bedenken, offtopic en op de man gericht dus zeer duidelijk overbodig en dus verwijderd!

De reactie van passie is misschien wel eentje die een oud topic weer boven haalt maar het is een normale reactie/mening en het is altijd nog beter dan elke week hetzelfde topic opnieuw te starten!
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 07 april 2009 - 14:12   quote  deeplink  
whahaha, SURE
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 07 april 2009 - 14:13   quote  deeplink  
mmmmmm...........je heb het over overbodige reacties.......dat betekent dus dat je zegt dat al de berichten die krunk hier op ons forum heeft gepost verwijderd moeten worden door jou!!!!!

Alvast bedankt dan maar hé!!!!!!!!!!
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 07 april 2009 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 14:13 schreef Jappie_FEY het volgende:
mmmmmm...........je heb het over overbodige reacties.......dat betekent dus dat je zegt dat al de berichten die krunk hier op ons forum heeft gepost verwijderd moeten worden door jou!!!!!

Alvast bedankt dan maar hé!!!!!!!!!!
Er zijn er inderdaad veel van hem verwijderd maar als je goed las schreef ik "offtopic en op de man gericht".
Alleen offtopic is moeilijker te beoordelen en dan glippen er wel eens wat tussendoor...

En zoals jullie vast wel weten: reacties op verwijderde berichten worden ook verwijderd...
danny four
 danny four - dinsdag 07 april 2009 - 14:30   quote  deeplink  
Ja ik begrijp dat er regels zijn en in de heftigheid schieten we wel eens uit de bocht...zit je in de flow he.
Maar het moet ook niet te scherp op :off en on topic: anders word het ook wel wat klinisch en wonderlijk...
danny four
 danny four - dinsdag 07 april 2009 - 14:39   quote  deeplink  
Hahaha ja komt wel goed met boudewijn valt wel te praten eniedereen schiet wel eens uit de slof en dan verwijdert boudewijn het even,en
zolang er geen geen griezelige prive berichtjes met fratsen rond gaan komt het wel goed.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 07 april 2009 - 14:42   quote  deeplink  
dat zal je mij niet zien doen hoor;)............maar echt soms heb je van die reacties dat je effies denkt van(&%#$^^&#^@%!^@.......snappie??HAHAHAHA
danny four
 danny four - dinsdag 07 april 2009 - 14:43   quote  deeplink  
Ik zat al te denken een script schrijven met allemaal wonderlijke woorden en bij herkenning hup automatisch in de blok he...maar ja zien we een paar man hier ook nooit meer terug he..nee boudewijn zal ea nog even manual moeten doen..ach we leren het
wel boudewijn hoor...komt goed allemaal.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 07 april 2009 - 14:45   quote  deeplink  
denk je????.........
danny four
 danny four - dinsdag 07 april 2009 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 14:42 schreef Jappie_FEY het volgende:
dat zal je mij niet zien doen hoor;)............maar echt soms heb je van die reacties dat je effies denkt van(&%#$^^&#^@%!^@.......snappie??HAHAHAHA
Ja niks aan de hand hoor jappie we moeten even een paar dingetjes oppikken en daar waar het even mis gaat poetst boudwijn het wel weg en kan je zoals vanmorgen altijd het woord snorretje of matje onder de neus proberen he!!
danny four
 danny four - dinsdag 07 april 2009 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 14:45 schreef Jappie_FEY het volgende:
denk je????.........
Ja echt vroeger moest je eens met een goudenbiesje op de schoenen het veld in gaan,schoven ze je meteen onder de hekken door he...wedden dat ze volgend jaar ook met roze schoentjes door de kuip huppelen...echt we gaan allemaal vroeg of laat door de softijs scredder.
went wel hoor..zeg ik: en mooi!!! dat roze jappie!!! en jij zegt dan...Ja zal wel....:
Zo werkt dat dan he.hahaha
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 07 april 2009 - 15:19   quote  deeplink  
HAHAHAHAHA
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 april 2009 - 15:23   quote  deeplink  
Krijgen we dan ook weer t roze Zoetebier shirt?
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - dinsdag 07 april 2009 - 15:30   quote  deeplink  
Zeg boudewijn is het hierboven niet allemaal off-topic hahahahah (inclusief dit bericht)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 07 april 2009 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 15:23 schreef Stylzz het volgende:
Krijgen we dan ook weer t roze Zoetebier shirt?
die vond ik best mooi!!!!!HAHAHAHA

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 april 2009 door Jappie_FEY --
frlegioen.nieuwslog.
 frlegioen.nieuwslog. - dinsdag 07 april 2009 - 16:40   quote  deeplink  
ik hoop het wel demy is een goede speller

www.frlegioen.nieuwslog.nl
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 07 april 2009 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 16:40 schreef frlegioen.nieuwslog. het volgende:
ik hoop het wel demy is een goede speller

www.frlegioen.nieuwslog.nl
maar dit was oud nieuws , Feyenoord kan hem niet betalen en lijkt me niet dat de spelverdeler van AZ die volgend jaar CL speelt naar Feyenoord gaat hoor , wordt of daar blijven of naar buitenland.

Wij moeten nu s gaan zorgen dat WIJ zulke spelers binnenhalen op t moment dat ze nog niet doorgebroken zijn en dus nog te betalen. Dit is dus een kwestie van beleid maar ook het tijd geven aan aankopen en ze niet na 3x slecht spelen afschrijven en uitkankeren.

We hebben nu Fer , Wijnaldum , Biseswar in de selectie die wel ECHTE potentie hebben maar jongens als Kobussen,Pedro,Janota ach ik weet t niet maar ik heb t niet zo op kabouters die voetballen , de moderne voetballer is een atleet omdat t spel veel fysieker is geworden.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 07 april 2009 - 17:33   quote  deeplink  
Is wel een hype de laatste tijd!!! Wat??? Reageren op hele oude berichten en dode topics!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 07 april 2009 - 19:12   quote  deeplink  
klopt.....maar dat dringt niet door tot sommige mensen......en als je er iets van zegt (beetje grof) wordt het er meteen weer af gegooid........hopeloos hier.......
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 april 2009 - 21:22   quote  deeplink  
Ik vind de Zeeuw niks ,te lange dribbels met de bal en dan de bal weer kwijt.Hij komt zo nu en dan boven drijfen door de ruimte die wordt geboden vanwegen een aantal fantastische spelers om hem heen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 april 2009 - 21:38   quote  deeplink  
misschien moet boudewijn topics waar een maand niet op gereageerd is verwijderen. zoveel moeite heeft men er niet mee om iets opnieuw te openen als het actueel wordt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 april 2009 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 21:38 schreef hotjumper het volgende:
misschien moet boudewijn topics waar een maand niet op gereageerd is verwijderen. zoveel moeite heeft men er niet mee om iets opnieuw te openen als het actueel wordt.
Ik dacht ons Jumpertje had vandaag lekker aan de Zaan gezeten.Flink genoten van een aantal alcoholische versnaperingen.Maar niets is minder waar (maandag 01 september 2008)eindconclusie Leon is erg suf :P
Marciano
 Marciano - dinsdag 07 april 2009 - 22:47   quote  deeplink  
Jaaa die hebben we nodig! nog een middevelder kunnen we 0 10 0 spelen!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 07 april 2009 - 22:48   quote  deeplink  
nee nee, maar ik had het eerst ook niet gezien, ga meestal meteen naar laatst gelezen hahahhahahahaha, was ff geen weer voor een teras.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 april 2009 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 april 2009 - 22:48 schreef hotjumper het volgende:
nee nee, maar ik had het eerst ook niet gezien, ga meestal meteen naar laatst gelezen hahahhahahahaha, was ff geen weer voor een teras.
Koffiekade ???warme choco met slagroom achter het glas,moest plots gisteren erheen toen ging het nog wel.Uiltje geknapt bovenop dak altijd fijn:-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: NOS Langs de lijn: 'Feyenoord wil Demy de Zeeuw'









0.0076510