|
|
sportdwaas
|
|
|
De aansluiting met PSV en Ajax zal niet meevallen dit jaar maar met het volgende elftal kan wellicht het publiek vermaakt worden. Motto is veel schieten op het doel van de tegenstander dan vliegt er allicht 1tje in. Mijn wederopbouw elftal ziet er als volgt uit:
Darley op doel Fer rechtsback Ramsteijn centrale verdediger Nieveld centrale verdediger Bahia linksback Van Bronckhorst Linksmidden Bruins centraal op het middenveld Landzaat rechtsmidden (totdat El Ahmadi terug is) Janota linksbuiten of midvoor totdat de Guzman terug is. Tomasson rechtsbuiten (beetje naar achter) Pedro midvoor (totdat Makaay terug is).
Wisselspelers: Tiendalli DeRijck van Dijk Mols (voor laatste 20 minuten met meer dan 2 doelpunten verschil voor) Biseswar Kermit Erasmus Manteiga Wijnaldum Slory
De Cler, Greene, Hofland, Lucius en Timmer moeten naar het 2e om in vorm te komen of wedstrijdritme op te doen. Danny Buijs moet definitief naar het 2e verhuizen (klagen in pers dat je niet weg mag en dan blijkt dat je niet weg wil). |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je hebt in ieder geval je nickname met zorg gekozen..... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Maar je kunt incasseren, dat dan weer wel. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Als Mols elke keer moet wachten op een voorsprong van ten minste 2 goals verschil, zal zijn inbreng wel eens beperkt kunnen blijven. :) Maar verder ziet het er logisch uit allemaal, raar eigenlijk dat Verbeek dit niet ziet. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
forumtijgeren is een virtueel keiharde contactsport zeker als draakjes mogen meespelen |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op woensdag 03 september 2008 - 15:10 schreef netsurfer het volgende:Als Mols elke keer moet wachten op een voorsprong van ten minste 2 goals verschil, zal zijn inbreng wel eens beperkt kunnen blijven. :) Maar verder ziet het er logisch uit allemaal, raar eigenlijk dat Verbeek dit niet ziet. Misschien kan Legioen Weblog (want uiteindelijk hebben die het ook goed voor met Feyenoord 1) een lobby opzetten dat ik, Sportdwaas en Feyenoordkameraadje, word toegevoegd aan de technische staf. Ik doe het het eerste jaar voor consumptiebonnen, reiskosten en af en toe met de selectie naar de apres ski hut en baja beach of zo. Het 2e jaar, als ik dat haal, wil ik gewoon een skybox met mijn vrienden en dan bel ik mijn suggesties wel door naar GeeJee! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik zou het eerder een verbale contactsport noemen, maar daar doe ik niet moeilijk over. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik ben wel benieuwd wat Verbeek tegen Volendam doet, want zoals tegen Heracles kan natuurlijk niet in de eerste thuis wedstrijd. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Ik denk (vooral hoop eigenlijk) dat verbeek heel aanvallend gaat spelen en wat jonge aanvallers hun eerste officiele wedstrijd in de kuip laat spelen Zoals Manteiga en Janota Die hebben (denk ik) de meeste potentie En Wijnaldum mag er ook wel in |
|
|
|
|
appel
|
|
|
ja indd Phyxsius, die gasten spelen lekker dus laat ze het maar gewoon proberen, die janota word goed volgens my |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote:Op woensdag 03 september 2008 - 14:37 schreef sportdwaas het volgende:De aansluiting met PSV en Ajax zal niet meevallen dit jaar maar met het volgende elftal kan wellicht het publiek vermaakt worden. Motto is veel schieten op het doel van de tegenstander dan vliegt er allicht 1tje in. Mijn wederopbouw elftal ziet er als volgt uit: Darley op doel Fer rechtsback Ramsteijn centrale verdediger Nieveld centrale verdediger Bahia linksback Van Bronckhorst Linksmidden Bruins centraal op het middenveld Landzaat rechtsmidden (totdat El Ahmadi terug is) Janota linksbuiten of midvoor totdat de Guzman terug is. Tomasson rechtsbuiten (beetje naar achter) Pedro midvoor (totdat Makaay terug is). Wisselspelers: Tiendalli DeRijck van Dijk Mols (voor laatste 20 minuten met meer dan 2 doelpunten verschil voor) Biseswar Kermit Erasmus Manteiga Wijnaldum Slory De Cler, Greene, Hofland, Lucius en Timmer moeten naar het 2e om in vorm te komen of wedstrijdritme op te doen. Danny Buijs moet definitief naar het 2e verhuizen (klagen in pers dat je niet weg mag en dan blijkt dat je niet weg wil). sorry maar ik mis toch echt Vlaar en die hoort toch zeker in een wederopbouw team. Snap ook niet dat Wijnaldum niet in de basis staat. In plaats van Landzaat denk. Vleugelspelers is het ook niet. Bruins nooit niet centraal op het middenveld. Moet je een kuitenbijter hebben die ook weet wat verdedigen is. Ik denk zelf dan.
Darley op doel (of Mulder) Fer rechtsback Vlaar centraal Nieveld centraal De Cler linksback De Guzman rechtsmidden van Bronckhorst centraal Wijnaldum links midden Bruins aanvallend midden Tomasson spits (switchend met Pedro of Slory) Makaay spits (als hij dit jaar beter tot zijn recht komt anders Janota)
Reserves: Mulder (of Darley), Tiendalli , Hofland , Ramsteijn, Bahia, Derijck, Manteiga, Erasmus, Hofs (snap niet waarom verhuurd), El Ahmadi, Slory (Tomasson) , Pedro (Tomasson), Janota (Makaay)
weg doen met strik erom: Timmer (mag als derde keeper blijven), van Dijk, Greene, Buijs, Lucius, Landzaat, Mols (sorry maar nu echt te oud), Biseswar,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2008 door Richard Lagrouw -- |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Ik ben het eens met Physius we hebben goede jeugt en talenten rond lopen Verbeek moet deze spelers de kans geven, de oudere spelers kunnen deze met gemak begeleiden en klaarstomen voor het echte werk als je van iemand kan leren is het Gio Makaay en Tomason wel. Toen Ajax de Championsleuge won had je ook een Rijkaart een Danny Blind En het is beter om 6e te worden met jeugtspelers dan met nog meer paniek aankopen van nog meer 30 ers. En het jaar erop kun je veel verder komen door de ervaring die de talenten hebben opgedaan met meschien 2 nieuwe aankopen en natuuurlijk langbindende contacten af sluiten aan de talenten zodat ze niet voor niets de deur uitlopen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Vincken is te blesure gevoelig ik denk dat het verstandig is daar mee te stoppen hoeveel wedstrijden heeft hij nou gespeeld afgelopen jaren meschien 10. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
zelfde geldt voor vlaar en hofs.... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Hofs gaat al weg Hij is verhuurd en zijn contract loopt volgend seizoen af Kan me niet voorstellen dat ze dat gaan verlengen Tenzij hij in de winterstop ineens meer dan 15 goals heeft gemaakt n dat zie ik hem niet doen Met de concurrentie op het middenveld bij Vitesse moet ik nog maar zien of hij erin komt. Jenner, Molhoek, Claudemir etc vind ik allemaal beter
En Vlaar heeft één grote blessure gehad en zit nu in de nasleep Voordat ik hem als blessuregevoelig wil zien moet hij eerst een keer helemaal genezen zijn, dat is hij nog niet geweest sinds vorig seizoen En het seizoen daarvoor speelde hij vrijwel elke wedstrijd Dus geef hem 2 maanden om gezond te worden En ritme op te doen in het 2e Als hij ECHT fit is laat je hem pas spelen in het eerste Geen risicos nemen En als hij dan ook weer snel uitvalt, Dan geef ik je gelijk en vind ik hem blessure gevoelig maar laat hem eerst maar eens echt genezen |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
We moeten geduld met Vlaar hebben hij zou best wel eens belangrijk kunnen worden hij is op de weg terug een klein terugvalletje maar ik zie hem over 4weekjes wel weer meedoen en ja als hij dan weer terug valt dan kunnen we inderdaad wel naar een andere verdediger gaan uitkijken maar wie en voor hoeveel. |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
Fer & Janota gaan komend seizoen leuke dingen laten zien, Wijnaldum lijkt me een fragile speler... Nieveld nog te weinig gezien
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2008 door Ch€sz -- |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Ik denk dat Vlaar gewoon moet blijven Zelfs half fit is hij een verbetering (zegt helaas genoeg over de rest van de verdediging) Hij straalt rust uit. De boel staat beter achterin met hem erin
En kan iemand mij trouwens uitleggen waarom iedereen vind dat de verdediging meer kwaliteit nodig heeft? ik snap dat de breedte te klein is (Landzaat in de verdediging)
Maar als je naar de statistieken kijkt hebben we juist meer aanvallende kwaliteit nodig. er waren maar 3 ploegen met minder tegengoals dan wij maar er waren er een stuk of 6 (als het er niet meer zijn) die vaker scoorde dan wij
Dus dan kan de conclusie toch enkel zijn dat we eigenlijk meer aanvallende kwaliteit moeten hebben? Ik denk dat Feyenoord ook zo denkt, anders kan ik niet verklaren waarom alle "interesse" waar we de afgelopen tijd van gehoord hebben naar aanvallers uitging. En het past bij Verbeek. Hij hecht veel waarde aan rapporten en statistieken. |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
Ik vind Landzaat eigenlijk best goed spelen als centrale verdediger... kheb hem niet echt op fouten kunnen betrappen... wellicht dat de fouten van Greene me hebben afgeleid xD |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Ik bedoel ook niet dat hij het selcht doet Vind ik zelf niet Maar als je gedwongen bent om middenvelders in te zetten in de verdediging dan weet je dat de spoeling wat dun is |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
helemaal mee eens, maar dit geeft des te meer aan dat we Greene echt neit nodig hebben, die contractsverlenging verbaasd me nog altijd :| |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Ik dacht dat Bosz hoopte/ervan uit ging dat Greene onder verbeek weer het niveau van zijn eerste jaar haalde. Dat was/is de reden dat ik die verlenging snapte. Tot nog toe is het Verbeek niet gelukt, maar het seizoen is nog lang
En in zijn eerste jaar was Greene echt goed!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 september 2008 door Phyxsius -- |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
En kan iemand mij trouwens uitleggen waarom iedereen vind dat de verdediging meer kwaliteit nodig heeft? ik snap dat de breedte te klein is (Landzaat in de verdediging)
Maar als je naar de statistieken kijkt hebben we juist meer aanvallende kwaliteit nodig. er waren maar 3 ploegen met minder tegengoals dan wij maar er waren er een stuk of 6 (als het er niet meer zijn) die vaker scoorde dan wij |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Is Lucius niet wat voor de back en met Greene alle respect maar die is echt niet goed genoeg voor Feyenoord en Tiendali hebben we ook nog steeds meschien onder Verbeek komt hij meer tot zijn recht. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Lucius zal de back worden Hij was/is nog geblesseerd Tegen Volendam staat hij er wel in denk ik Greene heeft zijn kans gehad en niet gegrepen Er zullen nog wel meer kansen voor hem komen Ben benieuwd of hij dan wel weet te overtuigen |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Denken ze dat Greene nog geld kan opbrengen vanwege zijn contractverleging dat vraag ik me nog steeds af. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
zou ook nog kunnen Maar eigenlijk denk kan ik me dat niet voorstellen Ze hebben met Derijck, Tiendalli, Saidi etc gezien dat dat niet alstij zo werkt En zeker niet bij Feyenoord |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
quote:Op donderdag 04 september 2008 - 00:06 schreef Phyxsius het volgende:Ik dacht dat Bosz hoopte/ervan uit ging dat Greene onder verbeek weer het niveau van zijn eerste jaar haalde. Dat was/is de reden dat ik die verlenging snapte. Tot nog toe is het Verbeek niet gelukt, maar het seizoen is nog lang En in zijn eerste jaar was Greene echt goed! Ben ik niet met je eens. De rest was gewoon zo slecht dat Greene heel goed leek. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
dat denk ik eigenlijk niet Want als je hem nu ziet spelen dan word hij gewoon keer op keer voorbij gelopen alsof hij er niet staat. In zijn eerste jaar was hij ook verdedigend goed, hij kon het spitsen als 'N Kufo en Huntelaar moeilijk maken. Nu sjouwen die er langs alsof er niemand staat |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wanneer is jou laatste gesprek met je psychiater geweest geile..(?) |
|
|
|
|
rob010
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Best actueel toch? We zijn jaren terug in de tijd geworpen , erger nog als Oranje. Het gat is n kloof geworden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 23 juni 2016 - 18:49 schreef van geil het volgende:[..] Best actueel toch? We zijn jaren terug in de tijd geworpen , erger nog als Oranje. Het gat is n kloof geworden. Helaas +1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juni 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Snap m al 😎 Edit : ook zonder de afbeelding hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juni 2016 door tomson -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Kop op, er is altijd wel n oplossing. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 juni 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Weer een minuut van m'n leven zinloos gelezen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op donderdag 04 september 2008 - 00:28 schreef Phyxsius het volgende:zou ook nog kunnen Maar eigenlijk denk kan ik me dat niet voorstellen Ze hebben met Derijck, Tiendalli, Saidi etc gezien dat dat niet alstij zo werkt En zeker niet bij Feyenoord Blij dat ik deze namen in de ochtend zie. Als ik dat had gelezen vlak voordat ik naar bed was gegaan, had dat op nachtmerries uitgelopen. |
|
|
|