|
|
Joszef
|
|
|
Welke speler gaat het voor Feyenoord maken dit jaar? Wie wordt de topper van het seizoen? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Topper weet ik niet Maar Het talent van dit seizoen wordt Janota En Manteiga kan wel eens voor een verassing gaan zorgen |
|
|
|
|
Fr-1908
|
|
|
Ik denk idd dat Janota een speler is die het dit jaar gaat maken voor Feyenoord. De topper van het seizoen wordt Sulejmani denk ik... |
|
|
|
|
hermany
|
|
|
wat dachten jullie van Fer? Dat wordt m.i. t.z.t. de opvolger van Giovanni |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Janota wordt wel erg gehypt na vorige week. Het was een aardige actie, geef ik toe, maar in de invalbeurten in de wedstrijden daarvoor heb ik hem nauwelijks gezien.
Ik denk dat Wijnaldum definitief door gaat breken en een basisplek gaat krijgen. |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
quote: heb je fer van de week zien voetballen echt totaal kut gewoon |
|
|
|
|
FR1908FR
|
|
|
quote: dat denk ik ook indd ..
hij is echt goed . |
|
|
|
|
FR1908FR
|
|
|
zoooow is dat ff stom reageerik gewoon op me zelf :S:S was laat gistere..... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: gelukkig ben je het wel met jezelf eens, was lullig geweest als je jezelf nu voor nep-supporter had uitgemaakt.
Ik hoop eindelijk op Vlaar. En natuurlijk gaat Makaay eindelijk laten zien waarvoor die gehaald is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 september 2008 door hotjumper -- |
|
|
|
|
HosS
|
|
|
Als je zegt dat Fer het niet gaat maken omdat ie kut speelde moet je nodig wat over Wijnaldum zeggen. Heb hem tegen Benfica, PSV en Heracles gezien en nou, hij viel mij zwaar tegen, die jongen is nu nog niet klaar fysiek gezien. Dat voordeel heeft Fer wel. Wijnaldum heeft een goede techniek etc maar fysiek komt ie kwa o.a. kracht veel tekort. |
|
|
|
|
Ch€sz
|
|
|
leek mij ook al inderdaad, Fer is lang, fysiek sterk, dat heeft Wijnaldum niet echt... Ik zie liever Janota ipv Wijnaldum |
|
|
|
|
Pad
|
|
|
Wijnaldum gaat dit jaar doorbreken. Hij fysiek inderdaad nog niet ver geneg, mara dat kan hij compenseren met zijn goede positiespel en snelheid. hij is in ieder geval niet zo lui als Bruins en verdedigt ook goed mee. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Geef Wijnaldum gewoon eens de tijd om zich te bewijzen. Die jongen komt net kijken bij de selectie |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
|
|
|
HosS
|
|
|
Bruins is allang niet meer zo lui als begin vorig jaar. Hij verdedigt al veel meer mee, maarja de meeste hier kijken alleen de samenvatting dus die zien niet wat een speler tijdens de gehele wedstrijd doet. Bruins verdedigt echt wel mee, Wijnaldum ook, maar zoals ik zei komt ie vooral op dat gebied fysiek tekort. |
|
|
|
|
Richard Lagrouw
|
|
|
100 euro op Wijnaldum, Janota, Fer (als hij kans krijgt op rechtsbackpositie) |
|
|
|
|
sjonny
|
|
|
Fr-1908 wie is sulejmani?????? nooit van gehoord bij FEYENOORD en met 020 heb ik niks |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Ik denk trouwens ook niet dat Sulejmani het gaat maken dit jaar Hij is voor zoveel geld gekocht en er word zo goed op hem gelet Die jongen kan dit jaar eigenlijk alleen maar tegenvallen De verwachtingen zijn na de 2e helft van vorig seizoen niet meer reeël |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
zo he, dat is lang geleden... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
best een tijd terug idd,maar voor dit jaar ga ik voor Biseswar en Fernandez.. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2011 - 11:49 schreef Leon FR1908 het volgende:best een tijd terug idd,maar voor dit jaar ga ik voor Biseswar en Fernandez.. denk ik ook.. dani gaat ook wel aardig spelen dit jaar denk |
|
|
|
|
sjon
|
|
|
|
|
|
sjon
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En Sekou Cisse gaat eind van dit seizoen naar Olympic Lyon voor 11 miljoen.... Dani gaat aan het eind van het seizoen naar Espanyol voor 9 miljoen... |
|
|
|
|
feyenoord120
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2011 - 11:52 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] En Sekou Cisse gaat eind van dit seizoen naar Olympic Lyon voor 11 miljoen.... Dani gaat aan het eind van het seizoen naar Espanyol voor 9 miljoen... geen vertrouwen in? Denk wel dat hij erbovenop komt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dost breekt zijn Been op 3 plaatsen na een crash op de afsluitdijk op weg naar Rotterdam voor te tekenen...Feyenoord gaat de afspraak ontkennen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jawel ...Heel veel vertrouwen in..Leon gaat soms tegen beter weten in gewoon weer aan het begin van het seizoen voor plek 1,eind seizoen... Ik heb er schijt aan!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ron Vlaar en Stefan de Vrij! Beste centrale duo sinds jaren |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2011 - 11:54 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dost breekt zijn Been op 3 plaatsen na een crash op de afsluitdijk op weg naar Rotterdam voor te tekenen...Feyenoord gaat de afspraak ontkennen.. Lol, hoog 'fanta-gehalte' aan je scenario; ik houd er van. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Guon fernandez laat zien dat hij een grote spits kan worden en de terugkeer van Cise |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
Mulder, Mokotjo en de Vrij |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
als de vrij volgend seizoen zo speelt als dit seizoen, gaat hij voor een hoop geld weg aan het einde van t seizoen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mulder Fernandez De Vrij Vlaar (Nelom of Indy) Leerdam (Wijnaldum/Mokotjo)Fer Biseswar Fernandez Cissè
zo iets? |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Wijnaldum en Fer gaan het maken dit jaar. |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote: Dat weet nog bijna niemand. Van Geel denk ik al wel. |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
tja, nou doedelzak weg is bij psv ben ik bang dat wijnaldum naar de lampenstad zal verkassen |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 12 juni 2011 - 17:57 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Mulder Fernandez De Vrij Vlaar (Nelom of Indy) Leerdam (Wijnaldum/Mokotjo)Fer Biseswar Fernandez Cissè zo iets? yep denk het |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ben er ook benieuwd naar . . . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
BRUNO, die gaat het beest van 2011-2012 worden. |
|
|
|
|
fr 4-ever
|
|
|
zeker weten, en dan voor een flinke zak geld naar ac milan |
|
|
|
|
Suijltje
|
|
|
Denk (hoop) dat Cissé zijn schade in gaat halen komend seizoen! Verder de Vrij, Fernandez, Mokotjo. |
|
|
|
|
STS
|
|
|
Mokotjo hopelijk als vervanger van Wijnaldum. Ook Leerdam heb ik wel hoog zitten. |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
dani fernandez gaat weer super spelen wijnaldum en fer hebben een te groot blingbling gehalteen lekker wegdoen naar gullit doet die ook eens een keer iets goeds terug na alle ellende die hij gemaakt heeft plus als ze naar rusland gaan brengen ze nog eens veel op ook Dost die zal wel vertrewkken naar portugal (gelukkig)hoeven we ons daar ook niet aan te ergeren ff een goeie middenvelder erbij en 1 die er een 20 inknalt en klaarzijn we |
|
|
|
|
STS
|
|
|
En wie gaat die 20 verzorgen? |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
Dat weet ik ook niet,maar daar hebben we een goede td voor om dat uit te zoeken we moeten met zn alle afwachten wat er straks staat en daar zullen we het mee moeten doen |
|
|
|