BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bosz

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
skipsan
 skipsan - maandag 01 september 2008 - 23:57   quote  deeplink  
Heb net de definitieve lijst gezien , staan 10 chronisch geblesseerde spelers op.
Dus moeten ze het met 14 spelers doen en daar zitten 4 jeugdspelers bij .
Ik denk dat we het ver schoppen.
wiseguy
 wiseguy - maandag 01 september 2008 - 23:58   quote  deeplink  
Dacht dat het een grap wat dat aantrekken van ene Van Dijk van 39 jaar. dat was dus wat Bosz voor ons in petto had met zijn wacht maar..... de man houdt ervan om de echte fans razend te maken!!! Haal dan Vna dijk van Excelsior terug dat is in elk geval serieus!
Vak T
 Vak T - dinsdag 02 september 2008 - 00:00   quote  deeplink  
jongens het is nou eenmaal zo,wij kunnen er niks meer aan doen nu!
laten we dan maar 1 ding doen ,wat we altijd doen,steun de ploeg!! schreeuw ze naar die punten!!!
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 02 september 2008 - 00:04   quote  deeplink  
verschrikkelijk van Verbeek dat hij geen goed voetbal kan spelen met 12 geblesseerden en een de Guzman die het voor het hele team verkloot
riet remmers
 riet remmers - dinsdag 02 september 2008 - 00:04   quote  deeplink  
6 september vervalt het eeuwfeest hiervoor in de plaats de premiere pinokkio in de kuip met in de hoofdrol peter bosz als pinokkio.
PieterBos
 PieterBos - dinsdag 02 september 2008 - 00:06   quote  deeplink  
Wat een agressief gedrag zeg van.
Laat hem dan gauw weg gaan als het allemaal zo *** is.
Sluit je aan bij PSV waar het allemaal beter gaat.
Natuurlijk is dit shít, maar neem aan dat het niet anders kan.
Verbeek en anderen hadden het ook graag anders gehad en ik zit ook de hele avond achter PC om te kijken of er nog transfers zijn.
Maar helaas.
Vorig jaar riepen jullie allemaal dat we kampioen zouden worden.
Er zijn geen basisspelers weg gegaan en Tomasson en El-Ahmadi zijn er bijgekomen en nu is het in een keer helemaal niets meer.
Als Makaay en Tomasson terug zijn gaat het echt wel lopen, staat de druk direct wat minder achterin er op.

Heb geduld. Als het over 2 jaar nog steeds niks is mag je zeggen, die Bosz was echt niks. Laat ze nu eerst samen bouwen. Heb vooral vertouwen in Verbeek!

Een echte Feyenoord Fan Lid van "Het Legioen" maar niet van Legioen web!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2008 door PieterBos --
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 02 september 2008 - 00:22   quote  deeplink  
Ja we hebben gewoon weer 2 "overgangs" jaren, waar heb ik dat eerder gehoord??
En aan meneer Phyxsius, kijk de stand op de ranglijst er de afgelopen 10 jaar maar op na, en kijk dan eens naar de toeschouwers aantallen.En dan heb ik het nog eens niet over het vertoonde spel. Beweer dan nog eens dat we geen hondstrouw legioen zijn.
Alleen wel kritisch, want mooie praatjes hebben we in diezelfde 10 jaar ook genoeg gehoord.
Maar wel positief blijven hoor!!!!!
fer
 fer - dinsdag 02 september 2008 - 09:50   quote  deeplink  
beetje vertrouwen mag ook wel zijn jullie stiekem allemaal neuzen of zo

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2008 door fer --
Gewoon Willem
 Gewoon Willem - dinsdag 02 september 2008 - 09:54   quote  deeplink  
Bosz heeft gefaald, maar was het voor hem anders?
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 02 september 2008 - 11:33   quote  deeplink  
Phyxsius heeft wel gelijk. Feyenoord heeft nooit gezegd dat we al die spelers zouden halen. Als jullie elke gerucht geloven dan zijn de verwachtingen erg hoog. De enige die Bosz verkeerd beloofd heeft is Arnautovitch, maar wie is dat? Hij heeft nog niets gepresteerd, dus of het iets is moeten we maar afwachten. Trouwens hij is ook geblesseerd dus daar hadden we ook niets aan gehad nu. Verder heeft bosz altijd gezegd dat er geen spelers gehaald zouden worden omdat er geen geld was. Afgelopen zondag zei hij wel: wacht maandag maar af, omdat hij het gezeik zat was van elke reporter die elk uur belde met de vraag of een naam bekend is... daaruit concluderen weer velen dat er maandag iets uit de hoge hoed getoverd wordt, maar dat zegt hij niet. Hij zei alleen: ik ga nu niet op namen in, wacht maar tot maandag dan weten we dingen zeker. Dat zegt mij dat hij wel geleerd heeft van het Arnautovitch verhaal.
Mensen het is zeer spijtig, maar Feyenoord moet het op de transermarkt afleggen tegen veel clubs. We hebben gewoon geld nodig. Laat er maar eens een vermogende Feyenoord supporter opstaan die wat miljoenen in de club wil investeren. Maar die houden zich ook verotte stil.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2008 door Pietje1 --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 september 2008 - 16:52   quote  deeplink  
Aan het eind van het tijdperk Jorien, blonk het bestuur uit door tegenstrijdige uitspraken, de ene keer waren we schat-hemeltje rijk en een dag later waren we gedegradeerd tot de bedelstaf. Ook nu weer wordt er het ene moment gerept van een ware oorlogskas van 30 miljoen en vervolgens kunnen ze salarissen weer amper betalen. constante factor in die periodes, Chris en Onno. Het lijkt mij dat bosz zijn uitspraken doet op basis van de financiele informatie die hij van hun krijgt. Wellicht dat hun rol eens wat beter tegen het licht gehouden moet worden.
ik krijg een beetje het gevoel dat de club steeds meer in de armen gedreven wordt van de locale rotterdamse vastgoed mafia, die hoopt binnen te lopen over de rug van s'werelds mooiste club. Verder valt het me op dat veel van het nieuwe technische personeel direct te linken is aan de persoon peter bosz en dat personen die hem of zijn vazallen niet lagen, op een lage manier zijn afgeserveerd (Henk Fräser). Feit blijft dat het blijkbaar nog steeds moeilijk is om een goed inzicht te krijgen in de echte financiele situatie waarin de club verkeerd en dat de beloofde transparantie zich beperkt tot de ramen van het maasgebouw...
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 02 september 2008 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2008 - 16:52 schreef hotjumper het volgende:
Aan het eind van het tijdperk Jorien, blonk het bestuur uit door tegenstrijdige uitspraken, de ene keer waren we schat-hemeltje rijk en een dag later waren we gedegradeerd tot de bedelstaf. Ook nu weer wordt er het ene moment gerept van een ware oorlogskas van 30 miljoen en vervolgens kunnen ze salarissen weer amper betalen. constante factor in die periodes, Chris en Onno. Het lijkt mij dat bosz zijn uitspraken doet op basis van de financiele informatie die hij van hun krijgt. Wellicht dat hun rol eens wat beter tegen het licht gehouden moet worden.
ik krijg een beetje het gevoel dat de club steeds meer in de armen gedreven wordt van de locale rotterdamse vastgoed mafia, die hoopt binnen te lopen over de rug van s'werelds mooiste club. Verder valt het me op dat veel van het nieuwe technische personeel direct te linken is aan de persoon peter bosz en dat personen die hem of zijn vazallen niet lagen, op een lage manier zijn afgeserveerd (Henk Fräser). Feit blijft dat het blijkbaar nog steeds moeilijk is om een goed inzicht te krijgen in de echte financiele situatie waarin de club verkeerd en dat de beloofde transparantie zich beperkt tot de ramen van het maasgebouw...
Wat betreft Woerts en Jacobs kan je best eens gelijk hebben, maar Bosz heeft volgens mij echt niets verkeerds gedaan. Frazer is op een vervelende manier weggegaan, maar wat daar exact gebeurd is dat zullen we nooit weten. Vriendjes politiek van Bosz geloof ik niet zo in. Ik weet wel dat Woerts maar eens de hand in eigen boezen moet steken en erkennen dat hij gefaald heeft om geld in het laatje te brengen. Dat is zijn verantwoordelijkheid. Tevens mogen we wel eens een keer iets aan de scouting doen... die loopt al jaren en jaren te sukkelen. Als we die 2 zaken op orde hebben dan kunnen we een eind komen...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 02 september 2008 - 18:35   quote  deeplink  
charisteas, lee zijn volgens mij de enige spelers die hij "zelf" gehaald heeft. De grote transfers van vorig jaar schuif ik voor een groot gedeelte op conto van Bert van Marwijk en van Bronckhorst. Jon Dahl wilde zelf naar nederland terug en belde zelf met Feyenoord. Het enige waar hij een dikke vinger in de pap had was bij de uitbreiding/vernieuwing van de technische staf.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 02 september 2008 - 22:59   quote  deeplink  
Nu doe je Bosz te kort
Eigenlijk geef je bij je argumenten al aan dat Bosz we degelijk belangrijk s geweest voor de komst van de goede spelers (Makaay, de Cler etc)
Jij zegt dat ze gekomen zijn door van Marwijk
Ben ik met je eens
Maar wie heeft er voor gezorg dat er een coach kwam waar iedereen vertrouwen in had?
Wie heeft een succesvolle coach gehaald toen de club het meest belabberd seizoen (op dat moment nog) ooit had gespeeld?
Dat was Peter Bosz

Als Bosz Bert niet gehaald had waren die spelers ook niet gekomen
Dus Bosz stond aan de basis van hun komst en heeft die afgerond
Een beetje meer credit mag dus wel
of krijgen we hier nu ook zon NAC situatie?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 03 september 2008 - 11:34   quote  deeplink  
tsja, ik had voor de lange termijn Liever Been gehad, want laten we wel wezen afgelopen seizoen was dramatisch (competitie) en met de beker hebben we (hoe blij ik er ook mee ben dat we die gewonnen hebben)vreselijk gezwijnd met de lotingen en de blunders die ze bijvoorbeeld bij psv hebben gemaakt. Op de finale na hebben ze in de voorrondes nou niet echt overtuigend de tegenstanders opzij gezet.
Happel
 Happel - woensdag 03 september 2008 - 11:55   quote  deeplink  
Bosz is teveel de zondebok, terwijl hij weinig mogelijkheden heeft wanneer er geen liquide middelen zijn om iets te ondernemen op de transfermarkt.
Hardmart
 Hardmart - woensdag 03 september 2008 - 12:02   quote  deeplink  
Jongens .....
Denk nauw eens na....
Er is geen geld en er komt geen geld.
En geld is een voorwaarde om tegenwoordig succesvol te zijn met je club..
De enigste manier om ooit nog wat te winnen is feyenoord verkopen aan een rijke inversteerder.
Zie clubs als chelsea ,Man.unit,Arsenal,Zinit,Spurs en nu weer Man. city.
Kan niet goed zijn voor het behoudt van de club cultuul , maar kampioen worden en in de CL spelen is wel eens leuk.
Als we kapot gaan dan liever met een landstitel en een europacup dan met een plaats in het rechter rijtje.
Dus om wat te winnen moeten we verkopen.
Anders moeten we gewoon niet zeuren....
hotjumper
 hotjumper - woensdag 03 september 2008 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2008 - 12:02 schreef Hardmart het volgende:
Jongens .....
Denk nauw eens na....
Er is geen geld en er komt geen geld.
En geld is een voorwaarde om tegenwoordig succesvol te zijn met je club..
De enigste manier om ooit nog wat te winnen is feyenoord verkopen aan een rijke inversteerder.
Zie clubs als chelsea ,Man.unit,Arsenal,Zinit,Spurs en nu weer Man. city.
Kan niet goed zijn voor het behoudt van de club cultuul , maar kampioen worden en in de CL spelen is wel eens leuk.
Als we kapot gaan dan liever met een landstitel en een europacup dan met een plaats in het rechter rijtje.
Dus om wat te winnen moeten we verkopen.
Anders moeten we gewoon niet zeuren....
Als we kapot gaan, dan liever strijdend ten onder, zonder concessies aan de eigen identiteit.
Happel
 Happel - woensdag 03 september 2008 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2008 - 12:02 schreef Hardmart het volgende:
Jongens .....
Denk nauw eens na....
Er is geen geld en er komt geen geld.
En geld is een voorwaarde om tegenwoordig succesvol te zijn met je club..
De enigste manier om ooit nog wat te winnen is feyenoord verkopen aan een rijke inversteerder.
Zie clubs als chelsea ,Man.unit,Arsenal,Zinit,Spurs en nu weer Man. city.
Kan niet goed zijn voor het behoudt van de club cultuul , maar kampioen worden en in de CL spelen is wel eens leuk.
Als we kapot gaan dan liever met een landstitel en een europacup dan met een plaats in het rechter rijtje.
Dus om wat te winnen moeten we verkopen.
Anders moeten we gewoon niet zeuren....
Dat is wel het laatste wat moeten doen. Onze ziel verkopen aan een of andere debiel die de club alleen maar ziet als speeltje.
Happel
 Happel - woensdag 03 september 2008 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2008 - 23:51 schreef F.L.E het volgende:
Beter voetbal spelen?????????
Tikie terug onder Bert een heel seizoen met de spelers die hij tot zijn beschikking had. Ik denk dat Koeman het met die selectie toch ff wel een stuk beter had gedaan.
En jij hebt ze onder Verbeek al eens goed zien spelen???
Zondag zeker niet gezien??
Hallo KOEKEBAKKER! We zijn net een wedstrijd onderweg in de competitie en je schrijft heel Feijenoord nu maar meteen af? Waar zit je met je verstand...

Die E in je naam staat zeker voor Eindhoven? Kan je daar niet gewoon blijven?
F.L.E
 F.L.E - maandag 08 december 2008 - 13:41   quote  deeplink  
Ik kreeg ineens een flash-back.
Het hele Bosz verhaal is 4 maanden geleden al verteld.
hotjumper
 hotjumper - maandag 08 december 2008 - 21:38   quote  deeplink  
zijn ze het pek al aan het opwarmen?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bosz









0.0081720