BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Moet Feyenoord zich over laten nemen door een miljardair?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Legioen Weblog
 Legioen Weblog - woensdag 03 september 2008 - 15:23   quote  deeplink  


Wat vinden jullie moet Feyenoord zich ook over laten nemen door een Abramovich of zo'n rijke olie magnaat als die van Manchester City?

http://www.sportweek.nl/voetbal/70053/Eigenaar_Manchester_City_goed_voor__1000000000000

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2008 door Legioen Weblog --
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 03 september 2008 - 15:32   quote  deeplink  
Kan Shell Feyenoord niet in de balans opnemen?
netsurfer
 netsurfer - woensdag 03 september 2008 - 15:32   quote  deeplink  
Ik zou er niet zo'n moeite mee hebben. Als de rijkaard dan maar wel een Feyenoord-hart heeft.
Hardmart
 Hardmart - woensdag 03 september 2008 - 15:33   quote  deeplink  
Jongens .....
Denk nauw eens na....
Er is geen geld en er komt geen geld.
En geld is een voorwaarde om tegenwoordig succesvol te zijn met je club..
De enigste manier om ooit nog wat te winnen is feyenoord verkopen aan een rijke inversteerder.
Zie clubs als chelsea ,Man.unit,Arsenal,Zinit,Spurs en nu weer Man. city.
Kan niet goed zijn voor het behoudt van de club cultuul , maar kampioen worden en in de CL spelen is wel eens leuk.
Als we kapot gaan dan liever met een landstitel en een europacup dan met een plaats in het rechter rijtje.
Dus om wat te winnen moeten we verkopen.
Anders moeten we gewoon niet zeuren....
Marsco
 Marsco - woensdag 03 september 2008 - 15:49   quote  deeplink  
Hardmart, wat heeft dit in een al ander forum geplaatste bericht voor waarde hier?
sjonny
 sjonny - woensdag 03 september 2008 - 15:51   quote  deeplink  
DOEN DOEN DOEN
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - woensdag 03 september 2008 - 15:58   quote  deeplink  
zo wie kan je halen voor: 1.000.000.000.000:
Ronaldinho
Henry
eto'o
Messi
Terry
lampard
cech
met zo veel GELDDDDD$$$$$$$$$ kan je de best team van de wereld maken
Stadion met 150.000 toeschouwers:P
Leen
 Leen - woensdag 03 september 2008 - 16:04   quote  deeplink  
Als dat zou kunnen? Het is de enige manier om nog mee te doen in het voetbal van nu. Anders kunnen ze beter terug gaan naar de amateurs. Zonder geld komt het nooit meer goed met Feyenoord!
draakje
 draakje - woensdag 03 september 2008 - 16:09   quote  deeplink  
Maar vind je geld belangrijker dan de clubcultuur? Zelf ben ik daar nog niet uit.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 03 september 2008 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2008 - 16:09 schreef draakje het volgende:
Maar vind je geld belangrijker dan de clubcultuur? Zelf ben ik daar nog niet uit.
Ik wel, ben fan van Feyenoord, om de geschiedenis, om het stadion, om het legioen, om het indrinken bij DHZ of op Varkenoord, om het samen juichen voor je club, het samen kankeren op je club, om het feit dat je elke week hoopvol heen gaat tegen beter weten in en dan de ontlading als er toch gewonnen wordt. De haat die van de tribune golft als de neuzen komen. Een Gio die terugkomt bij zijn club terwijl hij bij barca had kunnen blijven. Een Gerard Meijer die toegezongen wordt. Een Europese prijs die je als laatste nederlandse club haalt. Een lulring die op zijn nummer wordt gezet door het legioen nadat ie gezegd heeft dat ze Feyenoord wel even uit de beker zouden wippen. Winnen van AZ met kerst als wij al opgegeven zijn en hun oppermachtig lijken. Sneeuwballen op Z. De Humor op de spandoeken. een briljante Cruz. K2. een Coolsingel-huldiging. Culthelden, en zo kan ik wel uren doorgaan...

daarvoor ga ik naar de Kuip en daarvoor ben ik Feyenoorder!
sjonny
 sjonny - woensdag 03 september 2008 - 19:48   quote  deeplink  
Dat hoef je toch allemaal niet kwijt te raken??? er komt alleen meer geld om te investeren in goede spelers en worden alle supporters blijer dan de meeste nu zijn TOCH???
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - woensdag 03 september 2008 - 20:04   quote  deeplink  
Het kan ook zonder een miljardair. Moet je alleen is meer op je eigen jeugd bouwen. als je nu eens goed met de jeugd om gaat kan dat veel geld opleveren om oudere voetballers te halen die zich al bewezen hebben om een perfecte balans in het team te krijgen. Wie zegt er trouwens dat niet alleen met eigen jeugd grote successen behaald kunnen worden? Vind het rot om aan te halen maar 020 heeft dat 10 jaar geleden toch bewezen.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 03 september 2008 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2008 - 19:48 schreef sjonny het volgende:
Dat hoef je toch allemaal niet kwijt te raken??? er komt alleen meer geld om te investeren in goede spelers en worden alle supporters blijer dan de meeste nu zijn TOCH???
het verleden raak je inderdaad niet kwijt maar de toekomst....

pjotr zakmetgeldski gaat voor het resultaat. voor je het weet staan er 11 buitenlandse zakkenvullers op het veld. Als we dan in de winterstop 2de staan, wordt vol trots een nederlandse middenvelder gepresenteerd. Raphael Meijs!!!

en daar zit ik dus niet op te wachten!!
arnold
 arnold - woensdag 03 september 2008 - 20:31   quote  deeplink  
de clubcultuur moet je niet kapot maken ,
maar kampioen minimaal willen we allemaal , maar ja geld ,dus ik zou ons cupie gewoon door een milardair over laten nemen , maar wel voor voldoende geld met miljoenen
Leen
 Leen - woensdag 03 september 2008 - 21:05   quote  deeplink  
Met geld hoef je je clubcultuur toch niet kwijt te raken! Zonder geld raak je alles kwijt, ook je clubcultuur, want op den duur besta je niet eens meer. Of je moet echt terug gaan naar de amateurs en dat wil toch geen ene supporter? Toen Feyenoord in 1970 de Europa Cup won was het ook een van de rijkste clubs van Europa en in de jaren daarvoor zelfs de rijkste club! Ja echt dat is geen fabeltje. Volgens mij waren die resultaten toch echt leuker dan dat ze nu zijn. Trouwens Arsenal is er ook weer bovenop gekomen met geld. Wie zou het erg vinden om bijvoorbeeld een Henry, van Persie of Ronaldo bij Feyenoord te zien voetballen? Niemand toch?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 03 september 2008 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2008 - 21:05 schreef Leen het volgende:
Met geld hoef je je clubcultuur toch niet kwijt te raken! Zonder geld raak je alles kwijt, ook je clubcultuur, want op den duur besta je niet eens meer. Of je moet echt terug gaan naar de amateurs en dat wil toch geen ene supporter? Toen Feyenoord in 1970 de Europa Cup won was het ook een van de rijkste clubs van Europa en in de jaren daarvoor zelfs de rijkste club! Ja echt dat is geen fabeltje. Volgens mij waren die resultaten toch echt leuker dan dat ze nu zijn. Trouwens Arsenal is er ook weer bovenop gekomen met geld. Wie zou het erg vinden om bijvoorbeeld een Henry, van Persie of Ronaldo bij Feyenoord te zien voetballen? Niemand toch?
Het vermogen van Feijenoord in de jaren 70 kwam door een verstandig bestuur, dat voortkwam uit de club. dat is ff wat anders dan een oud-oostblokker die het naast zijn jachten en vliegtuigjes ook wel leuk lijkt om een voetbal clubje te hebben. Los nog van het feit of de nederlandse competitie wel interessant genoeg is voor je prestigieuse speeltje
Joszef
 Joszef - woensdag 03 september 2008 - 21:16   quote  deeplink  
Ik ben het eens met Leen. Is Chelsea er veel slechter van geworden qua cultuur? Als we nu toch ook al met zijn allen tegen het bestuur tekeer gaan, dan kan er op zijn slechts niets veranderen.
Leen
 Leen - woensdag 03 september 2008 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2008 - 21:13 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Het vermogen van Feijenoord in de jaren 70 kwam door een verstandig bestuur, dat voortkwam uit de club. dat is ff wat anders dan een oud-oostblokker die het naast zijn jachten en vliegtuigjes ook wel leuk lijkt om een voetbal clubje te hebben. Los nog van het feit of de nederlandse competitie wel interessant genoeg is voor je prestigieuse speeltje
Leen
 Leen - woensdag 03 september 2008 - 21:21   quote  deeplink  
Helemaal waar van dat verstandige bestuur hoor! Maar de club had ook gewoon heel veel geld en bezittingen, die er overigens later in no time doorheen zijn gejaagd waardoor we bijn failliet gingen. Maar het voetbal is nu eenmaal veranderd en het gaat tegenwoordig, op een beetje niveau, alleen nog maar goed met veel geld. Wat wil je nou amateurvoetbal of championnenliek?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 03 september 2008 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2008 - 21:21 schreef Leen het volgende:
Helemaal waar van dat verstandige bestuur hoor! Maar de club had ook gewoon heel veel geld en bezittingen, die er overigens later in no time doorheen zijn gejaagd waardoor we bijn failliet gingen. Maar het voetbal is nu eenmaal veranderd en het gaat tegenwoordig, op een beetje niveau, alleen nog maar goed met veel geld. Wat wil je nou amateurvoetbal of championnenliek?
ja d'r is geen tussenweg....
hotjumper
 hotjumper - woensdag 03 september 2008 - 21:49   quote  deeplink  
ik wordt trouwens gek van al die miljardairs die de tribunes in de nederlandse competitie bevolken om hun klauwen uit te slaan naar een mooie nederlandse club.
Sebbe
 Sebbe - woensdag 03 september 2008 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2008 - 15:58 schreef feyenoord-fr12info het volgende:
zo wie kan je halen voor: 1.000.000.000.000:
Ronaldinho
Henry
eto'o
Messi
Terry
lampard
cech
met zo veel GELDDDDD$$$$$$$$$ kan je de best team van de wereld maken
Stadion met 150.000 toeschouwers:P
Je kan de club wel verkopen aan een of andere rijke goof, maar denk je dat er een van bovenstaande spelers in Nederland wil komen ballen?
Messi zal wel denken whoo volendam uit dat wordt lastig.

En veel geld zegt niets, Chelsea won ook nog niets nadat er na de overname miljoenen in spelers was geïnversteerd. Alle wereldtoppers bij elkaar maakt nog geen sterk elftal. En een collectief is nog altijd sterker dan 11 eenlingen.
draakje
 draakje - woensdag 03 september 2008 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2008 - 20:29 schreef hotjumper het volgende:

[..]

het verleden raak je inderdaad niet kwijt maar de toekomst....

pjotr zakmetgeldski gaat voor het resultaat. voor je het weet staan er 11 buitenlandse zakkenvullers op het veld. Als we dan in de winterstop 2de staan, wordt vol trots een nederlandse middenvelder gepresenteerd. Raphael Meijs!!!

en daar zit ik dus niet op te wachten!!
Dat is idd precies het probleem. Mensen kunnen zich niet meer identificeren met hun club.
Danny.K
 Danny.K - woensdag 03 september 2008 - 23:39   quote  deeplink  
Hotjumper je hebt gelijk ik zie het ook niet zitten met een miljardair meschien heeft zo'n miljardair genoeg van zijn speeltje en je weet maar nooit wat er met onze club gebeurd en dat zou zonde zijn voor ons suporters.
F.L.E
 F.L.E - woensdag 03 september 2008 - 23:50   quote  deeplink  
Zoveel geld hoef je in 1 club in Nederland niet te investeren.Je moet gewoon zorgen dat je bij de eerste 2 eindigd. De centen uit de Champions(?)leage maken in Nederland het verschil. Wel meedoen is tussen de 10 en 20 mijoen verdienen.Is voor Feyenoord een stijging van de begroting met 25 tot 50% Om van dit Feyenoord een voor Nederlandse begrippen een topteam te maken heb je echt geen 100 miljoen nodig.Toch raar dat ik alleen mensen hoor praten over een nieuw stadion, maar ondertussen is er niemand die substantieel wil investeren in de club die daar zou moeten gaan spelen....
Leen
 Leen - woensdag 03 september 2008 - 23:55   quote  deeplink  
Leuk hoor over een paar jaar spelen we in een stadion met 80.000 zitplaatsen en zitten er nog 8.000 mensen te kijken naar een club die ooit heel veel heeft betekend in het internationale en nationale voetbal. Dan lopen er 11 greene's of buijsies op het veld want beter kunnen we niet betalen en eindigen we op de 15e plaats en degraderen voor de 3e keer net niet naar de eerste divisie. Maar we blijven hopen op betere tijden want we houden met z'n allen zo van die club! We gaan collecteren om een nieuwe buijs er bij te halen en houden onze cultuur van armlastige, maar mooie club in stand. Doe mij maar een miljardair! Ik wil weer eens kampioen worden en echt Europese topwedstrijden zien in dat hopelijk mooie nieuwe stadion! En dan voor 80.000 mensen.
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 03 september 2008 - 23:59   quote  deeplink  
das waar
Maar dat is niet het belangrijkste
Bij Feyenoord gaan ze ervan uit dat het stadion voor meer dan 95% procent gevuld zal zijn bij thuiswedstrijden. Arsenal verdiend 4 miljoen per thuiswedstrijd en met het nieuwe stadion kunnen wij meer supporters stallen. In Engeland betalen ze iets (is echt niet veel) meer voor een kaartje dan hier. Dus dat heft elkaar weer op.
Alleen in de competitie (17 thuiswedstrijden) kan Feyenoord al aan 68 Miljoen zitten
Dan zijn Sponsors niet meer zo belangrijk (met 7 miljoen per jaar)
En de kleintjes heb je altijd en zodra Feyenoord meer geld verdiend en dus een beter team kan bouwen (daar gaan we maar vanuit met dat geld) dan komen de grote sponsors ook wel weer. Maar het Stadion zal de belangrijkste bron van inkomsten zijn.
darwin
 darwin - donderdag 04 september 2008 - 00:07   quote  deeplink  
vertel mij eens wat dan de clubcultuur is
Wallie
 Wallie - donderdag 04 september 2008 - 09:34   quote  deeplink  
Jongens ik denk niet dat er miljardair geintresseerd is in de nedelandse competitie, dus die zak met geld gaat denk ik ook niet komen en zullen we het er dus maar mee moeten doen.
Ronald W
 Ronald W - donderdag 04 september 2008 - 11:51   quote  deeplink  
Feyenoord moet met gooie sponsors komen.
020 weet ook een sponsor binnen te halen van 12 milj euro en waarom FEYENOORD niet.
Wij staan op de wereldranglijst hoger aan geschreven dan dat arrogante clubje.
Fortis betaald gewoon te weinig. Er moeten gewoon dingen vastgelegd worden dat als feyenoord supporters een rekening afsluiten dat wij daar dan provisie uit krijgen.
Dat op een apparte rekenening zetten en wie weet wordt komt daar een leuk bedrag jaarlijks uit. geldt natuurlijk niet alleen voor een bankrek. maar ook voor het afsluiten van hypotheken e.d. Het is maar een idee.

Ben zelf ook wel eens benieuwd heb jaren geleden 500 euro ingelegd voor obligaties bij Feyenoord maar wat gebeurt er met dat geld.Waar is dat
schiedam
 schiedam - donderdag 04 september 2008 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2008 - 09:34 schreef Wallie het volgende:
Jongens ik denk niet dat er miljardair geintresseerd is in de nedelandse competitie, dus die zak met geld gaat denk ik ook niet komen en zullen we het er dus maar mee moeten doen.
en scheringa van az dan koekebakker?????????????????????????????????????????????????????????????????
hotjumper
 hotjumper - donderdag 04 september 2008 - 17:44   quote  deeplink  
az is altijd al een suikeroompjes club geweest. Toen de broertjes molenaar ermee stopte speelde ze in no time in de eerste divisie. Hetzelfde zie ik met dirkie gebeuren, dit seizoen hebben ze ook niets gehaald omdat ie het wel goed vond. Straks vindt ie schaatsen en schilderijtjes toch leuker en komt vvv weer jaarlijks op bezoek aan het kooimeerplein.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 30 september 2011 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2008 - 17:44 schreef hotjumper het volgende:
az is altijd al een suikeroompjes club geweest. Toen de broertjes molenaar ermee stopte speelde ze in no time in de eerste divisie. Hetzelfde zie ik met dirkie gebeuren, dit seizoen hebben ze ook niets gehaald omdat ie het wel goed vond. Straks vindt ie schaatsen en schilderijtjes toch leuker en komt vvv weer jaarlijks op bezoek aan het kooimeerplein.
hahahaha, wat is graven toch leuk.....
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 september 2011 - 23:58   quote  deeplink  
Graf delven ..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Moet Feyenoord zich over laten nemen door een miljardair?









0.0092539