BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Slecht transferseizoen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Guy (ki)
 Guy (ki) - vrijdag 05 september 2008 - 17:08   quote  deeplink  
feyenoord heeft een matig tot slecht transferseizoen achter de rug, maar als alle spelers weer terug zijn van hun blessure staat er een degelijk tot goed team. Als je onze ´beste´ Amsterdamse buren moet geloven wordt Ajax de enige echte nummer 1 van Nederland.. maar mag ik die amsterdammers en dan wel op wijzen dat hun verliezen met het A team en feyenoord met het C team!

Wat vinden jullie Wordt het nog wat als alle spelers weer fit zijn?
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - vrijdag 05 september 2008 - 17:11   quote  deeplink  
Hoogstens de 5e plaats
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 05 september 2008 - 17:24   quote  deeplink  
we pakken de beker en de uefa cup
Mike83
 Mike83 - vrijdag 05 september 2008 - 17:27   quote  deeplink  
Ik denk dat het een zware strijd wordt voor Feyenoord om de concurrentie aan te gaan met clubs als Heereveen,Twente en AZ die hebben denk ik een iets solider team. Nu speelt Feyenoord nu nog niet in de sterkste opstelling, maar hoelang heeft straks de sterkste opstelling nodig om ingespeeld te raken???? Ik denk dat het een opbouwjaar betreft voor Feyenoord..

Eindklassering:
Psv
Ajax
Twente (Feyenoord,Heereveen)
Feyenoord (Twente,Heereveen)
Heereveen (Feyenoord,Twente)

De plek 3 t/m 5 zal spannend worden!!
FEYENOORD KAMPIOENEN
 FEYENOORD KAMPIOENEN - vrijdag 05 september 2008 - 17:40   quote  deeplink  
Onze jongens worden gewoon kampioen dit jaar.
Mijn eindklassering;
1. Feyenoord
2. PSV
3. Heereveen
4. Ajax
5. A.Z
Sebbe
 Sebbe - vrijdag 05 september 2008 - 19:20   quote  deeplink  
Wanneer iedereen straks fit is en blijft kunnen we meedoen om het kampioenschap, anders moet een top 5 mogenlijk zijn.
girdie
 girdie - vrijdag 05 september 2008 - 19:33   quote  deeplink  
top 5, jaar daarop top 3
girdie
 girdie - vrijdag 05 september 2008 - 19:34   quote  deeplink  
bekerwinst is zeker weer mogelijk
Ch€sz
 Ch€sz - vrijdag 05 september 2008 - 19:40   quote  deeplink  
slecht transferseizoen? ben ik totaal niet mee eens, het valt tegen vergeleken vorig seizoen. Tomasson & El Ahmadi erbij, Saidi weg & Hofs verhuurd, Fer Wijnaldum Janota Nieveld uit de jeugd... Erasmus het 2e elftal... Ik zie alleen maar een opbouwend iets... de verdediging is en blijft ons zwaktepunt...
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 05 september 2008 - 19:56   quote  deeplink  
El Ahmadi en Erasmus waren al eerder vastgelegd, (goeie actie) maar in de echte transfer periode is het pover. Dit hoeft natuurlijk niet slecht te zijn.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 juli 2015 - 12:27   quote  deeplink  
Doen we het nu toch nog niet heel slecht
daan limbos
 daan limbos - dinsdag 28 juli 2015 - 12:42   quote  deeplink  
Maar er zal toch nog het één en ander moeten gebeuren om een elftal neer te zetten dat de concurrentie met de ploegen uit Mokum en Lampjesdorp aankan. Verdedigend en aanvallend komen we, naar mijn mening, nog kwaliteit te kort. Op het middenveld valt weinig aan te merken, al had ik graag gezien dat Ziyech erbij was gehaald. Dan had El Amahdi voor veel geld in de zandbak kunnen gaan spelen.
Chiappucci
 Chiappucci - dinsdag 28 juli 2015 - 12:44   quote  deeplink  
Als Feyenoord nu gewoon eens begint met 9 punten uit 3 wedstrijden kan het wat gaan worden, maar als het weer uit de eerste 3 duels 3 puntjes is dan wordt het wederom een verloren jaar.....
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 28 juli 2015 - 12:48   quote  deeplink  
Ziyech laat bij Twente ook veel voetballers beter spelen. Kijk maar naar afgelopen seizoen...
Kampioenenmaker.
ViezeFurr
 ViezeFurr - dinsdag 28 juli 2015 - 12:52   quote  deeplink  
Kuyt, Vejinovic en vd Heijden erbij vind ik persoonlijk niet verkeerd hoor als je alleen Clasie inlevert en evt. Vilhena of Boëtius. Zolang Immers maar echt weggaat dit jaar en er nog een nieuwe linksback komt zie ik het best werken eigenlijk! Verder hebben we dit jaar een goede backup voor Vermeer in de vorm van Hahn.
daan limbos
 daan limbos - dinsdag 28 juli 2015 - 12:58   quote  deeplink  
Nog belangrijker: wanneer vertrekken Wilkshire, Nelom, Vilhena, Immers, Manu, Te Vrede en Kazim eindelijk. Hun vertrek zal ook een kwaliteitsimpuls geven, zeker als er dan nog 2 of 3 echte goede spelers bijkomen. In elk geval gaat het al beter dan vorig jaar. Nu snel Botteghin, Ziyech en een goede spits halen. Die spits, daar noenm ik maar geen naam bij om verdere al veel gevoerde discussies te voorkomen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 juli 2015 - 13:22   quote  deeplink  
Waarom roept iedereen om Ziyech, terwij Gio niet met een tien wil gaan spelen..
Verder waarom Botteghin halen als je van Beek hebt. Alsof Botteghin voor de bank wil komen.
Els
 Els - dinsdag 28 juli 2015 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2015 - 12:58 schreef daan limbos het volgende:
Nog belangrijker: wanneer vertrekken Wilkshire, Nelom, Vilhena, Immers, Manu, Te Vrede en Kazim eindelijk. Hun vertrek zal ook een kwaliteitsimpuls geven, zeker als er dan nog 2 of 3 echte goede spelers bijkomen. In elk geval gaat het al beter dan vorig jaar. Nu snel Botteghin, Ziyech en een goede spits halen. Die spits, daar noenm ik maar geen naam bij om verdere al veel gevoerde discussies te voorkomen.
Een echt goede spits aantrekken, wordt lastig. Want wat doe je dan met Kuijt? En als Kuijt dan naar de logische rechterkant schuift, wat doe je dan met Bilal? Dus je kunt eigenlijk alleen maar een goede stand-in kopen. Wat dan weer onlogisch richting Achahbar is. Kramer aantrekken en Te Vrede laten gaan is ook niet logisch. maar feyenoord komt wel nog steeds scorend vermogen tekort. En dan valt het oog dus op de positie van El Ahmadi....
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 juli 2015 - 13:46   quote  deeplink  
Maar daar heb je de aankomende vervanging al voor in huis...
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 28 juli 2015 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2015 - 13:22 schreef Stylzz het volgende:
Waarom roept iedereen om Ziyech, terwij Gio niet met een tien wil gaan spelen..
Verder waarom Botteghin halen als je van Beek hebt. Alsof Botteghin voor de bank wil komen.
Denk dat ze ziyech gewoon voor de heb willen
Goeie speler dusja willen hebben
En botteghin zou wel een goede zijn maar van beek hoort de nr 1 te zijn
Maar als botteghin in Nederland wil blijven maar wel meer wil verdienen is er een kans toch
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 28 juli 2015 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 juli 2015 - 13:22 schreef Stylzz het volgende:
Waarom roept iedereen om Ziyech, terwij Gio niet met een tien wil gaan spelen..
Verder waarom Botteghin halen als je van Beek hebt. Alsof Botteghin voor de bank wil komen.
Ik was sarcastisch hè.
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 01 augustus 2015 - 21:06   quote  deeplink  
Met V. Geel aan het roer zullen we nooit wat bereiken miskleun op miskleun.4jaar ellende met die man.En maar beloven en zijn uiterste benst doen om transver vrije matige tot zeer matige spelers binnen te halen .Vejinovic de beste aankoop voor de rest bagger.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 augustus 2015 - 00:33   quote  deeplink  
Okay Vejinovic geen nekschot dan..
JanM
 JanM - zondag 02 augustus 2015 - 01:36   quote  deeplink  
Was niet best. Wilde m.i. te graag en zou defensieve taken beter aan El Ahmadi over kunnen laten.
tomson
 tomson - zondag 02 augustus 2015 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 21:06 schreef Fer 1 het volgende:
Met V. Geel aan het roer zullen we nooit wat bereiken miskleun op miskleun.4jaar ellende met die man.En maar beloven en zijn uiterste benst doen om transver vrije matige tot zeer matige spelers binnen te halen .Vejinovic de beste aankoop voor de rest bagger.
Waaddeloze up. Hadden we nog nie genoeg janktopics ?
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 08 augustus 2015 - 03:01   quote  deeplink  
Dat was even terherinering vvf heeft ingegrepen maar wel een beetje laat en dat bedoel ik nou.Voorbereiding van lik me fessie 4 verlies wedstrijden ook al waren die vriendschappelijk er valt niets positiefs van te schrijven.Dus laten ze nu niet janken dat de journalisten feijenoord de grond inboord want dan hebben zij dat aanzichzelf te danken.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 08 augustus 2015 - 07:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2015 - 03:01 schreef Fer 1 het volgende:
Dat was even terherinering vvf heeft ingegrepen maar wel een beetje laat en dat bedoel ik nou.Voorbereiding van lik me fessie 4 verlies wedstrijden ook al waren die vriendschappelijk er valt niets positiefs van te schrijven.Dus laten ze nu niet janken dat de journalisten feijenoord de grond inboord want dan hebben zij dat aanzichzelf te danken.
Leugen op leugen...Hier alweer 3.

Alleen op de wereld.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 08 augustus 2015 - 07:49   quote  deeplink  
t is gewoon sneu.
van geil
 van geil - zaterdag 08 augustus 2015 - 09:27   quote  deeplink  
Sneu misschien wel ja, het was zeer duidelijk dat er druk op zat.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zaterdag 08 augustus 2015 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 12:31 schreef tomson het volgende:

[..]

Waaddeloze up. Hadden we nog nie genoeg janktopics ?
Spijt me voor het opgraven van dit topic
tomson
 tomson - zaterdag 08 augustus 2015 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2015 - 09:52 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Spijt me voor het opgraven van dit topic
;)
nr 10
 nr 10 - zaterdag 08 augustus 2015 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2015 - 09:52 schreef RedDevil1990 het volgende:

[..]

Spijt me voor het opgraven van dit topic
Fer is trots op je. :-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Slecht transferseizoen









0.0086348