|
|
cj
|
|
|
Of zit ik er helemaal naast? Het is een goede voetballer maar De ophef over hem altijd en de geboden bedragen. Naar mijn mening niet helemaal terecht
zoveel en zo goed heb ik hem bij Real niet altijd zien spelen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2008 door cj -- |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
zéér goede speler hoor! let maar op dit jaar bij City gaat hij knallen! Bij Real opvallen valt natuurlijk niet mee , maar is echt goede speler en veel meer waard dan bijv. Robben want die speeld maar 10 wedstrijden per jaar! |
|
|
|
|
cj
|
|
|
En als er volgens u nog meer overschatte spelers zijn graag uw mening |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Cvitanich , deze zomer gehaald als topspits maar heeft echt nog geen pepernoot geraakt , aanpassing kost tijd maar deze jongen geeft niet het idee vol te lopen van kwaliteit! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
hetgeen ik van Civitanich heb gezien zegt mij dat het echt geen overschatte speler is en daartegen hebben wij hem geen eens gezien op de positie waar hij voor is gehaald dus voordat je iets zegt geef speler dan eerst de kans zich te bewijzen na oefenpartijtjes en paar invalbeurten dan al zeggen dat hij overschat is pleit niet van veel voetbal kennis er zijn al meer spelers afgeschreven terwijl ze later een topper werden en over robinjo denk dat je daar ook bij moet afwachten heeft zich alleen nog bij real madrid kunnen bewijzen met heel veel concurentie laten we eerst kijken hoe hij zich in engeland presenteerd |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Een nederlandse club die de zgn. topscorer van Argentinie haalt (wat hij niet was) voor 7 milj. € mag toch wel verwachtten dat dat direct een meerwaarde is??? En hij is 24 jaar , geen ventje van 18 die nog moet groeien! Jij zegt : we hebben hem nog niet gezien op zijn juiste positie : dat is niet mijn fout maar die van MvB , ik zeg niet dat Cvitanich niets kan maar de persoon die deze topic heeft geopend zegt in andere topics dat Cvitanich absolute top is , nou dat is dus (tot nu toe) zwaar overschat. Verder is er met mijn voetbalkennis niets mis hoor , al hoeven anderen het daar niet altijd mee eens te zijn! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
dit gaat toch niet om jullie persoonlijke oorlog die jullie beiden in elke topix voeren en vind het nogal kortzichtig dat je een speler beoordeeld op oefenwedstrijden en korte inval beurten en er zijn weinig spelers die zich met dit aantal speel minuten al hebben bewezen bij hun nieuwe club dan maakt het niet uit of je 18 of 24 bent
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 september 2008 door bully -- |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
nee hoor geen pers. oorlog meer! Ik vind gewoon dat als een ned. club een speler haalt van 7 milj. € , we wel wat mogen verwachtten , en natuurlijk kan ik niet helemaal oordelen , (al heb ik veel oefenwedstrijden gezien) maar als ie echt zo goed was had ie wel meer minuten gemaakt hoor! Verder vind ik dat een speler die bij Real regelmatig in de basis stond en bij Brazilie uitblinkt nou niet bepaald de meest overschatte vbler van de laatste jaren is! Ik ga op zoek naar betere voorbeelden dan Cvitanich want dit ligt schijnbaar gevoelig in Amsterdam. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
ligt niet gevoelig maar een speler voor overschat uitmaken terwijl hij er pas net is en nog geen complete competitie wedstrijd heeft gespeeld vind ik wat tever gaan naar jou mening zouden bergkamp henri enz allemaal overschat zijn want dat waren ook spelers die tijd nodig hadden bij een nieuwe club ook op latere leeftijd en vind Civitanich de minuten die hij kreeg in competitie toch voor veel gevaar zorgen en daarom denk ik ook dat wij de echte Civitanich nog zullen zien en over robinho wat ik al eerder opmerkte vind ik dus ook niet overschat daar zijn we het wel over eens |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
best met je eens hoor bully , al is t een verschil of je nu bij Arsenal , Barca of het Ajax van nu moet aanpassen , verder zie ik vandaag dat de Jong speelt ipv Sarpong en dus ook nu niet Cvitanich of wordt hij echt alleen gezien als centrumspits????????? |
|
|
|
|
bully
|
|
|
ik lees net dat niet de jong maar cvitanich inplaats van sarpong maar denk ook meer dat cvitanich een centrum spits is die meer aan het spelen komt als huntelaar weg is wat ik eigenlijk snel zie gebeuren want heb het idee dat huntelaar het niet echt meer naar zijn zin heeft teleurgestelt in de mislukte transfers ps ik ben blij dat je er weer bent jan want was wel stil zonder jou
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 oktober 2008 door bully -- |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
thanx , bully! zag dat de sorm is gaan liggen en heb t een en ander uitgezocht en dus ben ik er weer met mijn eigen , scherpe mischien soms wat pesterige mening maar recht uit mijn hart!Nou t werd dus Leonardo! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
oeps , zag net pas dat Cvitanich is uitgevallen na 11 min , dat had ik niet gezien! wat is dat toch met al die spierblessures?????? |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Man City 3-0 geonnen met 3 goals van Robinho , en dat voor de meest overschatte vbler van Europa............................ |
|
|
|
|
weed
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 - 16:55 schreef jantje 1974 het volgende:Man City 3-0 geonnen met 3 goals van Robinho , en dat voor de meest overschatte vbler van Europa............................ quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 - 16:55 schreef jantje 1974 het volgende:Man City 3-0 geonnen met 3 goals van Robinho , en dat voor de meest overschatte vbler van Europa............................ wat ben jij tog zielig en een ruziemaker puur sang cj maker van dit bericht is zelfs weg gegaan omdat de fourm beheerder er niks aan deed ik mis nog steeds zijn topics!!! wat doe jij hier dan \??? ruziemaken en dan verkondige dat het jou mening is en dat je alleen discussie wilt mij kun je daarmee niet manupuleren
WAT BEN JE TOG ZIELIG EEN BERICHT VAN 03 septembeR HAAL JIJ ERBIJ IEMAND VIND ROBINHO NIET TOP EN TOEVALLIG SCOORT TIE 3 KEER EN DAN NEEM JIJ EEN BERICHT VAN 03 septembeR WAT ZIELIG IEMAND VIND EEN SPELER NIET TOP EN JIJ WACHT NETZOLANG TOT DIE SPELER 3KEER SCOORT JONGEN JIJ DISCUSEERT NIET MAAR JIJ MAAKT RUZIE!!!!
en hij zegt niet van europa jij hebt een obsessie met hem!! boudewijn wanneer houd hij nou op zlefs nu cj weg is jantje maakte niet zoveel goed bezochten leuke topics als cj,cj is nu weg en nu zlefs nu blijft tie doorgaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 oktober 2008 door weed -- |
|
|
|
|
bully
|
|
|
laten we allemaal gezellig over voetbal discuseren waar dit forum voor is zonder op de persoon te spelen wat er tussen jan en cj was sta ik buiten we hebben allemaal een eigen mening over voetbal dus gewoon weer lekker discuseren zonder mekaar te kleineren of uitteschelden |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ik geef gewoon reactie op topics , maakt mij niet uit wie hem opent , je hebt altijd aangevers en criticasters en ik speel de criticasters ook om de discussie op gang te houden! heeft niets met cj of wie dan ook te maken! Verder is t wel weer toevallig dat er ineens weer een nieuw iemand op t forum is met exact dezelfde manier van schrijven(en daarbijbehorende schrijffouten) als cj, maar dat buiten beschouwing, ik zal voortaan héél goed uitkijken wat ik schrijf want ik wil niet dat mensen denken dat ik ruzie maak.......... ieder gewoon zijn mening laten geven en niet persoonlijk worden dan is er niets aan de hand! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
zag je vd week die goal weer van robinho tegen twente ????? sorry hoor maar ik moet dit toch weer even vermelden! gewoon goede speler! |
|
|
|