BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eerst de GKL en nu de KLK (kleine liegende krullebol)!!!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - woensdag 03 september 2008 - 19:58   quote  deeplink  
Ben de leugens meer dan zat. Eerst hebben we 20 miljoen en dan hebben we weer niets!!! We moeten geld uit sparen dus halen we een keeper van 39. Kan mij niet vertellen dat zijn salaris lager is dan dat van een jeugdspeler die je een contract geef. Ze moeten de trouwste aanhang van Nederland is niet al door voorliegen en te kakken zetten. Eerlijkhied duurt het langst en zorgt voor begrip in plaats van geirriteerde supporters.
Danny.K
 Danny.K - woensdag 03 september 2008 - 21:41   quote  deeplink  
Ik was ook teleurgesteld maar er zal wel een reden voor zijn dat ze een oudere keeper hebben gehaald en meschien is de ervarenheid wel gunstig en ik denk niet dat Van Dijk duur is. Als Verbeek de jeugt een kans gaat geven met de ervaren spelers denk ik nog steeds dat het een goed seizoen kan worden maar dan moet de gebleserden spelers wel snel terug zijn anders maak je de meschien grote achterstand niet meer in.

Danny K
Danny.K
 Danny.K - woensdag 03 september 2008 - 21:41   quote  deeplink  
Ik was ook teleurgesteld maar er zal wel een reden voor zijn dat ze een oudere keeper hebben gehaald en meschien is de ervarenheid wel gunstig en ik denk niet dat Van Dijk duur is. Als Verbeek de jeugt een kans gaat geven met de ervaren spelers denk ik nog steeds dat het een goed seizoen kan worden maar dan moet de gebleserden spelers wel snel terug zijn anders maak je de meschien grote achterstand niet meer in.

Danny K
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 03 september 2008 - 21:51   quote  deeplink  
Beste Richard die Stefan Toonen stond onder de lat bij het verlies tegen Barendrecht en blunderde bij het eerste of het tweede doelpunt. Het is waarschijnlijk nooit Feyenoord's intentie geweest hem te houden. Gertjan heeft door zijn domme opmerkingen richting PSV een storm in een glas water gecreeerd. Als ze Toonen een contract hadden gegeven en Krul was gekomen hadden ze 4 keepers gehad plus 2 in de verhuur. Dat is pas duur.

Beste Richard ga nou lekker zingen op de tribune en maak je niet zo druk, er is pas 1 wedstrijd gespeeld en Barcelona, Real Madrid, Sparta en Ajax hebben ook hun 1e wedstrijd verloren. De jeugdopleiding moet Feyenoords nieuwe sterren produceren!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2008 door sportdwaas --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 03 september 2008 - 21:56   quote  deeplink  
ik neem me altijd voor tijdens de transfer periode naar takkie takkie eiland te vertrekken om het gezeik niet te hoeven aanhoren... maarja we zien wel wat er gebeurd, toch maar weer elke week vol goede moed kijken...
Happel
 Happel - woensdag 03 september 2008 - 22:15   quote  deeplink  
Heb je het nou over Bosz?

Wat kan hij er aan doen dat er geen geld is, dat is immers niet zijn verantwoordelijkheid. Die hetze tegen hem begint echt ongelooflijk trieste vormen aan te nemen.

Het halen van Van Dijk was op dat moment een logische, als je dat niet begrijpt dan ben je werkelijk te dom voor worden. Krul mocht niet weg bij Newcastle en er was verder niemand voor handen. Zeker niet met het geld dat Feijenoord kon spenderen. Wat doe je dus, je haalt een goedkope kracht die een jaartje als tweede keeper komt fungeren. Dat is logisch en het kost niet teveel.
F.L.E
 F.L.E - woensdag 03 september 2008 - 22:44   quote  deeplink  
Ja hij heeft het over Bosz, dezelfde die Charisteas, Buis, Tiendalli gehaald heeft die Green waarde voor Feyenoord vind hebben die Hofs een contractverlenging geeft en hem dan verhuurd, die Bahia een contractverlenging van 4 jaar geeft. Moet ik nog ff doorgaan of snap je nu over wie we het hebben.
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 03 september 2008 - 22:55   quote  deeplink  
Heeft hij het contract van Hofs verlengd?
Green snap ik ook niet
Bahia vind ik niet meer dan logisch
Buijs was toen hij gehaald was de aanjager van het elftal
Kan je dus geen slecht aankoop noemen
Hij komt nu te kort maar toen was hij zeker van waarde
En statistisch gezien was Charisteas een goede aankoop
Sportief niet, maar uiteindelijk heeft hij meer geld opgeleverd dan gekost
En hij heeft 10+ goals gemaakt
En voor een eredivisie spits is dat niet slecht
(niet goed genoeg voor Feyenoord natuurlijk)
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 03 september 2008 - 22:57   quote  deeplink  
Owjah en Tiendalli was een "gok"
Hij leek een groot talent en speelde heel goed bij Utrecht
Maar kan de druk in de Kuip niet aan (denk ik)
Hij is dus gewoon een mislukt talent
En dat gebeurd overal
Dat had iedereen kunnen gebeuren
Gebeurd ook bij Heerenveen en Groningen
Alleen bij Feyenoord valt het meer op
en kost het veel meer
Want ons salarishuis heeft een hoger dak

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 september 2008 door Phyxsius --
Sebbe
 Sebbe - woensdag 03 september 2008 - 23:03   quote  deeplink  
Kunnen we het item Bosz nu eens afsluiten, ik ga er van uit dat die man op zijn mannier het beste voorheeft met de club. Wanneer er wel miljoenen te besteden zijn en er komen aankopen, komt ook daar weer kritiek op omdat elke supporter zijn eigen voorkeur voor spelers heeft. Wat dat betreft heeft Feyenoord wel de trouwste maar zeker de meest kritische supporters.
F.L.E
 F.L.E - woensdag 03 september 2008 - 23:08   quote  deeplink  
@Phyxsius
Charisteas +10 goals??? Ja in zijn dromen misschien. 28 wedstrijden 9 goals echt een toppertje dus.
@Sebbe
Ik heb op mijn manier ook het beste voor met Feyenoord, vandaar dat ik net zolang doorga over Bosz tot ie weg is.
Danny.K
 Danny.K - woensdag 03 september 2008 - 23:14   quote  deeplink  
Beste F.L.E In de tijd dat Charisteas gehaald werd was er niemand die spits bij Feyenoord wou zijn er was geen geld dus Chariteas was zo gek nog niet en we hadden ook niemand, jaar erop zijn er toch goede spelers gekomen Gio Makaay en nu weer Tomason en El Amadi de enige pech wat we hebben en hadden blesures en nog eens blesures als de ziekenboeg leegloopt zul je zien dat het helemaal goed gaat komen en als Hofs het goed doet bij vites kun je hem weer terug halen of goed verkopen en dan komt Krul toch 1 jaar later.
F.L.E
 F.L.E - woensdag 03 september 2008 - 23:32   quote  deeplink  
Daany, dan vergeet jij gemakshalve in welke situatie Harry gekocht werd. Na Kuyt en Kalou verkocht te hebben was er ineens geen geld voor een spits.Maar dat was niet erg want er lagen allerlei lijstjes klaar Nee dan kopen we een bankzitter van 020 2uur voordat de transfermarkt sluit. Als je als technisch directeur van Feyenoord niet begrijpt dat je dat niet kan maken heb je niets bij Feyenoord te zoeken.
Danny.K
 Danny.K - woensdag 03 september 2008 - 23:58   quote  deeplink  
F.L.E dat geld van de 2K's ging al op in schuldenpot en het was jammer dat Kalou zo hiezo weg wou, hij wou naar PSV daar zaten wij supporters niet op te wachten dacht ik en hij wou zijn contract niet verlengen dus. Als we nu nog steeds geen geld hebben is het toch nu al mooi dat we Gio terug hebben en nog wat potentiele spelers en ik ben toch optumistiche met toch jonge talenten die we hebben en die worden gestalt onder de vleugels van Makaay Gio Tomason en Hofland. Meschien heb je wel gelijk om een bankzitter van 020 te halen geen goed idee was maar de vraag wie dan Wagner Love mijn favorite was te duur en die van Bayern Munchen ben zijn naam kwijt was ook al aan de oude kant.
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 04 september 2008 - 00:04   quote  deeplink  
Beste F.L.E.
9 in de competitie
2 in de Uefa Cup
1 in de KNVB Beker
Kom ik uit op 12
Is volgens mij 10+

Kalou is helaas min of meer weg gepest
En over Kuijt
Ik snap dat ze hem verkochten
Ten eerste voor het geld
Maar ook omdat Feyenoord van de schulden af wil/wilde
Kuijt werd gefinancieerd door externe mensen (zijn salaris dan)
Elk jaar dat hij speelde bij ons droeg dat weer bij aan de schuld
En ook met hem haalden we de Champion Leaque niet
hotjumper
 hotjumper - donderdag 04 september 2008 - 18:47   quote  deeplink  
Ach harry deed wel steeds zijn best maar bakte er niet veel van, de helft van de doelpunten op zijn naam kwamen volgens mij omdat zijn medespelers tegen hem aanschoten waarna de bal in het doel caramboleerde.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 04 september 2008 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2008 - 22:15 schreef Happel het volgende:
Heb je het nou over Bosz?

Wat kan hij er aan doen dat er geen geld is, dat is immers niet zijn verantwoordelijkheid. Die hetze tegen hem begint echt ongelooflijk trieste vormen aan te nemen.

Het halen van Van Dijk was op dat moment een logische, als je dat niet begrijpt dan ben je werkelijk te dom voor worden. Krul mocht niet weg bij Newcastle en er was verder niemand voor handen. Zeker niet met het geld dat Feijenoord kon spenderen. Wat doe je dus, je haalt een goedkope kracht die een jaartje als tweede keeper komt fungeren. Dat is logisch en het kost niet teveel.
Niet alleen Bosz is de verantwoordelijke!!! Als je goed gelezen had schreef ik ook ZE. Waarom nou ook weer te dom voor worden? Ieder zijn eigen mening en dan hoef je niet gelijk te dom voor woorden te zijn. Jij wil alleen maar positieve dingen horen en zoals ik al naar meerdere geschreven heb dan moet je naar Emile Ratelband gaan. Ik vind het onzinnig om een keeper van 39 te halen. Had dan Lodewijks achter de hand gehouden voor als Timmer langer geblesseerd is. Voor tijdens wedstrijd had je Darley op de bank kunnen zetten.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 04 september 2008 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2008 - 23:08 schreef F.L.E het volgende:
@Phyxsius
Charisteas +10 goals??? Ja in zijn dromen misschien. 28 wedstrijden 9 goals echt een toppertje dus.
@Sebbe
Ik heb op mijn manier ook het beste voor met Feyenoord, vandaar dat ik net zolang doorga over Bosz tot ie weg is.
Niet alleen Bosz is verantwoordelijk. Kan niet een persoon de schuld geven. Ze moeten wel verantwoording afleggen over leugens. Eerlijkheid duurt het langst en zorgt voor begrip in plaats van gefrustreerde supporters. Geld kan best op zijn maar kom dan niet met andere verhalen. Hadden ook bewuster om moeten gaan met geld wat er wel was. Had inplaats van El Ahmadi liever versterkingen in verdediging gezien. Laat ze maar eens met uitleg komen en dan kunnen we zien of er koppen moeten rollen.
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - donderdag 04 september 2008 - 20:22   quote  deeplink  
Dus de kop van deze topic is niet helemaal terecht moet ik zelf toe geven!
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 04 september 2008 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2008 - 23:08 schreef F.L.E het volgende:
@Phyxsius
Charisteas +10 goals??? Ja in zijn dromen misschien. 28 wedstrijden 9 goals echt een toppertje dus.
@Sebbe
Ik heb op mijn manier ook het beste voor met Feyenoord, vandaar dat ik net zolang doorga over Bosz tot ie weg is.
Hij heeft ook in de europacup gescoord dus 10 doelpunten voor Feyenoord. En verklaar eens waarom Bosz weg moet... Wat heeft hij allemaal fout gedaan in de 3 jaar dat hij TD is?
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 04 september 2008 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2008 - 20:22 schreef Richard Lagrouw het volgende:
Dus de kop van deze topic is niet helemaal terecht moet ik zelf toe geven!
Niet alleen de kop, ik vind de hele topic niet terecht. Er heeft niemand gelogen. Ze hebben gewoon gee nmedewerking gekregen van clubs waar ze de spelers vandaan wilde halen. Krul was rond met Feyenoord, maar Newcastle liet hem niet gaan. Arnautivisch wilde graag komen, maar die Munsterman lag dwars. Verder beste Richard, heeft niemand bij Feyenoord ooit gezegd dat ze iemand gingen halen... of wel? En van Dijk is eigenlijk een logische keuze. Voor een keeper maakt leeftijd geen reet uit, kijk maar van de Sar. Hij heeft dit jaar zijn top bereikt. Hoe oud is hij? Een oude keeper neemt ook genoegen met 1 seizoen en ja Van Dijk is niet duur in salaris. Darley en Mulder zijn gewoon nog niet klaar voor het grote werk. We hebben eerder een talent in het doel gezet, die redde het ook niet. Je moet ze voorzichtig brengen. Die 20 miljoen is gezegd door Gudde. Misschien was dat toen ook zo, maar hadden ze het weer nodig om weet ik veel wat voor reden. Kortom, als je iemand moet afvallen neem dan Woerts en Jacobs. Woerts omdat hij verantwoordelijk is voor het commercieel beleid, dus geld. Dat is er niet dus doet hij zijn werk niet goed. Jacobs omdat er geen duidelijk is over de finacien. Dat is zijn taak. Bosz kan werkelijk waar nergens iets aan doen, dus denk eerst eens na voordat je begint te blaten als een dom schaap.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 04 september 2008 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2008 - 20:26 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Hij heeft ook in de europacup gescoord dus 10 doelpunten voor Feyenoord. En verklaar eens waarom Bosz weg moet... Wat heeft hij allemaal fout gedaan in de 3 jaar dat hij TD is?
en zo was charisteas toch nog een succesvolle aankoop...
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 04 september 2008 - 20:44   quote  deeplink  
Klopt Piet
9 in de competitie
2 in de Uefa Cup
1 in de KNVB Beker
Kom ik uit op 12
Is volgens mij 10+

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 september 2008 door Phyxsius --
Pietje1
 Pietje1 - vrijdag 05 september 2008 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2008 - 20:42 schreef hotjumper het volgende:

[..]

en zo was charisteas toch nog een succesvolle aankoop...
Eigenlijk wel, want hij is met winst verkocht. Dat reken je Bosz dan niet aan he? Nee alleen maar kijken naar de negatieve zaken die Feyenoord overkomt, maar de positeive ho maar. Je geeft Bosz overal de schuld van van wat er verkeerd gaat, maar zaken die goed zijn gegaan hoor ik je neit over. Ik kan me ook nog een Drenthe herinneren die hij toch voor 13,5 miljoen verkocht heeft. Geloof me dat is echt een werelddeal voor ons geweest. Hij is nu nog niet eens de helft waard.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 05 september 2008 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2008 - 16:15 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Eigenlijk wel, want hij is met winst verkocht. Dat reken je Bosz dan niet aan he? Nee alleen maar kijken naar de negatieve zaken die Feyenoord overkomt, maar de positeive ho maar. Je geeft Bosz overal de schuld van van wat er verkeerd gaat, maar zaken die goed zijn gegaan hoor ik je neit over. Ik kan me ook nog een Drenthe herinneren die hij toch voor 13,5 miljoen verkocht heeft. Geloof me dat is echt een werelddeal voor ons geweest. Hij is nu nog niet eens de helft waard.
het laatste gedeelte van de discussie ging over de sportieve waarde van harry, die nihil genoemd kan worden, ik heb al gezegd dat het niet aan zijn inzet lag maar dat ie er gewoon niets van kon. Ik vind overigens nog steeds dat Drenthe te vroeg is weg gegaan, voor zijn eigen ontwikkeling en voor Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 september 2008 door hotjumper --
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - vrijdag 05 september 2008 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2008 - 00:04 schreef Phyxsius het volgende:
.......................

Kalou is helaas min of meer weg gepest
.................

Kalou weggepest....
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 06 september 2008 - 00:49   quote  deeplink  
Ja Of betwijfel je dat?
er werden allemaal vervelende dingen over hem gezegd
Voor zijn vertrek heeft daar genoeg over in de kranten gestaan
Bami
 Bami - woensdag 31 december 2008 - 11:22   quote  deeplink  
Waarom van Dijk halen als Lodewijks op de bank zit?
Richard Lagrouw
 Richard Lagrouw - woensdag 31 december 2008 - 12:33   quote  deeplink  
Omdat Lodewijks niet meer voor vast op de bank of in het veld wil staan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eerst de GKL en nu de KLK (kleine liegende krullebol)!!!!!









0.0128309