|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Michael Mols stopt definitief na dit seizoen (Feyenoord Internet)
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
kan ie nog net de winnende maken in de uefa cup finale |
|
|
|
|
Zuidkant
|
|
|
quote: joh,denk je nou eccht dat ie met de winterstop nog getransfereerd wordt naar een europese topclub ?? |
|
|
|
|
Sebbe
|
|
|
gezien zijn leeftijd snap ik het wel. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Is niet meer dan normaal Hij is behoorlijk oud maar nog wel van waarde En volgend jaar kan je dan Pedro rustig brengen Erasmus en Janota zullen dit seizoen al gebracht worden (denk ik) |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 september 2008 - 17:27 schreef Zuidkant het volgende:[..] joh,denk je nou eccht dat ie met de winterstop nog getransfereerd wordt naar een europese topclub ?? niet naar een topclub, maar aan het eind van het seizoen als feyenoord in de "Uefa Cup" FINALE staat |
|
|
|
|
Zuidkant
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 september 2008 - 20:43 schreef feyenoord-fr12info het volgende:[..] niet naar een topclub, maar aan het eind van het seizoen als feyenoord in de "Uefa Cup" FINALE staat hahaha, leg 't ook nog ff uit..... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: val je mede supporters toch niet zo af |
|
|
|
|
Zuidkant
|
|
|
quote: wie zegt me dan dat jullie Feyenoordsupporters zijn...... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
mike69
|
|
|
|
|
|
sjonny
|
|
|
wat een gelul allemaal,,,, als je geen feyenoord supporter bent heb je op deze site niks te zoeken ik ben het wel en voor 200 % al is het nu even bijten maar we komen er wel, als alle blessures achter de rug zijn gaan we mooi om de 1e plaats strijden en in de winterstop misschien nog een r/verdediger erbij en hoppa daar gaan we, groetjes allemaal positief blijven |
|
|
|
|
Sebbe
|
|
|
Misschien kan hij aan de slag als spitsentrainer na dit seizoen. |
|
|
|
|
piethein
|
|
|
micheal mols, bij utrecht was ie al oud man...ze halen alleen maar oude knarren zoals tomasson..of ze hebben allemaal jonkies als fer wijnaldum enzz...echt tegen ajax word het een bloedbad |
|
|
|
|
Sebbe
|
|
|
fijne optimist, ik zie wel kansen tegen ajax. Dat is geen team of ben je de wedstrijd tegen WillemII vergeten. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Mols kan nog belangrijk zijn voor de club als techniek trainer Zijn techniek is geweldig en dat is bij jonge spelers vaak een probleem Bij ADO was hem ook al zon functie aangeboden Toen wou hij nog voetballen maar hij zag het zeker zitten voor als hij gestopt was Ik denk dat hij Verbeek goed kan aanvullen Die is toch meer op fysiek |
|
|
|