BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Legioen Weblog moet stoppen met stemming te maken of miljoenen storten

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 01 september 2008 - 21:13   quote  deeplink  
Legioen Weblog moet nu eens stoppen met stemming te maken of gewoon miljoenen in de clubkas storten. Oververhitte supporters hebben Feyenoord al genoeg schade berokkend en zorgen ervoor dat Feyenoord virtueel tegen 12 tot 13 man speelt.

De A1 etcetera bulken van het talent. Het geld is er domweg niet voor dure aankopen en Makaay, de Cler, Hofland en Landzaat de grote aankopen van vorig jaar hebben weinig tot niets laten zien maar drukken zwaar op de begroting.

Hand op de knip en bouwen aan een ander Feyenoord.

www.sportdwaas.blogspot.com
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 september 2008 - 22:46   quote  deeplink  
Ik noem het meer stemming verpesten
Maar ik begrijp wat je bedoel
en ben het 100% met je eens!!!
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - maandag 01 september 2008 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 21:13 schreef sportdwaas het volgende:
Legioen Weblog moet nu eens stoppen met stemming te maken of gewoon miljoenen in de clubkas storten. Oververhitte supporters hebben Feyenoord al genoeg schade berokkend en zorgen ervoor dat Feyenoord virtueel tegen 12 tot 13 man speelt.

De A1 etcetera bulken van het talent. Het geld is er domweg niet voor dure aankopen en Makaay, de Cler, Hofland en Landzaat de grote aankopen van vorig jaar hebben weinig tot niets laten zien maar drukken zwaar op de begroting.

Hand op de knip en bouwen aan een ander Feyenoord.

www.sportdwaas.blogspot.com
Donder toch op joh smerige neus. Bosz lovertje! Dat zijn gewoon allemaal feiten hoor Woerts en Gudde zeggen letterlijk in dat filmpje dat er een oorlogskas is van 20 miljoen. Niks stemmingmakerij feiten vriend!
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 september 2008 - 22:54   quote  deeplink  
Maar er is ook meerder malen gezegd dat er niks is
Voor en na het filmpje
Onder druk van Supportsers word er nogal eens wat gezegd dat niet klopt
Maar het is aan de supporters om te geloven wat ze willen
En vooral om te reageren zoals ze willen!!!
Jammer dat dat vaak niet op een sociale manier gebeurd
Net alsof je gelijk hebt als je iemand er even bij uitscheldt...

En dat is wel iets waar :egion Weblog aan bij draagt
Als Legion Weblog zich zou beperken tot een sociale en respectvolle manier van schrijven dan is er niks aan de hand
En met respectvol bedoel ik niet de directie ophemelen
Maar kritiek leveren zonder personen aan te vallen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2008 door Phyxsius --
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - maandag 01 september 2008 - 22:59   quote  deeplink  
We leven in een vrij land en 99% van de supporters is het er mee eens dat het beleid bij Feyenoord helemaal kut is jij hoort bij die 1% die dat niet wil zien. Oftewel je kijkt door de bekende roze bril...
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 september 2008 - 23:01   quote  deeplink  
Dat heeft niks met een roze bril te maken
Het gaat om respect
Ik geef gelijk toe dat er fouten worden gemaakt
Maar ik wil/kan niet zien dat het er beter voor word door Bosz en lul te noemen en dergelijken

Legioen Weblog doet daar aan mee
En dat is mijn commentaar

Waarom kun jij niet gewoon zeggen:
Bosz doet zijn werk slecht en zou vervangen moten worden

Waarom moet dat zo:
Bosz is een lul die er niks van kan?
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - maandag 01 september 2008 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 23:01 schreef Phyxsius het volgende:
Dat heeft niks met een roze bril te maken
Het gaat om respect
Ik geef gelijk toe dat er fouten worden gemaakt
Maar ik wil/kan niet zien dat het er beter voor word door Bosz en lul te noemen en dergelijken

Legioen Weblog doet daar aan mee
En dat is mijn commentaar

Waarom kun jij niet gewoon zeggen:
Bosz doet zijn werk slecht en zou vervangen moten worden

Waarom moet dat zo:
Bosz is een lul die er niks van kan?
Bosz is een lul???? Waar staat dat dan???
F.L.E
 F.L.E - maandag 01 september 2008 - 23:11   quote  deeplink  
Phyxsius ,
Jongen je hebt helemaal gelijk, fijn je suporters 40 euro per dag laten betalen voor een jubileum toernooi. 40 euro voor het feest van de eeuw, gouden jubileum seizoenkaarten uitgeven voor gigantische kortingen. Tuurlijk we houden ons mond wel en schuiven lekker de centjes naar coca cola crisje en professor bosz zodat deze ze uit kunnen geven aan spelers zonder restwaarde.
Laten we er hier op het weblog een groot gezellig feest van maken van hoe goed het gaat en wat geweldig er gepresteerd word.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 september 2008 - 23:14   quote  deeplink  
Lees eens kerel
Tuurlijk moet je kritiek hebben
maar op een normale manier
dat is wat ik zeg

En Legion Weblog
Lul was willekeurig genomen
Hij word voor van alles en nog wat uitgemaakt
Kijk maar eens bij dat Topic over Bosz op marktplaats
En zeg dan eens dat dat respectvol is
fey21
 fey21 - maandag 01 september 2008 - 23:15   quote  deeplink  
Exit Saïdi
Marsco
 Marsco - maandag 01 september 2008 - 23:16   quote  deeplink  
Je zit in ieder geval hierboven flink van leer te trekken en iemand voor neus uit te maken omdat die een andere mening heeft dan jij. Beetje kinderachtig he...
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - maandag 01 september 2008 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 23:14 schreef Phyxsius het volgende:
Lees eens kerel
Tuurlijk moet je kritiek hebben
maar op een normale manier
dat is wat ik zeg

En Legion Weblog
Lul was willekeurig genomen
Hij word voor van alles en nog wat uitgemaakt
Kijk maar eens bij dat Topic over Bosz op marktplaats
En zeg dan eens dat dat respectvol is
Wat heb ik ermee te maken wat andere mensen over Bosz zeggen dan?
Happel
 Happel - maandag 01 september 2008 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 22:59 schreef Legioen Weblog het volgende:
We leven in een vrij land en 99% van de supporters is het er mee eens dat het beleid bij Feyenoord helemaal kut is jij hoort bij die 1% die dat niet wil zien. Oftewel je kijkt door de bekende roze bril...
99% is dus dommer dan het achterend van een varken.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 september 2008 - 23:17   quote  deeplink  
Masco
Ik geef duidelijk aan dat iedereen een andere mening mag hebben
Maar breng hem op een normale manier
Of vind jij het normaal als jij publiekelijk word afgemaakt omdat mensen het niet met je eens zijn?
Mogen wij jouw persoon ook afmaken als wij vinden dat jij je werk slecht doet?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2008 door Phyxsius --
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 september 2008 - 23:19   quote  deeplink  
Legion Weblog
ij werkt eraan mee
Als jij op een respectvolle manier begint verklein je de kansen op dit respectloze gedrag

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2008 door Phyxsius --
Marsco
 Marsco - maandag 01 september 2008 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 23:17 schreef Phyxsius het volgende:
Masco
Ik geef duidelijk aan dat iedereen een andere mening mag hebben
Maar breng hem op een normale manier
Of vind jij het normaal als jij publiekelijk word afgemaakt omdat mensen het niet met je eens zijn?
Mogen wij jouw persoon ook afmaken als wij vinden dat jij je werk slecht doet?
Hij was niet aan jou gericht, maar aan Legioen Weblog.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 september 2008 - 23:31   quote  deeplink  
Excuses dan
Dan heb ik het verkeerd opgevat
Ik dacht dat het op mij sloeg
Mijn fout
Sorry

In dat geval ben ik natuurlijk met je eens

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2008 door Phyxsius --
HosS
 HosS - maandag 01 september 2008 - 23:37   quote  deeplink  
laat het toch staan kerel, niks censeruren, de eche meningen en eventuele waarheiden willen we lezen !!!! Het is geen U.S.A. hiero waar alles gecensureerd wordt.
PieterBos
 PieterBos - maandag 01 september 2008 - 23:39   quote  deeplink  
Wat een agressief gedrag zeg van Legioen Weblog.
Laat hem dan gauw weg gaan als het allemaal zo *** is.
Sluit je aan bij PSV waar het allemaal beter gaat.
Natuurlijk is dit shít, maar neem aan dat het niet anders kan.
Verbeek en anderen hadden het ook graag anders gehad en ik zit ook de hele avond achter PC om te kijken of er nog transfers zijn.
Maar helaas.
Vorig jaar riepen jullie allemaal dat we kampioen zouden worden.
Er zijn geen basisspelers weg gegaan en Tomasson en El-Ahmadi zijn er bijgekomen en nu is het in een keer helemaal niets meer.
Als Makaay en Tomasson terug zijn gaat het echt wel lopen, staat de druk direct wat minder achterin er op.

Heb geduld. Als het over 2 jaar nog steeds niks is mag je zeggen, die Bosz was echt niks. Laat ze nu eerst samen bouwen. Heb vooral vertouwen in Verbeek!

Een echte Feyenoord Fan Lid van "Het Legioen" maar niet van Legioen web!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2008 door PieterBos --
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 september 2008 - 23:39   quote  deeplink  
het staat er ook nog steeds
Het is niet gecensureerd

Lang Leve Pieter Bos

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2008 door Phyxsius --
PieterBos
 PieterBos - maandag 01 september 2008 - 23:41   quote  deeplink  
Dank je, maar beter --> Lang Leve FEYENOORD!!!
kiwi
 kiwi - maandag 01 september 2008 - 23:44   quote  deeplink  
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend ik ga slapen...
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 september 2008 - 23:45   quote  deeplink  
Weer een punt voor jou Pieter

Lang Leve Feyenoord
Ronneke
 Ronneke - maandag 01 september 2008 - 23:46   quote  deeplink  
Aan feyenoord Legioen, Ik ben ook al jaren trouw supporter, maar door mensen zoals jullie en het bijbehorende taalgebruik wat ook in de kuip wekelijks wordt gebruikt weerhoudt mij om mijn zoontje van 5 mee te nemen die ook graag zou willen. Vind ik wel jammer maar ja, het is niet anders.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 02 september 2008 - 00:01   quote  deeplink  
@Ronneke
Nou Feyenoord is inmiddels al verworden tot een kutjesclub waar in het stadion alleenuitingen die "positief" voor de club zijn mogen worden geuit. Ik weet niet hoelang jij al gaat maar de liederen die jaren geleden werden gezongen waren echt niet beter of slechter dan nu.
Ronneke
 Ronneke - dinsdag 02 september 2008 - 00:08   quote  deeplink  
FLE, Ik ging 25 jaar geleden voor het eerst en heb zowel goede als slechte tijden gezien, maar door liederen te zingen zoals ****bestuur en het roepen van andere ernstige ziektes worden de spelers ook niet beter en je bereikt er niets mee. Lever dan gewoon je kaart in en ga lekker eredivisie live kijken vanaf je luie stoel, dan kan je nog zappen ook.
skipsan
 skipsan - dinsdag 02 september 2008 - 00:18   quote  deeplink  
Het zou misschien helpen als er eens een speler gekocht wordt die niet stuk is , en een trainer niet zegt dat de 9de plaats het hoogst haalbare is. Je zorgt er dan wel voor dat spelers het niet zo serieus meer nemen en heel graag naar een club gaan die wel voor prijzen speelt. Kortom ,de sfeer is helemaal niks en dit was in de eerste wedstrijd alweer te zien. Verwijten over en weer , en een slappe hap die gefrusteerd over het veld liep , een enkeling uitgezonderd.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 02 september 2008 - 00:31   quote  deeplink  
@Ronneke,
Nee maar een spandoek waar onze huidige trainer als bokser neergaat of een steunbetuiging aan Fraser , liedjes over Kluivert, Marco Bakker , Boeren, Herman Brood e.d. lekker verbieden. Stadionverboden uitdelen omdat er iemand op een geel kruis staat, moet plassen, straks ergens rookt hebben er wel voor gezorgd dat we iedere week een prachtige sfeer hebben. Hou toch op, het is in de kuip nog stiller dan in de kerk. Maar ja liever gezinnetjes met veel kinderen zodat ze fijn papa en mama wat geld afhandig kunnen maken.
skipsan
 skipsan - dinsdag 02 september 2008 - 00:36   quote  deeplink  
Het legioen is langzamerhand de enige nog die fanatiek is , en dat is ook nog het enigste wat de redding kan zijn om eventuele investeerders binnen te halen.
Ronneke
 Ronneke - dinsdag 02 september 2008 - 00:41   quote  deeplink  
FLE
Nou overdrijf je het wel een beetje!!! Geeft niet iedereen mag een mening hebben toch? Ik kom voor het voetballen en ja, kinderen hebben ook het recht om voetbal te kijken. In goede tijden hebben we al deze discussies niet. Maar hopen dat deze snel weer terug komen en iedereen weer hand in hand zingt. Ik ga maffen...............
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 02 september 2008 - 09:25   quote  deeplink  
Toen al die vedetten vorig jaar kwamen riep iedereen dat dit aan van Marwijk en de jongens zelf lag en niet aan Bosz.

Nu ze ondermaats blijken te presteren ligt het opeens aan Bosz. Pseudo vedetten als de Cler en Timmer moeten beter gaan presteren. Makaay moet zorgen dat hij fit wordt en Landzaat doet inmiddels wel zijn best voor het team. Hofland speelt 2 wedstrijden en is er dan 5 geblesseerd.
Alleen Giovanni van Bronckhorst gaat wekelijks voorop in de strijd. Danny Buijs voegde niks toe kon naar Twente maar blijft.

Het grote probleem bij Feyenoord is de instelling van een aantal spelers die niet professioneel met hun vak bezig zijn.

Je kunt het management verwijten dat een goed bod van 10 miljoen op de Guzman is afgewezen maar als ze het hadden aangenomen was het ook niet goed geweest.

Supporters horen hun club te steunen door aanmoedigingen. Er mag best kritiek zijn maar dat moet goed verwoord worden. Legioen Weblog is een van die groepen die tendentieus en zonder humor inhakt op spelers en andere mensen die er voor proberen te zorgen dat Feyenoord goed kan blijven presteren.

Niet de spelers zetten het stadscentrum van Nancy op stelten, niet de spelers roepen dat er menssen aan het gas moeten het zijn bepaalde kringen binnen het Feyenoord legioen die dat aanmoedigen en dat is fout. Dat Ajax supporters zich ook misdragen is net zo verschrikkelijk en ook Ajax heeft steeds vaker scheidsrechters tegen. Spart-feyenoord en Twente-Ajax vorig jaar waren cruciaal vanwege scheidsrechters tegen

Voetbal is een leuke kijksport en geen podium voor onzinnige agressie. Hondenlul roepen bij een dubieuze beslissing mag maar bij elke inworp schreeuwen dat ie voor ons is wordt je alleen maar moe van.

Aanmoedigingen positief kharma dat is wat een supporter moet leveren
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 02 september 2008 - 09:43   quote  deeplink  
Ik ben ook teleurgesteld dat er niet nog een CV en een spits bij zijn gekomen, maar ben het eens met sportdwaas. Er zal gewoon geen geld meer zijn, of de beschikbare spelers waren niet goed genoeg. Het is niet anders.
We zullen het met de huidige selectie moeten doen en daar zit best genoeg kwaliteit in.
craven
 craven - dinsdag 02 september 2008 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 22:54 schreef Phyxsius het volgende:
Maar er is ook meerder malen gezegd dat er niks is
Voor en na het filmpje
Onder druk van Supportsers word er nogal eens wat gezegd dat niet klopt
Maar het is aan de supporters om te geloven wat ze willen
En vooral om te reageren zoals ze willen!!!
Jammer dat dat vaak niet op een sociale manier gebeurd
Net alsof je gelijk hebt als je iemand er even bij uitscheldt...

En dat is wel iets waar :egion Weblog aan bij draagt
Als Legion Weblog zich zou beperken tot een sociale en respectvolle manier van schrijven dan is er niks aan de hand
En met respectvol bedoel ik niet de directie ophemelen
Maar kritiek leveren zonder personen aan te vallen
Onder druk?? Daar ben je bestuurder voor, geen geouwehoer over druk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2008 door craven --
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 02 september 2008 - 12:17   quote  deeplink  
Je bent ook voetballer om onder druk te spelen
En hoeveel spelers hebben er kuipvrees?
Waarom spelen andere ploegen slechter in een volle kuip?

Dat iets eigenlijk niet zou mogen voorkomen betekent niet dat het er ook niet is
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 september 2008 - 16:17   quote  deeplink  
denk dat het legioen zich anders best heeft ingehouden de laatste 2 seizoenen, we zijn regelmatig in de maling genomen door bestuur en in de steek gelaten door de spelers. Ik verwacht niet jaarlijks een prijs of wekelijks een overwinning, maar ik verwacht wel inzet en beleving. heb de laatste tijd net ff te vaak naar een paar klinisch doden gekeken die het shirt gewoon niet waard zijn.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 02 september 2008 - 16:41   quote  deeplink  
Jij zegt dat sommige spelers het Feyenoor dshirt niet waard zijn
De meeste supporters hier (oordeel zelf maar of het ook voor jou geld, dit is de eerste reactie van jou die ik lees, dus ik kan niet oordelen) zijn het niet waard om je voor in te zetten. Het geld krijgen die jongens toch wel of ze zich nou inzetten of niet. Als supporter moet je dat beetje extra brengen waarvoor iemand zich in wil zetten.
Voor de meeste supporters hier zou ik geen stap zetten!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2008 door Phyxsius --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 september 2008 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 16:41 schreef Phyxsius het volgende:
Jij zegt dat sommige spelers het Feyenoor dshirt niet waard zijn
De meeste supporters hier (oordeel zelf maar of het ook voor jou geld, dit is de eerste reactie van jou die ik lees, dus ik kan niet oordelen) zijn het niet waard om je voor in te zetten. Het geld krijgen die jongens toch wel of ze zich nou inzetten of niet. Als supporter moet je dat beetje extra brengen waarvoor iemand zich in wil zetten.
Voor de meeste supporters hier zou ik geen stap zetten!
dan doen ze dat maar voor die gezinnen die een belangrijk gedeelte van hun budget opzij zetten voor onze club. Die toch elke keer weer dat nieuwe shirt kopen. En die toch weer iedere keer het stadion bevolken. Juist voor die groep is het goed dat er ook supporters zijn die niet alles voor zoete koek slikken en eens een ander geluid laten horen. Dat dat niet altijd even genuanceerd gaat zal wel te maken hebben met de emoties die de club bij mensen los maakt.
Verder vind ik mezelf de laatste die kan beoordelen wie wel en wie geen goede supporter van Feyenoord is, dat moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken.
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - dinsdag 02 september 2008 - 18:02   quote  deeplink  
wat betekend die lampje voor die titel op de vorige pagina..??
bij sommige staat die uit en bij andre aan
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 september 2008 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 18:02 schreef feyenoord-fr12info het volgende:
wat betekend die lampje voor die titel op de vorige pagina..??
bij sommige staat die uit en bij andre aan
volgens mij dat er posts in staan die jij nog niet gelezen hebt
draakje
 draakje - dinsdag 02 september 2008 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 18:19 schreef hotjumper het volgende:

[..]

volgens mij dat er posts in staan die jij nog niet gelezen hebt
Juist.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 september 2008 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 18:39 schreef draakje het volgende:

[..]

Juist.
dan wil ik nu graag doorgaan voor de droogkap...
draakje
 draakje - dinsdag 02 september 2008 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 18:45 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dan wil ik nu graag doorgaan voor de droogkap...
Dat is zoooo jaren ´60. Je kunt kiezen uit een beertender en een I-pod.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 september 2008 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 19:01 schreef draakje het volgende:

[..]

Dat is zoooo jaren ´60. Je kunt kiezen uit een beertender en een I-pod.
ja maar die heb ik al, maar vindt tegenwoordig nog maar eens een goeie droogkap
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 02 september 2008 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 21:13 schreef sportdwaas het volgende:
Legioen Weblog moet nu eens stoppen met stemming te maken of gewoon miljoenen in de clubkas storten. Oververhitte supporters hebben Feyenoord al genoeg schade berokkend en zorgen ervoor dat Feyenoord virtueel tegen 12 tot 13 man speelt.

De A1 etcetera bulken van het talent. Het geld is er domweg niet voor dure aankopen en Makaay, de Cler, Hofland en Landzaat de grote aankopen van vorig jaar hebben weinig tot niets laten zien maar drukken zwaar op de begroting.

Hand op de knip en bouwen aan een ander Feyenoord.

www.sportdwaas.blogspot.com
Blijf jij maar met je oogkleppen op lopen. 90 procent van de supporters is het eens dat het beleid kut is. We worden jaar in jaar uit voorgelogen!!!! Vind dat Bosz zich moet verantwoorden voor dit beleid. Eerst hadden we de GKL en nu hebben we de KLK (kleine liegende krullebol). EEn keeper van 39 jaar halen zegt toch genoeg. als je geld wil besparen haal je geen keeper van 39. Wat dat betreft heb je gelijk dat we eens in de jeugd moeten kijken.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 september 2008 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 19:31 schreef Richard Lagrouw het volgende:

[..]

Blijf jij maar met je oogkleppen op lopen. 90 procent van de supporters is het eens dat het beleid kut is. We worden jaar in jaar uit voorgelogen!!!! Vind dat Bosz zich moet verantwoorden voor dit beleid. Eerst hadden we de GKL en nu hebben we de KLK (kleine liegende krullebol). EEn keeper van 39 jaar halen zegt toch genoeg. als je geld wil besparen haal je geen keeper van 39. Wat dat betreft heb je gelijk dat we eens in de jeugd moeten kijken.
eens! focus op de jeugd, koop dan maar niets en kijk of je een elftal kan laten groeien. En schep ook geen verwachtingen die je niet kan waarmaken. Voor mij zou dat een stuk beter te accepteren zijn dan dat geneuzel in de afgelopen dagen.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 02 september 2008 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 16:41 schreef Phyxsius het volgende:
Jij zegt dat sommige spelers het Feyenoor dshirt niet waard zijn
De meeste supporters hier (oordeel zelf maar of het ook voor jou geld, dit is de eerste reactie van jou die ik lees, dus ik kan niet oordelen) zijn het niet waard om je voor in te zetten. Het geld krijgen die jongens toch wel of ze zich nou inzetten of niet. Als supporter moet je dat beetje extra brengen waarvoor iemand zich in wil zetten.
Voor de meeste supporters hier zou ik geen stap zetten!
Luister nou!!!! We zitten elke thuiswedstrijd met veertigduizend man op de tribune!!! Kom jij vertellen dat de meeste het niet waard zijn om voor te voetballen. heb elke keer als ik in de Kuip ben geweest bijna geen stem meer van het zingen maar ben wel kritisch en het word tijd dat we eens wat terug krijgen voor wat wij in Feyenoord aan tijd en geld stoppen. Prijs van een seizoenskaart is de prijs van een topclub!!!! Bewijs dan eens dat je dat ook bent en als speler moet je laten zien dat je trots bent dat je dit shirt mag dragen. Nu zie je vaak van de elf spelers, negen zoutzakken staan. Maar je heb gelijk we moeten positief blijven. Ben je stiekum Emile Ratelband ofzo!!!! Als jij je jaar in jaar uit in de maling wil laten nemen moet jij weten maar ik wil een uitleg over de gang van zaken en met mij nog vele anderen.
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 02 september 2008 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 19:31 schreef Richard Lagrouw het volgende:

[..]

Blijf jij maar met je oogkleppen op lopen. 90 procent van de supporters is het eens dat het beleid kut is. We worden jaar in jaar uit voorgelogen!!!! Vind dat Bosz zich moet verantwoorden voor dit beleid. Eerst hadden we de GKL en nu hebben we de KLK (kleine liegende krullebol). EEn keeper van 39 jaar halen zegt toch genoeg. als je geld wil besparen haal je geen keeper van 39. Wat dat betreft heb je gelijk dat we eens in de jeugd moeten kijken.
Statistisch gezien pakt Feyenoord eens in de 3.5 jaar een prijs. Toen Bosz bij Feyenoord speelde zijn er 3 bekers gewonnen en een kampioenschap. Dat is niet slecht. Bosz is ambitieus en in de voetbaljungle ontkom je niet aan een leugentje. Bosz gaat nu zijn 3e jaar in als TD en er is al een KNVB beker binnen. Na 1 verloren wedstrijd kun je niet spreken van een verloren seizoen. Met Verbeek is een hardwerkende trainer aangesteld. Hieraan kunnen de spelers een voorbeeld nemen. Aan de resultaten van de A1 en Jong Feyenoord kun je al zien dat het in de breedte meer dan goed zit. Slechts domme supporters acties kunnen de zaak verstieren. Vorig jaar zijn er 7 nieuwe spelers aangetrokken (Bruins, Slory, Makaay, Lee, Hofland, de Cler en Landzaat) en dit jaar 5 (El Ahmadi, Erasmus, Tomasson, Manteiga en van Dijk) Je kunt wel blijven kopen om de zingende Richard Lagrouw tevreden te houden maar de aankopen van dit en vorig jaar moeten de kar nu maar eens gaan trekken. Je kunt er toch maar 11 opstellen

Over een aantal jaren is er een prachtig nieuw stadion

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2008 door sportdwaas --
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - dinsdag 02 september 2008 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 19:50 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Statistisch gezien pakt Feyenoord eens in de 3.5 jaar een prijs. Toen Bosz bij Feyenoord speelde zijn er 3 bekers gewonnen en een kampioenschap. Dat is niet slecht. Bosz is ambitieus en in de voetbaljungle ontkom je niet aan een leugentje. Bosz gaat nu zijn 3e jaar in als TD en er is al een KNVB beker binnen. Na 1 verloren wedstrijd kun je niet spreken van een verloren seizoen. Met Verbeek is een hardwerkende trainer aangesteld. Hieraan kunnen de spelers een voorbeeld nemen. Aan de resultaten van de A1 en Jong Feyenoord kun je al zien dat het in de breedte meer dan goed zit. Slechts domme supporters acties kunnen de zaak verstieren. Vorig jaar zijn er 7 nieuwe spelers aangetrokken (Bruins, Slory, Makaay, Lee, Hofland, de Cler en Landzaat) en dit jaar 5 (El Ahmadi, Erasmus, Tomasson, Manteiga en van Dijk) Je kunt wel blijven kopen om de zingende Richard Lagrouw tevreden te houden maar de aankopen van dit en vorig jaar moeten de kar nu maar eens gaan trekken. Je kunt er toch maar 11 opstellen

Over een aantal jaren is er een prachtig nieuw stadion
Is leuk vijf nieuwe spelers maar waar zijn die nieuwe spelers in de verdediging waar we het hardst versterking nodig hebben? moeten trouwens niet weg gaan uit bestaande Kuip. Krijg je alleen maar weer zo'n kil blok beton voor terug. Verstandig met geld om gaan noem ik nou niet een keeper van 39 halen. Ene uit de jeugd heeft een veel lager salaris. had net zo goed anders Lodewijks als reserve kunnen gebruiken mocht het nodig zijn. Het is gewoon simpel. Als ze niet zoveel hadden gelogen over bijvoorbeeld een oorlogskas had ik en vele andere niet zo geirriteerd gereageerd. Moeten gewoon stoppen met loze beloftes. Jeugd is inderdaad goed maar mols word er in gezet terwijl Janota op de bank zit. Van Dijk word gehaald terwijl je ook een leuke tot goede keeper uit de jeugd had kunnen halen. Snap je wat ik bedoel. Het beleid sluit niet goed op mekaar aan en GEEN LOZE BELOFTES MEER!!!
draakje
 draakje - dinsdag 02 september 2008 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 19:24 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ja maar die heb ik al, maar vindt tegenwoordig nog maar eens een goeie droogkap
Ik zal eens aan mijn moeder vragen ...
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 02 september 2008 - 21:03   quote  deeplink  
Mooi hier , de omgekeerde wereld. de supporters moeten het waard zijn om hard voor te werken. Nee die lamstralen mogen blij zijn dat ze van hun hobby hun beroep hebben kunnen maken. Zeker als je ziet wat voor astronomische bedragen ze daarvoor betaald krijgen. Er zijn genoeg supporters, zeker de oudere, die er voor moeten sparen om een seizoenskaart te kunnen kopen. En dat je in sport kan winnen en verliezen snapt iedereen wel, dat je echter verliest zonder je 110% te hebben ingezet is voor mij, en denk niet allen voor mij , onbegrijpelijk. En dat er dan op diverse fora dan reactie's komen die er niet om liegen is dan ook een logisch gevolg.
Nog even over de prestaties van de A1, zo'n 10 jaar geleden werd de A! 5 keer achter elkaar kampioen, hoeveel spelers van die lichting hebben het uiteindelijk gereed in het eerste?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Legioen Weblog moet stoppen met stemming te maken of miljoenen storten









0.0118498