BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bosz

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
blubje2004
 blubje2004 - maandag 01 september 2008 - 21:33   quote  deeplink  
Ik begrijp goed dat we niet tevreden zijn maar Bosz is wel de klere zooi van een ander aan het opruimen.
james
 james - maandag 01 september 2008 - 21:36   quote  deeplink  
Dat is dan wel zo maar dan moet hij geen uitspraken doen die hij niet kan waar maken!!!!!
HosS
 HosS - maandag 01 september 2008 - 21:38   quote  deeplink  
Precies, uitstekend voorbeeld: Zogenaamd de puntjes op de i zetten tussen Arnautovic en ons, jajaja bosz, daar was je aan het dromen jongh
Kevin1978
 Kevin1978 - maandag 01 september 2008 - 21:47   quote  deeplink  
Als ze nou eens beginnen met niet liegen.
Gewoon eerlijk zijn naar de supporters toe.Dat verdienen we volgens mij wel.
Als ze vanaf dag 1 hadden gezegd we kunnen niks kopen,dan hadden we er misschien begrip voor gehad.Maar nu nemen ze iedereen in de maling, met die lul verhalen.Ik vindt het ook maar raar dat Feyenoord geen spelers weet te verkopen,alleen te verhuren.
Ik zit al sinds ik uit mijn werk ben achter die tering computer,al het nieuws in de gaten te houden.Kom ik niet verder dan Rob van Dijk.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 september 2008 - 21:56   quote  deeplink  
Er is vanaf het begin gezegd dat er geen geld meer was na El Ahmadi....
Daarna zijn er door een aantal broodje aap verhalen verkeerde dingen gesugereerd en voor waarheid aangezien

En dat van Arnautovic is al zo vaak besproken....
Ze waren bijna rond, met Arnautovic waren ze al klaar
Twente had een bedrag genoemd en dat wilde Feyenoord (op de een of andere manier) Betalen. Waarschijnlijk rekende ze op een verkoop van de Guzman. Onder druk van de supporters heeft Bosz zich er toen over uitgelaten en dat viel verkeerd bij Munsterman. Er stond nog niks op papier (tussen feyenoord en twente) en Munsterman heeft toen de transfer afgeblazen, hij wilde niet meer mee doen

Je kan dan concluderen dat Bosz gefaald heeft
Maar met een beetje zelf kritiek kom je tot de conclusie dat als de supporters Bosz niet zo onderdruk hadden gezet het wel was gelukt. Dan had Bosz geen uitspraken gedaan en deed Munsterman niet moeilijk

Dus supporters doe je naam eer aan en gedraag je als een supporter!!!!!
(Dit geldt alleen voor de supporters die niks anders te doen hebben dan alles dat Feyenoord doet/probeerd af te kraken. Godzijdank zijn er ook nog echte supporters
Adri
 Adri - maandag 01 september 2008 - 22:03   quote  deeplink  
Is het verkeerd, dat je als supporter de fouten die gemaakt zijn aanwijst???
Moet je als supporter soms met een verdwaasde blik in je ogen rondlopen?
Ik dacht het niet!!! Als je als bestuurder uitspraken doet, moet je die ook kunnen verantwoorden!!
Ze krijgen daar geld genoeg voor.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 september 2008 - 22:06   quote  deeplink  
Moet je als supporter alleen maar zeuren?
Meer doen jullie niet
En op fouten wijzen is anders dan iemand persoonlijk af te branden...
Je kan ook zeggen dat er fouten zijn gemaakt zonder zijn persoon belachelijk te maken
Adri
 Adri - maandag 01 september 2008 - 22:07   quote  deeplink  
Heet je soms Bosz???
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 september 2008 - 22:12   quote  deeplink  
Dit is nou precies wat ik bedoel kerel
Ie mand zegt iets met inhoud
Iemand gaat tegen je in met steekhoudende argumenten

En wat doen onze verstandige supporters?
Ze gaan er niet op in
Nee, ze komen met een zwakke opmerking in de hoop ervan af te zijn

Snap het nou
de supporters bepalen de sfeer bij feyenoord
Wij maken Feyenoord aantrekkelijk voor investeerders
Als jij 30 miljoen te besteeden heb en je wil een club steunen
Zou jij als zakenman je naam willen verbinden aan een stelletje schreeuwende en schelden mensen?
Ik niet!!!
Adri
 Adri - maandag 01 september 2008 - 22:16   quote  deeplink  
Dit heeft niets te maken met schreeuwen en schelden. Het is toch niet anders dan dat wij als supporters de grootste investeerders zijn bij Feyenoord!
Als wij de kuip niet meer zouden bezoeken, bestaat Feyenoord toch niet meer!
Mogen we dan a.u.b. terechte kritiek uiten?
Feyenoord valt of staat met hondstrouwe supporters, die al lange tijd zuchten naar een kampioenschap!!!!!!
Sebbe
 Sebbe - maandag 01 september 2008 - 22:21   quote  deeplink  
Je hebt gelijk als je zegt dat Bosz moet functioneren met de naweëen van het wanbeleid van zijn voorgangers en dat hij daarom meer krediet verdient. Maar roepen dat bepaalde dingen in kannen en kruiken is en daarna blijkt dat dit niet het geval is mag toch wel behoorlijk naïef bevonden worden. Ook zulke flaters schrikt een eventuele inversteerder af en daar mag je als supporter wel een mening over hebben lijkt me.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 september 2008 - 22:21   quote  deeplink  
het enige probleem is dat er geen hondstrouwe supporters zijn
Als supporter steun je de club door dik en dun
In 2002 gingen er ook dingen mis
Maar neimand klaagde naar de winst in de UEFA cup
En nu het slecht gaat klagen jullie wel
Dus jullie zijn geen hondstrouwe supporters

En zodra het bewezen is dat Bosz meer geld krijgt als wij hem een lul noemen
Dan ga ik de rest van mijn leven al mijn vrije tijd steken in het uitschelden van Bosz
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 september 2008 - 22:22   quote  deeplink  
Sebbe
En dat van Arnautovic is al zo vaak besproken....
Ze waren bijna rond, met Arnautovic waren ze al klaar
Twente had een bedrag genoemd en dat wilde Feyenoord (op de een of andere manier) Betalen. Waarschijnlijk rekende ze op een verkoop van de Guzman. Onder druk van de supporters heeft Bosz zich er toen over uitgelaten en dat viel verkeerd bij Munsterman. Er stond nog niks op papier (tussen feyenoord en twente) en Munsterman heeft toen de transfer afgeblazen, hij wilde niet meer mee doen

Je kan dan concluderen dat Bosz gefaald heeft
Maar met een beetje zelf kritiek kom je tot de conclusie dat als de supporters Bosz niet zo onderdruk hadden gezet het wel was gelukt. Dan had Bosz geen uitspraken gedaan en deed Munsterman niet moeilijk

Met jou kan ik trouwens wel praten
Jij geeft je mening zonder scheldwoorden en dergelijke
Adri
 Adri - maandag 01 september 2008 - 22:24   quote  deeplink  
Phyxsius, ik geloof, dat je het nog steeds niet begrijpt.
Jammer!!
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 september 2008 - 22:25   quote  deeplink  
Leg het me uit zonder mensen de grond in te trappen
dan luister ik een stuk beter
en dan zal ik je ook vertellen wat ik niet snap
ik sta overal voor open
Zo lang we respectvol met elkaar omgaan
Klaas Molenkamp
 Klaas Molenkamp - maandag 01 september 2008 - 22:30   quote  deeplink  
'Hand in hand kameraden'.......ook tijdens mindere perioden.
We zullen de komende weken nog wel tegen meer puntverlies oplopen. Als het elftal weer compleet is, zullen ongetwijfeld betere tijden volgen. Uiteraard snap ik wel het ongeduld van Feyenoordsupporters.......
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 september 2008 - 22:32   quote  deeplink  
Ongeduld is begrijpelijk
Dit respectloze gedrag is niet begrijpelijk
je kan ongeduld ook anders duidelijk maken
Sebbe
 Sebbe - maandag 01 september 2008 - 22:33   quote  deeplink  
Schelden lost ook niets op, ik zou ook niet in Bosz zijn schoenen willen staan. De Feyenoord supporter is vanouds zeer kritisch, Gullit mocht met Wotte miljoenen inversteren en dat werd ook niets. Het belangrijkste wat er nu moet gebeuren is investeren in de lange termijn, dus jeugd de kans geven. Ik wil ook wel dat onze club kampioen wordt, maar dat lijkt me dit seizoen niet haalbaar. Elke speler die nu nog gehaald wordt voor 0.00 uur lijkt me meer een paniekaankoop dan een structurele verbetering.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 september 2008 - 22:33   quote  deeplink  
AMEN!!!!
Bertje-brutus
 Bertje-brutus - maandag 01 september 2008 - 22:39   quote  deeplink  
Phyxsius,
Volgens mij heb je totaal geen inzicht wat er leeft bij de supporters je snap er helemaal niets van man.
Bosz maak heel onze club naar de klote.
Dat zij feite.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 september 2008 - 22:42   quote  deeplink  
Feiten kun je presenteren
Presenteer ze eens

Of denk jij dat een schuld doen slinken met 67% een club verkloten is?
Of het bouwen van het grootste stadion in Europa?
Of het aantrekken van GIO, Bruins, Hofland, de Cler, Makaay, Tomasson etc ?

de club was zoveel beter af onder Gullit en dergelijke....
Tja dat hij de schuld deed groeien en spelers aantrok die allemaal mislukte is dan even niet relevant
F.L.E
 F.L.E - maandag 01 september 2008 - 22:49   quote  deeplink  
Phyxsius, weet je wat jij moet doen? Je betweterige praatjes fijn in 020 gaan verkopen paardelul dat je er bent. Jij durft te beweren dat we geen hondstrouwe supporters zijn omdat we kritiek hebben op het beleid van professor Bosz Coca cola Chris en meer van die zakkevullers daar in het pluche? Laat je ff nakijken, ik ga al dik 25 jaar en iedere keer het zelfde praatje, we moeten bouwen , we hebben geen geld, dit is een tussenjaar. Sodemieter toch op met superaankopen Charisteas,Lee,en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen . Deze zijn allemaal door vriend Bosz gekocht. Nee het enige waar ze aan kunnen denken is hoe ze een nieuw stadion kunnen bouwen zodat de heren daarmee hun zakken kunnen vullen.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 september 2008 - 22:52   quote  deeplink  
En wederom is het zo apart dat de feiten niet worden weerlegd
Raar joh, ik heb betweterige praatjes maar je kan ze niet weerleggen
En elke club heeft miskopen
Heerenveen heeft er evenveel als Feyenoord
Maar daar hoor je niemand over
Zou dat iets zeggen over de instelling van de supporters?

PS. bedankt dat je me een paardelul noemt
Jij doet echt precies wat ik de hele avond al verondig
Jij bewijst weer heerlijk mijn gelijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2008 door Phyxsius --
Sebbe
 Sebbe - maandag 01 september 2008 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 22:39 schreef Bertje-brutus het volgende:
Phyxsius,
Volgens mij heb je totaal geen inzicht wat er leeft bij de supporters je snap er helemaal niets van man.
Bosz maak heel onze club naar de klote.
Dat zij feite.
Als je de feiten erop naslaat zijn Wotte en Baan toch verantwoordelijk voor de meeste dramatische aankopen en niet Bosz. Bosz moet roeien met riemen die er niet zijn en dan vindt hij een manier om vooruit te komen, zie bovenstaande spelers, en dan wordt zijn boot ook nog weggenomen door de supporters.

En wat leeft er dan bij de supporters, het is alleen een hoop geklaag. De club zit nou eenmaal krap bij kas, wat dat betreft is Bosz realistisch en kunnen er alleen spelers gehaald worden die niets kosten.
Glennie
 Glennie - maandag 01 september 2008 - 23:00   quote  deeplink  
Daar heb je gelijk in Sebbe maar dan moeten ze vanaf het begin blijven vasthouden dat er geen geld is en niet elke keer veranderen van gedachten
F.L.E
 F.L.E - maandag 01 september 2008 - 23:03   quote  deeplink  
Welke feiten?
Dat de schuld is teruggebracht, zegt Bosz?
Dat PSV een keeper wegkaapt die niet eens op de loonlijst staat, zegt Verbeek?
Dat er een oorlogskas is van 20 miljoen , zegt Gudde?
Dat we een geblesseerde speler kopen voor 6 miljoen die pas 3 weken voor aanvang competitie word geopereerd?
Dat er 30.000 kaarten voor het eeuwfeest verkocht zijnzegt Feyenoord.nl?
Dat we een coach aantrekken die in Ocktober al weet dat hij bondscoach wordt?
Lat me niet lachen met die feiten van je
Ronneke
 Ronneke - maandag 01 september 2008 - 23:06   quote  deeplink  
Hoi, hebben jullie niets anders te doen dan kritiek spuien en denken dat jullie het allemaal weten. Niemand van jullie weet hoe het in elkaar zit. Ik ben trouwe supporter in goede en slechte tijden. Bosz is niet de schuldige, er zitten meer mensen die met de centjes spelen. Als er niet meer is kan je niets meer kopen. Alleen de supporter om de tuin leiden met praatjes kan ik niet goed keuren. Voor de rest zit ik dadelijk gewoon in de kuip en hoop dat de huidige selectie het beste er van maakt.
bacardi-limon
 bacardi-limon - maandag 01 september 2008 - 23:06   quote  deeplink  
zal ik het dan maar zeggen 1 heb het over aankopen van vorig jaar van bosz. zal ik je dan dit vertellen dat de enigste aankoop vorig jaar lee was en een miskoop was. van bosz . v. bronckhorst is naar feyenoord gekomen omdat ze vrouw naar nederland wilde. en daardoor zijn makaay, hofland en de cler gekomen dus niet door peterje bosz en zijn vriendjes bij feyenoord .
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 september 2008 - 23:09   quote  deeplink  
De schuld is terug gebracht volgens de boeken
En de KNVB die de boeken heeft gecontroleerd

PSV haalt een keeper weg die geen contract had
Maar als wat verbeek zegt klopt (dat er een afspraak is dat de grote 3 niet bij elkaar weg halen) dat zit PSV gewoon fout
En kun je het een club kwalijk nemen dat ze bij een keeper van 24 zonder betaaldvoetbal ervaring geen risico nemen?

Dat van die oorlogskas heeft GUdde gezeg maar Bosz word er op aangekeken

Als Twente een breuk in een jaar (seizoen) niet kan vinden is het dan een schande dat wij er na 2 maanden wel achter komen?

Dat van die 30.00 kaarten snap ik niet
Ik begrijp je punt niet

Door het aantrekken van van Marwijk kwamen er wel veel spelers die anders niet kwamen en je kon niet weten dat hij zo snel weg ging
Hij had dan wel een clausule maar die heeft van Gaal ook al 3 jaar
En waar zit die nu?
Nog steeds bij AZ

En toen had ik alles met feiten tegen geworpen...
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 september 2008 - 23:10   quote  deeplink  
Bacardi...
Zonder van Marwijk waren ze geen van allen gekomen
En wie heeft van Marwijk gehaald?
kerstmannetje
 kerstmannetje - maandag 01 september 2008 - 23:11   quote  deeplink  
Goed, Van Saidi is Feyenoord nu ook verlost.
Kunnen we dat geld in ieder geval in een andere speler investeren
skipsan
 skipsan - maandag 01 september 2008 - 23:21   quote  deeplink  
Ik ben alleen bang dat Derksen gelijk heeft , en dat Feyenoord de salarissen niet meer kan betalen. We staan misschien wel aan de spreekwoordelijke rand van de afgrond en spelen we panievoetbal
F.L.E
 F.L.E - maandag 01 september 2008 - 23:23   quote  deeplink  
Het punt is dat er 6.000 kaarten verkocht zijn en geen 30.000 zoals door Feyenoord gemeld wordt.
Zo dus de spelers kwamen door van Marwijk en dus niet door bosz, en Charisteas kwam ook niet door Bosz????
En henk Fraser hoefde ook niet te gaan door Bosz?
En over welke grote 3 heb je het,als iemand geen contract heeft kun je hem ook niet weghalen. PSV heeft niet zo'n moeite om dat risico te nemen.Je bent zelf tenslotte al maanden aan het leuren met Ekramy dus had je ook kunnen verwachten cq inspelen op het feit dat hij weg zou gaan.
De KNVB heeft helemaal niet de boeken gecontroleerd of de schuld is terugebracht. De KNVB controleerd alleen maar of je aan de betalingsverplichtingen kan voldoen. Al heb je een schuld van 100 miljoen.
Maar ja Bosz doet het geweldig.....
kerstmannetje
 kerstmannetje - maandag 01 september 2008 - 23:24   quote  deeplink  
We moeten vertrouwen blijven houden in onze club.
Die Derksen lult ook graag negatief.
skipsan
 skipsan - maandag 01 september 2008 - 23:27   quote  deeplink  
Ik lees boven dat Heerenveen net zoveel miskopen heeft als wij , maar de toppers daar leveren in ieder geval tientallen miljoenen op , en ze eindigen ieder jaar in de top 5. Wij doen dus iets niet goed als topclub zijnde , ( tegenwoordig kiezen ze liever voor AZ , Heerenveen , Twente of Groningen ) , iets doen we niet goed.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 september 2008 - 23:29   quote  deeplink  
F.L.E.
Lees eerst eens waar ik op reageer
Ik reageerde op Bacardi dat Bosz niks te maken had met de grote aankopen van vorig seizoen. De spelers waarvan iedereen weet dat het versterkingen zijn

Weghalen betekent inderdaad zonder contract
Anders was het een transfer
En daar is niks over gezegd

En de KNVB heeft wel degelijk vorig jaar de boeken bekeken
Want toen stond Feyenoord nog een niveau lager (qua financieel gezond zijn)
En moest de KNVB eerst de financien bekijken voordat er wat mocht worden uitgegeven
En daarbij is ook naar dit gekeken
Want daar hoort bij dat er gekeken word naar wat er met het binnegekomen geld word gedaan
skipsan
 skipsan - maandag 01 september 2008 - 23:30   quote  deeplink  
Maar Derksen is vaak goed geinformeerd , en bij een club waar het niet lekker loopt heb je altijd mensen die graag de problemen vertellen aan de pers.
HosS
 HosS - maandag 01 september 2008 - 23:31   quote  deeplink  
Derksen moet ik ook niet, maar die man heeft zijn bronnen wel op een rijtje staan. We hebben nu een waslijst verhuurde spelers die we hadden kunnen gebruiken (Hofs, Mulder, Lee) en nog talenten die verhuurd zijn. Bovendien zijn er een paar spelers die eigenlijk weg zouden moeten gaan, maar die niet weg gaan ???? Dat verhuren van onze spelers lijkt me toch op het verlagen van de salariskosten. We hadden geld gekregen voor de transfer van Sno, Poldervaart die naar Heerenveen is en zo nog 1 a 2. Van dat geld kun je iemand al Botteghin echt wel kopen.

Maja, waarschijnlijk zit Feijenoord dik in de shit financieel kwa salarissen en leningen
F.L.E
 F.L.E - maandag 01 september 2008 - 23:32   quote  deeplink  
Oh ik heb best vertrouwen, maar niet in de huidige leiding van Feyenoord. Als er dit jaar geen plaatsing voor Champions (?) leuge voetbal wordt gehaald ben ik toch benieuwd waar Feyenoord geld vandaan denkt te halen om al die 30-tigers te gaan vervangen.
En die nieuwe kuip van ze zijn tot heden ook alleen maar luchtkastelen..
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 september 2008 - 23:36   quote  deeplink  
Van Poldervaart hebben we niks gekregen
Krijgen een aantal procent als hij verkocht word

Snap ook niet dat ze Botteghin nog niet gehaald hebben
Mischien zien ze het niet in hem zitten

Maar het kan niet door de salarissen komen
De begroting moet worden ingeleverd voor het begin van het seizoen
En anders is dit wel een hele grote blunder van Feyenoord maar ook de KNVB
Die zouden dan toch moeten hebben gezien dat de begroting niet sluitend was?

En de laatste tijd zijn er enkel spelers vertrokken (op van dijk na) dus worden de uitgaven minder

Maja misschien bewaren ze het geld dat ze hebben
Of zijn ze bezig met iemand die ze beter achten
Ronneke
 Ronneke - maandag 01 september 2008 - 23:36   quote  deeplink  
Wij zijn al een aantal jaren geen topclub meer. Spelers die er nu lopen leveren volgend jaar ook niet veel op (te oud/te jong), alleen De "elleboogman" wellicht. Ze moeten er voor zorgen dat ze Europees wat wedstrijden winnen om zo wat geld te verdienen en dit jaar voor plaatsen 1 - 5 gaan. Laten we daar maar op hopen. Speculeren wie wat fout doet heeft geen zin, de huidige selectie is mits fit niet eens zo slecht en wellicht over een paar weken geheel compleet.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 september 2008 - 23:38   quote  deeplink  
en Heerenveen begon ook heel triest vorig zeizoen
Maar daarna ging het goed
En waren ze hardstikke sterk
Hopelijk gebeurd dat ook bij Feyenoord
Ze trainen wel op dezelfde manier als Heerenveen verleden seizoen
skipsan
 skipsan - maandag 01 september 2008 - 23:38   quote  deeplink  
Er komt niets meer , de lijst met de spelers is naar de UEFA gefaxt , dus hebben we voor jan met de korte achternaam op maandag gewacht. Dag seizoen , ik kan zo 7 sterkere teams opnoemen ook al komt iedereen terug. De sfeer zal nu ook wel weer naar de kloten zijn .
F.L.E
 F.L.E - maandag 01 september 2008 - 23:39   quote  deeplink  
Ik ontken ook niet dat de KNVB naar de boeken heeft gekeken maar de KNVB gaat niet over hoeveel schuld je als club hebt maar of je begroting sluitend is.
En dat die grote spelers versterkingen zijn moet eerst nog maar eens blijken. Tot nu toe gaat het niets beter dan de afgelopen jaren. Of wilde je nu ineens de beker als een hoofdprijs gaan zien? Bertje en de hele club , ikzelf inclusief,was maar wat blij dat ze met dit prijsje de zwakke prestaties in de competitie konden verbloemenverbloemen.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 01 september 2008 - 23:42   quote  deeplink  
Iedereen ziet toch wel dat we nu beter voetbal spelen dan onder Koeman?
Niks ten nadele van Koeman
Kijk ook eens naar het materiaal
De aanjager en aanvoerder van Koeman zijn nu bankzitter en rechtsback
Er is veel veranderd
Alleen is e selectie smal
en dat breekt ons op
Maar we zijn zeker beter dan onder Koeman!!!

En de KNVB kijkt ook wat er met het ingekomen geld gebeurd zoalng je onder curatele staat en dat stond Feyenoord toen nog Daarom weten zij hoe het met de schuld staat en dat hebben ze toen ook bekendgemaakt, samen met het Feyenoord bestuur

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2008 door Phyxsius --
kiwi
 kiwi - maandag 01 september 2008 - 23:43   quote  deeplink  
Kwalitatief Uitermate Teleurstellend ik ga slapen...
skipsan
 skipsan - maandag 01 september 2008 - 23:45   quote  deeplink  
Rot op , je wordt gewoon belazerd , dat wachten tot maandag heeft in ieder geval een bejaarde keeper gebracht . Bedankt TOB-CLUB , meer is het niet meer. Laten we hopen op het linker rijtje , en dat wordt al moeilijk genoeg.
PieterBos
 PieterBos - maandag 01 september 2008 - 23:48   quote  deeplink  
Wat een agressief gedrag zeg.
Laat hem dan gauw weg gaan als het allemaal zo *** is.
Sluit je aan bij PSV waar het allemaal beter gaat.
Natuurlijk is dit shít, maar neem aan dat het niet anders kan.
Verbeek en anderen hadden het ook graag anders gehad en ik zit ook de hele avond achter PC om te kijken of er nog transfers zijn.
Maar helaas.
Vorig jaar riepen jullie allemaal dat we kampioen zouden worden.
Er zijn geen basisspelers weg gegaan en Tomasson en El-Ahmadi zijn er bijgekomen en nu is het in een keer helemaal niets meer.
Als Makaay en Tomasson terug zijn gaat het echt wel lopen, staat de druk direct wat minder achterin er op.

Heb geduld. Als het over 2 jaar nog steeds niks is mag je zeggen, die Bosz was echt niks. Laat ze nu eerst samen bouwen. Heb vooral vertouwen in Verbeek!

Een echte Feyenoord Fan Lid van "Het Legioen" maar niet van Legioen web!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2008 door PieterBos --
F.L.E
 F.L.E - maandag 01 september 2008 - 23:51   quote  deeplink  
Beter voetbal spelen?????????
Tikie terug onder Bert een heel seizoen met de spelers die hij tot zijn beschikking had. Ik denk dat Koeman het met die selectie toch ff wel een stuk beter had gedaan.
En jij hebt ze onder Verbeek al eens goed zien spelen???
Zondag zeker niet gezien??
Ronneke
 Ronneke - maandag 01 september 2008 - 23:52   quote  deeplink  
PieterBos, met jou kan je praten, ben het met je eens Legioen Weblog kan hier misschien nog iets van leren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bosz









0.0140759