BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Legioen Weblog moet stoppen met stemming te maken of miljoenen storten

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 september 2008 - 21:22   quote  deeplink  
Dat is ook al zo'n vaste waarde bij Feyenoord de eigen jeugd wordt veel te snel afgeserveerd, ik denk dat je met Zuiverloon, Loovens, Graafland of Varkenvisser geen slecht figuur had geslagen en dat waren tenminste echte Feyenoorders...
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 02 september 2008 - 22:26   quote  deeplink  
Misschien is er nog steeds een oorlogskas maar vond men de spelers niet geschikt. Als je kijkt naar de transfermarkt zie je dat alleen de Engelse clubs en Real Madrid met geld smijten. Dit werkt een enorme inflatie in de hand. Het feit dat Real Madrid vorig jaar zoveel geld neertelde voor een zeer middelmatige speler als Drenthe brengt het hoofd op hol van spelers en supporters.

Als Vlaar, Hofland en Makaay gewoon fit waren geweest bij de start van de competitie had niemand gevraagd om versterkingen. Arnoutovic leek wel iets maar struikelde toch ook wel veel over zijn eigen benen tegen Arsenal en is nu ook geblesseerd. In Jong Feyenoord en de A1 zitten voldoende verdedigers (Derijck, Tiendalli, Ramsteijn, Nieveld) en aanvallers (Janota, Pedro, Biseswar, Schet) die leemten kunnen opvullen. Maar dan moeten de spelers wel gedisciplineerd blijven en de handjes thuis houden. Feyenoord zou wel iets doelgerichter en sneller kunnen spelen overigens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2008 door sportdwaas --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 september 2008 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 22:26 schreef sportdwaas het volgende:
Misschien is er nog steeds een oorlogskas maar vond men de spelers niet geschikt.
zeg dat dan gewoon, als bosz zegt: die "john" vindt ik niets, geef ik hem nog gelijk ook, maar dat gebeurt niet. Ik denk dat dat een hoop had gescheeld. zeg gewoon: "wat er voor ons op de markt is, is niet goed genoeg" Nee je zegt dat je redding bij zwolle loopt!
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 03 september 2008 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 22:31 schreef hotjumper het volgende:

[..]

zeg dat dan gewoon, als bosz zegt: die "john" vindt ik niets, geef ik hem nog gelijk ook, maar dat gebeurt niet. Ik denk dat dat een hoop had gescheeld. zeg gewoon: "wat er voor ons op de markt is, is niet goed genoeg" Nee je zegt dat je redding bij zwolle loopt!
Ik denk dat je hier wel een punt hebt de communicatie naar het publiek is verwarrend, maar ik blijf vinden dat supporters in navolging van trainers en de vedetten in een elftal te snel roepen dat er versterkingen moeten komen zonder goed naar de mogelijkheden te kijken die er zijn in eigen jeugd of selectie. De enige speler die ik op dit moment graag naar Feyenoord zou zien komen is Defour van Standard Luik.

Ik denk overigens dat Feyenoord met Manteiga (in navolging van Darley) een goede middenvelder er bij heeft en nogmaals er zit genoeg kwaliteit in de A1 en beloften om aan te sluiten bij het eerste. Verbeek kan ook beter starten met een jonge spits dan met een zwaar vermoeide oude.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 03 september 2008 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2008 - 10:17 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Ik denk dat je hier wel een punt hebt de communicatie naar het publiek is verwarrend, maar ik blijf vinden dat supporters in navolging van trainers en de vedetten in een elftal te snel roepen dat er versterkingen moeten komen zonder goed naar de mogelijkheden te kijken die er zijn in eigen jeugd of selectie. De enige speler die ik op dit moment graag naar Feyenoord zou zien komen is Defour van Standard Luik.

Ik denk overigens dat Feyenoord met Manteiga (in navolging van Darley) een goede middenvelder er bij heeft en nogmaals er zit genoeg kwaliteit in de A1 en beloften om aan te sluiten bij het eerste. Verbeek kan ook beter starten met een jonge spits dan met een zwaar vermoeide oude.
Inderdaad, bouw dan rustig aan de toekomst met een vast team, jonge beloftes aangevuld met routine
sterski010
 sterski010 - vrijdag 26 juni 2009 - 14:59   quote  deeplink  
Ik heb deze discussie met verbazing gevolgd. M.a.w. moeten wij dus maar genoegen nemen met overgangsjaar nr. 6 op rij zonder dat daar kritiek op geuit wordt? Zalig zijn de onwetenden. De toekomst van Feyenoord was gebouwd op de talent pools (weet u nog?) waar dus geen dubbeltje uit komt na de verkoop van Drenthe voor een toaal overschat bedrag (god zij dank!) Aangezien wij vorig jaar niet doordrongen in de groepsfases E.C. heeft dus geen enkel talent zich kunnen manifesteren op internationaal niveau waardoor wij ons dus geen inkomsten kunnen genereren. Gezien alle blessures waren met het oog op die voorronde E.C misschien wel fitte basisspelers bittere noodzaak om die wedstrijd juist te winnen. Dan was er Wormgoor, verdediger, jong oranje speler gratis op te halen, Colins John, aanvaller, gratis op te halen, nu gecontracteerd door NEC!!!!!!!! Krul, 1 van de grootste Nederlandse keeperstalenten die vervolgens niet wordt gehaald en worden wij vervolgens opgezadeld met het vertrek van een veel scorende middenvelder Hofs, het niet willen vertrekken van de overbodige Buijs, En het aantrekken van een overbodige 39 jarige keeper van een concurrent die wij notabene ruilen voor een talentvolle jonge links buiten die wij eingenlijk niet eens in de selectie hebben zitten? En dat vinden jullie werkelijk asllemaal geen wanbeleid? Ik wil niet te moeilijk doen hoor, maar begrijpen jullie ook dat Wormgoor en John gratis op te halen waren? (talentvol, jong, geen transferbedrag) Ook ik ben van mening dat dergelijk wanbeleid wel aan de kaak gesteld mag worden.
ovi
 ovi - vrijdag 26 juni 2009 - 15:03   quote  deeplink  
Maar Collins John kon het niveau van Nec niet eens aan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Legioen Weblog moet stoppen met stemming te maken of miljoenen storten









0.0070090