|
|
freakie
|
|
|
Ajax-aanvaller Klaas Jan Huntelaar kreeg maandagavond in Hilversum een trofee uitgereikt. De spits werd vorig seizoen topscorer in de eredivisie.
Huntelaar scoorde 33 keer in 34 wedstrijden. De jaarlijkse verkiezing wordt georganiseerd door de Telegraaf, Voetbal International, de Eredivisie CV en de SponsorBingoLoterij.
Oud-SC Heerenveen-aanvaller Miralem Sulejmani, inmiddels ploeggenoot van Huntelaar, kreeg de prijs voor talent van het jaar.
John Heitinga (Ajax, inmiddels Atletico Madrid) kreeg de Gouden Schoen uitgereikt. Heurelho Gomes (PSV, inmiddels Tottenham Hotspur) en Danijel Pranjic (SC Heerenveen) eindigden beiden als tweede in de ranglijst en krijgen dus ook allebei een Zilveren Schoen
ik vindt het toch raar ajax geen kampioen niet geinponeert en wel 2 prijzen winnen. en eigelijk een prijs binnen gehaalt van hereveen ik vindt het maar raar wat jullie? |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
vind er niks raar aan , dit bericht DAT vind ik een beetje raar! |
|
|
|
|
cj
|
|
|
Het gaat om individuele prestaties het heeft niet zo zeer met een club te maken wat heeft Ajax nou te maken met de prestaties van Suljemani helemaal niks |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik vind het ook niet zo raar ... |
|
|
|
|
raar
|
|
|
tuurlijk is het raar dat AJAx prijzen haalt. Helemaal als je weet dat Gomes meer punten voor PSV heeft gepakt dan Heitinga voor AJAX |
|
|
|
|
mt
|
|
|
raar is volgens mij een pisvee-er!!! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Zou zomaar kunnen ... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
haha nee dat zou denk ik niet zo zijn want k vindt het ook raar omdat heitinga meer fouten heeft gemaakt dan gomes heeft gemaakt... en pranjic kan je trouwens al helemaal niet vergelijk met gomes.. heitinga heeft natuurlijk wel meer dreiging gehad met zijn passen..en hij scoort ook vaak alleen ja dat vindt k niet egt de reden om dan goude schoen te winnen.. en dan heeft raar gewoon gelijk hoor want gomes heeft psv heel vaak in de race gehoude.. werd er soms moedeloos van:S:S:S:S |
|
|
|
|
cj
|
|
|
De prijzen hebben nogmaals niks met de clubs te maken De prijs gaat tog niet bijvb in de prijzenkast van de club Nogmaals dit is een jaarlijkse prijs voor de spelers Bijvb Als een actuer een oscar wint Voor film A,Dan is het ook mogelijk dat Film B meer kijkers trok,Maar het gaat puur om de prestatie, voor beste film daar zijn weer aparte prijzen voor, netzoals een club aparte prijzen heeft zoals de landstitel ect.... Mensen mensen dat moeten jullie tog wel weten????????????????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2008 door cj -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
jaa inderdaad maar de goude schoen gaat om een prestatie.. en de prestatie van gomes vond ik meer opvallen dan die van heitinga k vindt niet dat hij het slecht heeft gedaan maar wel minder dan dat gomes het vorig jaar deed k geloof dat ajax toen daardoor ook nog van pisvee verloor |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
toen waren mijn nagels helemaal weg bij die wedstrijd..:P |
|
|
|
|
cj
|
|
|
Oke dat is anders dat is jou mening,En als je het mij vraagt Zou ik het ook meer terecht vinden als Gomez de goeden schoen had gekregen Maar dat heeft dan te maken met verschillende meningen oke dat is prima De meningen van voetballers journalisten ect.daaruit kwamen de prijzen wie er had gewonnen en daar is over te twisten maar niet meer dan dat,
Maar het staat los van de clubs zoals in de topic onterecht staat dat Ajax de prijs heeft gewonnen wand het heeft domweg niks met de clubs te maken.
wand bijvb Als Messi hem het had gewonnen in spanje Dan had ook niemand gezegd jah maar ze zijn geen kampioen geworden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2008 door cj -- |
|
|
|