BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Rob van Dijk nieuwe reservekeeper Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - maandag 01 september 2008 - 18:56   quote  deeplink  
ROB VAN DIJK NIEUWE RESERVEKEEPER FEYENOORD

Doelman Rob van Dijk vertrekt naar Feyenoord. De Rotterdamse club was na het vertrek van Ekramy naar Turkije op zoek naar een tweede doelman achter Henk Timmer. De 39-jarige Rob van Dijk keert daarmee terug naar de club waar zijn voetbalcarrière ooit begon. De doelman stond van 1992 tot 1996 bij Feyenoord onder contract en keepte later voor RKC Waalwijk, De Graafschap en PSV.

Rob van Dijk wordt in Rotterdam herenigd met Verbeek met wie hij de afgelopen twee seizoenen bij sc Heerenveen werkte. In die twee jaar stond hij vijftien maal onder de lat bij sc Heerenveen. Rob van Dijk heeft in totaal 299 eredivisiewedstrijden achter zijn naam staan.

Bron: SC-Heerenveen.nl
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 01 september 2008 - 19:00   quote  deeplink  
wel oud , maar vind nou niet echt een belachelijke keus! Kost niks dus die 2milj voor Krul houden we binnen , nu wordt het pas echt spannend tot 0.00 uur!!!!
JMar
 JMar - maandag 01 september 2008 - 19:08   quote  deeplink  
Feyenoord moet financieel wel erg aan de grond zitten. Je mag niet meer spreken van topclub. Feyenoord moet zich eigenlijk diep schamen.
schiedam
 schiedam - maandag 01 september 2008 - 19:11   quote  deeplink  
schamen ben je wel een feyenoord supporter een feyenoorder schaamt zich nooit mafkees nep supporter "DOOR DIK EN DUN" "HAND IN HAND" "STERKER DOOR STRIJD"
Ch€sz
 Ch€sz - maandag 01 september 2008 - 19:17   quote  deeplink  
de voorraad looprekken moeten we nu wel gaan uitbreiden :|
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 01 september 2008 - 19:21   quote  deeplink  
dat we niet echt een topclub meer zijn moet ik toegeven : maar voor mij blijft FEYENOORD de grootste !!!! Ik ben kritisch maar weet ook dat er ales aan gedaan wordt maar dat t nie meevalt om er echt bovenop te komen , de achterstand is zoooooo fucking groot , en dat vergeten wij door onze blinde liefde voor deze fantastische club.
koos67
 koos67 - maandag 01 september 2008 - 19:22   quote  deeplink  
Als je aan Heerenveen denkt, en je wil er iets halen...............dan denk je aan................Rob van Dijk

Ja Verbeek, je hebt een goeie smaak. Wat een lachertje.
Sanderq
 Sanderq - maandag 01 september 2008 - 19:23   quote  deeplink  
Wat doet Eddy PG tegenwoordig? :D
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 01 september 2008 - 19:32   quote  deeplink  
je hebt gelijk koos , je hoort te denken aan Alves,Sulejmani , Pranjic en dat soort jongens: maar die zijn niet haaaaaalbaar snap t nou is gewoon man!

Je bent supporter van een mooie maar arme,zéér arme club op dit moment!
bulke
 bulke - maandag 01 september 2008 - 19:35   quote  deeplink  
Je hebt nu 2 ervaren keepers (timmer+van Dijk) en 2 talenten (Darley en Mulder). (dan tel ik akramy nog niet eens eer mee)

Stel timmer en van Dijk gaan nog 2 jaar mee, dan hebben de talenten alweer 2 jaar extra bagage om stokje over te nemen.

Vind het dus wel goed. Geen geld uitgegeven voor alweer een talent, en genoeg perspectief voor de talenten om bij fyenoord te blijven.
schiedam
 schiedam - maandag 01 september 2008 - 19:36   quote  deeplink  
wat zitten jullie nou je kluppie kapot te zeiken maak dat nou uit wat er komt alles is nu versterking ook al is die 39 jaar .
maar het is wel iemand met 299 wedstrijden dus ervaring geen jong ventje die kuip vrees heb.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 01 september 2008 - 20:06   quote  deeplink  
Haal dan gelijk de Goey terug. Wanbeleid ten top. Geld uitsparen dus halen we een keeper van 39. Dan beter geen keeper halen en het doen met wat je hebt.
hotjumper
 hotjumper - maandag 01 september 2008 - 20:13   quote  deeplink  
is echt een drama dit jaar met de transfers, maarja zaterdag hebben ze een mooi feestje, dat geld hadden ze dus wel beter kunnen gebruiken.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - maandag 01 september 2008 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 20:13 schreef hotjumper het volgende:
is echt een drama dit jaar met de transfers, maarja zaterdag hebben ze een mooi feestje, dat geld hadden ze dus wel beter kunnen gebruiken.
PRECIES LIEVER KAMPIOEN DAN EEN FEEST VAN DE EEUW!!!! FEEST VAN DE EEUW KOMT NA KAMPIOENSCHAP WEL!!!!!!
scf28
 scf28 - dinsdag 02 september 2008 - 08:52   quote  deeplink  
hahahaha van dijk terug,pfff had dan joop hiele gevraagd. straks zien we alleen nog maar rollators op het veld in plaats van ONZE TOPPERS die het zouden moeten zijn bij een club als FEYENOORD.weer spijt van mn seizoenskaart zoveel geld voor niks dat je te zien krijgt.ONZE club gaat naar de klote hoop wel nog op europees volgend jaar,we gaan voor plaats 5 t/m 8 als dat haalbaar mocht zijn.
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 02 september 2008 - 09:32   quote  deeplink  
Rob van Dijk is een prima reservekeeper. Zal niet zeuren om een basisplaats en als ie moet invallen is hij degelijk. Net zoals Timmer was voordat iemand bij AZ bedacht dat hij in de basis moest.

Waterman, Vermeer, Velthuizen en Krul hebben misschien meer talent maar willen een basisplaats en dat geeft onrust.

Timmer is een degelijke keeper, niet meer dan dat. Bij hoge ballen en afstandschoten is hij kwetsbaar. Dat weten we dus dan moet het team corners en hoge voorzetten en afstandschoten voorkomen. Dat is teamwork. Goeie ouwe Henk pakt trouwens ook nog wel eens eeh hoge bal of een schot
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 02 september 2008 - 12:32   quote  deeplink  
Richard, ik heb jou ook nog nooit betrapt op een opbouwende reactie. Alles wat jij neerzet is negatief. Jij doet lekker mee met de stemmingmakerij van de meesten hier. Behoor jij ook tot de sukkeltjtes van Legioen Weblog?
Roel Wuite
 Roel Wuite - dinsdag 02 september 2008 - 13:41   quote  deeplink  
Het is een schande het transferbeleid bij Feyenoord, dit heeft niets meer te maken met een topclub, dit zal tot het verleden gaan behoren, als Feyenoord niet door een geldschieter wordt opgekocht, is het met onze geliefde club gebeurt. Hoe kun je nu zulk een bejaarde keeper naar de kuip halen, we hebben al een spits van bijna 38 jaar jong en we hebben te veel dertig plussers in de selectie, met alle kwade gevolgen vandien. HET SCHANDALIGE TRANSFERBELEID wierp al zijn vruchten af tegen Heracles, we hebben daar een resultaat geboekt,een topclub onwaardig, ook de huidige spelers geven veel te weinig thuis, hebben te weinig de wil om een wedstrijd te gaan winnen. Ik voorspel zeer slechte resultaten tegen 020, FC Groningen,NEC, Roda JC en Heerenveen en dan zal ons geliefde Feyenoord op een zeer trieste plaats staan op de ranglijst.Ook in de Uefa cup heeft dit elftal niets te zoeken, het is een grijze muis geworden in Europa, en zal door de Zweedse tegenstander, een vechtmachine, opgevreten worden, zodat de groepsfase niet gehaald zal worden, er geen extra inkomsten binnen stromen en Nederland slecht scoord in het totale klassement. Het nu onstane beleid kunt je plaatsen onder de noemer: het WANBELEID van een topclub. Hoe kun je laten toestaan dat onze club afzakt tot een zeer middelmatig ploegje en in Europa niets meer betekend???? Een grote schande dit beleid en het jammerlijke is, dat het seizoen nu al is verloren, voor de zoveelste keer, de echte supporters worden weer eens op hun ziel getrapt. Met de huidige selectie bereik je niets meer, dat is de kwalijke vaststelling helaas.
Ch€sz
 Ch€sz - dinsdag 02 september 2008 - 13:59   quote  deeplink  
lol, seizoen is pas 1 wedstrijd oud en dan nu al spreken over een verloren seizoen? beetje dramahouding...
sjonny
 sjonny - dinsdag 02 september 2008 - 14:34   quote  deeplink  
zondag zij Bosz wacht maar af het is nog geen maandagavond oo.00 uur dus hield de hoop nog bij mij, en wat was het NIEUWS???? een bejaarde doelman van39 omdat hij gratis is, hij moet een enorme schop onder zij REED hebben, ik heb hartkloppingen van die man maar niet van opwinding maar van ergenis. en dan zegt Landzaad we hebben genoeg ouderen met ervaring die de kar gaan trekken, en tegen heracles dan?????toenwas de ervaring nog in slaap zeker??en kom niet met dat gelul we waren met 10 man den haag won ook met 10 man hoe kan dat???hoe wil je de volgende top wedstijden winnen???je begint nu alvast op de 14e plek
danny 1992
 danny 1992 - dinsdag 02 september 2008 - 14:35   quote  deeplink  
roel wat lul je nou stom man het seizoen is nog maar net begonnen.
oordeel pas als het echt zover is.
als iedereen weer fit is hebben ze echt wel een goed team en zullen ze het echt niet slecht doen
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 02 september 2008 - 15:02   quote  deeplink  
Sjeeses..

We hebben t over een reserve keeper he.. En als de jonkies t beter doen word ie gewoon 3e reserve.
Volgens mij ook nog zo goed als gratis. Alleen AOW-premie betalen o.i.d.

Dus Rob, welkom thuis!
Sebbe
 Sebbe - donderdag 04 september 2008 - 22:20   quote  deeplink  
Bij Arsenal speelde Seaman tot zijn 41ste, in Italië is laatst een keeper gestopt die al ruim in de 40 was. De jeugd is er nog niet klaar voor, dan haal je toch een keeper die gratis is ookal is hij 39. Tel daarbij op dat Verbeek met hem heeft gewerkt bij Heerenveen, dus weet wat hij nog kan en de cirkel is rond.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 04 september 2008 - 22:34   quote  deeplink  
ze hadden een goede keeper maar die loopt nu op woudenstein.

maar van Dijk is van harte welkom, tis tenslotte een echte Feyenoorder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 september 2008 door hotjumper --
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 05 september 2008 - 09:16   quote  deeplink  
Mulder moest meer spelen om zich te ontwikkelen
Bij Excelsior kan hij dat
Bij Feyenoord haalt hij nog geen 5 wedstrijden per seizoen
Mulder is nog niet klaar voor Feyenoord
Zo ontwikkeld hij zich 10x sneller dan bij Feyenoord op de bank
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 05 september 2008 - 09:28   quote  deeplink  
ik hoop het, hetzelfde verhaal gold voor Graafland en Varkevisser, talenten die helaas nooit teruggekeerd zijn in de kuip doordat hun talent zich toch niet verder bleek te ontwikkelen bij excelsior.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 september 2008 door hotjumper --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 05 september 2008 - 09:30   quote  deeplink  
Van mij had Mulder overigens gewoon in de basis mogen staan ipv timmer, ik vind dat ie een goeie uitstraling heeft.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 05 september 2008 - 09:48   quote  deeplink  
Hij is nog iets te nerveus
Dan is de kans groot dat hij ook zon drukte makertje word als Timmer
begrijp me neit verkeer, Timmer is een prima doelman, voor de eredivisie
Maar hij straalt geen rust uit
Dat is niet handig met een verdediging die toch al niet zon goede organisatie heeft staan zonder Vlaar.

Bij PSV verdedigde ze altijd met meer vertrouwen, want als ze faalden stond Gomes er nog. Je had wat achter de hand. Als je bij Feyenoord faalt heb je een boze Timmer
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 05 september 2008 - 10:13   quote  deeplink  
ik vond hem juist wel redelijk zelfverzekerd staan tijdens zijn inval beurten. vind timmer niet Feyenoordwaardig, wij stonden juist altijd bekend om onze goede keepers.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 15 mei 2012 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2008 - 10:13 schreef hotjumper het volgende:
ik vond hem juist wel redelijk zelfverzekerd staan tijdens zijn inval beurten. vind timmer niet Feyenoordwaardig, wij stonden juist altijd bekend om onze goede keepers.
Timmer heeft t idd niet goed gedaan
Marsco
 Marsco - dinsdag 15 mei 2012 - 17:39   quote  deeplink  
origineel zeg
tomson
 tomson - dinsdag 15 mei 2012 - 17:40   quote  deeplink  
Bijna tot in China gegraven...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 15 mei 2012 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 17:36 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Timmer heeft t idd niet goed gedaan
quote:
Op dinsdag 15 mei 2012 - 17:32 schreef RedDevil1990 het volgende:
Dacht dat alleen obiku van t opgraven was
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 15 mei 2012 - 17:59   quote  deeplink  
Haha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6005
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Rob van Dijk nieuwe reservekeeper Feyenoord









0.0125129