|
|
Tyson
|
|
|
|
|
|
ERIC CLAPTON
|
|
|
IK HOOP OP EEN MOOIE POT EN DE BESTE MOGEN WINNEN EN DAT IS AJAX TOCH |
|
|
|
|
Mike83
|
|
|
Ondanks het grote overwicht wat Ajax deze wedstrijd gaat hebben heb ik niet het gevoel dat ze dit gaan omzetten in een doelpunten regen... ik denk 2-0 |
|
|
|
|
Guy (ki)
|
|
|
goed gezegt zoals erstaat .. Ajax maakt gehakt van feyenooit maar niet van feyenoord.. dus dan gaat in principe feyenoord gehakt van ajax maken omdat feyenoord er dan met het hele team staat.. en ajax verliest met het 1e team van willem 2 tja.. als het nou met het b team was dan zou dat niks uitmaken maar nu., hahah |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
|
|
|
erik
|
|
|
we zullen zien of ie joden iets kunnen doen |
|
|
|
|
Tyson
|
|
|
Heracles uit ook altijd lastig! Jullie werden gewoon weggespeeld met kinderlijk gemak! |
|
|
|
|
f-side patrick
|
|
|
We maken ze in zoals t hoort. Feyenooit en al die andere benamingen van die kakkerlakken gaan er aan |
|
|
|
|
erik
|
|
|
willem 2 uit ook altijd lastig! jullie werden gewoon weggespeeld met kinderlijk gemak (en wij hebben veel blezures en jullie kwamen op volle sterkte) oeps fuck side |
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
HosS
|
|
|
Je kan beter met 10 blessure's en met 10 man verliezen dan met een team op volle sterkte met 11 man van een Willem II die wat de 1ste helft al helemaal niks brachten, maar waar het oooh zo grote Ajax het liet liggen. |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
30 miljoen ????? verliezen van willem 2 hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
cj
|
|
|
We zien het wel het is altijd een wedstrijd opzich en schiedam gelukkig beslist het geld de uitslag niet allemaal wel lkker leedvermaak voor je mischien maar Barca en Real die verliezen ook de eerste wedstrijd en Gelukkig kan Ajax ook winnen van Real met hun miljoenen dat is voetbal en gelukkig bestaat de charme van voetbal nog, Ajax heeft meer dan 30miljoen geinversteerd maar ze hebben niemand omgekocht met uitslagen ect..haha dan was het anders geweest, maar de uitslag is nooit van te voren beslist ook al heeft ajax Miljoenen uitgegeven,maar waar hebben we het over er zijn nog 33 wedstrijden en Psv gaat die 33 wedsrtrijden echt niet allemaal winnen,maar wees er maar blij mee en doe ermee wat je wilt beetje kinderachtig is het wel maar ik verwacht niet anders van de gemiddelde forumbezoeker
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 september 2008 door cj -- |
|
|
|
|
Tyson
|
|
|
Erik we zullen het wel eens zien ..maar met rob van dijk en michael mols ga je de oorlog niet winnen hoor!.. Al ben je nog zo sluw al ben je nog zo snel de fiscus achterhaalt je wel! |
|
|
|
|
Tyson
|
|
|
Volgend jaar nieuwe sponsor feyenoord ANWB! Ook handig als je niet Europa in gaat!! |
|
|
|
|
erik
|
|
|
wij waren erder geplaatst voor europa dan jullie dus ik wete niet wat je lult |
|
|
|
|
cj
|
|
|
wat maakt het allemaal uit joh,lkker belangrijk je wint er geen geld voor wie er eerst een europees ticket had gekregen waar gaat het tegenwoordig over |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 september 2008 - 16:35 schreef HosS het volgende:Je kan beter met 10 blessure's en met 10 man verliezen dan met een team op volle sterkte met 11 man van een Willem II die wat de 1ste helft al helemaal niks brachten, maar waar het oooh zo grote Ajax het liet liggen. je heb helemaal gelijk;) |
|
|
|
|
Sebbe
|
|
|
Ja je kan duidelijk de hand van Van Basten al zien bij ajax, altijd maar het systeem van binnen uithollen. |
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
Moeten juliie op woensdag komen dan is 't gehaktdag we zullen zien zieltjes |
|
|
|
|
afcaKruk
|
|
|
zeg er een wat verliezen 3-1 van Heracles met gemak nogmaals.. Ga eerst maar ff 5 miljoen eurootjes schuld aflossen.. En tot over 2weken
AFCA TILL WE DIE ! |
|
|
|
|
bully
|
|
|
nutteloze discussie dat zien we van zelf op 21 september feyenoord-ajax zijn wedstrijden waar ik vind dat je moeilijk nu al de winnaar kan aanwijzen ik hoop natuurlijk ajax maar om nu al te schreeuwen we gaan ze inmaken is beetje te vergezocht |
|
|
|
|
cj
|
|
|
precies beetje lose kreten,Heeft zeker te maken met gezonde rivaliteit ofzoiets Ajax won vroeger met Van Basten met 8-2 Van Feyenoord maar uit verloren ze weer dik dus er is niks over te zeggen gelukkig maar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 september 2008 door cj -- |
|
|
|
|
Bryan
|
|
|
Afgelopen ontmoetingen tussen ajax en f*y*n*o*d veel doelpuntn gezien aan de kant van ajax, en ik denk dat dat de komende wedstrijd ook gaat gebeuren ;) sterkte alvast jullie! |
|
|
|
|
Theo Sprong
|
|
|
Hoop op ajax maar een bal kan raar rollen en ik hoop voor feyenoord dat hij verkeerd rolt . en net wat eentje zegt met Mols en van Dijk kun je geen oorlog mee winnen . |
|
|
|
|
honda
|
|
|
30 miljoen wat zonde van de poen hahahahah |
|
|
|
|
Tyson
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Als Feyenoord een slechte dag heeft dan verliezen ze historisch gezien altijd dik van Ajax. Maar meestal nog hetzelfde seizoen treffen de aartsrivalen elkaar weer en wordt het gelijk of wint Feyenoord met klein verschil. |
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
hahahaha en daarom ben ik nou voor Feyenoord! Jullie hebben egt altijd de groote mond! |
|
|
|
|
mike heijmanns
|
|
|
en ajax gaat dik winnen van feyenoord |
|
|
|
|
Coz
|
|
|
quote:Op woensdag 10 september 2008 - 18:11 schreef mike heijmanns het volgende:die kakkerlakken hebben geen verstand van voetbal en weest niet dom gooi een bom in het feyenoord stadoin je kunt beter een jood zijn dan een clubje die nog niet eens geld heeft en ajax is de beste en blijft de beste en ze komen zeker weer trug aan de top ajax Dus als ik jou goed begrijp. Als Ajax een club was met 'geen geld' dan zou jij niet voor Ajax zijn? Een echte ajacied dus..En doe eens wat aan je Nederlands, sjakie..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 september 2008 door Coz -- |
|
|
|
|
erik
|
|
|
Feyenoord:sterker door strijd joden: luckey ajax |
|
|
|
|
Theo Sprong
|
|
|
ik denk dat Feyenoord het zondag heel erg moeilijk krijgt zondag ik denk dat Ajax op het nippertje wint |
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
ajax is de beste en blijft de beste en ze komen zeker weer trug aan de top ajax???? als ze de beste zijn en blijven waarom moeten ze dan terug naar de top??? |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
feyenoord wint makkelijk met 3-0;) |
|
|
|
|
cj
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ja zo kan ik ook voorspellen: je noemt gewoon 3 uitslagen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 september 2008 door jantje 1974 -- |
|
|
|
|
cj
|
|
|
jah ik noem 3uitslagen ??nou en als jij dat ook kan doe het dan al noem je er 10 i dont care,Ik neem jou tog niet serieus jochie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 september 2008 door cj -- |
|
|
|
|
leuke-partij
|
|
|
Laten we er een leuke pot van maken. Ik ben Amsterdammer met roots In Sliedrecht. Feyenoord is een hardwerkende ploeg en Ajax is meer tactisch. Allebei prima. Toch verwacht ik geen grote uitslag. De ploeg die de minste overtredingen maakt en een overwicht heeft mag van mij winnen. Toch gok ik op een 1-0 overwinning voor Ajax. |
|
|
|
|
AM*DAM (AJAX 4-EVER)
|
|
|
Heren laten we gewoon genieten a.s zondag! Ik ben en blijf een ajacied! Maar laten we die oudjes van Veyenoord niet onderschatten! Die gekke oudjes hebben wel ervaring en weten waar ze moeten staan! Maar toch denk ik dat ajax net zo speelt als tegen Roda maar nu wel al die kansen afmaakt! het wordt 2-4 ajax!
Greetings en iedereen goeie pot! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
hahaha als je ziet dat ajax wint op de eufa cup en feyenoord het helemaal niet kan dan verwacht ik dat ajax wint maar ajax faald in het afmaken.. maar komt wel goed:D:P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
k weet trouwens niet hoor ajax verliest van willem 2.. maar feyenoord verlies ook van een b clubje k denk dat uefa cub iets zwaarder meetelt daar heb je 2 kansen en in de eredivisie 34 wedstrijden om boven aan te komen.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ajax was niet ingespeeld en raakt het nu steeds beter egt ze speelde zoo focking mooi voetbal vooral de eerste helft |
|
|
|
|
Finn
|
|
|
Laten we hopen dat het een mooie pot word,maar alleen ons ajax speelt met 10 man want Urbi loopt met $$tekens in z,n ogen.Waarom van Basten stel je hem steeds op,hij heeft totaal geen toegevoegde waarde. |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
quote: ik zeg 1 ding aanval 30 miljoen en feyenoord aanval 7 miljoen ????????????????????????? facking loser |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2008 - 17:16 schreef schiedam het volgende:[..] ik zeg 1 ding aanval 30 miljoen en feyenoord aanval 7 miljoen ????????????????????????? facking loser Heeft Heracles een aanval van 30 miljoen? Daar geloof ik niks van! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
draakje: heracles die moet spelers kopen.. feyenoord die heeft niet eens geld om spelers te kopen maar ze(heracles) hebben der egt geen spelers lopen zoals de guzman, makaay, tomasson, van bronckhorst ofzo.. dus schiedam praat niet.. als je nu gaat zegge dat jullie niet goed zijn in de aanval dan moeten jullie ook je mond houden over we worden kampioen.. ajax speelde tegen willem 2 gewoon heel goed en feyenoord deed dat ook net als ajax goed speelde en in de eufa cup speelde feyenoord gewoon teee slecht.. maar als je zegt dat heracles dan beter in de aanval is horen jullie dus ook niet 1ste of 2e te eindige dan horen jullie onder heracles te eindige dus zoooon 13e plek ofzo? we will seee!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 september 2008 door freakie -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 september 2008 - 17:45 schreef freakie het volgende:en heracles draakje die moet spelers kopen.. feyenoord die heeft niet eens geld om spelers te komen maar ze hebben der egt geen spelers lopen zoals de guzman, makaay, tomasson, van bronckhorst ofzo.. dus schiedam praat niet.. als je nu gaat zegge dat jullie niet goed zijn in de aanval dan moeten jullie ook je mond houden over we worden kampioen.. ajax speelde tegen willem 2 gewoon heel goed en feyenoord deed dat ook net als ajax goed speelde en in de eufa cup speelde feyenoord gewoon teee slecht.. maar als je zegt dat heracles dan beter in de aanval is horen jullie dus ook niet 1ste of 2e te eindige dan horen jullie onder heracles te eindige dus zoooon 13e plek ofzo? we will seee! Het was grappig bedoeld, freakie. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
haha jaa is goed:P alleen vindt mensen die zegge dat feyenoord goed is en dan opeens overal een excuus achter zoeken beetje domme mensen als ajax verliest dan zoek ik daar in iedergeval wel wat achter mar tegen willem 2 speelde ze ook niet goed.. alleen de rest was zooo fantasties egt goddelijk mooi passen elkaar zien en suares begint weer op stoom te raken:P |
|
|
|
|
snake
|
|
|
het wordt een makkelijk potje voetbal voor ajax feyenoord is al jaren slecht bezig kijk de afgelopen jaren maar en die pot van afgelopen donderdag dan wat speelde ze slecht ha ha ha ha als ik feyenoord supporter was wat ik gelukkig niet ben zou ik lekker thuis blijven want feyenoord verliest dik van ons ajax ik verwacht een uitslag van 1-4 |
|
|
|